Si mesterii au cate un crash na ca inca mai au crash-uri
#1
Postat 16 September 2009 - 09:32 PM
Cateva dovezi ca mesterii mai au si ei zile proaste:
http://www.youtube.com/watch?v=RCwmIc8S27E...feature=related Pilot Lukas Riva
http://www.youtube.com/watch?v=JG0BvXr2cz8...feature=related Pilot Alan szabo
http://www.youtube.com/watch?v=IUNWwaXBUys...feature=related Altu din familia szabo...
http://www.youtube.c...nuU&feature=fvw Cu un heli mai mic se poate face crash...mai usor!
#2
Postat 16 September 2009 - 11:00 PM
Citeaza
Cum ai tras concluzia asa in scurt timp, ce spune lumea pe forumul de heli? Te asteptam cu un film de la un zbor propriu...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 16 September 2009 - 11:00 PM
#3
Postat 16 September 2009 - 11:21 PM
#4
Postat 16 September 2009 - 11:32 PM
De multe ori se duce ceva in heli sau forteaza o manevra dar crashuri asa, sanatoase, dintr-o greseala nu am vazut, sa zica unul, acolo, m-am pierdut o clipa, ma scuzati.
Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#7
Postat 17 September 2009 - 09:51 AM
Citeaza
Nu era vorba de asta... Asa cum ti-am raspuns si in MI, incercam sa te conving sa treci la practica. :unsure:
Apropo de filme, Riva este preferatul meu, in fata fratilor Szabo. Succese...
Aceasta postare a fost editata de Primus: 17 September 2009 - 09:52 AM
#8
Postat 17 September 2009 - 10:07 AM
Poti sa citesti si sa te uiti la clipuri pana ti se face rau. Pana nu pui mana (pe un heli adevarat nu simulator) nu intelegi nimic.
Cel putin eu asa am patit. Stefan
trex 450, la Sep 17 2009, 10:32 AM, a spus:
Eu le am doar cu teoria,nu cu practica.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 17 September 2009 - 10:36 AM
Nu stii sa zbori deloc dar tii heliul in cutie, nu faci nici un crash... Esti Riva dar vrei sa zbori cu discul pe verticala la 1 cm de asfalt, o sa il farami din cand in cand <_<
Seamana daca vreti cu accidentele de masina: oricat se chinuie sa le faca mai sigure, numarul de accidente si de victime e cam constant. Asta fiindca nataraul de la volan cu cat stie ca are ABS, ESP, n-spe airbaguri si mai stiu eu ce, cu atat merge mai repede sau isi asuma riscuri mai mari.... erau voci care spuneau, desigur, in gluma, ca din volan nu ar trebui sa iasa in caz de impact un airbag, ci un cutit... si or sa fie mai putine accidente daca soferul stie asta :D
Aceasta postare a fost editata de patrocle: 17 September 2009 - 10:43 AM
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#10
Postat 17 September 2009 - 02:58 PM
Stefan
patrocle, la Sep 17 2009, 11:36 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#11
Postat 17 September 2009 - 06:41 PM
Las topic deschis pt cine mai vrea sa spuna ceva
#12
Postat 17 September 2009 - 06:59 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 07:41 PM, a spus:
Las topic deschis pt cine mai vrea sa spuna ceva
Multumim ca ne-ai dat ocazia sa mai spunem ceva la alegerea noastra. Pana acum ne-ai cam admonestat pe toti, ne-ai tras de urechi ca nu scriem pe forum ce ti-ar place tie, etc. Eu zic ca poti face asta dupa ce ai macar ceva cunostinte in domeniul acestui hobby, dupa ce ai zburat si tu un avion, un heli, ceva, si ai ceva de zis. Sau daca ai de gand sa te apuci si atunci intrebi lumea, nu dai doar sfaturi. Sau macar asa, in teorie, daca stii foarte multe, ne-ar prinde bine niste sfaturi. Doar ca tu nu stii nici teoria si nici practica, iar in cazul asta ar trebui s-o iei mai usurel pe forum, sa nu ne sochezi.
P.S. Esti din Galati, asa e?
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#13
Postat 17 September 2009 - 07:22 PM
misumat, la Sep 17 2009, 06:59 PM, a spus:
P.S. Esti din Galati, asa e?
Vezi profil.
Ce siguranta ai tu ca eu nu stiu teorie de modelism?(ma rog nu pe toate ramurile)
Nu dau sfaturi in topicele altora,deoarece(eu)simt ca doar imi uzez tastatura.Pur si siplu nu vreau sa ma bag unde nu cred ca ma priveste sau unde nu am chef pur si simplu sa postez.
Mai usurel cu offtopicul,ca ne arde primus..
Aceasta postare a fost editata de trex 450: 17 September 2009 - 07:25 PM
#14
Postat 17 September 2009 - 07:36 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 08:22 PM, a spus:
Ce siguranta ai tu ca eu nu stiu teorie de modelism?(ma rog nu pe toate ramurile)
Nu dau sfaturi in topicele altora,deoarece(eu)simt ca doar imi uzez tastatura.Pur si siplu nu vreau sa ma bag unde nu cred ca ma priveste sau unde nu am chef pur si simplu sa postez.
