Modelism - RHC Forum: Sunt incepator! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Sunt incepator! Plan detaliat

#1 Useril este offline   mariussyq 

• Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 06-August 09

Postat 06 August 2009 - 03:09 PM

Salut tututror! Sunt incepator in arta aeromodelismului si as avea nevoie de ceva sfaturi. De cateva zile ma gandesc cum sa fac sa imi construiesc singur un aeromodel. Am tot cautat pe net am gasit ceva planuri dar nu mi se par destul de detaliate, ma refer la constructia avionului adica la corpul lui nu la motor, RC, servouri etc... Am un plan de la un p51 mustang mi se pare foarte misto, stiu ca o sa imi ziceti ca e dificil de realizat dar daca o sa reusesc o sa am o satisfactie foarte mare...
As avea nevoie de ceva sfaturi in interpretarea planului ca am ceva dubii daca este cineva care ar putea sa ma ajute...sau sa gasesc un plan mai detaliat daca se poate.
0

#2 Useril este offline   dan_mitea 

• nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03

Postat 06 August 2009 - 06:14 PM

Bine ai venit.
Problema ar fi ca nu ai putea sa-l zbori. Pentru inceput ar trebui sa alegi un trainer. Ceva in genul:
http://www.greatplan...s/gpma0118.html
Ideal cel pentru motoare de .40ic.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#3 Useril este offline   Dragos Avramescu 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 06 August 2009 - 06:14 PM

Eu te sfatuiesc sa incepi cu un kit. Eu mi-am cumparat anul trecut un kit de planor Robbe Disco si sunt foarte convins ca au fost banii cei mai bine cheltuiti de mine pe modelism, dupa statia royal evo.
Nu zic sa iei un planor; dar un kit simplu o sa fie bun pentru ca o sa-l termini repede. Daca nu-ti place, poti sa treci apoi la ceva complicat, cu experienta capatata.