Modelism - RHC Forum: Junior S Pure Glider - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Junior S Pure Glider

#1 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 26 August 2009 - 11:29 PM

Cine are EasyGlider stie ca poate sa il foloseasca atat ca planor, cat si ca moto-planor. Cu se poate face asta? Motorul, ESC-ul si elicea nu cantaresc cat un servo, deci centrul de greutate ar avea ceva de suferit. La junior nu am optiunea de a-l zbura fara motor, deci trebuie sa improvizez ceva. As putea sa pun o baterie mai mare desi nu am nevoie si ar ajuta la refacerea CG-ului in lipsa motorului, dar scopul este sa fie cat mai usor. Sa zicem sa si carligul ar ajuta, dar nu ar fi fixat in bot...ar fi pus chiar pe CG.


Deci...ce recomandati? Iar cei cu EasyGlider, imi puteti spune si mie va rog cum se poate face CG si cu si fara motor?
0

#2 Useril este offline   rares marco 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 234
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male

Postat 27 August 2009 - 10:17 AM

nu am inteles nimica :rolleyes:
0

#3 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 27 August 2009 - 11:24 AM

As vrea sa il fac planor pur...fara motor si sa il lansez cu sandou.
0

#4 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 27 August 2009 - 12:52 PM

Vezi postareablackheart, la Aug 27 2009, 12:24 PM, a spus:

As vrea sa il fac planor pur...fara motor si sa il lansez cu sandou.


salut,vezi ce mai zic si altii dar eu stiu asa; ai doua variante:
1. lansezi cu motor si-ti inchipui ca e tras de sandou, apoi opresti motorul si uiti de el
2. conul motorului se monteaza "orb" in botul planorului dar se umple cu plumb pina iese CG la locul stiut.

bata,
bizu

scuze pentru "conul motorului". ma refeream la conul elicei care se monteaza in bot, dupa ce ai scos motor baterie si ce mai e in plus

Aceasta postare a fost editata de bizu: 27 August 2009 - 12:53 PM

0

#5 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 August 2009 - 01:17 PM

Versiunea 1 a juniorului suferea de simptomul "greu de bot". La versiunea 2 s-a rezolvat acest lucru prin montarea celor 2 servouri de coada in ampenajul vertical.

Deci, ai putea opta pentru montarea celor doua servouri ca la prima versiune undeva in fata CG-ului. Ar trebui ca locasurile sa fie prezente si in versiunea 2 dar nu stiu sigur. Acest lucru te-ar ajuta destul de mult.

Spre deosebire de alte planoare, juniorul este un concept mai nou si este gandit si optimizat din start pentru o anumita echipare. Pentru a-l face planor pur trebuie totusi sa faci anumite compromisuri.

Daca vrei planorism curat orienteaza-te totusi catre un model construit special pentru asa ceva. Nu uita si de varianta DLG.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#6 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 27 August 2009 - 04:01 PM

cata altitudine poti sa iei cu un DLG? Ar trebui sa ma apuc de sala serios si sunt cam mici...parca nu depasesc 1.5m anvergura. Sunt interesante modelele F3J/F3B...dar costa...nu gluma.
0

#7 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 27 August 2009 - 04:16 PM

O aruncare buna, combinata cu un DLG bun, poate atinge si 30m altitudine...

Nu practic asa ceva, dar nu as zice ca o aruncare buna tine doar de forta bruta ci mai degraba de tehnica aruncarii...
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#8 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 27 August 2009 - 06:03 PM

Cred ca tine de centrifuga si de inertie. M-am uitat acum la fuselajul de rezerva si am observat ca are inca un loc unde pot sa pun servo-urile. Si locul pentru prelungitoare de servo din coada...l-as folosi pentru bowden-uri. Problema ar fi cu legarea tijelor de suprafetele de control. As avea nevoie de niste modificari ale traseelor inauntrul ambelor parti ale fuselajului. Carligul banuiesc ca este din metal si canterste 200 de grame, nu? Motorul si elicea am inteles ca au 165. Daca as pune carligul putin dupa CG spre bot si as mai pune si tren de aterizare format dintr-o roata mica...cred ca s-ar ecihlibra. Ceva in genul asta(MA REFER LA ROATA, nu la video)...

http://www.rcdon.com...m_project2.html

Ce parere aveti?
Unde se gaseste carlig pentru EasyGlider? Cred ca se poate adapta usor pt. Junior.
0

#9 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 28 August 2009 - 07:53 PM

Vezi postareablackheart, la Aug 27 2009, 05:01 PM, a spus:

cata altitudine poti sa iei cu un DLG? Ar trebui sa ma apuc de sala serios si sunt cam mici...parca nu depasesc 1.5m anvergura. Sunt interesante modelele F3J/F3B...dar costa...nu gluma.

