Salutari. Dupa luni de zile si 2 planoare rupte invatand acrobatii...am decis sa trec si eu la un model adecvat stilului meu de zbor(dezastruos, haotic, agresiv) si sa nu mai chinui saracu' Junior care dupa o luna de la asamblare...este inca intreg(spre surprinderea mea si a tuturor modelistilor care ma cunosc) desi am tras si de el destul de tare.
Avionul cu pricina este un acrobat F3A din Styro acoperit cu un fel de plastic numit Aerosports Challenger. Am efectuat primul zbor miercuri...cu un motor BM2409-18, 3s li-po 1400mAh(10-15c cred...pun pariu ca e homemade pack-ul pentru ca nu are nici cablu de egalizare si se umfla repede, dar tinand cont de faptul ca am dat 220 RON pe el RTF...nu ar trebui sa comentez), 3 servo-uri as-100, elice GWS de 9x5 si ESC BL 30A no-name. Toate astea au venit cu el. Primul zbor a fost un esec. S-a ridicat...a zburat 100 M si a cazut in bot. Singura problema a fost la panoul de foc care s-a rupt.
Al doilea zbor a fost efectuat astazi CU MOTORUL DE PE JUNIOR. Un Graupner COMPACT 345Z pentru 2S care trage 1.5Kg(avionul are 700g). Am zburat cu 2s de 2200mah primul zbor. Nu a fost setat cum trebuie. A fost extrem de greu de bot si cu 20g de plumb in coada. Am dat cu el asa un tur de pista si l-am aterizat putin in bot...dar fara avarii. Dupa aterizare, iam pus un 3s...o bomba de avion :rolleyes:. Cu stick-ul la maxim decoleaza in 2M si urca precum o racheta pe verticala. Am zburat cu expo la 70%...dar e cam mult. Maine incerc cu 50%. Dupa 6 aterizari(3 foarte frumoase, celelalte fara motor...motiv pentru care am dar cu el) am decis sa-mi mai incerc norocul sa inchei ziua cu o aterizare superba. Toate bune si frumoase pana la 50CM de sol si dupa BUF! Un glitch care mi-a rupt elicea. Ma bucur ca nu am avut daune mai mari.
Un aeromodel facut praf(dupa standardele mele), dar un chilipir pentru 220 RON. Sper/cred ca o sa aiba viata lunga cu mine. Maine ii dau jos plumbul din coada si incerc cu un pack li-fe 3s de 1100 MAh. Cred ca e perfect pentru avionul asta.
Concluzii:
Toate aceste luni mi-a fost frica sa incerc un trainer. Toti au bagat frica in mine. Se pare ca nu e asa greu. E mult mai docil decat ma asteptam.
THANKS:
-Merci mult dramida
Pagina 1 din 1
Primul meu zbor(reusit) cu un acrobat ieftin.
#2
Postat 28 September 2009 - 12:25 AM
blackheart, la Sep 27 2009, 03:18 AM, a spus:
Salutari. Dupa luni de zile si 2 planoare rupte invatand acrobatii...am decis sa trec si eu la un model adecvat stilului meu de zbor(dezastruos, haotic, agresiv) si sa nu mai chinui saracu' Junior care dupa o luna de la asamblare...este inca intreg(spre surprinderea mea si a tuturor modelistilor care ma cunosc) desi am tras si de el destul de tare.
Avionul cu pricina este un acrobat F3A din Styro acoperit cu un fel de plastic numit Aerosports Challenger. Am efectuat primul zbor miercuri...cu un motor BM2409-18, 3s li-po 1400mAh(10-15c cred...pun pariu ca e homemade pack-ul pentru ca nu are nici cablu de egalizare si se umfla repede, dar tinand cont de faptul ca am dat 220 RON pe el RTF...nu ar trebui sa comentez), 3 servo-uri as-100, elice GWS de 9x5 si ESC BL 30A no-name. Toate astea au venit cu el. Primul zbor a fost un esec. S-a ridicat...a zburat 100 M si a cazut in bot. Singura problema a fost la panoul de foc care s-a rupt.
Al doilea zbor a fost efectuat astazi CU MOTORUL DE PE JUNIOR. Un Graupner COMPACT 345Z pentru 2S care trage 1.5Kg(avionul are 700g). Am zburat cu 2s de 2200mah primul zbor. Nu a fost setat cum trebuie. A fost extrem de greu de bot si cu 20g de plumb in coada. Am dat cu el asa un tur de pista si l-am aterizat putin in bot...dar fara avarii. Dupa aterizare, iam pus un 3s...o bomba de avion :( . Cu stick-ul la maxim decoleaza in 2M si urca precum o racheta pe verticala. Am zburat cu expo la 70%...dar e cam mult. Maine incerc cu 50%. Dupa 6 aterizari(3 foarte frumoase, celelalte fara motor...motiv pentru care am dar cu el) am decis sa-mi mai incerc norocul sa inchei ziua cu o aterizare superba. Toate bune si frumoase pana la 50CM de sol si dupa BUF! Un glitch care mi-a rupt elicea. Ma bucur ca nu am avut daune mai mari.
