Modelism - RHC Forum: Primul crash pe anul asta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Primul crash pe anul asta HUEY

#1 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 08:12 AM

Ieri pe un vant tare ( mai ales pt. fuselaje ) am trosnit 500'le in fuselaj de Huey , ...., cauze .. greseala de pilotaj (zbor cu fuselaj pe vant puternic ) si dupa ce l-am demontat am vazut ca stiftul filetat care tinea tensionat tubul vertical al cozii era desfiletat .
Daunele au fost relativ minore , fuselaj trosnit in zona cozii , un geam spart si suportul care tine tubul vertical rupt.
Inca un comentariu in cazul in care mai incearca cineva un astfel de fuselaj , la ambele tuburi coda in zona imbinarii tubului vertical eu am facut doua gauri in care va intra tija filetata pt. o mai buna blocare

Bafta

T..

http://www.youtube.c...h?v=tc3m56w968E

Aceasta postare a fost editata de tantar: 21 February 2010 - 08:16 AM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#2 Useril este offline   TUROK 

  • BAGA VITEZA
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3708
  • Inregistrat: 03-February 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI
  • Interests:AEROMODELISM

Postat 21 February 2010 - 11:45 AM

Ai sa-mi trag! .CHIAR NASOL . :angry2:


IMI PARE RAU DE INCIDENTUL TAU ...Si eu am zburat ieri cu 500 si cu 450 ,insa nu am avut probleme cu vantul .
ADOR VITEZA!!!
0

#3 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 12:20 PM

Vezi postareaTUROK, la Feb 21 2010, 11:45 AM, a spus:

Ai sa-mi trag! .CHIAR NASOL . :angry2:


IMI PARE RAU DE INCIDENTUL TAU ...Si eu am zburat ieri cu 500 si cu 450 ,insa nu am avut probleme cu vantul .



Da nasol , ..........coada fuselajului se repara , iar dimineata am zburat mecanica fara probleme .
Gun man mi'a promis ca ma ajuta cu fuselajul asa ca .........sper sa'l ridic cat mai curand

bafta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#4 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 21 February 2010 - 12:54 PM

Acum sa ma ierti,vantul nu stiu cat de tare era,dar dupa cum flutura steguletul de la telecomanda,era de coada. Imi pare rau ca l-ai crashuit,dar bine ca se repara usor.
0

#5 Useril este offline   max500 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:TECUCI UNDEVA LANGA GALATI

Postat 21 February 2010 - 01:06 PM

vantul batea destul de tare si pentru un pilot cu experienta .
Am ajuns acolo dupa accident si am zburat cu greu si eu.
0

#6 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 February 2010 - 02:57 PM

la noi nu batut vantul deloc samabta si am spart 2 heli.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#7 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 03:39 PM

Vezi postareanen77, la Feb 21 2010, 02:57 PM, a spus:

la noi nu batut vantul deloc samabta si am spart 2 heli.


VALEU , cum asa ?
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#8 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 03:45 PM

Vezi postareatakeoff, la Feb 21 2010, 12:54 PM, a spus:

Acum sa ma ierti,vantul nu stiu cat de tare era,dar dupa cum flutura steguletul de la telecomanda,era de coada. Imi pare rau ca l-ai crashuit,dar bine ca se repara usor.


Beleaua mare a fost ca am ramas fara coada pe vant puternic cu un heli cu fuselaj , sincer sunt super multumit ca am scapat doar cu fuselajul crapat in zona cozii , daca va puteti inchipui ca flybarul si palele sunt intregi ........, azi dimineata am zburat doar mecanica si se comporta exemplar .
La momentul acela cand am vazut ca am ramas fara coada si heli ajunsese intr-o pozitie de ziceai ca'i racheta singurul lucru pe care l'am facut a fost sa tai motorul , voi ce spuneti .. ce trebuie facut in astfel de cazuri ?

BAFTA

Aceasta postare a fost editata de tantar: 21 February 2010 - 03:46 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#9 Useril este offline   misumat 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 19-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 03:56 PM

Vezi postareatantar, la Feb 21 2010, 03:45 PM, a spus:

Beleaua mare a fost ca am ramas fara coada pe vant puternic cu un heli cu fuselaj , sincer sunt super multumit ca am scapat doar cu fuselajul crapat in zona cozii , daca va puteti inchipui ca flybarul si palele sunt intregi ........, azi dimineata am zburat doar mecanica si se comporta exemplar .
La momentul acela cand am vazut ca am ramas fara coada si heli ajunsese intr-o pozitie de ziceai ca'i racheta singurul lucru pe care l'am facut a fost sa tai motorul , voi ce spuneti .. ce trebuie facut in astfel de cazuri ?

