fostul proprietar se jura ca merge ca uns si ca porneste la fel, dar am incercat de toate, demaror, la pala, nimic. o singura data a pornit si asta la pala, pentru 5 secunde, n-am mai reusit sa repet experienta.
Bujie...el acum are bujie type F de la OS.
Acum eu cred ca timingul la supape este aiurea...de ce spun asta? pai daca pun degetul pe evacuare se simte ca trage aer, dupa care il arunca afara, deci supapa de evacuare se deschide prea devreme, la fel si cea de admisie, am observat cand am rezemat o scobitoare de capul pistonului(prin gaura de la bujie) si am observat cum sunt supapele, inainte, dupa si in timpul PMS si PMI(depinzand de supapa).
mai am un motoras in 4 timpi,de 6,5 cc, tot OS, si am facut acelasi test, supapele se deschid si se inchid exact exact cand trebuie.
Exista un punct pe o roata dintata....culmea, am dat mail la cei de la OS, mi-au spus s-o pun la 90grade in sus(asa era si ea original pe motor); tot pe site-ul OS am gasit FAQs despre aceeasi problema si zice clar "NOT a 90 degree angle" ci punctul sa urmareasca traseul tijelor impingatoare.
eu ce naiba sa mai inteleg?
Inca o treaba, cand incercam sa dau la pala, tusea si imi pornea invers, lovindu-ma pe interiorul palmei, nu pe exterior. lucru care nu mi s-a intamplat la cel mic.
ce sa fac? sa umblu la timing? alta sa fie problema?
Multumesc pentru orice fel de sfaturi!
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 12 September 2009 - 12:47 PM