Pagina 1 din 1
achizitionare savage x ss ...
Postat 28 July 2009 - 01:33 PM
Salutare tuturor.As vrea sa achizitionez un savage x ss(sunt incepator si nu am mai avut nici un automodel) si pe langa asta stiu ca mai trebuie sa mai cumpar diferite accesorii.am ales acest model si nu savage x deoarece as vrea sa il construiesc eu.astept pareri si comentarii
Postat 28 July 2009 - 01:55 PM
Remusik, la Jul 28 2009, 02:33 PM, a spus:
Salutare tuturor.As vrea sa achizitionez un savage x ss(sunt incepator si nu am mai avut nici un automodel) si pe langa asta stiu ca mai trebuie sa mai cumpar diferite accesorii.am ales acest model si nu savage x deoarece as vrea sa il construiesc eu sau ce ziceti de un traxxas slayer(am auzit ca e mai potrivit pt un incepator.astept pareri si comentarii
Postat 28 July 2009 - 02:03 PM
Uite aici http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...LXMYA2&P=ML , tot pe pagina gasesti si ce iti trebuie pentru el.
The GST 7.7 is over 30% larger than a Revo 3.3. Park the GST 7.7 next to a Savage, and the Savage doesn't look so tough anymore.
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
Postat 28 July 2009 - 02:07 PM
Poti folosi cu incredere butonul edit. Iti mai dau un pont: click pe Coltul posesorilor de Savage . Foloseste-l si pe asta cu incredere!
Postat 01 August 2009 - 10:17 PM
Pentru un incepator e foarte buna o electrica. Incearca si tu sa nu mai postezi din 20 in 20 de minute asteapta macar o zi.
Postat 01 August 2009 - 11:21 PM
noi putem sa dam recomandari zi lumina daca tu nu te informezi si te hotarasti ce vrei de la un automodel si pleci de acolo degeaba. on/offroad, competitie sau basher, electric sau nitro fiecare au avantajele si dezavantajele lui. si totul depinde de bugetul tau.
iti recomand sa te duci frumos pe site-urile traxxas si hpi (ca sunt cele mai potrivite pentru incepatori) si sa citesti pana t-i se apleaca dupa sa citesti review-uri la ce-ti place tie si sa te hotarasti.