Modelism - RHC Forum: Se merita E-FLY 100C ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Se merita E-FLY 100C ? pentru un incepator cu buget limitat.

#1 Useril este offline   antinerd 

• Grup: Members
  • Postari: 0
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Interests:aeromodelistica, navomodelistica, filme

Postat 26 June 2009 - 02:19 AM

Va salut.
Urmaresc sa-mi iau un Easy Star pentru ca sunt incepator dar pe langa mai trebuiesc si servo, acumulator, incarcator, regulator, etc..
Toate acestea ma aduceau la un buget marisor, iar eu vreau doar sa ma distrez cu avionu, nu sa intru adanc in hobby-ul asta ci doar sa zbor pentru a ma relaxa.

Am observat telecomanda E-FLY 100C, si mie mi s-a parut dubios de ieftina mai ales ca imi recomandase cineva inainte o Futaba in 4 ch dar pentru cat o voi folosi eu cred ca merita.
Stiu ca e bine sa iei ceva mai bun dar pentru cineva care zboara un EZ din cand in cand nu credeti ca ar merge, mai ales ca iti da in pachet o gramada de chestii?
Mai are cineva telecomanda asta? As dori niste pareri :) .

Era sa uit, am vazut pe niste forumuri unde se vorbea de telecomanda ca nu are cristale si merge in modul 1 sau 2, ce inseamna mai exact astea? :)
Merci.
0

#2 Useril este offline   renatoa 

• Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05

Postat 26 June 2009 - 07:45 AM

Vezi postareaantinerd, la Jun 26 2009, 03:19 AM, a spus:

...
Era sa uit, am vazut pe niste forumuri unde se vorbea de telecomanda ca nu are cristale si merge in modul 1 sau 2, ce inseamna mai exact astea?

Daca nu are cristale inseamna ca e varianta de 2.4GHz.

Despre moduri, explicatii complete aici:
http://www.rc-airpla...tter-modes.html

Dar cred ca tot mai bine este sa vii la camp, intrebi aici cand nu ai pe nimeni pe langa tine sa te sfatuiesti.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#3 Useril este offline   antinerd 

Postat 26 June 2009 - 01:10 PM