la doar 1/2 din motor avionul urca de ce????????
#1
Postat 16 July 2009 - 10:29 AM
#2
Postat 16 July 2009 - 10:34 AM
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 16 July 2009 - 10:35 AM
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.
#3
Postat 16 July 2009 - 10:38 AM
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 16 July 2009 - 10:41 AM
#4
Postat 16 July 2009 - 10:38 AM
Daca urca nu unghiul motor e UNICA cauza... unghiuri de incidenta ale profundorului/aripii gresite, centraj prost SI unghi motor. Ca sa testezi asta, urca cu modelul foarte sus. Taie-i motorul si baga-l in bot si lasa-l asa. Trebuie sa coboare vertical. Daca urca botul, e orice altceva inafara de unghi motor...
#5
Postat 16 July 2009 - 10:45 AM
Calin, la Jul 16 2009, 11:38 AM, a spus:
Aaaa, criminalule, vrei sa mai scape lumea de o scartaietoare? :blink: :D
#6
Postat 16 July 2009 - 10:47 AM
P.S. imi plac spumele :D si la bere si de la multiplex :D
#7
Postat 16 July 2009 - 10:50 AM
Calin, la Jul 16 2009, 11:38 AM, a spus:
Am incercat si asta, l-am urcat sus cat ptr cateva greseli, am taiat motorul, planeaza drept sau cu un unghi foarte mic in coborare, l-am pus cat de cat in verticala si coboara drept sau mai bine spus cand prinde viteza se inclina in sus, am echilibrat profundorul, dar daca ii schimb prea tare unghiul ptr a cobora se duce in jos, deci................. daca nu are viteza planeaza foarte bine pot sa spun(ca pt un incepator), dar cum prinde putin viteza gata, ori face looping, ori se duce in jos daca ii schimb unghiul la profundor.
#8
Postat 16 July 2009 - 10:55 AM
Tocmai am primit, mesaj privat, si cred ca are dreptate 100%, AVIONUL MEU ESTE PROST ECHILIBRAT SAU CONSTRUIT, un avion bine construit cand dai mansa la mxim la gaz, avionul trebuie sa prinda viteza si nu sa urce sau sa coboare, deci multumim pt sfat celui ce mi-a trimis PM, am sa incerc sa echilibrez cat mai bine avionul, am observat la primul model pe care l-am avut un balsa tot de 1m anvergura ca nu facea asa ceva cu mansa la maxim, dar cum spumele sunt ptr incepatori si de facut puzzle din ele, pana am sa ma invat cu pilotarea raman la scartaitoare, apoi imi voi lua un balsa ca sunt mult mai stabile si mai bine facute. i-ar ca, concluzie in problema mea, se pare ca trebuie sa ma chinui cat mai mult sa il centrez si sa il echilibrez cat mai bine, va multumesc tuturor ptr sfaturi.
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 16 July 2009 - 11:08 AM
#9
Postat 16 July 2009 - 11:58 AM
#10
Postat 16 July 2009 - 12:23 PM
Zeus, la Jul 16 2009, 11:55 AM, a spus:
Tocmai am primit, mesaj privat, si cred ca are dreptate 100%, AVIONUL MEU ESTE PROST ECHILIBRAT SAU CONSTRUIT, un avion bine construit cand dai mansa la mxim la gaz, avionul trebuie sa prinda viteza si nu sa urce sau sa coboare, deci multumim pt sfat celui ce mi-a trimis PM, am sa incerc sa echilibrez cat mai bine avionul, am observat la primul model pe care l-am avut un balsa tot de 1m anvergura ca nu facea asa ceva cu mansa la maxim, dar cum spumele sunt ptr incepatori si de facut puzzle din ele, pana am sa ma invat cu pilotarea raman la scartaitoare, apoi imi voi lua un balsa ca sunt mult mai stabile si mai bine facute. i-ar ca, concluzie in problema mea, se pare ca trebuie sa ma chinui cat mai mult sa il centrez si sa il echilibrez cat mai bine, va multumesc tuturor ptr sfaturi.
banuiesc ca avionul e cel facut de mine pe care l-ai luat de la stim noi cine.
