Modelism - RHC Forum: Avion Depron (Incepator) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Avion Depron (Incepator)

#1 Useril este offline   HieK 

• Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 28-June 09
  • Interests:Aeromodelism , Informatica

Postat 28 June 2009 - 04:54 PM

Salut, sunt incepator in aeromodelism, vreau sa fac un avion din depron (daca puteti sa imi dati si mie un plan, usor de facut), dupa care sa ii pun un motor si toate cele.
Am incercat sa ma apuc singur pe acest model link , insa am intampinat probleme, deoarece nu am inteles cum se asambleaza pt. ca schita nu arata acest lucru sa nu mai vorbesc de partea mecanica.. Daca ma puteti ajuta cu un tutorial sau un proiect mai detaliat, macar sa reusesc sa fac avionul fara motor, si dupa aceea sa ma apuc de modele mai complicate

Multumesc anticipat
HieK

Aceasta postare a fost editata de HieK: 28 June 2009 - 04:55 PM

0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

• nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03

Postat 28 June 2009 - 08:32 PM

Bine ai venit.
Ai mai zburat ceva? Daca nu atunci nu se putea alege un model mai nepotrivit.
Te sfatuiesc, din suflet, sa alegi ceva gen beaver...oricum cu aripa sus, diedru generos si incarcare alara miiiiiiiica.
Bafta.
0

#3 Useril este offline   HieK 

Postat 28 June 2009 - 09:46 PM

Da :rolleyes: O sa incerc, intre timp exista tutoriale despre cum se leaga flapsurile la RC etc ? adica despre partea mecanica... Sper ca ma intelegi
0

#4 Useril este offline   pccdtk 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 28 June 2009 - 09:50 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 28 2009, 09:32 PM, a spus:

Bine ai venit.
Ai mai zburat ceva? Daca nu atunci nu se putea alege un model mai nepotrivit.