BAFTA

Nu mi-e prea clar, iar din film nu se vad prea bine detaliile, ai ramas fara coada complet sau fara actionarea palelor spate sau cum? Ca daca ai ramas fara palele spate normal era sa se invarta in plan orizontal elicopterul, pe cand la tine s-a dus perfect vertical cu coada in jos. Care e explicatia ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
0

#10 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 05:16 PM

Vezi postareamisumat, la Feb 21 2010, 03:56 PM, a spus:

Nu mi-e prea clar, iar din film nu se vad prea bine detaliile, ai ramas fara coada complet sau fara actionarea palelor spate sau cum? Ca daca ai ramas fara palele spate normal era sa se invarta in plan orizontal elicopterul, pe cand la tine s-a dus perfect vertical cu coada in jos. Care e explicatia ?


Datorita stiftului desfacut cureaua sa slabit de tot , a inceput sa se roteasca , cred ca si datorita vantului a luat pozitia de racheta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#11 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 21 February 2010 - 06:24 PM

dupa mine, trei cauze au fost care au dus la prabusirea elicoterului tau:turatia prea mica a rotorului(tinand cont de vremea de afara),vantul care batea destul de tare si eroare de pilotaj.Daca vad bine ,ai facut o intoarcere cu fata spre tine (tocmai cum batea vantul), ai pierdut din portanta si spre disperarea de a-l redresa ai tras spre spate si l-ai pus "in fund".
0

#12 Useril este offline   RAPTOR 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 277
  • Inregistrat: 05-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:heli,aero......

Postat 21 February 2010 - 06:52 PM

Nea' Mihaie cred ca nu ai faut bine cand ai luat gazul,daca coada(dupa cum spui)te lasase in secunda doi el inta in rotatie si ar fi schimbat pozitia acea cu oricare alta,iar tu daca dadeai gaz erau sanse mai mari sa il salvezi cu conditia ca dupa acea sa il poti ateriza in rotatie,parerea mea este ca in acea situatie TU ai condus heli spre crash prin faptul ca ai tras prea mult inspre spate si nu ai mai dat inapoi,este adevarat ca pe moment e greu sa iei deciziile corecte sau sa prevezi cum se va comporta heli mai ales ca era un vant in rafale,sincer ma ia inima cand aud ca sa farmat un heli.....si il felicit pe NEN77 ca are atata tarie sa dea cu 2......am vazut si in filmuletele de ieri ca ai tendinta sa tragi prea brusc de manse,iti recomand expo mult pana iti mai trec emotiile si sper sa nu mai auzim de alt crash.....macar anul asta.

Noi degeaba incercam sa ne dam cu parerea despre ce am fi facut noi si cum am fi rezolvat problema.....sunt comvins ca iti dai seama singur cum era mai bine sa fi facut
0

#13 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 06:57 PM

Vezi postarearadulp, la Feb 21 2010, 06:24 PM, a spus:

dupa mine, trei cauze au fost care au dus la prabusirea elicoterului tau:turatia prea mica a rotorului(tinand cont de vremea de afara),vantul care batea destul de tare si eroare de pilotaj.Daca vad bine ,ai facut o intoarcere cu fata spre tine (tocmai cum batea vantul), ai pierdut din portanta si spre disperarea de a-l redresa ai tras spre spate si l-ai pus "in fund".



Inainte de toate acestea mai trebuie adaugat ca am ramas si fara anticuplu , si de aici au plecat toate problemele , cum am zis azi am zburat doar mecanica fara nici o problema . In plus fuselajul acela ' burtos ' de huey este dezastru pe vant , efectiv mi'l lua din mana si trebuia sa compensez dur .

Bafta

Aceasta postare a fost editata de tantar: 21 February 2010 - 07:02 PM

Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#14 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 953
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 07:26 PM

Vezi postareatantar, la Feb 21 2010, 03:45 PM, a spus:

voi ce spuneti .. ce trebuie facut in astfel de cazuri ?

BAFTA

Intodeauna trebuie taiat motorul. Daca ramai fara coada nu mai ai anticuplu, deci tai motorul si nu mai ai cuplu. Aduci heliul in siguranta jos prin autorotatie. Daca sare altceva de pe el si devine incontrolabil, tai motorul ca sa diminuiezi pagubele sau Doamne fereste daca se indreapta spre cineva sa fie lovit doar din inertia palelor/elicopterului.
0

#15 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 07:54 PM

Pentru mine este clar :
- cum a zis RADU pe vant voi creste turatia
- nu mai zbor pe vant puternic
-am asigurat coada cu stifturi suplimentare
-MAI BAG UN PIC DE SIM.

Apropo de crashuri , voi nu aveti nimic filmat ar fi interesant sa invatam unii de la altii .

Bafta
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#16 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 21 February 2010 - 08:37 PM

Apropo de crash'uri pe coada :

http://www.youtube.com/watch?v=K8yi0rxY7Kk...feature=related
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#17 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 February 2010 - 10:31 PM

asta e mihai din greseli invatam

eu am trosnit ieri un minititan , si un protos.

la minititan nu sunt convins daca am gresit sau a fost altceva- a fost un tonou foarte aprope de sol - de fapt a fost chiar in sol.La inspectia ulterioasa un fir de la un servo de eleron s-a "dezizolat facand contact pe frame-ul de carbon" daca apas pe fir servoul nu functioneaza .Nu tin minte daca am facut eu tonoul sau fiind pe spate am compensat gresit sau am pierdut un servo.


Al doilea cu protosul a fost aiurea rau la decolare am ramas fara receptie - Am decolat pe la 1-2 metri am strigat(incercam sa avertizez colegii) ca nu am receptie si heli a facut singur o manevra super misto pacat ca a fost cu finalizare pe asfalt.

Cauza crashului la protos , o simpla gafa - am trecut firului antenei (40 mhz)pe langa regulator ar putea fi explicatia, alta ar putea fi ca zburam langa aeroportul civil si cine stie ce gagalici ar fi venit de acolo.
Desi e o futaba t12 receptor g3 si era si ultima zi de zbor pana ajungea emisia in 2,4 a fost sa fie .Nu am mai zburat in 35 -40 de ceva timp bun peste 1 an si se pare ca nici de acum incolo nu mai incerc.
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#18 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8341
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 February 2010 - 10:48 PM

Care e bilantul la crash-uri. Ce piese s-au dus/trebuie schimbate ?

Pe mine ma frusteaza rau de tot cand patesc de astea. De obicei se intampla cand in sfarsit toate par ca merg cum trebuie. Stefan

Vezi postareanen77, la Feb 21 2010, 10:31 PM, a spus:

eu am trosnit ieri un minititan , si un protos.

0

#19 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 21 February 2010 - 11:40 PM

era cazul nu am mai avut crash de ,,,..vara trecuta.

minititan ...am taiat motorul cu 1 secunda inainte de crash ..pale (axele le schimb oricum ) si 2 linkuri .


protos (motorul 100% - nu a reactinoat la taiat motor)-pale pulveritaze canopia muci muci , boom , axxe, flybar ,paddle

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: N_SI_Eprotos_crash.jpg

West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

#20 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 22 February 2010 - 12:31 PM

Pe mine ma frusteaza rau de tot cand patesc de astea. De obicei se intampla cand in sfarsit toate par ca merg cum trebuie. Stefan
[/quote]

Asa se intampla de obicei.In sfarsit i-ti place cum reactioneaza heli,te bagi mai tare in el si uite asa faci o alta comanda de piese.Si o iei de la inceput.

Cred ca deviem de la subiect...
0

#21 Useril este offline   Gerula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 381
  • Inregistrat: 09-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 February 2010 - 03:54 PM

Nu e de anul asta si, slava Domnului, nu e al mei, dar cred ca merita vazut. Mai mult de atat e greu.

(ma refer la clipul cu T-rex infipt jumatate de metru in coada).

Aceasta postare a fost editata de Gerula: 24 February 2010 - 03:56 PM

Align T-rex 450 SE V2, Gaui Hurricane 200 V2 FES, Blade MSR,
Starmax He-162, V-Mar Do-335, Parkzone P-51D ultra-micro
Spektrum Dx7
0

#22 Useril este offline   max500 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 490
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:TECUCI UNDEVA LANGA GALATI

Postat 28 February 2010 - 02:22 PM

Tantar uitate la filmuletul asta si invata ca se poate face 3D si cu atau


http://www.rcmovie.de/video/897006b00ad596...#33;!extrem
0

#23 Useril este offline   tantar 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2748
  • Inregistrat: 01-November 08
  • Gender:Male
  • Location:GALATI - CONSTANTA

Postat 28 February 2010 - 06:08 PM

Vezi postareamax500, la Feb 28 2010, 02:22 PM, a spus:

Tantar uitate la filmuletul asta si invata ca se poate face 3D si cu atau


http://www.rcmovie.de/video/897006b00ad596...#33;!extrem


Este frumos , dar ce nu inteleg eu este daca esti un pasionat de fuselaje ( ca mine ) ce rost are sa vezi , de ex. un HUEY , in zbor inverted .

BAFTA
Trex 700 V BAR
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
0

#24 Useril este offline   nen77 

  • --tadadam--
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1567
  • Inregistrat: 08-March 06

Postat 28 February 2010 - 09:08 PM

Vezi postareatantar, la Feb 28 2010, 06:08 PM, a spus:

Este frumos , dar ce nu inteleg eu este daca esti un pasionat de fuselaje ( ca mine ) ce rost are sa vezi , de ex. un HUEY , in zbor inverted .

BAFTA

sa vezi daca se poate
West Hobby Team
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu