Iunie 2004
#122
Postat 25 June 2004 - 08:33 AM
#123
Postat 25 June 2004 - 09:01 AM
IlPadrino, la 24 Jun 2004, 12:47, a spus:
A fost fix eroare de degete boante, bagamileashi in kur sa mi le bag.
Adica, imediat dupa ce l-am azvarlit de un capat de aripa, cand sa pun dejtele din nou pe mansa, nu am mai nimerit batzul cela asa cum trebe si am lovit din greseala mansa inspre in fatza.
Acum, io am un obicei prost. Am pus comezile astfel incat atunci cand impingi de mansa, al dreaku profundor pica!!!
Si daca planorasul are imediat dupa slobozire din mana fo 80 km/h si inaltime fo 3m (inca nu apucase sa se inalte prea mult), daca pici de profundor maxim (din prostie), io am vazut ca planorasul asta are naravul sa se infiga in pamant, fix in fatza ta, la fo 10m, la fo 45grd, la fo 5 cm cu botul in tzarana, cu un BANG PLICI PLEOSC cum nu ashi mai vrea sa aud vreodata.
Rezultat: aripa dreapta botita rau de tot, fibra exfoliata de pe intrados si extrados, lonjeroanele de carbon (starifuri de panza) rupte. In rest, fuselaj, radio, ampenaje sunt OK si le felicit ca au rezistat la asemena abuz!
Tre sa-l bag in RK si va fi ca nou (sper).
In rest Vivi, asa e. E ca o aterizare la puncy fix la F3J!!
Zozo, baga URGENT niste mesaje, ca ai ajuns fix la mesajul nr. 666, diavole!!
Aceasta postare a fost editata de Valteras: 25 June 2004 - 09:03 AM
#124
Postat 25 June 2004 - 09:33 AM
Marinaru, la 22 Jun 2004, 11:10, a spus:
valterashului inca i se mai invart ochii in cap de pe vremea captivelor si cred ca nu mai vrea sa vomite dupa ce zboara...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#125
Postat 25 June 2004 - 10:02 AM
Valteras, la 25 Jun 2004, 09:01, a spus:
La's ca-ti ajunge si tie randul curand.... :wacko:
Pai sa nu cad in greseli ca fac chat pe forum, mai bag o poz(n)a cu zborul de ieri...
Io-te fazanul care ma chiloteaza.....
#126
Postat 27 June 2004 - 11:04 AM
Ieri am partcipat la un miting organizat de catre prietenii nostrii Mugurel si Jimmy din Lugoj. Cu toate ca am fost doar 5 piloti ( Mugurel, Jimmy, Vivi, Atty si subsemnatul ) pe camp ne-am desfasurat cu un impresionant arsenal de zbor...Vremea a fost schimbatoare, cer acoperit, soare din cand in cand si ceea ce ne-a surprins a fost vantul care abia se simtea din cand in cand. Termica mai deloc incat motoplanoarele n-au prea avut succes. In schimb a fost ziua motoarelor termice! ( i-auzi Marinare ! ). S-a zburat la greu dar din pacate am inregistrat si doua crash-uri...Primul a fost Jimmy cu batranul lui trainer care nu s-a lasat convins nicicum pentru a se angaja intr-un tonou iar cel de-al doilea am fost eu care din motive inca necunoscute am pierdut controlul modelului cand tocmai ma inscriam pe trasa de aterizare la capatul pistei la 280 de metri ( pasi ) distanta de la locul de unde pilotam...asa s-a terminat al doilea zbor cu messerul pe ziua de ieri. No problem, deja m-am apucat sa-l repar !
Urmeaza cateva poze de la acest miting
Poza1 - Jimmy si Mugurel printre aeromodele
#127
Postat 27 June 2004 - 11:05 AM
#128
Postat 27 June 2004 - 11:10 AM
#138
Postat 29 June 2004 - 10:33 AM
Valteras, la 29 Jun 2004, 09:35, a spus:
wabo, la 29 Jun 2004, 09:29, a spus:
Ultimate ala este un kit facut de amicul meu Stefan Hartman. E suuuper misto. Am si eu unul acasa...
Ultimate asta este un model ARF cu 500 EUR complet echipat de la modellbauchaos.de
Si omul sa numeste Schmidt
Walter Born
#139
Postat 29 June 2004 - 10:50 AM
wabo, la 29 Jun 2004, 10:33, a spus:
Si omul sa numeste Schmidt
Ca sa vezi ca nu zic prostii, du-te pe:
http://www.modellbau....de/index2.html
Si vezi ca zice ceva de Stefan. Nu stiu ce zice ca e in germana.
Vezi si:
http://www.rc-ultimate.de/
Ultimate este facut in fel de fel de versiuni de catre multe firme. Dar exact asta care-l ai tu este facut pe baza unui kit realizat de Stefan Hartmman pt. indoor. Io am luat unul de la el ce este putin sifonat la bot, mai mult pt. servouri, controller si motor.
Daca vrei, iti vand si un pont cum este facuta cupola aia albastra...
Sper sa te distrezi bine cu el, ca este fun maxim!
#140
Postat 29 June 2004 - 01:12 PM
Din cauza ca Hartman nu raspundea la ceva intrebari.
A reconstruit modelul si modificat mai ales fuselaj pe CAD si asa a ajuns la un model complet altfel.
Adica capota ta nu sa potriveste.
Si da, cu motorizare aia are cam 600gramme forta si modelul are cam 200 gramme ;-) E clar cum merge ?
Walter Born
#141
Postat 29 June 2004 - 01:41 PM
Treaba lor daca nu s-au inteles. Fiecare poa sa faca ce fel de Ultimate doreste. Oricum, chiar model complet diferit nu este.
Se pare ca io am o varianta V 4. Iar capota se face din izolatie termocontractanta, de aia albastra, de care se pune la packurile de acumulatori. Sau vrei sa zici ca a ta e din plexi? Sau lexan?
Uite-l pe al meu:
#144
Postat 29 June 2004 - 01:58 PM
Dar de fapt nu ai inteles. Modelul postat si pozat nu era al meu, ci de altcineva...
Aceasta postare a fost editata de wabo: 29 June 2004 - 02:03 PM
Walter Born
#145
Postat 29 June 2004 - 03:40 PM
wabo, la 29 Jun 2004, 13:58, a spus:
Iubitule! Io nu am zis ca toate sunt la fel, daca ai citit cu atentie. Am zis ca sunt muuuulte soiuri de Ultimate! Sunt si termice si electrice... nenumarate feluri! Se pare ca tu nu ai inteles! Si mai incercam sa fiu si dragut pe deasupra!
In momentul asta, eu am incheiat polemica!
#146
Postat 30 June 2004 - 08:08 AM
Zborul al doilea s-a terminat in iarba de pe coasta. Dupa 10-15 minute de cautari disperate am gasit aripa dupa ce am pornit motorul sa o aud pe unde e.
Zborul al treilea s-a terminat intr-o bara de la terenul de sus. Fotbalistii mi-au dat aripa si mi-au spus ca sus pe deal e curentul mai mare decat in vale si s-au mai rupt aeromodele pe acolo.
Aripa s-a indoit la extremitatea stanga si nu pare sa se mai poata indrepta.
Julius
#147
Postat 30 June 2004 - 01:59 PM
cateva zboruri linisite ,ale mele mai scurte ale lui padrino normale-la un moment dat a prins o termika de era sa dea cu piperu in zeppelinu ala de zboara deasupra bucurestiului :D
la sfarsit i-am dat si lui un zbor calimero ca sa-l "trimeze un pic" ceea ce dupa un minunat zbor de vreo 10 sec
si niste acrobatzii bestiale pe la altitudinea de 2 m(ceva ca un gen de vrie seminecontrolata)mi la trantit de sol de s-a spart botu bucatzi.am fost la el fo 2 ore am (de fapt a)manufacturat din placaj partile distruse
si acu e la uscat.
maine iesim iar la zbor.
da maine zbor eu piperu lui :D
planoru mi l-a rupt fimiu si gata (e la lipit sala)
pacat ca n-am avut dijitalu
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 30 June 2004 - 02:01 PM
#149
Postat 30 June 2004 - 03:43 PM
cu stima Florian