Aceasta postare a fost editata de stefymaso: 17 June 2009 - 02:02 AM
Se poate face un concurs la Monster Truck Electric ???
#2
Postat 17 June 2009 - 02:08 AM
stefymaso, la Jun 17 2009, 03:01 AM, a spus:
cred ca daca isi manifesta dorinta de participare mai multi posesori de mt 1:10 electric organizatorii nu vor avea nimic in potriva sa faca clasa. deci, totul depinde de voi.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#3
Postat 17 June 2009 - 02:56 AM
stefymaso, la Jun 17 2009, 03:01 AM, a spus:
in aceasi situatie sunt si eu impreuna cu Mihnea, poate organizatori o sa gaseasca o varianta si pentru noi
#4
Postat 17 June 2009 - 07:42 AM
danielb, la Jun 17 2009, 03:56 AM, a spus:
adunati-va 15-20 de oameni , veniti cu camioinul de baterii si va fi clasa si pentru voi . la fel si cu cei 1:10 termic . va-ti adunat mai multi se trage , daca nu , nu . ce e asa de greu de inteles :wacko:
#5
Postat 17 June 2009 - 04:13 PM
on_off road, la Jun 17 2009, 08:42 AM, a spus:
decat sa fac pauza la fiecare cinci minute ca tine mai bine merg 30 min dupa care schimb bateriile :wacko:
#6
Postat 18 June 2009 - 12:36 PM
danielb, la Jun 17 2009, 05:13 PM, a spus:
Ok, felicitari, e minunat ce ne spui dar, care-i scopul ???, nu-i asa ca inca nu ai incercat sa mergi 30 de minute dar esti convins ca poti ?, sau, in fericitul caz in care ai reusit performanta ai depasit 10 km/h ??

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#7
Postat 18 June 2009 - 11:08 PM
on_off road, la Jun 17 2009, 08:42 AM, a spus:
ce nu reusesc sa inteleg este de ce trebuie sa fim 15-20 de oameni????
cand am fost la Constanta nu am vazut mai mult de 7-8 masini pe clasa care concurau.....de ce noi trebuie sa spargem tiparul????ba mai mult am vazut clasa MT la care erau 3 masinute ;)
daca ne-am strange 10 disperati cu electrice nu vad care ar fi problema sa ne organizati cate o cursa.....in pauzele voastre.....alea multe pentru alimentare,reglare si asa mai departe.....fara sa deranjam prea mult si platind taxa de inscriere
in cea ce priveste autonomia asta este problema fiecarui participant,eu am 6 pack-uri lipo cu care ma pot da,la 5 minute cursa, pana mi se face rau
daca nu vreti electrice,din principiu,atunci treaba se schimba......ne spuneti si asta este....ne vedem de drum fara sa va mai deranjam cu intrebari
Bex Team Racing
#8
Postat 18 June 2009 - 11:24 PM
X-tra, la Jun 18 2009, 01:36 PM, a spus:
Cred ca ar fi mai bine sa-l intrebi pe "on off road" care a fost scopul , el a spus ca trebuie sa venim cu "camionul de baterii la concurs".
Astazi chiar am verificat cu bateriile lipo pe care le am merg exact 21 min, avand patru baterii poti face calculul.
motivul pt care am luat electrica este ca vreau ca timpul pe care il am la dispozitie sa-l folosesc pe pista si nu facand reglaje.......oricum sigur masinile electrice vor avea performante mult mai bune decat cele termice, am vazut si pe siturile americane viitorul apartine electricelor ;)
Cu toate ca asta este parerea mea nu am spus-o pe forum, dar nu pot sa nu raspund cand altcineva raspunde asa la o intrebare care mie nu mi se parea deloc deranjanta.
#9
Postat 19 June 2009 - 12:44 AM

revin cu intrebarea....de ce noi trebuie sa fim 15-20????
Bex Team Racing
#10
Postat 19 June 2009 - 01:11 AM
Mana aia de oameni sunt doar finalisti, numarul concurentilor a fost mai mare.
Se cere un numar mai mare al sustinatorilor de electric pt a ramane macar de 2 grupe in ziua concursului, daca se anunta 12 si vin 5 unde e farmecul ?
Cand ai vazut 5-6 masini ai vazut o mansa de calificari. voua in cazul in care v-ati strange 20 v-ar place sa trageti toti gramada ?
Ca si la termice electricele nu se amesteca, Lixx cu Nixx, BL cu B, numar de infasurari, etc , etc, daca sunteti putini cum sa se faca clase ?
@danielb
Probabil viitorul va fi al electricelor sau de ce nu al motoarelor cu hidrogen.
Sa faci reglaje face parte din farmecul modelismului, si nu se fac acasa ci la pista.
Despre performante..... e discutabil.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#11
Postat 19 June 2009 - 01:57 AM
danielb, la Jun 18 2009, 11:24 PM, a spus:
Astazi chiar am verificat cu bateriile lipo pe care le am merg exact 21 min, avand patru baterii poti face calculul.
motivul pt care am luat electrica este ca vreau ca timpul pe care il am la dispozitie sa-l folosesc pe pista si nu facand reglaje.......oricum sigur masinile electrice vor avea performante mult mai bune decat cele termice, am vazut si pe siturile americane viitorul apartine electricelor ;)
Cu toate ca asta este parerea mea nu am spus-o pe forum, dar nu pot sa nu raspund cand altcineva raspunde asa la o intrebare care mie nu mi se parea deloc deranjanta.
nu am vrut sa ma bag dar deja la 21 min iti trebuie pe putin un lipo de 10A, eu am inceput cu electricele si inca sunt pasiunea mea, am avut o grama de lipo-uri incepand cu maxamps si terminand cu zippy deci nu vb fara sa stiu. am pus si 2 lipo de 5A in paralel deci 10A si in regim de concurs am scos 17min cu o masina mult mai usoara ca e-maxx sau e-savage.
#12
Postat 19 June 2009 - 07:28 AM
#13
Postat 19 June 2009 - 08:20 AM
X-tra, la Jun 19 2009, 02:11 AM, a spus:
Mana aia de oameni sunt doar finalisti, numarul concurentilor a fost mai mare.
Se cere un numar mai mare al sustinatorilor de electric pt a ramane macar de 2 grupe in ziua concursului, daca se anunta 12 si vin 5 unde e farmecul ?
Cand ai vazut 5-6 masini ai vazut o mansa de calificari. voua in cazul in care v-ati strange 20 v-ar place sa trageti toti gramada ?
Ca si la termice electricele nu se amesteca, Lixx cu Nixx, BL cu B, numar de infasurari, etc , etc, daca sunteti putini cum sa se faca clase ?
dupa ce am vazut eu pana acuma in Romanica noaStra nu exista nici o pista mai ca lumea si nici nu prea exista concurenti asa ca daca cineva vrea sa faca performanta oricum nu are unde,
parerea mea este ca daca vreti sa fim multi, sa existe piste adevarate si concursuri pe masura TREBUIE SA-I INCURAJATI PE TOTI NOI VENITII SA VINA LA CONCURS....... chiar daca inventati reguli care nu sunt in alta parte ce conteaza..... IMPORTANT ESTE SA VINA LUMEA SI SA SE DISTREZE pentru ca nu cred ca are cineva ceva de castigat daca sunteti toti 30
daca vin numai 5....farmecul este ca cei cinci s-au simtit SUPER au aflat care este mai bun dintre ei SI CEL MAI IMPORTANT AU " DUS VORBA MAI DEPARTE "
#14
Postat 19 June 2009 - 09:14 AM
Si menti ideea ca fara minim 12 participanti in ziua concursului nu poti face o clasa. ca sa ai 12 participanti in ziua concursului trebuie sa ai un fond de minim 20 de posesori.
Ca sa intelegeti la CT au fost 21 la truggy 12 la buggy si 7 la MT(clasa la care din pacate am avut cele mai mari probleme tocmai din lipsa participantilor)
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 19 June 2009 - 09:21 AM
#15
Postat 19 June 2009 - 10:43 AM
#16
Postat 19 June 2009 - 12:04 PM
Nu exista o pista mai calumea, ok, sunt de acord, dar spune-mi te rog care e reperul tau ?? dupa ce criterii faci comparatii ?, pe pista la MR ai ajuns ?? te-a nemultumit ?
Daca vin 5 sa se distreze si stau 30 dupa ei tie ti se pare ok ?, nu stiu ce ai vazut tu pe afara dar termic si electric nu se amesteca niciodata, nici nu sunt nevoiti sa faca open-uri in situatia in care exista zeci de concurenti pentru fiecare clasa.
Sa te plangi ca nu ai pista la standard EFRA tu care nu vrei sa faci reglaje mi se pare cam tras de par.
Ideea e sa incurajam lumea sa vina la concursuri unde se intampla ceva ORGANIZAT.
Pana la urma nici macar nu stim ce model detii si cu ce faci tu performata si cu ce Lipo te dai cu orele, poate ca esti singurul care detine modelul minune si din start nu poti participa deoarece nu exista oponenti, amice..... esti un castigator, la revedere, drum bun.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#17
Postat 19 June 2009 - 09:31 PM
Eu zic ca oricind se poate face un concurs de electrice,multi nu prea au timp de discutii pe forum dar cred ca daca se anunta ceva concret o sa apara multi concurenti,ginditi-va ca totusi sunt probe tari de tot la 2wd si 4 wd -1/10.
Acum cu polimeri poti face sigur finala de 10 min.
EU PERSONAL SUSTIN SI ACESTE MODELE SI SUNT UN CONCURENT ORICIND,ORIUNDE,ORICUM!
#18
Postat 19 June 2009 - 10:46 PM
NAF, la Jun 19 2009, 10:31 PM, a spus:
Eu zic ca oricind se poate face un concurs de electrice,multi nu prea au timp de discutii pe forum dar cred ca daca se anunta ceva concret o sa apara multi concurenti,ginditi-va ca totusi sunt probe tari de tot la 2wd si 4 wd -1/10.
Acum cu polimeri poti face sigur finala de 10 min.
EU PERSONAL SUSTIN SI ACESTE MODELE SI SUNT UN CONCURENT ORICIND,ORIUNDE,ORICUM!
TU PERSONAL AI CITIT DESPERE CE E VORBA??
Ce legatura au buggyurile 4wd si 2wd electrice, care le sti tu si pentru care este o competitie nationala, cu monster truckurile electrice la care pana acum sunt 3-4-5-8 doritori de clasa???
#19
Postat 19 June 2009 - 10:48 PM
#20
Postat 19 June 2009 - 11:03 PM
stefymaso, la Jun 17 2009, 03:01 AM, a spus:
...ce ati ajuns sa faceti de la o mica sugestie...va "bateti" aici in loc sa fim uniti caci de ... toti suntem fani automodele si nu numai ... klar la voi egoismul si concurenta v`au luat mintea .... acum sa fiu si eu 'taran" daca tot s`a deschis sezonul si sa sufar (am 1 pack de 8 celule nimh r20 de 10A cu care ma dau 45 min moderat deci race cred ca 20 de min fara probleme , am spinere pe roti :( [taran cu acte in regula] , si urmeaza sa fac o comanda de 300$ de piese [tuning] pe tower) in fine pana la urma este MODELISM=modelezi insa la voi e o concurenta nu distractie ...cat depre categori mai bine studiati ca si la buggy/tuggy/mt/etc nu toti au motoarele stok (poate faceti categori si pe marimea motorului etc nitro daca la electrice faceti brushed brushless:lol:)
Aceasta postare a fost editata de stefymaso: 19 June 2009 - 11:07 PM
#21
Postat 20 June 2009 - 12:01 AM
Daca nu va este famliar, orice sport are un regulament. Surpriza, chiar si automodelismul se supune unor regulamente.
Si daca vi se pare ca la concursurile astea regulile sunt prea stricte va invit sa cititi ce spune EFRA despre reguli si limitari.
Eu consider ca organizatorii au fost si sunt foarte flexibili atunci cand impun un regulaent.
Exact cum am mai spus, daca se dorese clasa de mt, buggy, truggy sau on-road electric voi, posesorii de astfel de modele, sunteti singurii care pot convinge. Si asta nu o faceti printr-o cearta stupida ci prin manifestarea dorintei de participare a unui numar cat mai mare de posesori de astfel de modele.
Nu am retinut cine (si nici nu ma voi osteni sa caut) a sustinut ca a fost la concursul de la 23 August si a vazut o mana de oameni... Tu faci diferenta intre clasa si mansa? O data macar ai citit un regulament competitional? Ai urmarit macar o singura data ce se intampla la un concurs de "afara"?
Si ca sa explic ce a spus x-tra (printr-un exemplu extrem), ti-ar placea sa tragi prima mansa la ora 10:00 AM si urmatoarea la 16:00?

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#22
Postat 20 June 2009 - 07:13 AM
Nu ai inteles nimic ( sau nu ai reusit ), ca si sustinator al clasei MT electric nu vad sa ai o lista cu potentiali concurenti si sa-ti sustii propunerea/sugestia.
Evident ca exista concurenta, culmea, asta e si scopul unui concurs.
La termic clasele s-au supus regulamentului pt restrictia motoarelor cu 2 exceptii ( parca ), tocmai pt a oferi sansa de a vedea ce inseamna concurs si a nu refuza participarea unor colegi care nu avea timp sa-si procure un motor in timp util.
P.S. vezi ca sunt restrictii si la tobe.
Si daca tot suferi... ia fa un calcul asa :
4 manse de calificari x 5 minute, ai tras bine si ai prins finala ( felicitari ), da' cu ce te mai dai ??? ca s-a cam dus pack-ul minunat, asta in cazul in care te tine 20 de minute la performante maxima.
Bafta la cheltuirea celor 300 :(

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#23
Postat 20 June 2009 - 10:47 AM
Cine este posesor de MonsterTuck electric si ar vrea sa participe la un concurs sa postze aici Modelul si tipul de motorizare.
Va rog fara alte discutii atat modelul si motorizare
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 20 June 2009 - 10:49 AM
#24
Postat 20 June 2009 - 11:57 AM
Nu sunt multi care au cate 4-5 SETURI de baterii care sa-i tina pe perioada intreaga de concurs.
Din citite un Savage flux cu baterii de 5000mah aprobate ROAR tine 11 minute pe pista.
Citez de pe rcuniverse.com "Run time with the 5000mAh Racers Edge lipos was a respectable 11 minutes on the course."
Sunt prea multe variabile :
Motoare brushless + Lipo
Motoare cu perii +Lipo
Motoare fara perii + NIMH
Motoare cu perii +NIMH
Dimensiunile motoarelor.
Nu poti compara un Plettenberg Maxximum sau un Neu 1515 1Y cu un Ammo 2600 sau un Traxxas Velineon.
Pe langa ca ar fi putini MT-isti la concurs .... va trebui sa-i si imparti intre toate aceste "clase".
Daca nu vine un dilau ca asta " http://www.youtube.c...h?v=nEXWxgiJHXI " si ii ingenuncheaza pe toti ... ca poate. ( Observati la 0:35 )
Si ce faci ... il dai afara de la concurs ?
Poate daca ar fi un "sponsor" care sa puna la dispozitie 200 pack-uri identice de baterii incarcate pe perioada concursului ar fi alta mancare de peste. lol ;)
Asa numai de adunare la o pista si o intrecere la distractie merge ... dar la nivel profi nu cred ca va fi vreodata posibil.
Poate daca se da decret " toata lumea vine cu motoare 550 pentru brushed si 2600kv pentru brushless si musai baterii NIMH " ar fi o treaba dar ... poate multi nu au asa ceva pe masini.
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 20 June 2009 - 11:58 AM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#25
Postat 20 June 2009 - 08:49 PM
porcofon, la Jun 20 2009, 01:01 AM, a spus:
Daca nu va este famliar, orice sport are un regulament. Surpriza, chiar si automodelismul se supune unor regulamente.
Bine spus si la obiect. Eu sunt unul din cei cu MT electric care mai nou e si mai puternic si cu autonomie mai mare si cu toate astea il am doar pentru satisfactia personala. Nu inteleg de ce trebuie sa-mi bat capul daca e mai tare decit altul sau nu. Ma distrez si gata. Cit despre piste amenajate cred ca se pot gasi trasee potrivite pt. MT electric oriunde este un teren denivelat si departe de multime. Nu am pretentia ca ma pot angaja in ceva organizat atita vreme cit scopul folosirii modelului este sa ma scape de rigurozitatea serviciului si agenda zilnica. Cred ca iarasi se iau lucrurile prea in serios. Cine e super pasionat (si aici vorbesc de cei cu nitro) si are si timp sa participe la ce doreste, cine nu sa se distreze cum il taie capul fara sa afecteze pe altii. Daca ne luam dupa prezenta la palat a electricelor, cred ca reprezentam 5% din total modele. Asa ca... da-tii inainte pe scari, borduri, gropi si alte vagauni fun sa fie.
Kit 2 viteze,
Boulder Holder body,
Proline Road Rage tires,
Brushless HV 5.5 Novak
#26
Postat 21 June 2009 - 10:48 AM
Fiecare este indreptatit la parerearea lui nu aveti cum sa ii convingeti. Anumite persoane vorbesc din experienta personala alti vorbesc din ce li se pare lor ca au vazut pe afara.
Daca totul decurge cum trebuie anul competitional 2010 va fi o minune de organizare si speram sa satisfacem pe toata lumea cu parere de rau acest an incercam diferite lucruri.
Nu e nimeni vinovat ca v-ati luat o masina la care nu sunt participanti pentru o clasa. Nu cred ,de altfel ,ca ati intrebat ce anume sa va luati ca sa participati la o competitie deci nu incercati sa va impuneti punctul de vedere.
Repet pentru ultima oara, asta daca vreti sa ajungem la o concluzie,vorbe multe si teorii din canapea si vorbe din auzite sunt destule altfel inchidem topicul si am terminat discutia.
Cine este posesor de MonsterTuck electric si ar vrea sa participe la un concurs sa postze aici Modelul si tipul de motorizare
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 21 June 2009 - 10:58 AM
#27
Postat 21 June 2009 - 11:05 PM
ai sters toate posturile fara sa ne avertizezi in prealabil ca nu avem voi sa avem divergente de opinii....nu stiam ca regulamentul forumului nu ne da voie sa raspundem
daca tot nu ne lasi sa discutam liber nici aici macar spune-ne unde o putem face....daca o putem face???
Bex Team Racing
#28
Postat 22 June 2009 - 12:42 PM
Special pentru tine am creat un topic cu tot offtopicul vostru la "tomberon" poate trageti de acolo o concluzie. http://www.rhc.ro/fo...showtopic=23820
De aici singura concluzie care poate fi trasa, este ca sunteti 2 participanti care nu intelegeti "De ce nu se poate?", si indiferent cati ar spune asta voi tot pe a voastra o tineti. Ce ma bucur este ca si-au spus parerea si alti posesori de Mt electric.
Nu am nimic cu voi sustin orice clasa atat timp cat se demonstreaza ca este o clasa.Singurul vostru impediment in organizare este lipsa de participanti in rest este total relizabil
Daca sunteti atat de inversunati sa participati va recomand clasa buggy 1/10 4wd este etapa de campionat national si v-ar ajuta packurile de la Mt.
Aceasta postare a fost editata de Flo234: 22 June 2009 - 12:45 PM
#30
Postat 22 June 2009 - 02:50 PM