problema motor brushless
#1 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 05:34 PM
Va rog ajutor. Multumesc anticipat!
#2
Postat 16 September 2009 - 05:48 PM
Daca acelea sunt, nu-i nici un bai, nu acolo trebuie umblat ca sa il desfaci pana la nivelul magnetilor.
Vezi ca mai sunt inca doua astfel de suruburi in partea opusa, cu care se prinde clopotul pe ax. Desfa-le pe acelea si trage tare de clopot, care va iesi de pe ax si vei putea curata interiorul fara probleme.
Aceasta postare a fost editata de renatoa: 16 September 2009 - 05:49 PM
#7 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 06:54 PM
#8 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 06:57 PM
Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 16 September 2009 - 06:58 PM
#12 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 07:15 PM
Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 16 September 2009 - 07:20 PM
#13
Postat 16 September 2009 - 08:03 PM
#14
Postat 16 September 2009 - 08:12 PM
Incearca sa scoti neaparat clopotul si curata acolo totul.
Aceasta postare a fost editata de protheus: 16 September 2009 - 08:13 PM
#15
Postat 16 September 2009 - 08:16 PM
in consecinta rulmentul a suportat o forta de presiune exterioara(de la suruburi)...ce teoretc i-ti dai seama ca nu se poate roti perfect circular..s-a ovalizat ....am patit si eu acelasi lucru,simptomele fiind aceleasi descrise de tine.Am slabit acele suruburi i-am creat putin joc transversal pe axa centrala a coliviei motorului
....si acum merge perfect are destule ore de zbor
si inca un sfat
verifica legaturile ESC....MOTOR daca nu le ai pe conectori..cositorestele bine de tot ....si protejeaza-le cu tub termo-retractabil
si asta e o cauza posibila
#16 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 08:38 PM
Peste tot am conectori de 3,5 intre motor si regulator si deansuri intre akku si regulator.Am incercat in toate felurile sa mai desfac acum acele imbusuri dar nu mai merge, aproape ca s a facut in forma de cerc locu unde trebuia sa fie hexagon, asa de tare s a ros.Conectorii nu i am izolat cu termocontractil pentru ca am uitat sa cumpar asa ca am pus banda izolatoare, nu cred ca ar avea vreo influenta...
#17
Postat 16 September 2009 - 08:51 PM
in locul tau nu as mai incerca nici-un experiment pana nu as scoate clopotul si as face o verificare a tuturor suprafetelor + vorba colegului... rulmentii care probabil si ei sunt in tensiune...
oare e posibil sa faci o taietura ca sa il poti desfileta cu o surubelnita normala?? pune o poza eventual ..
spor
Aceasta postare a fost editata de caraman: 16 September 2009 - 08:53 PM
#18 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 08:58 PM
#19
Postat 16 September 2009 - 09:09 PM
Sa zica si cei mai mari ca noi, dar poate ar fi o idee
"cu o bormasina si un sfredel exact cat diametru exterior al inbus-urilor sa incerci sa le gauresti, dar numai pana la carcasa clopotului, poate si maiputin. Asa poate scoti clopotul, sau mai mult ca sigur ca il scoti, iar capetele de surub ramase le desfiletezi cu in cleste mic, (atentie la bobinaj, sa nu il distrugi). urmatoarea idee ar fi sa ai, sau sa gasesti (a se citi -cumpara-) suruburi de inlocuit"
e o idee....
poate mai vine cineva cu rectificari sau solutii mai practice
#20 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 16 September 2009 - 09:25 PM
Nu stiu la alte motoare cum este dar la asta nu am cum sa stric bobinajul daca dau gauri in imbusuri , eventual stric axu dar nu are nimic ca ala vine odata cu imbusurile de schimb.
Aceasta postare a fost editata de ktalyn15bn: 16 September 2009 - 09:26 PM
#21
Postat 16 September 2009 - 09:37 PM
multa grija si spor la treaba....
Aceasta postare a fost editata de caraman: 16 September 2009 - 09:38 PM
#25
Postat 17 September 2009 - 08:19 AM
de curand am avut probleme cu un motor 2410-12...care ca format e identic cu ce ai tu.
Mai exista o varianta sa il desfaci fara sa umbli la inbusurile de la talpa sau clopot, dar depinde de modul in care e prins motorul pe avion.
Cel mai bine ar fi sa pui o poza.
Dar daca poti demonta motorul de pe avion treaba e ca si rezolvata. La capatul nefiletat axul se termina cu o siguranta elastica...scoti acea siguranta si extragi clopotul cu tot cu ax. Problema este sa nu il scoti prin ciocanire ca distrugi rulmentul mic. In lipsa de presa eu am folosit o menghinuta si un cuisor care apasa pe capatul axului.
Analizeaza si varianta asta.
Bafta!
#27
Postat 17 September 2009 - 05:12 PM
P.S: Esc se baga pe canalul 3 din receptor.
#28 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 17 September 2009 - 06:48 PM
Motorul nu este prins pe avion insa nu prea am inteles cum pot rezolva problema.Deci eu per total am 4 imbusuri la motor(nici unul din ele nu mai merge desfacut) 2 se afla deasupra clopotului-cele care tin axu probabil, iar celelalte 2 se gasesc sub clopot acolo unde vine prins suportul pentru panou de foc, deci daca trebuie sa dau jos acel suport nu se mai poate.Am observat ca la capatul celalat al axului(deci nu acolo unde vine elicea) are un "bulb" in cap deci nu stiu cum as putea sa il desprind cu menghina(am menghina daca e nevoie)-sunt sigur ca nu am inteles eu.O sa incerc sa fac cateva poza dar din pacate numai maine ca acum seara nu se vede prea bine.
@lefmir
Poza as putea sa atasez numai daca gasesc una pe net, pentru ca la ale mele nu am cum sa fac poza.Torks la ce se refera? <_<
@Porumbeu
Ia inverseaza din firele de la esc la motor. - verificat
P.S: Esc se baga pe canalul 3 din receptor. - verificat
#29 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 17 September 2009 - 06:54 PM
Ax de schimb SI accesorii pentru motoare fara perii Tower Pro, seria 2408xx, 2410xx
Lungime ax: 62.2 mm
Diametru: 3 mm
Contine:
Ax de rezerva: 1 buc.
Suruburi imbus: 2 buc.
Saiba: 1 buc.
Siguranta: 1 buc.
Set piulite: 1 buc.
si acum o poza cu ele(cele 2 negre micute sunt acele imbusuri care s au ros):
#30
Postat 17 September 2009 - 06:56 PM
ktalyn15bn, la Sep 17 2009, 07:48 PM, a spus:
"bulbul" este o siguranta, adica asta:
http://www.giantcod....x-p-402985.html
Se prinde pe ax intr-un canal frezat special pentru asta
Se scoate cu un ac introdus intr-una din cele doua fante din stanga sus si jos