DLG nu prea tine de forta, ci de tehnica. Multi modelistii mai in varsta s-au bucurat cand a aparut stilul DLG.
Campionii arunca aproape 70 de metri. 30 ajungi sa arunci destul de repede.
0

#10 Useril este offline   macsimc 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 129
  • Inregistrat: 09-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 29 August 2009 - 09:32 PM

Vezi postareablackheart, la Aug 27 2009, 07:03 PM, a spus:

Carligul banuiesc ca este din metal si canterste 200 de grame, nu?

Unde se gaseste carlig pentru EasyGlider? Cred ca se poate adapta usor pt. Junior.


Carligul pentru sandou nu are cum sa aiba mai mult de 10-20g, ai grija ca nu vine fix pe CG , ci cativa cm mai in fata. (eu trag o linie imaginara la 45 de grade din cg-ul aripii, si unde iese din fuselaj pun carligul)
Oricand se poate improviza ceva ( pui o bucata de placaj, un surub indoit si filetat doar la baza , doua saibe si o piulita) .... eventual il concepi reglabil si ii ajustezi pozitia functie de situatie.
0

#11 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 31 August 2009 - 10:52 AM

O mica observatie. Pozitia carligului de remorcare nu are de a face cu pozitia CG, ci cu cea a centrului de presiune. CG este in fata CP, dar distanta dintre cele doua poate varia in functie de preferinte. Pozitia carligului trebuie determinata ca sa fie cam la 45-55 de grade fata de CP (in functie de axa verticala).
0

#12 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 01 September 2009 - 12:38 AM

Astazi dupa ce am dat de pamant cu juniorul vechi...ma gandeam ce sa fac mai departe si cred ca o sa trec la termice, dar nu pot sa uit de planorism pentru ca imi place foarte mult si cred ca o sa ajung la un DLG! Stiu ca DLG-uri-le de competitie au anvergura de 1.5M maxim. Exista si ceva cu anvergura mai mare sau egala cu 2M la un pret rezonabil? Mi-a recomandat cineva astazi un DLG din China care ajunge la $90 cu tot cu transport si servo-uri, dar are 1M anvergura si nu are eleroane.


Care aveti DLG-uri? De unde le-ati luat? Multumesc mult pentru ajutor. O sa folosesc tot ce am aici mai tarziu.
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 September 2009 - 06:49 AM

Vezi postareablackheart, la Sep 1 2009, 01:38 AM, a spus:

Astazi dupa ce am dat de pamant cu juniorul vechi...ma gandeam ce sa fac mai departe si cred ca o sa trec la termice, dar nu pot sa uit de planorism pentru ca imi place foarte mult si cred ca o sa ajung la un DLG! Stiu ca DLG-uri-le de competitie au anvergura de 1.5M maxim. Exista si ceva cu anvergura mai mare sau egala cu 2M la un pret rezonabil? Mi-a recomandat cineva astazi un DLG din China care ajunge la $90 cu tot cu transport si servo-uri, dar are 1M anvergura si nu are eleroane.


Care aveti DLG-uri? De unde le-ati luat? Multumesc mult pentru ajutor. O sa folosesc tot ce am aici mai tarziu.


La modul cum rupi avioanele, nu te puteai gandi decat la unul de competitie, cum altcumva...
Pe acelasi site este si unul cum vrei tu, dar e 200$ neechipat.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 01 September 2009 - 08:42 AM

blackheart, exista DLG-uri de 2 metri, dar sunt mai greu de lansat. Exista o discutie mai lunga pe rcgroups din cate imi amintesc. Nu spun ca 1.5 metri este anvergura ideala pentru DLG, insa este mult mai aproape de optim decat 2m.
In plus, o sa vezi ca 1.5 metri are o manevrabilitate mult mai buna decat 2m, ceea ce te ajuta evident la joasa inaltime. In schimb, pierderile de performanta sunt minore.
Am avut si un DLG de 1m scratchbuilt, inspirat dupa apogee sport, si sa stii ca zboara foarte bine, lipsa eleroanelor nu se simtea decat la aterizare, cand as fi preferat sa le folosesc ca spoiler. Era foarte manevrabil.
0

#15 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 01 September 2009 - 11:41 PM

Cu anvergura m-am convins, dar cu eleroanele nu. Am zburat un Easy Star fara eleroane si ma enerveaza. Ce parere aveti de modelul asta? http://www.soaringusa.com/products/product...category_id=294

Merita pretul?


In legatura cu Crash-uri-le...am observat ca daca zbor linistit...o duc mult fara Crash-uri. Ultimul l-am avut pentru ca am incercat touch and go cu planor si pe vant... si am dat cu el prea tare...
0

#16 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 02 September 2009 - 08:50 AM

Pai, daca zici ca te enerveaza fara eleroane nu-ti lua apache, pentru ca nu are.
In plus, un DLG din balsa (built-up) trebuie sa aiba macar d-box (cheson, adica placat cu balsa de la lonjeron pana la bordul de atac), pentru ca apar niste torsiuni in timpul lansarii si fara cheson nu le prea poti reduce. Sau o structura geodezica, dar nu-mi amintesc sa fi vazut un DLG comercial cu aripa geodezica.
Sa stii ca DLG-urile sunt foarte previzibile. Eu pe ultimul l-am rupt pentru ca a cedat structura, in timpul unei lansari.

LE. m-am uitat mai bine si am vazut ca are eleroane, dar mi se par asa de mici... cam toate DLG-urile pe care le stiu au eleroane pe 30% din coarda.

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 02 September 2009 - 08:51 AM

0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 September 2009 - 09:02 AM

Din discutiile pe private, cred ca Adi vrea sa lanseze mai curand la sandou decat DLG.
Asa ca aici ar intra mult mai multe optiuni...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 02 September 2009 - 11:57 PM

Nu mai vreau la sandou. Mai bine un DLG. Poate peste o sapt. nu mai vreau nici DLG, asa ca incerc sa comand unul cat mai repede, inainte sa ma razgandesc :rolleyes:). Lasand gluma, cred ca m-am hotarat. O sa incerc sa pastrez Juniorul cat mai mult(adica gata cu acrobatiile cu el). Primul care mi-l iau este un DLG(ori apache, ori asta http://www.r2hobbies...?prod=rcpl71033 ) si apoi un termic trainer(asta mai tarziu)


Revin la subiect.

Credeti ca cel din link e mai rezistent? La Apache, iti si spune ca nu e de competitie. Are eleroane. renatoa mi-a spus ca desi e $200, cel de pe r2hobbies este ok.

Tu ce DLG-uri zbori?


P.S. ar fi frumos sa-l arunci si sa ramai cu aripa in mana.
0

#19 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 03 September 2009 - 04:29 PM

Da, cel de la r2hobbies pare mult mai avansat.
Vezi ca mai exista megalight, un planor care din cate am auzit pe niste forumuri ar fi facut la noi. L-am vazut pe la un magazin online, cu 680 ron.
Eu momentan nu am nici un DLG, pentru ca l-am rupt. Sper sa-l termin pe urmatorul cam in 2 saptamani. Si cel vechi, si asta nou sunt facute de mine, dupa planuri proprii. Evident, inspirat din mai multe surse: supergee, manta, sirius... eu lucrez cu balsa (inca), dupa ce il termin pe asta sper sa pot incepe sa tai aripi in polistiren, intentionez sa le plachez cu balsa pentru inceput.
BTW, tot zici de competitie. La ce competitie vrei sa participi ?
0

#20 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 03 September 2009 - 07:41 PM

Eu vreau sa particip la toate. Si daca ma duc acolo si iau ultimul loc, tot merita pentru experienta si distractie. Mai sus, cred ca m-am exprimat gresit. Cand am scris ca nu e de competitie, nu am vrut sa spun ca vreau de competitie. Am vrut sa spun ca si ei te avertizeaza de faptul ca nu suporta aruncari foarte puternice, deci nu este recomandat a fi folosit in competitii F3K.

Megalight e DLG? Am mai gasit unul Fling DL, dar se zice despre el ca e foarte greu fata de apache si de cel de pe r2hobbies.

http://www.greatplan...s/gpma1070.html Asta e link la Fling DL.


O sa ma uit de Megalight, dar cred ca cel mai bine ar fi sa cumpar unul de la tine...dai vre-unul?


La ce magazin ai vazut Megalight?

Aceasta postare a fost editata de blackheart: 03 September 2009 - 07:49 PM

0

#21 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 03 September 2009 - 09:37 PM

Cred ca despre Fling s-a mai discutat pe aici. E greu.
La un DLG vrei o incarcare alara de 11-13 g/dm patrat. Daca vrei mai mult, adaugi balast. Asta pentru zile mai turbulente. Insa de obicei nu prea e nevoie, pentru ca profilele moderne sunt foarte adaptabile.
Cred ca si megalight cat si cel de pe r2hobbies sunt potrivite. Megalight pare mai avansat.
0

#22 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 03 September 2009 - 11:13 PM

Incarcare alara este cumva wing loading? Nu gasesc niciun site in ro care sa aiba megalight. Am gasit pe lindinger, dar nu stiu germana si nu e tradus mult in engleza, plus ca imi convine mai mult daca il iau din tara. Daca ai putea te rog sa-mi dai pe privat(messenger) un site de la noi unde se gaseste megalight-ul...ar fi perfect.

id-ul meu de yahoo este: myrmydon_lord

Multumesc, Toate cele bune.