Mai usurel cu offtopicul,ca ne arde primus..
Trex-ule daca esti GALATEAN te invit cu placere la un zbor , putem face un test , asa sa vezi ce simplu este sa faci un hover .. uite , tu pui pe capota masinii (mele ) 800 euro eu te las sa imi ridici heli , iar daca il tii 2 minute in aer intre 1/3 metri eu iti voi cere scuze , daca il rupi pastrez banii si ce ramane din heli ,.......... glumesc daca esti din zona si esti interesat te invit la un zbor .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#15
Postat 17 September 2009 - 07:40 PM
Citeaza
Cred ca e valabil din partea oricarui coleg de forum... lasati omu'n pace ca e virusat, nu mai scapa! <_<
#16
Postat 17 September 2009 - 08:22 PM
tantar, la Sep 17 2009, 08:36 PM, a spus:
nici 800 ron nu am.
Insa voi pierde.Nu din cauza experientei,am zburat multe modele(de la hbk pana la trex 500)
Norucul tau depinde de:
1.Vant
2.Conditia heli
3.Curbele
4.Model
5.Echipare
Si lista poate continua.
+CA DACA AI STATIE 35 MHZ SAU 40 MHZ ma poti interferentia oricand,ducand la crash,care e inevitabil pt oricine(in aceasta situatie)
Nu! E raspunsul meu.
Mult prea riscant
Aceasta postare a fost editata de trex 450: 17 September 2009 - 08:22 PM
#17
Postat 17 September 2009 - 09:04 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 09:22 PM, a spus:
Insa voi pierde.Nu din cauza experientei,am zburat multe modele(de la hbk pana la trex 500)
Norucul tau depinde de:
1.Vant
2.Conditia heli
3.Curbele
4.Model
5.Echipare
Si lista poate continua.
+CA DACA AI STATIE 35 MHZ SAU 40 MHZ ma poti interferentia oricand,ducand la crash,care e inevitabil pt oricine(in aceasta situatie)
Nu! E raspunsul meu.
Mult prea riscant
Acum am realizat ca tu defapt iti bati joc de mine.Deci cam asa vine:
1.Vrei sa vin la tine
2.imi propui un test
3.800 E vine aprox 3200 lei.De acesti bani iti iei un 450 se v2 rtf
4.tu poti sa mi-l dai direct stricat
5.ma poti sabota in o mie de feluri.
Drept cine ma iei?Un caine?Sa stii ca nu-s neaparat prosta daca nu am prea multa experienta.
Chiar daca ma simt ofensat,nu dau report.Nu.Pur si simplu te ignor.
#18
Postat 17 September 2009 - 09:21 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 10:04 PM, a spus:
Daca ignorai nu mai dadeai 2 reply-uri moca, noroc de tine ca ai readus la viata acest forum, si daca vezi ca lumea se poarta frumos cu tine asta nu inseamna ca trebuie sa ii iei peste picior, o fi acest forum un "forum public", dar unii il vad ca pe o familie, eu cred ca tu esti pe dinafara total, si unde anume ai zburat multe modele de la hbk la trex 500? pe simulator?
#19
Postat 17 September 2009 - 09:27 PM
@ trex 450 las-o mai moale .
hai sa o laum de la capat , e de inteles faptul ca vrei sa te apuci de acest hobby dar ai inceput cu o atitudine gresita intai te-ai luat de toti ce iti ies in cale.
"las-o bre la relanti" .
E destul de greu sa inveti sa pilotezi un heli, tantar asta voia sa sublinieze .
daca vrei sa afli ceva intreaba , ti se va raspunde daca ai ceva de zis , scrie , preferabil sa aiba legatura cu acest hobby.
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#20
Postat 17 September 2009 - 10:31 PM
trex 450, la Sep 17 2009, 10:04 PM, a spus:
Cu ce si-a batut joc de tine? Ti-am mai pus odata postul lui mai jos, poate tura asta reusesti sa il citesti cu ochii deschisi, dar citeste clar ultima parte a postului.
tantar, la Sep 17 2009, 08:36 PM, a spus:
Nu mai sari ca un cangur si citeste mai atent. Nu toti sunt impotriva ta aici, unii doar mai fac glume sa destinda atmosfera, pacat ca putini inteleg.
PS: Modul de postare, tare imi suna a cineva cunoscut :) .
#21
Postat 17 September 2009 - 10:39 PM
protheus, la Sep 17 2009, 11:31 PM, a spus:
Nu mai sari ca un cangur si citeste mai atent. Nu toti sunt impotriva ta aici, unii doar mai fac glume sa destinda atmosfera, pacat ca putini inteleg.
PS: Modul de postare, tare imi suna a cineva cunoscut :) .
e a 2-a oara cand te prinzi de chestii de genul " cineva cunoscut"
parca prima oara ai avut dreptate sau ma insel?
Van kit conversie T-rex 250e in 700Nitro
#22
Postat 18 September 2009 - 07:00 AM
Aceasta postare a fost editata de trex 450: 18 September 2009 - 07:10 AM