Cer un sfat conectare lipo cu motor perii (esc)
#1
Postat 09 September 2009 - 05:27 PM
merci
#2
Postat 09 September 2009 - 11:09 PM
Intrebarea este daca regulatorul stie li-po. Conteaza pentru ca sa opreasca motorul cand tensiunea scade sub o anumita valoare (diferita de cea de la ni-mh), altfel se strica acumulatorul.
#3
Postat 10 September 2009 - 10:28 AM
daca stie lipo sau chiar si de cate celule stie
sunt reculatoare care stiu doar cateva celule
#4
Postat 10 September 2009 - 10:38 AM
Dragos Avramescu, la Sep 10 2009, 12:09 AM, a spus:
Intrebarea este daca regulatorul stie li-po. Conteaza pentru ca sa opreasca motorul cand tensiunea scade sub o anumita valoare (diferita de cea de la ni-mh), altfel se strica acumulatorul.
e un motor chinezesc, brushed 370A cu reductor, esc brushed 20A de pe kitul foam Mustang P51. vine cu o baterie Ni-Mh 650mah, 9.6V dar vreau sa il zbor cu un lipo 3s 1300-1500mah (bateria inca nu am comandat-o) dar v-a fi un "3S1P 1300mAh (11.1 V) 20C-30C Zippy Flightmax LiPo"
#5
Postat 10 September 2009 - 10:43 AM
Borz_Florin, la Sep 10 2009, 11:28 AM, a spus:
daca stie lipo sau chiar si de cate celule stie
sunt reculatoare care stiu doar cateva celule
tipul spune ca l-a zburat cu un lipo 3s la 1100mah; dupa 5 min se cam incalzeste motorul, nu stiu daca e ok sau nu, dar vedem noi! motorul v-a fi pus pe asa ceva... 180 ne-echipat si 300-320gr RTF (in functie de bateria aleasa)
#6
Postat 10 September 2009 - 10:45 AM
Regulatorul pe care il ai acum trebuie sa fie configurabil si sa stie sa opreasca descarcarea bateriei lipo sub 3V/celula.
Nu de alta, dar ramai fara baterie. (daca se descarca mai mult, in majoritatea cazurilor, poti sa o arunci ca nu mai e buna).
Ma astept ca regulatorul care a venit in kitul ala sa nu suporte lipo (au pus ce era mai ieftin pentru configuratia cu care a venit)...asa ca daca cumperi lipo de unde ai luat poza aia, cumpara si un regulator de periate cu support pentru LiPo.
Cat despre schimbarea mufelor...poti sa pui ce vrei tu respectand polarizarea (bateria din poza cred ca vine cu mufa DEANS - T).
Succese maxime!
#7
Postat 10 September 2009 - 10:49 AM
Bateria incarcata de 2 celule are tensiune maxima 9.2V si nominala 7.4V.
E posibil cu bateria de 3 celule sa il arzi in scurt timp...
#8
Postat 10 September 2009 - 11:11 AM
alexvid, la Sep 10 2009, 11:49 AM, a spus:
Bateria incarcata de 2 celule are tensiune maxima 9.2V si nominala 7.4V.
E posibil cu bateria de 3 celule sa il arzi in scurt timp...
tipul de a incercat motorul, zice ca in momentul in care a pus bateria 3s, in sarcina avea aproximativ 10,5v... ma mai gandesc sa iau la o adica un 2s si un 3s..daca nu le distrug...le mai folosesc ulterior..merita oare pt un asemenea motor sa iau un reulator?!
#9
Postat 10 September 2009 - 11:19 AM
Aceasta postare a fost editata de caraman: 10 September 2009 - 11:25 AM
#10
Postat 10 September 2009 - 11:27 AM
caraman, la Sep 10 2009, 11:43 AM, a spus:
cred ca ii un motor asemantor cu cele de la easy star/glider
sunt de 7.4V
dar merg si cu 3s
numai sa nu fie tinut in blana
undeva la 70%
ca altfel si va arde
#12
Postat 10 September 2009 - 11:56 AM
Indiferent la cit limitezi mansa, ce elice sau ce srcina ii pui, motorul primeste exact aceeasi tensiune (maxima). Variatorul (ESC-ul) este un stabilizator in impulsuri.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 10 September 2009 - 11:58 AM
#13
Postat 10 September 2009 - 11:59 AM
vlad1, la Sep 10 2009, 12:56 PM, a spus:
Indiferent la cit limitezi mansa, ce elice sau ce srcina ii pui, motorul primeste exact aceeasi tensiune (maxima). Variatorul (ESC-ul) este un stabilizator in impulsuri.
si atunci? sa il zbor pe nimh ?? sau lip de 7.4?
#14
Postat 10 September 2009 - 12:03 PM
Pe 2S, are sa tina foarte mult, daca are si racire si nu e foarte firbinte, ai sa-l schimbi cind te plictisesti de model, nu pentru ca se defecteaza motorul.
#15
Postat 10 September 2009 - 12:51 PM
vlad1, la Sep 10 2009, 01:03 PM, a spus:
Pe 2S, are sa tina foarte mult, daca are si racire si nu e foarte firbinte, ai sa-l schimbi cind te plictisesti de model, nu pentru ca se defecteaza motorul.
Motorul e in drum spre cluj, trebuie sa vina zilele astea, insa tre sa decid cu ce baterie il zbor!!! alta optiune ar fi 2S1P 1300mAh (7.4 V) 20C Zippy LiPo
#17
Postat 10 September 2009 - 12:54 PM
dan_mitea, la Sep 10 2009, 01:52 PM, a spus:
Daca bag Ni-mh nu am facut nimik..... o sa am un tanc zburator, greu de controlat si imposibil de decolat, iar zborul, daca v-a fi, v-a dura 3 min....tre si alt regulator??
Domnule Dan, v-am ascultat ..cel mai bun trainer e un electric de spuma ....
Aceasta postare a fost editata de caraman: 10 September 2009 - 12:59 PM
#18
Postat 10 September 2009 - 12:57 PM
#19
Postat 14 September 2009 - 08:22 PM
Sa aveti parte de muuulte zboruri frumoase si aterizari cat mai reusite ..