Modelism - RHC Forum: Problema - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Problema Masacru total.

#31 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 04 August 2009 - 06:26 PM

Vezi postareacasper20, la Aug 4 2009, 07:05 PM, a spus:

Am verificat ESC-ul, cu acelasi acc. si motor, am tinut turatia la maxim aprox 2 min. si m-am jucat cu servourile, 4 la numar, nici o fluctuatie de tensiune, sta la 5v in cap si mai cade la 4,98v.
Nu mai stiu ce sa cred.


Uita-te la seriile de la servo-uri cazute daca sant din aceeasi serie(daca au ceva serie de identificare aplicate pe ele sau cutia cu care au venit)...s-ar putea sa fie o varianta.
Parerea mea...
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#32 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 04 August 2009 - 10:42 PM

Nu sunt nici macar apropiate seriile lor.



Deci chiar nu are nimeni habar de ce au cedat periile de pe ambele motorase de la servouri???

Nu are nimeni ceva motorase, din cate am opservat se potrivesc cele de la art-tech AS 170, am un satfel de servo si par identice motorasele?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#33 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 05 August 2009 - 06:58 AM

Eu nu am intalnit, cel putin pana acuma, perii prajite la motorase, in schimb am de la colegii zburatori, servomecanisme cu pinioanele facute varza....
Oricum daca s-a rupt segmentul de coada, verifica boldwen-urile, eventual daca ai posibilitatea si poti sa le inlocuiesti cu cablu sulivan, ai sa vezi ca merg mult mai usor.
Numai bine
0

#34 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 05 August 2009 - 01:15 PM

Vezi postarea9unuunu, la Aug 3 2009, 09:20 PM, a spus:

aoleeuu.....no si cu ce mai vii la bistrita???

cu EG-ul meu!
0

#35 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 05 August 2009 - 02:24 PM

Povestea ta casper cam seamana cu a mea, doar ca eu nu am avut planor ci un avion, tot un draq.
Am decolat avionul si dupa 2-3 min de zbor nu mai aveam comanda pe profundor, norocul meu a fost ca era la maxim 50 m de pamant ( si fara copaci in jur), am reusit sa il aterizez chiar binisor cu foarte putine pagube materiale, doar simteam cum imi tremura statia in mana, ce am obs eu era asa, la cateva secunde 10 sa spunem, profundorul mai primea putin curent dar pt o secunda doar, era ca si cum ii dadea curent cu portia, am inceput sa fac cateva setari combinatii, permutari cu mufele la receptor, dar orice puneam pe canalul 2 la fel primea curent cand si cand, daca bateria era ful mergea fara probleme 2-3 minute dar apoi gata, eu am zis ca sigur era receptorul pana am primit un sfat sa curat mufele de la esc si baterie, si dupa ce am facut asta, am uitat sa mentionez ca aveam mufe deans, toate bun si frumoase, deci la mine a fost problema ca nu trecea destul curent prin mufa dupa ce se descarca putin bateria. pana sa imi dau seama de toata treaba asta am stricat 2 servo sg90, la unul partea electrica s-a ars si la unul s-au barbierit pinioanele, presupun ca atunci cand primeau curent primeau mai mult decat trebuie.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#36 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 05 August 2009 - 04:18 PM

@zeus o sa incerc si cum zici tu, si eu folosesc mufe Deans.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#37 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 06 August 2009 - 10:12 PM

Are voie sa se incalzeasca ESC-ul in zona becului daca nu folosesc motorul lucrez doar cu servourile?
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#38 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 06 August 2009 - 11:40 PM

Vezi postareacasper20, la Aug 6 2009, 11:12 PM, a spus:

Are voie sa se incalzeasca ESC-ul in zona becului daca nu folosesc motorul lucrez doar cu servourile?


