Modelism - RHC Forum: Cer un sfat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Cer un sfat conectare lipo cu motor perii (esc)

#1 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 09 September 2009 - 05:27 PM

Vreau sa stiu daca este posibil, si mai exact in ce mod pot conecta un lipo 3s cu un motor cu perii, bineinteles prin regulator (initial are mufa pentru Nixx)
merci
0

#2 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 09 September 2009 - 11:09 PM

Mufa nu are nici o legatura. Schimbi mufa dupa cum ti-e mai comod. Incearca sa respecti un standard, adica sa nu ai mufele puse invers fata de altii. Ce mufe folosesti ?
Intrebarea este daca regulatorul stie li-po. Conteaza pentru ca sa opreasca motorul cand tensiunea scade sub o anumita valoare (diferita de cea de la ni-mh), altfel se strica acumulatorul.
0

#3 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 September 2009 - 10:28 AM

da
daca stie lipo sau chiar si de cate celule stie
sunt reculatoare care stiu doar cateva celule
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#4 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 10:38 AM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Sep 10 2009, 12:09 AM, a spus:

Mufa nu are nici o legatura. Schimbi mufa dupa cum ti-e mai comod. Incearca sa respecti un standard, adica sa nu ai mufele puse invers fata de altii. Ce mufe folosesti ?
Intrebarea este daca regulatorul stie li-po. Conteaza pentru ca sa opreasca motorul cand tensiunea scade sub o anumita valoare (diferita de cea de la ni-mh), altfel se strica acumulatorul.


e un motor chinezesc, brushed 370A cu reductor, esc brushed 20A de pe kitul foam Mustang P51. vine cu o baterie Ni-Mh 650mah, 9.6V dar vreau sa il zbor cu un lipo 3s 1300-1500mah (bateria inca nu am comandat-o) dar v-a fi un "3S1P 1300mAh (11.1 V) 20C-30C Zippy Flightmax LiPo"

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 3S1300mAh20CZippy001b.jpg

0

#5 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 10:43 AM

Vezi postareaBorz_Florin, la Sep 10 2009, 11:28 AM, a spus:

da
daca stie lipo sau chiar si de cate celule stie
sunt reculatoare care stiu doar cateva celule

tipul spune ca l-a zburat cu un lipo 3s la 1100mah; dupa 5 min se cam incalzeste motorul, nu stiu daca e ok sau nu, dar vedem noi! motorul v-a fi pus pe asa ceva... 180 ne-echipat si 300-320gr RTF (in functie de bateria aleasa)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 52.jpg

0

#6 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 10:45 AM

Exista un singur semn de intrebare!

Regulatorul pe care il ai acum trebuie sa fie configurabil si sa stie sa opreasca descarcarea bateriei lipo sub 3V/celula.
Nu de alta, dar ramai fara baterie. (daca se descarca mai mult, in majoritatea cazurilor, poti sa o arunci ca nu mai e buna).

Ma astept ca regulatorul care a venit in kitul ala sa nu suporte lipo (au pus ce era mai ieftin pentru configuratia cu care a venit)...asa ca daca cumperi lipo de unde ai luat poza aia, cumpara si un regulator de periate cu support pentru LiPo.

Cat despre schimbarea mufelor...poti sa pui ce vrei tu respectand polarizarea (bateria din poza cred ca vine cu mufa DEANS - T).

Succese maxime!
0

#7 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 September 2009 - 10:49 AM

Daca e motor 180, mai bine iei in considerare baterii de 2 celule.
Bateria incarcata de 2 celule are tensiune maxima 9.2V si nominala 7.4V.
E posibil cu bateria de 3 celule sa il arzi in scurt timp...
0

#8 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 11:11 AM

Vezi postareaalexvid, la Sep 10 2009, 11:49 AM, a spus:

Daca e motor 180, mai bine iei in considerare baterii de 2 celule.
Bateria incarcata de 2 celule are tensiune maxima 9.2V si nominala 7.4V.
E posibil cu bateria de 3 celule sa il arzi in scurt timp...


tipul de a incercat motorul, zice ca in momentul in care a pus bateria 3s, in sarcina avea aproximativ 10,5v... ma mai gandesc sa iau la o adica un 2s si un 3s..daca nu le distrug...le mai folosesc ulterior..merita oare pt un asemenea motor sa iau un reulator?!
0

#9 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 11:19 AM

ce spune-ti de incarcatorul asta, ii de vrio treaba?! http://######/chit-conectare-incarcato...ator-p-580.html sau o alta varianta http://######/turnigy-incarcator-turni...-lipo-p-89.html

Aceasta postare a fost editata de caraman: 10 September 2009 - 11:25 AM

0

#10 Useril este offline   Borz_Florin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 211
  • Inregistrat: 31-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Zalau
  • Interests:Aero

Postat 10 September 2009 - 11:27 AM

Vezi postareacaraman, la Sep 10 2009, 11:43 AM, a spus:

tipul spune ca l-a zburat cu un lipo 3s la 1100mah; dupa 5 min se cam incalzeste motorul, nu stiu daca e ok sau nu, dar vedem noi! motorul v-a fi pus pe asa ceva... 180 ne-echipat si 300-320gr RTF (in functie de bateria aleasa)

cred ca ii un motor asemantor cu cele de la easy star/glider
sunt de 7.4V
dar merg si cu 3s
numai sa nu fie tinut in blana
undeva la 70%
ca altfel si va arde
Imi pare rau de greselile gramaticale
0

#11 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 11:41 AM

Vezi postareaBorz_Florin, la Sep 10 2009, 12:27 PM, a spus:

cred ca ii un motor asemantor cu cele de la easy star/glider
sunt de 7.4V
dar merg si cu 3s
numai sa nu fie tinut in blana
undeva la 70%
ca altfel si va arde


exact asta mi-a zis si tipul respectiv...alte pareri v-a-v motor..sugestii....
0

#12 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 September 2009 - 11:56 AM

Se arde motorul in 3-5 zboruri (periile).

Indiferent la cit limitezi mansa, ce elice sau ce srcina ii pui, motorul primeste exact aceeasi tensiune (maxima). Variatorul (ESC-ul) este un stabilizator in impulsuri.

Aceasta postare a fost editata de vlad1: 10 September 2009 - 11:58 AM

0

#13 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 11:59 AM

Vezi postareavlad1, la Sep 10 2009, 12:56 PM, a spus:

Se arde motorul in 3-5 zboruri (periile).

Indiferent la cit limitezi mansa, ce elice sau ce srcina ii pui, motorul primeste exact aceeasi tensiune (maxima). Variatorul (ESC-ul) este un stabilizator in impulsuri.

si atunci? sa il zbor pe nimh ?? sau lip de 7.4?
0

#14 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 10 September 2009 - 12:03 PM

Cu care-ti merge mai bine modelul.
Pe 2S, are sa tina foarte mult, daca are si racire si nu e foarte firbinte, ai sa-l schimbi cind te plictisesti de model, nu pentru ca se defecteaza motorul.
0

#15 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 12:51 PM

Vezi postareavlad1, la Sep 10 2009, 01:03 PM, a spus:

Cu care-ti merge mai bine modelul.
Pe 2S, are sa tina foarte mult, daca are si racire si nu e foarte firbinte, ai sa-l schimbi cind te plictisesti de model, nu pentru ca se defecteaza motorul.


Motorul e in drum spre cluj, trebuie sa vina zilele astea, insa tre sa decid cu ce baterie il zbor!!! alta optiune ar fi 2S1P 1300mAh (7.4 V) 20C Zippy LiPo
0

#16 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 September 2009 - 12:52 PM

Nu uita ca regulatorul tau nu stie, probabil, de LiPo.
0

#17 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 10 September 2009 - 12:54 PM

Vezi postareadan_mitea, la Sep 10 2009, 01:52 PM, a spus:

Nu uita ca regulatorul tau nu stie, probabil, de LiPo.

Daca bag Ni-mh nu am facut nimik..... o sa am un tanc zburator, greu de controlat si imposibil de decolat, iar zborul, daca v-a fi, v-a dura 3 min....tre si alt regulator??


Domnule Dan, v-am ascultat ..cel mai bun trainer e un electric de spuma ....

Aceasta postare a fost editata de caraman: 10 September 2009 - 12:59 PM

0

#18 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 10 September 2009 - 12:57 PM

Decat alt regulator si dilema 2 sau 3 celule, mai bine iei direct un combo de regulator si motor fara perii. Daca nu-l tratesti prea tare poti utiliza motorul si pe alte modele. Nu merita sa iei regulator pentru un motor pe care il vei schimba in curand.
0

#19 Useril este offline   caraman 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 150
  • Inregistrat: 12-June 09
  • Gender:Male
  • Location:CLUJ-NAPOCA

Postat 14 September 2009 - 08:22 PM

MERCI TUTUROR PENTRU SFATURI...
Sa aveti parte de muuulte zboruri frumoase si aterizari cat mai reusite ..
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu