Sunt incepator! Plan detaliat
Postat 06 August 2009 - 03:09 PM
As avea nevoie de ceva sfaturi in interpretarea planului ca am ceva dubii daca este cineva care ar putea sa ma ajute...sau sa gasesc un plan mai detaliat daca se poate.
Postat 06 August 2009 - 06:14 PM
Problema ar fi ca nu ai putea sa-l zbori. Pentru inceput ar trebui sa alegi un trainer. Ceva in genul:
http://www.greatplan...s/gpma0118.html
Ideal cel pentru motoare de .40ic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Postat 06 August 2009 - 06:14 PM
Nu zic sa iei un planor; dar un kit simplu o sa fie bun pentru ca o sa-l termini repede. Daca nu-ti place, poti sa treci apoi la ceva complicat, cu experienta capatata.
Daca nu vrei kit, incepi cu ceva simplu, de pe net. Nu te baga la fuselaj cu panouri etc. pentru ca nu te ajuta. O sa vina si vremea lui.
Un avion de incepatori este suficient de complicat pentru un incepator; ai aripa cu nervuri, asta trebuie sa iasa bine in primul rand.
Si ar mai fi o solutie. Exista la un site de la noi niste kituri de avioane cu motor de cauciuc (spitfire, hurricane), dar exact cum vrei tu, adica cu fuselaj complicat etc. Nu sunt scumpe, si inveti o gramada de lucruri. Calitatea este foarte buna. Poti sa le scanezi inainte de a te apuca, ca sa ai piese de rezerva, in cazul in care gresesti.
Postat 06 August 2009 - 11:21 PM
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
Postat 07 August 2009 - 11:17 AM
mariussyq, la Aug 7 2009, 07:38 AM, a spus:
tot ce vrei gasesti aici despre blue baby:
blue baby
Postat 07 August 2009 - 09:18 PM
mariussyq, la Aug 7 2009, 07:38 AM, a spus:
Daca te-ai decis pentru BB si esti din Bucuresti te pot ajuta cu un BB complet .
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
Postat 08 August 2009 - 01:38 PM
Inca cateva modele pentru inceput:
http://www.hobby-lob...eginners-rc.htm