Este normal,becul alimenteaza receptorul si servo,nu are treaba cu motorul.De multe ori becul genereaza mai multa caldura decat esc.
0

#39 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 August 2009 - 05:39 AM

Vezi postareaZeus, la Aug 5 2009, 03:24 PM, a spus:

Povestea ta casper cam seamana cu a mea, doar ca eu nu am avut planor ci un avion, tot un draq.
Am decolat avionul si dupa 2-3 min de zbor nu mai aveam comanda pe profundor, norocul meu a fost ca era la maxim 50 m de pamant ( si fara copaci in jur), am reusit sa il aterizez chiar binisor cu foarte putine pagube materiale, doar simteam cum imi tremura statia in mana, ce am obs eu era asa, la cateva secunde 10 sa spunem, profundorul mai primea putin curent dar pt o secunda doar, era ca si cum ii dadea curent cu portia, am inceput sa fac cateva setari combinatii, permutari cu mufele la receptor, dar orice puneam pe canalul 2 la fel primea curent cand si cand, daca bateria era ful mergea fara probleme 2-3 minute dar apoi gata, eu am zis ca sigur era receptorul pana am primit un sfat sa curat mufele de la esc si baterie, si dupa ce am facut asta, am uitat sa mentionez ca aveam mufe deans, toate bun si frumoase, deci la mine a fost problema ca nu trecea destul curent prin mufa dupa ce se descarca putin bateria. pana sa imi dau seama de toata treaba asta am stricat 2 servo sg90, la unul partea electrica s-a ars si la unul s-au barbierit pinioanele, presupun ca atunci cand primeau curent primeau mai mult decat trebuie.


Fratioare, pe langa tine, Pinochio juca la pitici! Mai ai receptorul ala minune, ca-l cumpar eu!
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#40 Useril este offline   dragos243 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 08-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

  Postat 07 August 2009 - 07:56 AM

Casper a cumparat ieri aripile,tija si servourile de pe modelul meu,sa le foloseti sanatos! :)

Aceasta postare a fost editata de dadooo-stayl: 07 August 2009 - 07:56 AM

0

#41 Useril este offline   zgr_44 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1324
  • Inregistrat: 02-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Birmingham UK

Postat 07 August 2009 - 12:03 PM

servourile s-au rupt la impact..... efect de comenzi
Lucrurile sunt simple.......noi le complicam...
0

#42 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 07 August 2009 - 01:16 PM

Vezi postareaZeus, la Aug 5 2009, 03:24 PM, a spus:

...am primit un sfat sa curat mufele de la esc si baterie, si dupa ce am facut asta, am uitat sa mentionez ca aveam mufe deans, toate bun si frumoase, deci la mine a fost problema ca nu trecea destul curent prin mufa dupa ce se descarca putin bateria. pana sa imi dau seama de toata treaba asta am stricat 2 servo sg90, la unul partea electrica s-a ars si la unul s-au barbierit pinioanele, presupun ca atunci cand primeau curent primeau mai mult decat trebuie.

Ar merge la ''postul anului''.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 07 August 2009 - 01:23 PM

0

#43 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 07 August 2009 - 02:39 PM

Vezi postareaZeus, la Aug 5 2009, 03:24 PM, a spus:

presupun ca atunci cand primeau curent primeau mai mult decat trebuie.


Asta-i din ciclul "curentul compenseaza tensiunea"...

Se aduna electronii acolo unde-i intrerupt, si cand se face iarasi contac deja sunt prea multi :)

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 07 August 2009 - 02:40 PM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#44 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 August 2009 - 03:41 PM

Vezi postareadocmarius, la Aug 7 2009, 03:39 PM, a spus:

Asta-i din ciclul "curentul compenseaza tensiunea"...

Se aduna electronii acolo unde-i intrerupt, si cand se face iarasi contac deja sunt prea multi :)

Imi cer scuze pt sfat, unii incearca sa te ajute, si altii te ingroapa.
Fratilor mai bine dati un sfat daca tot sunteti atat de priceputi, conteaza ca dl casper a inteles idee
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 August 2009 - 02:39 AM

Te rog mult sa nu te superi. Nu cred ca asta ai vrut sa spui (am pus-o pe seama grabei). Dar era mult prea ciudata fraza ca sa treaca neobservata.
Mufele Dean mi se par cele mai sigure. Nu vad cat de murdare sa fie incat sa provoace neplaceri. Si de unde murdarie? Cred ca buba era tot la alimentare. Dar nu acolo. Ori componente dubioase, ori lipituri reci, etc.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 08 August 2009 - 02:41 AM

0

#46 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 09 August 2009 - 12:01 AM

Vezi postareadan_mitea, la Aug 8 2009, 03:39 AM, a spus:

Te rog mult sa nu te superi. Nu cred ca asta ai vrut sa spui (am pus-o pe seama grabei). Dar era mult prea ciudata fraza ca sa treaca neobservata.
Mufele Dean mi se par cele mai sigure. Nu vad cat de murdare sa fie incat sa provoace neplaceri. Si de unde murdarie? Cred ca buba era tot la alimentare. Dar nu acolo. Ori componente dubioase, ori lipituri reci, etc.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Mufele erau albe, aratau ca o baterie mancata de acid, asta era problema la mine dar s-a rezolvat prin curatire.

PS- imi cer scuze daca am suparat pe cineva.
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#47 Useril este offline   sebi_p 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 18-June 08
  • Gender:Male

Postat 09 August 2009 - 12:55 AM

Vezi postareatetea, la Aug 4 2009, 10:13 AM, a spus:

Imi pare rau pentru ce ai patit, dar din ce am vazut in poze, aripa ta arata mai bine decat cea pe care am rupt-o eu. Parerea mea, daca ai toate bucatile, este ca se poate lipi. Personal am lipit bucatile rupte (aripa era rupta in 4) cu Bison poliuretanic, fara sa ranforsez suplimentar (ruptura a fost in dreptul servomecanismelor).
Am folosit, si folosesc in continuare SG 90, care, in ciuda faimei proaste, nu mi-au facut nici-o problema in 2 ani.
Spor la lucru,
Adrian

Mi-au murit pe Wing Dragon doua SG 90 ,de pe deriva si profundor , in acelasi moment (electronica) ,noroc ca eram la 10 metri inalttime inscris pe panta de aterizare si l-am controlat din motor si eleroane.

Sebi

Aceasta postare a fost editata de sebi_p: 09 August 2009 - 12:56 AM

0

#48 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 09 August 2009 - 05:01 AM

@Zeus:
Scuze dar nu incec sa ingrop pe nimeni. Dar legea lui ohm zice ca pentru o rezistenta si o tensiune data rezulta un anumit curent. Nu are cum sa dea nimeni prea mult curent. Ii da cat "cere". Daca ai o intrerupere, un contact imperfect scade tensiunea, si implicit curentul, dar in momentul in care se reface contactul nu are de unde sa-i dea "prea mult". Ca sa se poata treaba asta ar trebui sa cresca tensiunea in sistem si zau ca nu are motiv.
Mi-a zgariat ochiul de electronist chestia asta, atata tot.

Si o mica precizare: mufele Deans sunt cotate unele dintre cele mai bune solutii de conectare. O mufa Deans noua are rezistenta interna mai mica chiar decat cablul pe aceeasi lungime. Deci trebuie sa fie extrem de oxidate sa faca fite. Nu zic cza nu se poate, dar comportamentul descris de tine nu ar duce neaparat la concluzia cum ca mufa de alimentare ar fi buba. Mai degraba servo-ul sau receptorul au avut ceva. Altfel cum de celalalte mergeau bine in acelasi timp? Un conductor intr-un circuit de obicei are aceeasi tensiune peste tot...

