Modelism - RHC Forum: sculptura cinetica radiocomandata - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

sculptura cinetica radiocomandata sculptura cu radiocomanda

#1 Useril este offline   fiarevechi 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 8
  • Inregistrat: 05-November 08

Postat 05 November 2008 - 02:31 PM

Salut tuturor pasionati de robotica si modelism,sunt incepator in robotica si modelism,de aceea am nevoie de putin ajutor din partea voastra.Uitai ce vreau sa fac ... o sculptura care sa realizeze diferite miscari controlate cu ajutorul radiocomenzii sau controlate printr-un program cu ajutorul laptopului.Ceea ce nu stiu in momentul asta e de unde pot sa cumpar un servocontroler care sa imi suporte mai multe servouri .asta daca se gasesc in romania sau pe situri din afara.Apoi nu stiu cum pot controla 18 servo cu o radiocomanda care are 9 canale ,am vayut pe net niste servocontrolere care suporta pana la 21 de servo ,si lista de intrebari se poate mari dar daca se poate ca cineva care se pricepe sa ma ajute .Va multumesc anticipat

Thumbnail atasat

• Imagine atasata: abb01.jpg

Aceasta postare a fost editata de fiarevechi: 05 November 2008 - 02:42 PM

0

#2 Useril este offline   fiarevechi 

• Nou venit
  • Pip

Postat 05 November 2008 - 07:44 PM

astept parerile voastre
0

#3 Useril este offline   Calin 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 05 November 2008 - 08:04 PM

bine ai venit pe forum, esti un candidat ideal pentru device-ul lui charlie (cauta asta aici pe forum) si poate (sau cu siguranta) te va ajuta.

0

#4 Useril este offline   charlie 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 765
  • Inregistrat: 31-May 04

Postat 06 November 2008 - 12:14 PM