Postat 21 February 2010 - 03:56 PM
tantar, la Feb 21 2010, 03:45 PM, a spus:
Beleaua mare a fost ca am ramas fara coada pe vant puternic cu un heli cu fuselaj , sincer sunt super multumit ca am scapat doar cu fuselajul crapat in zona cozii , daca va puteti inchipui ca flybarul si palele sunt intregi ........, azi dimineata am zburat doar mecanica si se comporta exemplar .
La momentul acela cand am vazut ca am ramas fara coada si heli ajunsese intr-o pozitie de ziceai ca'i racheta singurul lucru pe care l'am facut a fost sa tai motorul , voi ce spuneti .. ce trebuie facut in astfel de cazuri ?
BAFTA
Nu mi-e prea clar, iar din film nu se vad prea bine detaliile, ai ramas fara coada complet sau fara actionarea palelor spate sau cum? Ca daca ai ramas fara palele spate normal era sa se invarta in plan orizontal elicopterul, pe cand la tine s-a dus perfect vertical cu coada in jos. Care e explicatia ?
ALIGN Trex 600N (in fuselaj de Bell Jet Ranger), OS 50SX-H, Futaba T10C 2,4 Ghz, GY-520/S9254, GV-1 Governor, 3xS3152
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6