P.S. SAL(Side-arm launch) este acelasi lucru cu Discuss launch, nu?
0

#23 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 04 September 2009 - 10:09 AM

http://www.rcgroups....ad.php?t=407590
Se mai numeste si highligt in alte zone.
Da, SAL e oarecum similar cu DLG, insa tendinta e sa se foloseasca SAL mai mult pentru cele cu anvergura mica, la care de obicei nu faci rotatia de 360 de grade, ci se arunca doar dintr-o parte.

Am vazut pe undeva ca are 21 dm patrati, deci daca il scoti destul de usor (250-260 de grame cu electronica de acum nu e asa o problema; atentie la coada, la coada trebuie sa ai grija la greutate), iese destul de bine.

Aceasta postare a fost editata de Dragos Avramescu: 04 September 2009 - 10:13 AM

0

#24 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 04 September 2009 - 08:08 PM

Deci SAL nu are teava aia de Carbon de care tii cand arunci. Megalight sper ca are...tinand cont ca anvergura = 1.5M.
0

#25 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 04 September 2009 - 09:53 PM

Ba probabil are. Cuiul este ca sa poti sa tii bine.
De fapt din cate stiu eu exista cam 3 posibilitati: cuiul (teava de care spui), lama (throwing blade) si winglet adaptat pentru lansare. Winglet-urile sunt simetrice, unii prefera sa lanseze cu mana stanga. In conditii de concurs este mai bine, pentru ca poti pilota cu dreapta, apoi prinzi planorul cu stanga si il lansezi fara sa faci pauza. Pur si simplu se prinde direct ce cui, e foarte spectaculos.

Eu prefer lama; winglet nu am avut sa incerc.
0

#26 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 04 September 2009 - 10:58 PM

Eu sunt obsedat de cuiul ala. Cum poti sa lucrezi zeci de ore(ca si producator) la perfectionarea aerodinamicii si sa lasi cuiul ala acolo. Mi-a spus cineva ca nu conteaza, dar mi-e greu sa cred ca nu opune rezistenta(drag) mare. Mi se pare interesanta ideea cu winglet simetric. Lama nu e prea ascutita(stiu ca nu e lama de barbierit)? Nu te taie putin cand lansezi?

Cam la ce greutate ar trebui scos un DLG rtf? Cu baterie instalata...cu tot. AUW...
0

#27 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2009 - 05:04 PM

Vezi postareaDragos Avramescu, la Sep 2 2009, 09:50 AM, a spus:

... nu-mi amintesc sa fi vazut un DLG comercial cu aripa geodezica.


Nici nu sunt.
Insa, uite un subiect interesant de pe RC Groups, cu un BumbleBee.
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 September 2009 - 05:27 PM

Vezi postareablackheart, la Sep 4 2009, 11:58 PM, a spus:

Eu sunt obsedat de cuiul ala. Cum poti sa lucrezi zeci de ore(ca si producator) la perfectionarea aerodinamicii si sa lasi cuiul ala acolo.


Cuiul (peg) nu-l mai folosesc decat ageamii sau comozii.
Toti cei din fruntea haitei folosesc lama (blade). Are Cx incomparabil mai mic decat cuiul si probabil si decat winglet-urile (ca trebe doua).
Lama ca optiune, pe langa ca e mai ieftina decat winglet-urile, aduce si aport de greutate mult mai redus decat winglet-urile. Si dpdv al momentului de inertie dupa axa de ruliu, e f.f.f. important sa nu ai mase mari inspre capetele aripilor.
Uite o comparatie intre lama si winglet:

Fisier atasat  winglet_vs_blade.jpg (83.82K)
Number of downloads: 92




Vezi postareablackheart, la Sep 4 2009, 11:58 PM, a spus:

Cam la ce greutate ar trebui scos un DLG rtf? Cu baterie instalata...cu tot. AUW...



Cele ce se circumscriu cerintelor F3K rar depasesc 300 grame, ne-lestate.
Cam pe la 255 gr. sunt cele "usurele" iar pe la 270-280 gr. sunt majoritatea. Repet, fara balast. Pe vreme cu vant se poate adauga chiar si pana la 80 gr. de lest...


PS:

Subiectul asta a derapat complet. Cre' ca ar trebui facut curat si adunate toate astea intr-un subiect separat despre HLG-DLG-SAL-uri...

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 05 September 2009 - 05:34 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu