Trex 250 Scale... MD500E
#1
Postat 03 September 2009 - 07:52 PM
Fiinda nu prea intelegeam nimic din zborul lui, din cauza dimensiunilor, Trex-ul meu a imbracat o haina noua.
E vorba de fuselajul scale de la Align, modelul 500E. Sa va impartasesc cateva opinii despre acest proiect.
Kitul vine cu tot ce trebuie, e alcatuit din doua bucati, si se potriveste ca o manusa pe cel mai mic Trex.
La partea de fixare a frame-ului de fuselaj au pus niste suruburi cam mititele. Insa mi-am dat seama ca utilizand doi "soricei" din plastic, poti rezolva situatia.
Trenul de aterizare este mai inalt, si se fixeaza cu un pic de epoxi de baza din balsa pe care se aseaza si frame-ul.
Cabina din fata se fixeaza cu doi magneti mai mult decat suficienti si are niste ghidaje.
Ceva probleme am avut cu lipirea celor patru ochiuri de "geam" care s-au albit de la epoxy si nu s-au fixat prea bine, trebuie gasita alta solutie..
Si acum despre comportamentul in aer. Are cateva iesiri la iarba verde, impreuna cu familia :rolleyes:, pe la palatul Mogosoaia. Arata foarte bine in aer, este mult mai vizibil. Imi place. Macar sa il zbor scale. Trebuie sa refac unghiurile si curbele, sa le fac mai cuminti.
Cea mica e inebunita dupa el, mi-l arata toata ziua pe biblioteca :)
Cateva poze, sa va faceti o idee.
Astept parerile voastre, aici, si la camp cand ne vedem.
http://img35.imageshack.us/img35/5274/trex250scale004.jpg
http://img261.imageshack.us/img261/626/trex250scale002.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/7929/trex250scale001.jpg
http://img529.imageshack.us/img529/8287/trex250scale003.jpg
#2
Postat 03 September 2009 - 07:55 PM
Modelul iese foarte greu de coada, astfel echipat. Am incercat un pack de 1000, dar inca trebuie trimat mult.
Fiindca aveam la indemana pack-uri de 2200 3S, am zis sa incerc. Se echilibreaza perfect!!!
Asa ca micul Trex 250 va zbura cu packuri de 450 :). Autonomia n-am masurat-o dar a crescut sesizabil, fara sa ma uit la ceas.
Urmeaza transformarea head-ului in flybarless :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 September 2009 - 07:58 PM
#3
Postat 03 September 2009 - 08:08 PM
cica toate ies grele de coada, dar cred ca exagerezi cu bateria aia. mai bine o muti pe cea de 1000 cat mai in fata in carcasa. la Gaui merge sa pui motorul in fata... nu se poate si la 250? sau e deja in fata....
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#4
Postat 03 September 2009 - 08:10 PM
Trenul de aterizare este rezistent?
De unde ai achizitionat kit-ul?
O idee buna, din cauza vizibilitati elicopterul meu s-a pupat cu pamantul......
Numai bine
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#5
Postat 03 September 2009 - 08:17 PM
patrocle, la Sep 3 2009, 09:08 PM, a spus:
cica toate ies grele de coada, dar cred ca exagerezi cu bateria aia. mai bine o muti pe cea de 1000 cat mai in fata in carcasa. la Gaui merge sa pui motorul in fata... nu se poate si la 250? sau e deja in fata....
Patrocle , nu vrei un fuselaj de bell pt. gaui , la mine sta degeaba pe sifonier asa ca ... ti-l dau pe gratis , platesti doar taxele si imi trimiti un film cu ele zburand .
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#6
Postat 03 September 2009 - 08:26 PM
da-mi un link, o poza, ceva... daca imi place, platesc, nu vreau pe gratis
pe mesaj privat te rog
Aceasta postare a fost editata de patrocle: 03 September 2009 - 08:27 PM
Blade 400 3D, Gaui 200V2, Spektrum DX6i 2,4 GHz
Trez 450 Pro FBL, Mikado 400 FBL
#7
Postat 03 September 2009 - 08:44 PM
La ce greutate a iesit in total (cu tot cu pak) si cat avea inainte de conversia scale (cu pak-ul original) ? Din ce am citit eu Trex 250 este oricum greu pentru marimea discului.
Si intrebarea finala ? Merita luat un heli de marimea asta sau e prea mic pentru zburat pe camp ?
Sa ne vedem pe camp sa ne bucuram si noi de el, Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#8
Postat 03 September 2009 - 08:49 PM
stiganas, la Sep 3 2009, 09:44 PM, a spus:
La ce greutate a iesit in total (cu tot cu pak) si cat avea inainte de conversia scale (cu pak-ul original) ? Din ce am citit eu Trex 250 este oricum greu pentru marimea discului.
Si intrebarea finala ? Merita luat un heli de marimea asta sau e prea mic pentru zburat pe camp ?
Sa ne vedem pe camp sa ne bucuram si noi de el, Stefan
Se apropie iarna asa ca trebuie cautat ceva de zburat in sala sau chiar acasa , 250 este perfect .
T..
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#9
Postat 03 September 2009 - 09:12 PM
Citeaza
Acum dupa ce l-am zburat, as zice ca nu, ci doar de fun poate printr-un parc, un teren de sport, o sala. De camp nu.
Cand merg la camp vreau sa ma dau cu heli ceva mai departe, ca am loc, vreau sa incerc lucruri noi, sa avansez. Marimea lui nu te ajuta in acest sens. E doar o parere.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 September 2009 - 09:13 PM
#13
Postat 03 September 2009 - 09:24 PM
Primus, la Sep 3 2009, 10:17 PM, a spus:
Mihai, da-i domn'le si Cobra de MiniTitan.. cred ca merge pe Belt.
Hi. hi ; Cobra pleaca cu totul , este problema la coada , trebe' neaparat coada de titan 325
FMS P-51 D MUSTANG 1700 mm
ESM F4U CORSAIR 1900 mm SAITO FA 200 R 33
JU- 87 STUKA 1920 mm
A-10 Freewing 1700 mm EDF
FMS F 4U CORSAIR 1700 mm
FW 190 HYPE
Futaba T-8FG x 2
#14
Postat 03 September 2009 - 09:24 PM
Citeaza
Cea de 2200 intra exact, practic nu mai lasa nici un pic de loc intre ea si cabina, dar nici nu forteaza deloc in ea.
Cea de 1000 se mai poate muta in fata, dar tot dai prea mult trim...
Motorul oricum e cat se poate de in fata... nu prea mai am ce muta, inclusiv ESC-ul a "venit" sub suportul de baterie.
Aceasta postare a fost editata de Primus: 03 September 2009 - 09:27 PM
#15
Postat 04 September 2009 - 12:22 PM
Stefan
Primus, la Sep 3 2009, 10:21 PM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/