Un aeromodel facut praf(dupa standardele mele), dar un chilipir pentru 220 RON. Sper/cred ca o sa aiba viata lunga cu mine. Maine ii dau jos plumbul din coada si incerc cu un pack li-fe 3s de 1100 MAh. Cred ca e perfect pentru avionul asta.
Concluzii:
Toate aceste luni mi-a fost frica sa incerc un trainer. Toti au bagat frica in mine. Se pare ca nu e asa greu. E mult mai docil decat ma asteptam.
THANKS:
-Merci mult dramida
Avionul cu pricina este un acrobat F3A din Styro acoperit cu un fel de plastic numit Aerosports Challenger. Am efectuat primul zbor miercuri...cu un motor BM2409-18, 3s li-po 1400mAh(10-15c cred...pun pariu ca e homemade pack-ul pentru ca nu are nici cablu de egalizare si se umfla repede, dar tinand cont de faptul ca am dat 220 RON pe el RTF...nu ar trebui sa comentez), 3 servo-uri as-100, elice GWS de 9x5 si ESC BL 30A no-name. Toate astea au venit cu el. Primul zbor a fost un esec. S-a ridicat...a zburat 100 M si a cazut in bot. Singura problema a fost la panoul de foc care s-a rupt.
Al doilea zbor a fost efectuat astazi CU MOTORUL DE PE JUNIOR. Un Graupner COMPACT 345Z pentru 2S care trage 1.5Kg(avionul are 700g). Am zburat cu 2s de 2200mah primul zbor. Nu a fost setat cum trebuie. A fost extrem de greu de bot si cu 20g de plumb in coada. Am dat cu el asa un tur de pista si l-am aterizat putin in bot...dar fara avarii. Dupa aterizare, iam pus un 3s...o bomba de avion :( . Cu stick-ul la maxim decoleaza in 2M si urca precum o racheta pe verticala. Am zburat cu expo la 70%...dar e cam mult. Maine incerc cu 50%. Dupa 6 aterizari(3 foarte frumoase, celelalte fara motor...motiv pentru care am dar cu el) am decis sa-mi mai incerc norocul sa inchei ziua cu o aterizare superba. Toate bune si frumoase pana la 50CM de sol si dupa BUF! Un glitch care mi-a rupt elicea. Ma bucur ca nu am avut daune mai mari.
Un aeromodel facut praf(dupa standardele mele), dar un chilipir pentru 220 RON. Sper/cred ca o sa aiba viata lunga cu mine. Maine ii dau jos plumbul din coada si incerc cu un pack li-fe 3s de 1100 MAh. Cred ca e perfect pentru avionul asta.
Concluzii:
Toate aceste luni mi-a fost frica sa incerc un trainer. Toti au bagat frica in mine. Se pare ca nu e asa greu. E mult mai docil decat ma asteptam.
THANKS:
-Merci mult dramida
Cu placere, si eu am rupt panoul de foc de cateva ori :rolleyes: poate gasesti tu o solutie mai rezistenta:)
Nu am inteles de ce a picat la primul zbor dupa 100m. Ai zburat cu antena emitatorului colapsata? (eu am facut asta odata cu acest model dupa ce bagasem inainte doua beri:) )
Asteptam filmulete cu looping-uri si zboruri in cutit .
Aceasta postare a fost editata de dramida: 28 September 2009 - 12:27 AM
#3
Postat 28 September 2009 - 09:19 PM
Bine ca nu mi-ai spus inainte...ca altfel nu il mai luam.
Am mai facut duminica in jur de 10 zboruri cu el. Am bagat si figuri(sferturi...jumatati de figuri...ca nu ma descurc sa le fac corecte).
La final...cand sa plecam, am incercat un zbor si am ramas fara control la rc si buf....si HOPA...imi veni un gand. Cred ca e de la pack crash-ul. Am zburat cu un 3s Li-Fe 1100 si am ramas fara RC...
Acelasi lucru i s-a intamplat posesorului pack-ului imediat dupa mine.
Am mai facut duminica in jur de 10 zboruri cu el. Am bagat si figuri(sferturi...jumatati de figuri...ca nu ma descurc sa le fac corecte).
La final...cand sa plecam, am incercat un zbor si am ramas fara control la rc si buf....si HOPA...imi veni un gand. Cred ca e de la pack crash-ul. Am zburat cu un 3s Li-Fe 1100 si am ramas fara RC...
Acelasi lucru i s-a intamplat posesorului pack-ului imediat dupa mine.
#4
Postat 28 September 2009 - 09:52 PM
Adica invers... s-o fi saturat bietul pack sa incaseze atatea de la tine.
Aia finala o fi fost singura bubuiala pe ziua de ieri ?
Aia finala o fi fost singura bubuiala pe ziua de ieri ?
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 28 September 2009 - 09:54 PM
... cu picioarele pe pamant ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1