nu e bine facut, e foarte bine facut. zbor avioane de astea de 1 an si am cel putin 5-6 facute.
pe mine ce ma mira este ca ai ajuns la porcariile astea de polistiren, conditii in care erau ce c..t pt tine acum cateva luni.
dac nu ai pus unghi motor bineinteles ca urca la accelerare.
panoul de foc e facut dar nu asigura unghiul. pune si tu niste piulite in spatele batiului astfel incat sa ii dai un unghi dreapta-jos si dupa aia ai sa vezi.
ma mira ca nu stii chestiunile astea elementare (unghi, CG ) dar stii f. bine ce inseamna avion (balsa, polistiren, puzzle ...)
succes la facut puzzle, din polistiren si din balsa.
ps: toate deproanele mele au zburat excelent si nici unul nu a cedat in zbor.
pune si tu o poza cu modelul, si cu panoul de foc.
cu ocazia asta multumiri inca o data lui nemo.
Aceasta postare a fost editata de andriu: 16 July 2009 - 12:25 PM

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#11
Postat 16 July 2009 - 01:09 PM
andriu, la Jul 16 2009, 01:23 PM, a spus:
nu e bine facut, e foarte bine facut. zbor avioane de astea de 1 an si am cel putin 5-6 facute.
pe mine ce ma mira este ca ai ajuns la porcariile astea de polistiren, conditii in care erau ce c..t pt tine acum cateva luni.
dac nu ai pus unghi motor bineinteles ca urca la accelerare.
panoul de foc e facut dar nu asigura unghiul. pune si tu niste piulite in spatele batiului astfel incat sa ii dai un unghi dreapta-jos si dupa aia ai sa vezi.
ma mira ca nu stii chestiunile astea elementare (unghi, CG ) dar stii f. bine ce inseamna avion (balsa, polistiren, puzzle ...)
succes la facut puzzle, din polistiren si din balsa.
ps: toate deproanele mele au zburat excelent si nici unul nu a cedat in zbor.
pune si tu o poza cu modelul, si cu panoul de foc.
cu ocazia asta multumiri inca o data lui nemo.
Daca acest model este facut de tine atunci... respect, nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca stiu ce inseamna CG si unghiuri la motor ptr ca aceste unghiuri tot cu saibe l-am facut dupa cum am spus: 2-3 grade jos si 3-4 grade maxim dreapta.
Nu ma intereseaza asa de mult deocamdata din ce model este avionul atata timp cat il busesti, dar sa nu uitam ca dupa ce busesti avionul sunt sanse sa trebuiasca cumparat un alt motor daca nu se poate repara, sau mai bine spus e mai usor de reparat depronul si scartzul decat balsa, si ca sa fac si o paranteza, pt a avea satisfactii la zbor tot mai frumos si mai bine zboara unul de balsa decat aceste spume.
PS inca sunt un incepator, deci am timp sa le invat pe toate de asta cer si sfaturi.
imi cer scuze pt off topic
Fisiere atasate
-
IMG_0760.jpg (110.34K)
Number of downloads: 432
Aceasta postare a fost editata de Zeus: 16 July 2009 - 01:11 PM
#12
Postat 16 July 2009 - 05:50 PM
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#13
Postat 16 July 2009 - 08:19 PM
http://www.rhc.ro/fo...?showtopic=4595
Fa testu
Ia-ti cu tine un plumb de 10 grame ... dala de lipit pe roti si schimba CG mai in fata sau mai in spate functie de ce zice testu.
nu depasi 3..4 mm in deplasarea CG la un test altfel risti sal faci necontrolabil.
Intreaba pe Elvis ... care cica avea chinezaria echilibrata da era mai naravas decit un harmasar.
Jucat cu CG dupa care am lasat statia pe iarba citeva secunde in timpul zborului :)
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 16 July 2009 - 08:20 PM
#14
Postat 17 July 2009 - 11:02 AM
MLGore, la Jul 16 2009, 06:50 PM, a spus:
cam asta este inclinatia la motor, azi ii mai fac o proba am mai inclinat putin motorul in jos si o sa imi iau si niste plumb cu mine, am sa folosesc o elice gws 10x6