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 09 August 2009 - 05:11 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#49 Useril este offline   docmarius 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 05-July 08

Postat 09 August 2009 - 05:18 AM

@Zeus: Eu as cauta buba in receptor, de exemplu o lipitura imperfecta sau fisurata pe canalul 2. Se intampla si n-ar fi prima data.

@Casper: Periile la motoare se distrug prin faptul ca trece un curent prea mare timp indelungat si incalzesc. Iar asta se intampla daca forta lor e prea mica sa le duca in pozitia dorita si motorul trage tot timpul. La sol poate fi OK dar in zbor se forteaza. Si cedeaza ori motorul prin arderea periilor, ori pinioanele prin oboseala a materialului.
Parerea mea ca ai nevoie de servouri cu forta mai mare.

Aceasta postare a fost editata de docmarius: 09 August 2009 - 05:27 AM

West Hobby Team
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
0

#50 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 09 August 2009 - 08:12 PM

Ma sa schimb receptorul si pe cel cu pricina am sa il verific.
Am reusit sa cumpar o pereche de aripi aproape noi cu tot cu tija si servouri e-sky pe ele plus 2 servouri robbe de 16gr la un pret foarte mic, maine am sa fac niste teste de zbor sa vad cum se comporta modelul.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#51 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 10 August 2009 - 09:12 PM

EG-ul a zburat din nou, se comporta excelent dar mai este putin de lucru la el, am schimbat receptorul desi celalalt nu avea nimic, cred ca de vina era bovdenul de la profundor care era putin ruginit in unele locuri si se bloca cateodata. A fost curatat si dat cu uleio de mecanica fina.
Si inca ceva, servourile robbe de 16 gr ce are acuma pe el sunt mai bune calitativ, au rulment, dar nici pe departe viteza celor GWS.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#52 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 August 2009 - 08:05 AM

Vezi postareaMLGore, la Aug 3 2009, 08:49 PM, a spus:

Poate ne spui si ce servouri aveai pe el, cam ciudat sa se arda fix acelasi ca acum o saptamana. Nu cumva mergea greu Bowden-ul?


Daca citeai atent nu te mai enervai o saptamana aiurea...

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 11 August 2009 - 08:07 AM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#53 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 11 August 2009 - 03:48 PM

La mana nu mi se parea ca merge greu, dar l-am scos si am constatat ca este ruginit.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#54 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 20 August 2009 - 11:34 AM

Scuze de necro, dar m-am gandit ca merita sa spun asta. Cand am lipit fuselajul de la EJS, am lipit ca prostul firele de la servo(de pe directie si profundor) intre ele(Am servo in coada...am lipit prelungitoarele), iar cand am tras de ele, s-au cam rupt. Nu am luat in seama asta si am zburat. Dupa 2-3 zboruri, am vazut ca servo de pe directie nu mai merge. Am schimbat canalul, tot nu mergea. Miscam putin ESC-ul(care misca receptorul), mergea 1-2 secunde, iar se oprea. ESC-ul se incalzea, desi motorul era deconectat, atat de rau incat nu puteam sa-l tin in mana. M-am gandit ca are ceva, si l-am schimbat(esc-ul). Cel nou(luat din tipla) facea la fel. L-am pus pe cel vechi la loc si am schimbat receptorul. Facea acelasi lucru cu esc, rx si pack diferit. Cand ma uit la firele de la servo(prelungitoare), se mai tineau intr-un ciot de lita. Care era problema? Nu faceau contact bine si faceau scurt. Le-am taiat, lipit din nou, le-am izolat si acum totul este ok. Deci poate si la tine fac scurt pe undeva firele de la servo...si poate asta e motivul.



Bafta.
0

#55 Useril este offline   tetea 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 759
  • Inregistrat: 04-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Postat 21 August 2009 - 10:11 PM

Eu am innadit intotdeauna firele de la servo prin cositorire (lipituri declate si termocontractil deasupra)...nu am folosit prelungitori si nici nu am avut probleme......

Aceasta postare a fost editata de tetea: 21 August 2009 - 10:12 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu