Reportaj aeromodelism la TVR
#1
Postat 03 July 2009 - 04:16 PM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#2
Postat 03 July 2009 - 04:49 PM
Eu va fac filme aeriene Gratis ,doar imi spuneti ce vreti si gata se rezolva.
#3
Postat 03 July 2009 - 04:53 PM
#4
Postat 03 July 2009 - 04:59 PM
Calin, la Jul 3 2009, 05:53 PM, a spus:
Am inteles. Deci ar trebui sa renunt, da? Si...care ar fi interesul meu la faza asta? Daca apare reportajul la tv ce castig?
Si ca sa iti raspund la remarca ostila..... dupa discutiile iscate cu emisiunea fictiva care va fi la un tv am vazut interesul foarte mare al comunitatii modelistice pentru mediatizarea activitatii, de-asta m-am hotarat acum.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#5
Postat 03 July 2009 - 05:02 PM
Laur73, la Jul 3 2009, 05:49 PM, a spus:
Eu va fac filme aeriene Gratis ,doar imi spuneti ce vreti si gata se rezolva.
E doar un reportaj la jurnal pe TVR 1, poate cu reluare la alte jurnale mai mici ale zilei. Din pacate nu va fi o emisiune regulata. Pentru maine, poate ar merge si niste imagini aeriene de la tine, ideal ar fi sa le ai deja pe minidv sau dvcam.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#6
Postat 03 July 2009 - 05:02 PM
Si noi avem oferte de reportaje de la Realitatea TV si AnalogTV dar am considerat ca nu e momentul inca :)
Spor cu reportajul, sunt curios ce iese... NU SACADATI scene... nu e cool :D
#7
Postat 03 July 2009 - 05:11 PM
Calin, la Jul 3 2009, 06:02 PM, a spus:
Si noi avem oferte de reportaje de la Realitatea TV si AnalogTV dar am considerat ca nu e momentul inca :)
Spor cu reportajul, sunt curios ce iese... NU SACADATI scene... nu e cool :D
1.Da, sunt impotriva lui, nu stiu cat este de amator, pe site-ul lui vezi promisiuni de calitate si aparatura cum nu isi permit nici televiziunile importante. Atunci cand voi vedea ca a inceput ceva pe un post important voi fi primul care sa recunosc ca am gresit crezand ca e o cacialma.
2. Partea cu luatul pitei... zi-mi macar un mic avantaj pe care l-as avea dupa ce va iesi reportajul pe post.....
3. Nu stiam ca asa se pune problema, sa curteze televiziunile aeromodelistii si ei sa nu se lase filmati sau intervievati. Parerea mea, dupa posturile recente, era ca se doreste o cat mai mare mediatizare a hobby-ului, evident cu conditia sa nu iasa reportaje aberante si nedocumentate, asa cum au mai fost.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#8
Postat 03 July 2009 - 07:01 PM
misumat, la Jul 3 2009, 05:16 PM, a spus:
am eu doar o mica sugestie. sa vina duminica sau mai bine saptamana viitoare.
sa fie lumea pe camp :).
sa ne strangem multi.
sa facem coada la decolare.
sa facem curse prin aer si tot felu de tampenii.
sa facem concursuri de spart baloane. eventual un limbo.
daca tot zici ca ne dai pe tvr.
sa fie avioanele mari, care nici țața floarea de la tara sa nu poata sa le zica jucarii.
sa vedem ce facem si noi cu campul. au fost zvonuri ca se intra greu, ca se construieste etc.
ps : ora 12-13 e extrem de proasta. nu se strange lumea, e prea cald ca sa zbori... reporterii aia fi tu sigur ca nu o sa stea acolo mai mult de 2 ore. si asta maxim! acum sa zici ca nu mai pot aparea la stirile de seara. nu are nimic. duminica seara. oricand. nu conteaza.
pps: ai fost vreodata pe chitila?
ppps: de ce naiba te-ai suparat asa de tare pe dramida? :)
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#9
Postat 03 July 2009 - 07:49 PM
misumat, la Jul 3 2009, 06:11 PM, a spus:
mai nu stiu, oarecum e bine sa speri nu? Nu sunt in masura sa judec amatorismul cuiva dar voi incuraja tot timpul initiativa proactiva :)
misumat, la Jul 3 2009, 06:11 PM, a spus:
Glumeam mai... :)
misumat, la Jul 3 2009, 06:11 PM, a spus:
Am zis ca nu e momentul deoarece acele televiziuni au luat contactul cu noi cu ocazia evenimentului nu tocmai fericit cu modelul in pom si toata tevatura aia. Nu vreau sa asociez aeromodelismul cu asemenea evenimente si am zis sa mai las sa se puna putin praf pe acel "reportaj" defaimator si denaturat... nu ca ar sta ei dupa noi. Pana atunci au fost de la adevarul si au facut o tentativa de reportaj dar din nou, implicare ziaristica zero si debitat prostii din auzite...
vezi :
http://www.adevarul.ro/articole/timisoara-...aeromodele.html
si
http://www.adevarul.ro/articole/timisoara-...ii-de-euro.html
Numai bine si mult succes cu reportajul! Fa-l calumea daca tot ai ceva de spus la montaj!
Calin
#10
Postat 03 July 2009 - 08:02 PM
#11
Postat 03 July 2009 - 08:10 PM
Intai toata lumea (inclusiv subsemnatul) caraie de calitatea filmarilor lui dramida.
Acum vine misumat cu oferta de TVR2 (care totusi are acoperire nationala).
Si in loc ca lumea sa se mobilizeze, concluzia devine: ora 12-13 e extrem de proasta. nu se strange lumea, e prea cald ca sa zbori...
Si nu e buna duminica asta ca poate e mai bine saptamana viitoare. Ca iarba nu e destul de verde, ca parca tocmai a plouat si ca poate e racoare. Ca nu reflecta bine lumina in roua de pe jos s.a.m.d.
Daca nu faceti si voi un efort, in ciuda lenii pe care o simtiti la ora 12-13, si n-o sa ajungeti mai multi la camp, n-o sa iasa nimic.
(Si nu m-ar mira sa nu vina nimeni, la cat de fanarioti sunt 90% din populatie - o sa fie 2 zburatori 2 reporteri si 20 de scuze ca tocmai in ziua aia au avut toti ceva extraordinar de important de facut, ce nu suferea amanare, dar de care nici unul nu stia cu 3 ore inainte, cand declara toti sus si tare ca o sa vina).
Iar daca nu reusiti din prima, a doua oara televizunea nu se mai urneste, ca aia vin pe bani, nu pe gratis. Ei sunt in timpul serviciului, iar unii le dau bani. Nu vii cu material filmat util? Nu ne mai intereseaza subiectul.
Si daca totusi se face ceva, o sa apara apoi criticile - ca nu-i bine, ca ala n-a zis ce trebuie, ca ala n-a avut o evolutie spectaculoasa etc.
Sper sa nu am dreptate, dar tare m-i ca o sa am.
O zi frumoasa!
Marius
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#12
Postat 03 July 2009 - 08:23 PM
hash84, la Jul 3 2009, 08:01 PM, a spus:
sa fie lumea pe camp :).
sa ne strangem multi.
sa facem coada la decolare.
sa facem curse prin aer si tot felu de tampenii.
sa facem concursuri de spart baloane. eventual un limbo.
daca tot zici ca ne dai pe tvr.
sa fie avioanele mari, care nici țața floarea de la tara sa nu poata sa le zica jucarii.
sa vedem ce facem si noi cu campul. au fost zvonuri ca se intra greu, ca se construieste etc.
ps : ora 12-13 e extrem de proasta. nu se strange lumea, e prea cald ca sa zbori... reporterii aia fi tu sigur ca nu o sa stea acolo mai mult de 2 ore. si asta maxim! acum sa zici ca nu mai pot aparea la stirile de seara. nu are nimic. duminica seara. oricand. nu conteaza.
pps: ai fost vreodata pe chitila?
ppps: de ce naiba te-ai suparat asa de tare pe dramida? :)
Bine, vom filma duminica pe la 13-14. Daca o sa vina mai tarziu nu mai e timp pentru montaj ca trebuie sa intre pe post tot duminica neaparat. Si ca sa raspund la pps: da, merg la Chitila de 1-2 ori pe saptamana de vreo 7 luni, e drept, mai mult in timpul saptamanii.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#13
Postat 03 July 2009 - 08:27 PM
hash84, la Jul 3 2009, 08:01 PM, a spus:
sa fie lumea pe camp :).
sa ne strangem multi.
sa facem coada la decolare.
sa facem curse prin aer si tot felu de tampenii.
sa facem concursuri de spart baloane. eventual un limbo.
daca tot zici ca ne dai pe tvr.
sa fie avioanele mari, care nici țața floarea de la tara sa nu poata sa le zica jucarii.
sa vedem ce facem si noi cu campul. au fost zvonuri ca se intra greu, ca se construieste etc.
ps : ora 12-13 e extrem de proasta. nu se strange lumea, e prea cald ca sa zbori... reporterii aia fi tu sigur ca nu o sa stea acolo mai mult de 2 ore. si asta maxim! acum sa zici ca nu mai pot aparea la stirile de seara. nu are nimic. duminica seara. oricand. nu conteaza.
pps: ai fost vreodata pe chitila?
ppps: de ce naiba te-ai suparat asa de tare pe dramida? :)
Bine, vom filma duminica pe la 13-14. Daca o sa vina mai tarziu nu mai e timp pentru montaj ca trebuie sa intre pe post tot duminica neaparat. Si ca sa raspund la pps: da, merg la Chitila de 1-2 ori pe saptamana de vreo 7 luni, e drept, mai mult in timpul saptamanii.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#14
Postat 03 July 2009 - 08:29 PM
docmarius, la Jul 3 2009, 09:10 PM, a spus:
Intai toata lumea (inclusiv subsemnatul) caraie de calitatea filmarilor lui dramida.
Acum vine misumat cu oferta de TVR2 (care totusi are acoperire nationala).
Si in loc ca lumea sa se mobilizeze, concluzia devine: ora 12-13 e extrem de proasta. nu se strange lumea, e prea cald ca sa zbori...
Si nu e buna duminica asta ca poate e mai bine saptamana viitoare. Ca iarba nu e destul de verde, ca parca tocmai a plouat si ca poate e racoare. Ca nu reflecta bine lumina in roua de pe jos s.a.m.d.
Daca nu faceti si voi un efort, in ciuda lenii pe care o simtiti la ora 12-13, si n-o sa ajungeti mai multi la camp, n-o sa iasa nimic.
(Si nu m-ar mira sa nu vina nimeni, la cat de fanarioti sunt 90% din populatie - o sa fie 2 zburatori 2 reporteri si 20 de scuze ca tocmai in ziua aia au avut toti ceva extraordinar de important de facut, ce nu suferea amanare, dar de care nici unul nu stia cu 3 ore inainte, cand declara toti sus si tare ca o sa vina).
Iar daca nu reusiti din prima, a doua oara televizunea nu se mai urneste, ca aia vin pe bani, nu pe gratis. Ei sunt in timpul serviciului, iar unii le dau bani. Nu vii cu material filmat util? Nu ne mai intereseaza subiectul.
Si daca totusi se face ceva, o sa apara apoi criticile - ca nu-i bine, ca ala n-a zis ce trebuie, ca ala n-a avut o evolutie spectaculoasa etc.
Sper sa nu am dreptate, dar tare m-i ca o sa am.
O zi frumoasa!
Marius
Nu ca ar fi mare diferenta, dar ziceam ca intra la stirile principale de la ora 20 pe TVR 1, nu pe TVR 2, totusi se uita mai multi tzarani pe 1 decat pe 2 :)
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#15
Postat 03 July 2009 - 08:35 PM
#16
Postat 03 July 2009 - 08:38 PM
misumat, la Jul 3 2009, 09:29 PM, a spus:
in special dupa viata satului ;)
#17
Postat 03 July 2009 - 09:03 PM
Voi ce parere aveti? ;)
#18
Postat 03 July 2009 - 09:11 PM
Laur73, la Jul 3 2009, 10:03 PM, a spus:
Voi ce parere aveti? ;)
Pai hotarati pana duminica dimineata daca mediatizam sau nu. Oricum, trebuie sa gandim bine comentariul, eventual sa nu zicem exact locatia unde s-a zburat, sa nu ne trezim iar cu de-aia cu taxe de protectie....
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#19
Postat 03 July 2009 - 09:37 PM
Laur73, la Jul 3 2009, 10:03 PM, a spus:
SUBCRIU!!!mai ales la partea cu preturile nesimtite... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
sau daca e sa se faca emisiunea....sa achite firmele de la noi costurile necesare productiei si difuzarii emisiunii...
iar despre o noua lege care sa..... daca se raspandeste microbul.
e posibil! mai ales cu guvernul actual care mai are sa ceara taxa si pe aerul inhalat... ;)
Aceasta postare a fost editata de lefmir: 03 July 2009 - 09:38 PM
#20
Postat 03 July 2009 - 09:37 PM
Laur73, la Jul 3 2009, 10:03 PM, a spus:
Azi a cazut iar un avion la Clinceni ! Aveti grija cu reclama !
Noi nu avem o amarata de pista si un teren reglementat , da ne vrem pe sticla ! - azi la Chitila, maine la Ghimpati, si tot asa
ca romu cu cortu sau popa cu botezu.
Referitor la preturi :
Eu cred ca cine dezvolta o afacere de comercializare produse de aeromodelism, o face din dragoste pentru acest sport
si nu cred ca o putem considera ca pe o afacere din care comerciantul sa poata asigura cheltuielile familiei sale chiar cu asa zisele "preturi nesimtite" - are
in spate alte afaceri de baza .
De ce ? - simplu - nu au rulaj pe produse de valoare.
Cate modele apar la Kit Rewiew intr-o luna sau cate se cumpara la rubrica vanzari pe forum !
Cate modele de composit ati vazut pe Chitila de 1500 - 2500 Euro ??
Din lipiciuri , sarme de 2 mm si suruburi nu se traieste- a... si stifturi filetate de 2 - 3 mm .
De ce in CAPITALA TARII nu este un magazin mai de doamne ajuta cu asa ceva
intr-un spatiu comercial modern gen Unirea, sau in Mall - uri. si pe o suprafata impresionanta daca e asa mare afacere ?
De ce ni vedem pe terenurile de zbor numai produse de " firma ", pack-uri FlightPower etc.
Pentru ca suntem o mana de oameni pasionati de asa ceva dintre care 60 % i-si construiesc singuri deproane sau mai stiu eu ce
spume ieftine.
Daca am fi precum pescarii ca numar , fiti sigur ca am gasii magazine de specialitate pe toate drumurile , ar apare chiar productie
poate iar importurile masive ar regla piata.
Pana atunci mai bine sa dam o fuga pana la Londra sau New York, sa nu avem emisiune de profil , numai asa sa nu se pricopseasca
astia de vand surubele si velcro la metru.
Specific Made in Romania - THE END
P.S.
Eu de unde am cumparat ( din tara ) am primit preturile lista de la ... sa spunem Lindinger, comerciantul beneficiind
de comisionul lasat lui de Lindinger sau alte firme de afara.
Devenind client serios si constant am primit si reduceri de 10 % - da de - trebuie sa lasi 9-10 mii euro ca sa inspiri incredere.
Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 03 July 2009 - 09:45 PM
#21
Postat 04 July 2009 - 11:16 AM
Nu tin cu nici o firma si nici nu sunt afiliat vreuneia, dar ce-ar fi sa achite TVR-ul ceva, ca doar ei o difuzeaza si isi fac sau nu rating...
Nu cred ca sunt multe locuri in lume unde subiectul unui reportaj sau stire plateste. Eventual un ponsor, dar de obicei televiziunile.
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#22
Postat 04 July 2009 - 11:28 AM
#23
Postat 04 July 2009 - 01:13 PM
Imi aduc aminte cum am intrat eu in acest hobby. Ma jucam foarte mult pe calculator IL2. Dezvoltasem o pasiune pentru pasarile din WW2. Asta pana cand intr-o zi un coleg de serviciu al sotiei, a aflat intr-o discutie cu ea de "pasiunea" mea si m-a invitat la o sesiune de vizitare la Clinceni. Bineinteles ca am am acceptat pe loc aceasta invitatie si vizita respectiva m-a virusat la propriu.
La vremea respectiva mi s-a spus ca investita minima de intrare era de 1000E, dar cum nu stiam de forumuri sau magazinele din tara am achizitionat in scurt prima mea spuma RTF. Restul e deja cancan.
Deci in cazul meu, soarta a fost cea care mi-a pus acest hobby in brate. Poate daca as fi vazut pe sticla aeromodele intr-o prezentare dedicata nu m-as fi mobilizat prea tare. Orice neavizat crede ca un avion cat de mic costa 1000E ceea ce nu e chiar asa.
Ne plangem de o comunitate mica. In ultimul an cel putin eu am avut senzatia ca a crescut considerabil.... si nu doar in Bucuresti. Orase mai mici precum Braila, Galati au prins si ele nuclee ale acestui microb.
Credeti ca va fi in regula ca la Chitila la un moment dat sa ne trezim cu masini in parcare ca la supermarket? Pentru mine cel putin acesta e un hobby si va ramane asa.
E demonstrat prin practica ca in marile comunitati apar divergente ... democratia e cel mai bun exemplu.
De ce nu face face federatia nimic pentru popularizarea acestui sport?
De ce nu se impun niste reguli de genul: ai avion mai greu de 1kg iti trebuie permis de pilotaj? Ahhh, nu exista aparatul legislativ care sa si urmareasca punerea in practica ...
Facem reclama acestui sport/hobby... foarte bine... nu ar trebui sa ne intrebam cine are de castigat si cine de pierdut. Cei doi care au posibilitatea de a pune in practica merita tot sprijinul practicantilor. Ce as incerca sa mai mediatizez ar fi si ascultarea sfaturilor "celor mai batrani". Nu ca si litera de lege, dar macar ca si conduita de bun simt intr-o astfel de comunitate. Mie mi se pare foarte important acest aspect, chiar mult mai important decat un tonou lung cat pista sau un looping cu tonouri.
Mult succes realizatorilor!
#24
Postat 04 July 2009 - 08:13 PM
#25
Postat 04 July 2009 - 09:22 PM
odata cu cresterea pietei de desfacere piata va absorbi din ce in ce mai multe produse, si deci numarul buticurilor se vor inmulti, si deci concurenta va scadea preturile (daca chiar asta e problema majora la noi -
Si daca vor fi 100 de buticuri intr-un oras preturile vor ramane aceleasi pentru ca ele santfixate de producator(importator) si sant corelate la puterea de cumparare a clientului occidental.Deci va fi acelasi pret in toate tarile.Numai daca se va gasi si in Romanica unul ca Lindinger sa investeasca sute de mii de euro in stoc pe marfa poate ca firmele producatoare sa-i faca alt pret.Dar pentru asta trebuie sa ai un stoc de cateva mii de clienti care sa cumpere regulat.
Aceasta postare a fost editata de Skyspy: 04 July 2009 - 09:23 PM
Deunazi desfac o conserva de sardine inauntru plin de ulei si pesti morti.
#26
Postat 04 July 2009 - 09:48 PM
cam asta este parerea mea.
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
#27
Postat 04 July 2009 - 11:35 PM
allen_g30, la Jul 4 2009, 10:48 PM, a spus:
Ai dreptate, cu conditia ca prima intrebare intr-un reportaj sa nu fie "cat costa?" iar raspunsul sa fier "pai cam costa...". Sau mai grav: te intreaba reporterul cam cat costa un avion, ii spui pai de la 3 milioane in sus. Modelele foarte sofisticate pot ajunge la 2-3000 euro, chiar mai mult.
Titlul reportajului ce rezulta: "Unii cu bani arunca jucarii de mii de euro prin aer". Si pozeaza un Cessna de polistiren... Nu de alta dar un avion de 50 Euro nu intereseaza pe nimeni. Da unul de 1000 e deja interesant si impresioneaza mai mult.
Ca si faza cu avionul in pom. Degeaba explici reporterului ca nu se pune problema de pret ci ca acel avion atarna deasupra drumului national in copac... Tot stirea ajunge de genul: Apel fals la 112 pentru o jucarie de 10 000 000 lei!!! Ca titlul "oameni constienti de pericol anunta pompierii care-si fac exemplar datoria" nu intereseaza. Cui ii pasa de adevar? Senzationalul conteaza.
Cred ca aici avem de lucru. Informarea corecta a publicului. Nu vom atrage tineri cu stiri de astea de senzatie si informatii aberante. Daca se poate trebuie revizuite neaparat informatiile legate de aspecte tehnice si financiare legate de acest hobby. Nu de alta dar lumea se cam sperie cand aude ce se vehiculeaza de reporteri.
Ex. chiar daca unii zboara elicoptere de peste 1000 EUR cu statii de mai multe sute, nu trebuie sa ne dam neaparat cu caramida in piept la primul interviu... Trebuie atras atentia ca exista entry level la 100-150 EURO RTF, chiar daca ala se cheama Lama sau HB King 2 si unii nu-l considera elicopter.
Asta este informatia interesanta. Daca omului ii place o sa ajunga si la modelul de 1000+ EUR, dar daca afla ca atat costa, nici n-o sa incerce.
Acelasi lucru este valabil si la avioane... O statie de 4 canale si un EZ Star sau un Formosa plus electronice fara pretentii deosebite se incadreaza in zona 500 RON, chiar daca pui servo SG55 si nu MG-uri cu 0.05 sec/45 grade.
Asta este ce trebuie spus. Ca se poate, nu ca e prohibitiv!
Adica corect la intrebarea "este scump avionul asta" raspunsul corect politic este: Da, asta este, DAR NU TREBUIE BAGATI MULTI BANI DE LA INCEPUT!
Incurajati potentialii consumatori de modele...
Ok. Mi-am racit gura destul.
O seara buna.
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#28
Postat 05 July 2009 - 09:26 AM
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6
#29
Postat 05 July 2009 - 09:45 AM
misumat, la Jul 5 2009, 10:26 AM, a spus:
1 evita specialistii in toate domeniile;
2 cat baga la ora
3 cat de departe bate?
4 se gaseste si la Cora?
5 cat de sus zboara?
samd
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#30
Postat 05 July 2009 - 09:50 AM
BogdanStancu, la Jul 5 2009, 10:45 AM, a spus:
2 cat baga la ora
3 cat de departe bate?
4 se gaseste si la Cora?
5 cat de sus zboara?
samd
Ok. Totusi, dati si niste exemple de intrebari bune, sa-i sugerez omului... ca trebuie sa intrebe ceva.
CMPro YAK-54 (1,3m) fiberglass, 100 g/dm2, OS 91 FX, 5xS3003, MA 14x8
CMPro Transall C-160 (1,85m) fiberglass, 118 g/dm2, 2 x OS 35 AX, 6xS3003, 2xAPC 10x6 cu 4 pale
CMPro Cessna 182 Skylane (1,65m) fiberglass, 109 g/dm2, OS 55 AX, 7xS3003, MA 13x6
Canadair CL-415 (2,05m) fiberglass, 2 x OS 55 AX, 9xS3003, 2 x MA 13x6