Pagina 1 din 1
gunoaie in rezervor?
#1
Postat 28 September 2009 - 11:11 AM
In urma cu o saptamana am montat pe extra al meu un rezervor......curat,astazi am desfacut carburatorul si rezervorul pentru ca nu intelegeam de ce nu mai trage morotul........pot sa spun ca raspunsu ma uluit.Desi am la intrare in rezervor un filtru,pompa de asemenea are filtru,am gasit foarte multe gunoaie de culoare verde aprins, forma firului de iarba,unele cu lungime de 4cm(nu glumesc).......
Precizez ca folosesc COOLPOWER si ca am lasat cam un deget in rezervor cu o saptamana in urma....sa fie asta problema?,a mai patit cineva?
O sa atasez si cateva poze...dar de o calitate cam slabuta...
[attachment=61868:Picture_016.jpg]
[attachment=61869:Picture_020.jpg]
[attachment=61870:Picture_025.jpg]
cam asta am scos din rezervor.....
[attachment=61871:Picture_029.jpg]
Precizez ca folosesc COOLPOWER si ca am lasat cam un deget in rezervor cu o saptamana in urma....sa fie asta problema?,a mai patit cineva?
O sa atasez si cateva poze...dar de o calitate cam slabuta...
[attachment=61868:Picture_016.jpg]
[attachment=61869:Picture_020.jpg]
[attachment=61870:Picture_025.jpg]
cam asta am scos din rezervor.....
[attachment=61871:Picture_029.jpg]
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#2
Postat 28 September 2009 - 12:00 PM
Salut, avand in vedere ca ai filtre peste tot si mai mult, asemenea mizerii le-ai fi vazut in bidonul de CoolPower, ramane doar varianta sabotajului.........LOL
Materialul filtrant din ce e facut ?, spuma, hartie ? Sa nu cumva sa se fi desprins material din filtre si sa fie antrenat in sistem.Culoarea verde e de la combustibil, clar.
Nu cumva rezervorul e facut din fibra de sticla si atunci combustibilul a dizlovat fibrele de sticla si le-a colorat in verde ?
Materialul filtrant din ce e facut ?, spuma, hartie ? Sa nu cumva sa se fi desprins material din filtre si sa fie antrenat in sistem.Culoarea verde e de la combustibil, clar.
Nu cumva rezervorul e facut din fibra de sticla si atunci combustibilul a dizlovat fibrele de sticla si le-a colorat in verde ?
#3
Postat 28 September 2009 - 12:07 PM
Filtrele sunt cu sita metalica....din ce vad eu,iar rezervorul este dintr-un plastic specific,
filtrele eau curate....deci cred ca totul sa petrecut inauntru,de sabotaj nici nu se pune problema.
ps.gunoaiele sunt atoase si moi,se rup repede,pare a fi ceva care sa decantat....nu stiu ce sa zic
filtrele eau curate....deci cred ca totul sa petrecut inauntru,de sabotaj nici nu se pune problema.
ps.gunoaiele sunt atoase si moi,se rup repede,pare a fi ceva care sa decantat....nu stiu ce sa zic
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#4
Postat 28 September 2009 - 01:09 PM
Sa fie oxid de cupru de la tevile din alama?
#6
Postat 28 September 2009 - 06:56 PM
nu am nimic din alama,busonul este din plastic si sorbul din inox ceva......oricum nu e cupru sau alama,dar totusi....de ce nu sa mai intamplat pana acum?caci are 7l de gaz consumati,
ceva nu se leaga si nu stiu unde.....am sa fac un experiment pana la urma si am sa mai pun inca un deget de gaz in rezervor,sa vad daca se mai intampla
ceva nu se leaga si nu stiu unde.....am sa fac un experiment pana la urma si am sa mai pun inca un deget de gaz in rezervor,sa vad daca se mai intampla
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!
---------Alexe Gabriel----------
#7
Postat 28 September 2009 - 07:07 PM
Foarte interesant. Si eu zic ca sunt niste oxizi. De curiozitate, uita-te si in motor si vezi cum arata. Din ce zici ca sunt tevile rezervorului?
Eu am rezervorul la Giles de 1 an de zile, fara probleme!!
Pozele sunt foarte slabe din pacate!
Eu am rezervorul la Giles de 1 an de zile, fara probleme!!
Pozele sunt foarte slabe din pacate!
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#8
Postat 28 September 2009 - 07:28 PM
...pentru orice eventualitate poti sa strecori combustibilul printrun filtru de cafea (hartie) si apoi sa-l pui in rezervor. Daca ramane acelasi rezid in filtru de cafea inseamna ca sunt probleme privind compozitia combustibilului ! filtru de hartie este mult mai bun decat cel metalic !
#10
Postat 29 September 2009 - 10:30 PM
Problema este ca si eu am folosit acelasi combustibil din bidonul lui GABY( FURIOSU) si nu am patit nimik .Am verificat si eu in aceasta seara rezervorul de la Yak si totul este inca in parametri optimi .Nici eu nu imi pot explica ce sa putut intampla in rezervorul lui .Chiar pe camp si eu am vazut ciudatenia care a putut aparea la Gaby . Paranormal?
ADOR VITEZA!!!
#11
Postat 30 September 2009 - 11:12 AM
Pai oxidarea conductelor nu e chiar un lucru nemaivazut, sunt destui carora li s-au fragezit. Un alt motiv ar fi posibila mixtura de combustibili din rezervor. Adica alt tip de gaz folosit inainte si noul gaz sa fi produs de asemenea diverse reactii nedorite. Mai stim un caz care aproape a distrus un OS 1.20 folosind o combinatie de combustibilil de la producatori diferiti.
Cum ziceam trebuie verificat si ce este in motor si bineinteles si in toba. Posibil sa fi ajuns ceva depuneri prin suprapresiune...
Oricum vad ca Furiosu nu mai da nici un semn de viata. Ar fi bine pentru toti sa stim daca a gasit ceva...
Cum ziceam trebuie verificat si ce este in motor si bineinteles si in toba. Posibil sa fi ajuns ceva depuneri prin suprapresiune...
Oricum vad ca Furiosu nu mai da nici un semn de viata. Ar fi bine pentru toti sa stim daca a gasit ceva...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
#12
Postat 01 October 2009 - 06:15 AM
Eu as verifica sorbul, chiar daca e argintiu si pare din inox, de multe ori e din bronz sau alama si este nichelat. Daca s-a dus nichelul din gaura, combustibilul a inceput sa-l corodeze, mai ales daca l-ai lasat cu un deget de zeama in el.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1