Piper cub 1840mm (Black horse models) sfaturi
#31
Postat 25 August 2009 - 10:00 PM
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#32
Postat 25 August 2009 - 10:00 PM
Abburo, la Aug 25 2009, 10:24 PM, a spus:
Combustibilul folosit Tornado 10%.
A trebuit inca de la prima pornire sa-i imbogatesc relantiul intrucat mergea extrem de sarac oricat as fi deschis jiglerul.
S-au ars la sol cam 3 rezervoare pentru rodaj, dupa care i s-a atasat o elice 12.25x3.75. Nu retin exact turatia, oricum nici la ora asta motorul nu si-a intrat in maximul de putere.
Motorul este montat pe un superb biplan TigerMoth de la P hoe nix Models Vietnam, model ce cantareste aproximativ 2.8 kg. Zboara superb cu gazul la jumatate, si este capabil si de figuri acrobatice de baza. Porneste "la con" din prima.
Bujie folosita daca retin corect e un OS A3. Oricum la bujii m-am lamurit.... doar OS-uri :)
Totusi, daca nu ai achizitionat inca motorul iti recomand din tot sufletul ASP .52. Diferenta de greutate e de aprox 45g, si am vaga senzatie ca este unul din cele mai reusite modele a celor de la ASP. Al meu este montat pe un Giles de 2.8 kg, cu elice MA 12x5 si este capabil de orice manevra acrobatica.... verticala e luuungaaa si frumoasa !
multumesc pentru informatii.
motorul il am deja.
bujia este standard. (nu este os)
sa inteleg ca ar trebui sa iau un tornado 10%.
#33
Postat 25 August 2009 - 10:19 PM
Pe scurt ceea ce ai tu e un gaz bun care va pastra motorul in buna stare mult timp. Daca vrei ceva mai multa putere atunci ar cam trebui niste nitro. Te ajuta la turatia maxima obtinuta precum si la repriza.
Aprovizioneaza-te cu bujii OS. Nu cred ca ai idee cat poate face diferenta de la un motor bun la unul prost... sau era invers ??? :))
Eu personal folosesc CoolPower 10% la motoare pana la 15cc si 5% la 20cc.
Aceasta postare a fost editata de Abburo: 25 August 2009 - 10:20 PM
#35
Postat 25 August 2009 - 10:27 PM
Calin, la Aug 25 2009, 11:23 PM, a spus:
Primul piper cu magnum 7.5% il zburam cu 10% nitro. Mergea ok dar era si mai greut si mai sub motorizat.
mersi. Cred ca initial merg pe 1% nitro(ca tot am facut comanda), din ce am citit articole pe internet ar fi bine sa ii fac rodajul cu maxim 5%nitro.
Daca nu trage suficient, o sa cumpar un 10% (sau 5% daca gasesc ...).
o sa schimb in comanda daca mai pot si o sa iau o elice 12,2 x 3,7 (in locul celei de 10x5 si 10x6).
Deci o sa am 12,2x3,7 si 11x5.
si ziceti sa iau o bujie os a3 ? :rolleyes:
daca e mai putin nitro ... trebuie sa fie o bujie mai calda din ce am citit ... sa iau una putin mai calda pentru 1% nitro ?
Aceasta postare a fost editata de icounter: 25 August 2009 - 10:27 PM
#38
Postat 25 August 2009 - 10:45 PM
1 x Elice APC sport 12.25X3.75 Diablotin (#APC12.2X3.7) = 20,00RON
1 x Combustibil Tornado Flight 10%, 5L (#TRNADOF10%) = 159,00RON
1 x Bujie OS MAX A3 (#BUJIE OS A3) = 26,00RON
e bine asa ? :rolleyes:
#39
Postat 25 August 2009 - 10:46 PM
#40
Postat 25 August 2009 - 10:52 PM
icounter, la Aug 25 2009, 11:45 PM, a spus:
e bine asa ? :rolleyes:
As merge pe MA. Personal am folosit cu succes 11x7 wide de la Graupner.
lefmir, la Aug 25 2009, 11:46 PM, a spus:
Da, verticala doar din inertie si aia daca cobori botul sa accelerezi, zbor foarte aproape de limita de viteza, intrare in limita foarte usor daca tragi de model putin mai mult, decolari mai lungi cu risc de roata tiganului (daca n-ai rabdare) etc.
#41
Postat 25 August 2009 - 11:02 PM
Calin, la Aug 25 2009, 11:52 PM, a spus:
am inteles...imi suna mult prea familiar :rolleyes: tocmai de aceea am intrebat.
#42
Postat 25 August 2009 - 11:43 PM
#43
Postat 26 August 2009 - 08:14 AM
dan_mitea, la Aug 26 2009, 12:43 AM, a spus:
care manual ? :rolleyes:
e un asp, si am impresia ca este si un model mai vechi. (e doar el si cutia http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif )