Modelism - RHC Forum: Cine ma ajuta si pe mine sa pornesc acest motor? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cine ma ajuta si pe mine sa pornesc acest motor? Motor termic

#1 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

  Postat 22 October 2008 - 09:30 PM

Salutare.Sunt nou in aeromodelism si am de la cineva un motor, era folosit la avioane ce erau pe post de tinta la trageri in armata.am motorul si as incerca sa il pornesc dar nu ma prea pricep.sunt din bucuresti. :D :rolleyes:

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 22 October 2008 - 10:17 PM

Pune buji pe el si vezi daca are compresie, foloseste combustibil bogat in ulei sa il unga daca nu a fost folosit demult si trebuie sa pornesaca. Si eu m-am chinuit cu asa ceva vreo 2 ore sa il pornesc si abia am reusit.
Daca ai demaror ar fi bine sa il folosesti.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#3 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 22 October 2008 - 10:32 PM

Are o bujie si se simte compresia.nu shtiu daca trebuie sau nu tobe de esapament.nu are gauri pentru suruburi pentu prindere la tobe.cred ca merge fara.e rusesc
0

#4 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 22 October 2008 - 11:30 PM

pare facut artizanal?
Oricum iti trebuie ignition pe ambele bujii, deci 2 power boxuri (cred) sau amperaj mai mare si puse in paralel. Arata-ne poze si cu galeria de evacuare. Trebuie sa aiba un sistem ceva de compresie pentru a face presiune in rezervor.


0

#5 Useril este offline   RazvanTI 

  • Nick Anterior:incepator_rau
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 05-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia Ialomita

Postat 23 October 2008 - 07:44 AM

nu are....
motorul ala era complet blocat de nefolosire si intarit uleiul in si pe el
l-am curatat si repus pe roate cu toate ca nu are sistem de prindere al tobelor deci "pompa" de combustibil ioc .
am vazut parca mai demult pe undeva un motor cu toba prinsa cu un colier in jurul cilindrului
asa sa fi fost oare si asta?
Über den Wolken !!! de natura broscar :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
0

#6 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 October 2008 - 08:04 AM

Motorul nu este rusesc si nu este nici artizanal...e din seria motoarelor facute la fabrica din TgMures.
Ai grija ca este montat gresit...cilindrii sunt in linie, deci partea din spate trebuie sa o rotesti la 180 grd.
Nu au avut tobe si nici nu necesitau....in definitiv erau motoare in care se tragea cu tunul!
Ai ceva descriere si poze aici

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 October 2008 - 08:07 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#7 Useril este offline   gun man 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 956
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 October 2008 - 09:04 AM

Asta e un IPL Tg mures dar din cate stiam cilindrii erau in linie nu boxer! ai aprox 25cc acolo 2x12,5cc !

Aceasta postare a fost editata de gun man: 23 October 2008 - 09:12 AM

0

#8 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 23 October 2008 - 09:37 AM

Daca nu eshte rusesc de ce scrie in ruseste pe el? :rolleyes: o sa pun poze si cu partea din spre galerii dar cand ajung acasa.
0

#9 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 October 2008 - 11:40 AM

Vezi postareaiulian207, la Oct 23 2008, 10:37 AM, a spus:

Daca nu eshte rusesc de ce scrie in ruseste pe el? :rolleyes:

Unde scrie ruseste pe el?!...scrie MTM, daca il intorci frumos!! (MotorTarguMures)

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 23 October 2008 - 11:40 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#10 Useril este offline   ACS 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 275
  • Inregistrat: 01-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Campina

Postat 23 October 2008 - 11:44 AM

Nu este nici Rusesc nici Ro este fabricat de Bulgari, va spun ca le stiu de la Capul Midia, au cilindri in linie si 25 cm cu o durata de viata f mica
Optimisti construiesc avioane,pesimisti cumpara parasute.
0

#11 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 23 October 2008 - 11:45 AM

Vezi postareaACS, la Oct 23 2008, 12:44 PM, a spus:

Nu este nici Rusesc nici Ro este fabricat de Bulgari, va spun ca le stiu de la Capul Midia, au cilindri in linie si 25 cm cu o durata de viata f mica

Exista si versiunea bulgareasca...probabil dupa care a fost copiat asta!!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#12 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 23 October 2008 - 06:37 PM

Am facut poza si pe partea cealalta.cine e din bucuresti si are un avion pe masura sa il incercam?cilindri intr-adevar erau in linie dar razvan, un prieten i-a pus asa.zicea ceva ca ar avea putere mai mare parca sau nu shtiu exact de ce.

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 23 October 2008 - 06:44 PM

Nici vorba de putere mai mare. Cel mult puteai spera intr-o mai buna echilibrare. Deci un mers mai ''rotund''. Dar daca motorul a fost facut sa mearga cu cilindrii in linie lasa-l asa.
0

#14 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 24 October 2008 - 07:03 AM

Daca ii rotesti cilindrul din spate la loc, ii faci batiu, rezervor si il echipezi cu bujii, il pornim impreuna!...adica sa fie totul gata, numai sa-l pornim.
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#15 Useril este offline   RazvanTI 

  • Nick Anterior:incepator_rau
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 05-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia Ialomita

Postat 24 October 2008 - 07:19 AM

Vezi postareaiulian207, la Oct 23 2008, 06:37 PM, a spus:

razvan, un prieten i-a pus asa.zicea ceva ca ar avea putere mai mare parca sau nu shtiu exact de ce.


dupa cum a zis si dan mitea nu pentru putere ci pentru echilibrare l-am montat asa :)
mai ales ca "da bine" in formatia asta.
in linie lucreaza amandoua pistoanele de-o data.
in paralel lucrau in contratimp deci o echilibrare mai eficienta parerea mea ...
Über den Wolken !!! de natura broscar :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
0

#16 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 24 October 2008 - 08:13 AM

Vezi postareaRazvanTI, la Oct 24 2008, 08:19 AM, a spus:

dupa cum a zis si dan mitea nu pentru putere ci pentru echilibrare l-am montat asa :)
mai ales ca "da bine" in formatia asta.
in linie lucreaza amandoua pistoanele de-o data.
in paralel lucrau in contratimp deci o echilibrare mai eficienta parerea mea ...


Intreb si io asa.. daca l-ai intors.. timingul ce zice ? Mai intra metanol in el cand trebuie ..?
DT
0

#17 Useril este offline   ave 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1010
  • Inregistrat: 13-December 07
  • Gender:Male
  • Location:București... în weekend

Postat 24 October 2008 - 11:01 AM

Vezi postareaRazvanTI, la Oct 24 2008, 08:19 AM, a spus:

in linie lucreaza amandoua pistoanele de-o data.
in paralel lucrau in contratimp deci o echilibrare mai eficienta parerea mea ...

Esti sigur ca in linie lucreaza ambele pistoane deodata si nu sunt montate manivelele gresit?
Ave
0

#18 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 October 2008 - 09:47 PM

Evident ca motorul nu va functiona niciodata in configuratia asta, in afara de cazul in care tronsonul vilbrochenului dintre cei doi cinlindrii nu va fi reproiectat.
Admisia combustibilului din carburator inspre cele doua cartere se face prin vilbrochen, alternativ, cand intr-un carter cand intr-altul, in timp ce pistonul respectiv urca spre PMS.
In config. noua, admisia in carterul posterior, ar trebui sa se faca atunci cand pistonul... coboara spre PMI! Ceea ce nu o sa se intample niciodata. Prin coborare spre PMI, combustibilul aflat in carter (aspirat deja pe cursa de urcare spre PMS), se comprima pt. a fi aruncat in camera de ardere prin canalele de baleiaj.

Marinare, spune-i ca dupa ce roteste cilindrul din spate in jurul axei vilbrochenului, trebuie ca apoi sa-l roteasca cu 180 gr. si in jurul axei proprii.
Altfel spus, config. corecta este cu ambii cilindrii in aceeasi parte a axului si cu ambele evacuari pe aceeasi parte.
Si in plus, carburatorul trebuie sa fie intre cei doi cil., nu pe un lateral!
Iulian, dupa ce ca motorul asta porneste greu si merge prost, cu zburdalniciile tale, i-ai ucis definitiv orice shansa de a-l auzi vreodata mergand...

Motorul este bulgaresc. Am si io fo doo.

Aceasta postare a fost editata de Valteras: 24 October 2008 - 09:52 PM

Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#19 Useril este offline   iulian207 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 94
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 June 2009 - 01:39 PM

Am pus motorul in configuratia care trebuie si am incercat sa il pornesc si da sa plece dar scapa pe la etansari,ce as putea sa folosesc sa lipesc capacele laterale,e bun masticul acela rosu pentru motoare?
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu