2 ciori pe saptamana mai ca-mi vine sa ma las de sportul asta
#1
Postat 23 May 2004 - 10:19 PM
Prima manifestare neplacuta a aparut cam la al treile zbor al trainarului de 2,5CMC, in al 2-lea tur a inceput sa danseze puternic staga dreapta dupa ceva lupta pt rerdresare a pierdut altitudine pana ce a luat contact cu solul, azi aceias problema chiar de la zborul Nr 2 al trainarului de 10CMC, dupa decolare o ia razna de parca n-ar mai avea nici o legatura cu statzia, se da pe spate sta-n coada merge50m facand in fel si chip si se prabuseste.
Intrebare: pot fi probleme cu receptorul din cauza motorului? mentzionez ca pe electrice merge perfect, pe aripa a facut cateva zboruri de test si pe barcutza de asemeni s-a comportat exemplar, chiar si cu jumatate din antena statziei batea destul de mult.
#2
Postat 24 May 2004 - 08:12 AM
Eu am avut probleme din cauza cuartului de la emitator. Daca alimentam receptorul din pack de 4,8V totul mergea ok, daca-l alimentam din Bec-ul de la controler la 30m totul o lua razna, am suspectat tot ce se putea suspecta in configuratia ce o aveam si problema s-a rezolvat inlocuind (in ultima instanta) cuartul de pe emitator.
#3
Postat 24 May 2004 - 08:22 AM
Interferenta, bruiaj, statii miliare, cabluri de inalta tensiune in zona?..se intampla de la o anumita inaltime in sus, pe o anumita latura?!...zbori mereu in acelasi loc?
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 24 May 2004 - 08:24 AM
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 24 May 2004 - 09:49 AM
1- sa intrerupa contactele intrerupatorului dintre pak si receptor, desfiinteaza-l si baga direct pacul in receptor
2- filtrul piezoelectric din receptor e foarte sensibil, daca ai avut crash sigur e dereglat, solutie: cu receptorul pe masa aplica-i bobarnace si vezi ce fac servourile, daca se misca razna e defect
3- orice lipitura imperfecta duce la contacte imperfecte de la vibratii, verifica-le!
Daca ai vreuna din aceste probleme schimba receptorul cu unul absolut nou, in garantie. Nu uita ca receptorul trebuie pus in burete din belsug.
Succes si adevaratele senzatii cu zborul abia acum incep.
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#5
Postat 24 May 2004 - 11:59 PM
#6
Postat 25 May 2004 - 12:16 AM
eu am avut una bucata crash cu trainer termic ... crash destul de violent.. desi trainerul fiind construit pe principiul tancului sovietiv a rezistat mai mult decat bine...
am pus acum receptorul pe alt trainer si am testat si vad ca merge si de la distanta si de la apropiere... adevarul e ca n-am testat cu motorul pornit pe avion... daca merge asa pot sa apara si alte probleme?
in caz de probleme e greu de inlocuit filtrul piezoeletric?
MIG-29
P.S.: din cata electronica stiu eu... filtrele piezoeletrice se pot inlocui... aici as cam avea unde sa lucrez daca e nevoie de ceva munca mai specializata...
#7
Postat 25 May 2004 - 06:59 AM
Cu rabdare si ciocan.
#8
Postat 25 May 2004 - 06:02 PM
#9
Postat 25 May 2004 - 07:37 PM
Telefon: 0721 385365
#10
Postat 25 May 2004 - 08:09 PM
MIG-29
#11
Postat 26 May 2004 - 07:20 AM
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 26 May 2004 - 08:46 AM
MIG-29
#13
Postat 26 May 2004 - 11:38 AM
bitex, la 25 May 2004, 19:37, a spus:
Daca antena nu e deschisa cum trebuie, nu exista adaptare intre finalul RF si antena (diferenta intre impedante)
Cam ca si la audio cand pui boxe de alta impedanta, nu mergi la maxim de performanta, ba chiar risti (in unele cazuri) sau, in general, la orice cuplaj intre etaje cu impedante diferite.
Impedanta unei antene este in functie de frecventa de lucru si dimensiuni, geometrie.
Rezultatul este ca-ti apare unda reflectata si, printre altele, iti supraincalzeste finalul.
Pentru teste, durate scurte, n-ar fi cine stie ce, mai ales daca finalul e mai generos, n-a fost proiectat cu zgarcenie, sau are ceva radiator. Daca nu e deloc antena, e cel mai rau.