Pagina 1 din 1
ESC Thuder Tiger 40A a facut shutdown termic heli a cazut ca o piatra
#1
Postat 28 September 2009 - 08:35 PM
Inca una de la mine. Azi am mai dat o tura si am plimbat putin MiniTitanul. Vreme frumoasa, radar oprit, vreo 25C.
La al treilea pak cand eram destul de sus si destul de departe motorul s-a oprit. Primele 2 secunde am avut nevoie sa inteleg, urmatoarele 2 sa imi aduc aminte ce sa fac si la 5 heli a ajuns jos, cam ca o piatra. Un side frame carbon distrus, flaybar indoit, banuiesc ca si main-ul si fheathering sunt indoite. In rest nimic, nici un link sarit, palele scumpe intregi, nimic vizibil.
La sol, totul mergea inclusiv mototul a pornit. ESC foarte fierbinte, clar un thermal shutdown. Acu ma minunez si nu inteleg. Am zburat fara incidente inspre 100 de zboruri, azi era o zi nu prea calda, nu l-am fortat, plecasem de la sol de 2 minute.
E ESC stricat ? Freca ceva in heli si a crescut consumul ? Desii e de 40A tot timpul a fost cam cald pentru gustul meu. ESC Turnigy tot de 40A e rece in aceleasi conditii.
Si intrebarea de 100 puncte, mai pot sa il pun dupa ce repar heli ? Eu mai degraba nu l-as pune ca e scump un crash cu MT. Sa fiu sincer l-as pune pe clona de Trex250 care e pe drum, acolo cred ca face fata, nu e chair usor dar nici prea greu.
Stefan
La al treilea pak cand eram destul de sus si destul de departe motorul s-a oprit. Primele 2 secunde am avut nevoie sa inteleg, urmatoarele 2 sa imi aduc aminte ce sa fac si la 5 heli a ajuns jos, cam ca o piatra. Un side frame carbon distrus, flaybar indoit, banuiesc ca si main-ul si fheathering sunt indoite. In rest nimic, nici un link sarit, palele scumpe intregi, nimic vizibil.
La sol, totul mergea inclusiv mototul a pornit. ESC foarte fierbinte, clar un thermal shutdown. Acu ma minunez si nu inteleg. Am zburat fara incidente inspre 100 de zboruri, azi era o zi nu prea calda, nu l-am fortat, plecasem de la sol de 2 minute.
E ESC stricat ? Freca ceva in heli si a crescut consumul ? Desii e de 40A tot timpul a fost cam cald pentru gustul meu. ESC Turnigy tot de 40A e rece in aceleasi conditii.
Si intrebarea de 100 puncte, mai pot sa il pun dupa ce repar heli ? Eu mai degraba nu l-as pune ca e scump un crash cu MT. Sa fiu sincer l-as pune pe clona de Trex250 care e pe drum, acolo cred ca face fata, nu e chair usor dar nici prea greu.
Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#2
Postat 28 September 2009 - 08:58 PM
stiganas, la Sep 28 2009, 09:35 PM, a spus:
Inca una de la mine. Azi am mai dat o tura si am plimbat putin MiniTitanul. Vreme frumoasa, radar oprit, vreo 25C.
La al treilea pak cand eram destul de sus si destul de departe motorul s-a oprit. Primele 2 secunde am avut nevoie sa inteleg, urmatoarele 2 sa imi aduc aminte ce sa fac si la 5 heli a ajuns jos, cam ca o piatra. Un side frame carbon distrus, flaybar indoit, banuiesc ca si main-ul si fheathering sunt indoite. In rest nimic, nici un link sarit, palele scumpe intregi, nimic vizibil.
La sol, totul mergea inclusiv mototul a pornit. ESC foarte fierbinte, clar un thermal shutdown. Acu ma minunez si nu inteleg. Am zburat fara incidente inspre 100 de zboruri, azi era o zi nu prea calda, nu l-am fortat, plecasem de la sol de 2 minute.
E ESC stricat ? Freca ceva in heli si a crescut consumul ? Desii e de 40A tot timpul a fost cam cald pentru gustul meu. ESC Turnigy tot de 40A e rece in aceleasi conditii.
Si intrebarea de 100 puncte, mai pot sa il pun dupa ce repar heli ? Eu mai degraba nu l-as pune ca e scump un crash cu MT. Sa fiu sincer l-as pune pe clona de Trex250 care e pe drum, acolo cred ca face fata, nu e chair usor dar nici prea greu.
Stefan
La al treilea pak cand eram destul de sus si destul de departe motorul s-a oprit. Primele 2 secunde am avut nevoie sa inteleg, urmatoarele 2 sa imi aduc aminte ce sa fac si la 5 heli a ajuns jos, cam ca o piatra. Un side frame carbon distrus, flaybar indoit, banuiesc ca si main-ul si fheathering sunt indoite. In rest nimic, nici un link sarit, palele scumpe intregi, nimic vizibil.
La sol, totul mergea inclusiv mototul a pornit. ESC foarte fierbinte, clar un thermal shutdown. Acu ma minunez si nu inteleg. Am zburat fara incidente inspre 100 de zboruri, azi era o zi nu prea calda, nu l-am fortat, plecasem de la sol de 2 minute.
E ESC stricat ? Freca ceva in heli si a crescut consumul ? Desii e de 40A tot timpul a fost cam cald pentru gustul meu. ESC Turnigy tot de 40A e rece in aceleasi conditii.
Si intrebarea de 100 puncte, mai pot sa il pun dupa ce repar heli ? Eu mai degraba nu l-as pune ca e scump un crash cu MT. Sa fiu sincer l-as pune pe clona de Trex250 care e pe drum, acolo cred ca face fata, nu e chair usor dar nici prea greu.
Stefan
si eu am ars 2 si nicu colegul 1 dar se comporta diferit dupa 30 de secunde de functionare taie turatia la 30%-40%
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#5
Postat 28 September 2009 - 11:53 PM
De cand am pus copilotul am zburat destul de mult. Nu fac pauza intre pak-uri, numai cat am nevoie sa le schimb, nu astept sa se raceasca nimic.. Sunt atent la sunetul heli, acum se auzea normal. Eu eram ingrijorat de motor mai mult, tot timpul pe el il cautam de temperatura, ma gandeam ca ESC de 40A are loc destul de manevra.
Consuma 20A in hover (am un watmetru mic si il poti citii cand e heli in aer). Pentru intretinere nu am facut nimic inafara de inspectia vizuala la venire. Deocamdata nu am nici o explicatie. Din ce spune nen cand se ard fac altfel. O sa-i pun cand il repar ESC de 60A Turnigy, tot il tin de pomana (adio soft start).
Pe cel TT il pun pe HK250. Si daca se opreste in aer nu o sa plang prea tare (numai daca se dovedeste ca si clona asta toarce precum HK450)
Stefan
Consuma 20A in hover (am un watmetru mic si il poti citii cand e heli in aer). Pentru intretinere nu am facut nimic inafara de inspectia vizuala la venire. Deocamdata nu am nici o explicatie. Din ce spune nen cand se ard fac altfel. O sa-i pun cand il repar ESC de 60A Turnigy, tot il tin de pomana (adio soft start).
Pe cel TT il pun pe HK250. Si daca se opreste in aer nu o sa plang prea tare (numai daca se dovedeste ca si clona asta toarce precum HK450)
Stefan
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#6
Postat 28 September 2009 - 11:59 PM
stiganas, la Sep 29 2009, 12:53 AM, a spus:
O sa-i pun cand il repar ESC de 60A Turnigy, tot il tin de pomana (adio soft start).
de ce?
se poate si la turnigy soft start.
poate ma bag ca musca in lapte dar la esc-urile mele turnigy este si optiunea soft start doar ca eu nu o folosesc decat la planor.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#7
Postat 30 September 2009 - 07:16 PM
Este optiunea soft start pe Turnigy dar ceea ce obtii e departe de tot de un soft start adevarat. Se pare ca nu e usor sa faci un start super soft pe brushless. Cu cat e mai bun ESC cu atat startul e mai soft. La cele meseriase poti sa pornesti direct in idle up <_<
Multumesc tuturor pentru pareri. Raman doua variante logice:
- ESC are o problema/ e pe moarte;
- Era pinionul prea strans pe main gear, a crescut consumul, a facut shutdown.
Prefer a doua varianta, bineinteles. Am inteles ca Florin 100% a facut scrum un ESC cu pinionul prea strans.
Stefan
Multumesc tuturor pentru pareri. Raman doua variante logice:
- ESC are o problema/ e pe moarte;
- Era pinionul prea strans pe main gear, a crescut consumul, a facut shutdown.
Prefer a doua varianta, bineinteles. Am inteles ca Florin 100% a facut scrum un ESC cu pinionul prea strans.
Stefan
andriu, la Sep 29 2009, 12:59 AM, a spus:
de ce?
se poate si la turnigy soft start.
poate ma bag ca musca in lapte dar la esc-urile mele turnigy este si optiunea soft start doar ca eu nu o folosesc decat la planor.
se poate si la turnigy soft start.
poate ma bag ca musca in lapte dar la esc-urile mele turnigy este si optiunea soft start doar ca eu nu o folosesc decat la planor.
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 01 October 2009 - 08:45 AM
Eu as verifica:
- contactele dintre ESC si motor - am patit ca atunci cind slabeste unul din astea, se incalzeste ESC-ul si motorul
- consumul efectiv al partii radio (la iesirea din ESC) - daca un servo se duce, sau are prea mare sarcina mecanica, nu are sa spuna, doar are sa consume (cu atit mai mult daca-i digital). Se depaseste foarte usor limita BEC-ului, chiar daca folosesti un controler special de heli (cu BEC-ul racit).
- contactele dintre ESC si motor - am patit ca atunci cind slabeste unul din astea, se incalzeste ESC-ul si motorul
- consumul efectiv al partii radio (la iesirea din ESC) - daca un servo se duce, sau are prea mare sarcina mecanica, nu are sa spuna, doar are sa consume (cu atit mai mult daca-i digital). Se depaseste foarte usor limita BEC-ului, chiar daca folosesti un controler special de heli (cu BEC-ul racit).
Arata acest topic
Pagina 1 din 1