Pagina 1 din 1
reglare motor termic ...
#3
Postat 13 November 2007 - 09:09 PM
salut . daca scoti filtrul de aer vezi fanta din carburator care in relanti trebuie sa fie de 1 mm. jiglerul strangel la maxim (sa nu il rupi) si desfal 1.5-2 ture . cred ca asa ar trebui sa porneasca. bafta :huh:
Decat sa bei si sa conduci mai bine fumezi si zbori !!!!!!!
#6
Postat 05 August 2009 - 09:07 AM
nelu bv, la Nov 13 2007, 10:09 PM, a spus:
salut . daca scoti filtrul de aer vezi fanta din carburator care in relanti trebuie sa fie de 1 mm. jiglerul strangel la maxim (sa nu il rupi) si desfal 1.5-2 ture . cred ca asa ar trebui sa porneasca. bafta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
Ca sa nu mai deschid alt topic, postez si eu aici.
Am pe motorul de masinuta 2 jicloare. Unul aproape de furtun, vertical, si altul orizontal pe axa "clapetei de acceleratie". As vrea sa stiu ce face fiecare.
#7
Postat 05 August 2009 - 10:03 AM
soso_ph, la Aug 5 2009, 10:07 AM, a spus:
Ca sa nu mai deschid alt topic, postez si eu aici.
Am pe motorul de masinuta 2 jicloare. Unul aproape de furtun, vertical, si altul orizontal pe axa "clapetei de acceleratie". As vrea sa stiu ce face fiecare.
Am pe motorul de masinuta 2 jicloare. Unul aproape de furtun, vertical, si altul orizontal pe axa "clapetei de acceleratie". As vrea sa stiu ce face fiecare.
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=24362

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#8
Postat 05 August 2009 - 10:20 AM
porcofon, la Aug 5 2009, 11:03 AM, a spus:
Se intampla ca aproape de fiecare data cand nu gasesc ceva, sa scriu pe forum si imediat dupa ce scriu, gasesc raspuns tot aici. Imi cer iertare...Aici mai e un post in care se explica ce rol au cele 2 jiclere. Acum sper sa fac masinuta sa mearga bine.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1