Modelism - RHC Forum: Cessna 745 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Cessna 745 am vreo sansa sa il decolez?

#1 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 22 June 2009 - 03:47 PM

Salutare tuturor,
citesc acest forum de vreo cateva zile si am aflat ca noul meu avion Cessna 745 nu e tocmai recomandat pentru un incepator, am rupt deja 3 elici, fuselajul si coada avionului.
Nu e nimic de nereparat dar e frustrant pentru ca nu reusesc sa il ridic de pe sol. Am incercat si din mana insa tot nu am reusit (asa am rupt elicile ).

Trecand peste etapa in care imi veti spune probabil ca trebuia sa ma orientez catre altceva :), se mai poate face ceva acum ? Imi puteti da vreun sfat despre cum as putea sa il ridic in aer ?
Mi-am pus FMS si m-am jucat ceva cu el, am reusit sa decolez si sa aterizez ( nu pe pista :D ) in siguranta.

A avut cineva sau are tipul asta de avion ? ( am cautat pe tot forumul si nu am gasit nimic specific despre el, ma refer la instructiuni de folosire sau ceva de genul :D ).

10x

Aceasta postare a fost editata de ursulake: 22 June 2009 - 03:48 PM

0

#2 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 June 2009 - 04:00 PM

de asta e vorba ?



Daca da, pare cam la limita cu motorizarea...

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 22 June 2009 - 04:01 PM

0

#3 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 June 2009 - 04:01 PM

In mare parte ai raspuns singur la intrebarile pe care leai pus.Daca totusi vrei sa il zbori pe acesta ca prim model ,recomandarea mea este sa o faci cu cineva priceput langa tine.

Acum am vazut modelul si este in 3 canale asa ca ce am scris mai sus nu mai este valabil prin simplu fapt ca nu cunosc modelul acela.Nu am fost atent si am crezut ca este vorba de cessna 182.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 22 June 2009 - 04:03 PM

0

#4 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 22 June 2009 - 04:05 PM

@alexvid: da, exact asta e. Ce inseamna ca e la limita cu motorizarea? Motorul e prea slab pentru "caroserie" ?
@aantikk: sa inteleg ca exista totusi o sansa sa il zbor "de capul meu" ? :)
0

#5 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 June 2009 - 04:16 PM

Vezi postareaursulake, la Jun 22 2009, 05:05 PM, a spus:

@alexvid: da, exact asta e. Ce inseamna ca e la limita cu motorizarea? Motorul e prea slab pentru "caroserie" ?
@aantikk: sa inteleg ca exista totusi o sansa sa il zbor "de capul meu" ? :)




Daca ai ceva experienta pe simulator cred ca da.De ce nu?...pana la urma eu am inceput cu ceva mai rau decat tine si am reusit...totul este sa vrei.

...si ca sa raspund si la prima intrebare;Ce inseamna ca e la limita cu motorizarea?;adica motorul este destul de slabut.Tu zboaral asa si nu iti face prea multe griji daca dai sau nu cu el de pamant pt ca oricum tot cu nasul de mama terra o sa dea.Curaj si scoatel cu capul la aer:)).Sa nu uit,genul acela de avion cu unghiul diedru mare cam asa zboara de regula.

Spor la treaba.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 22 June 2009 - 04:20 PM

0

#6 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 June 2009 - 04:32 PM

Da, am vrut sa zic ca e slaba motorizarea si ca intra imediat in limita de viteza.
Nu trebuie bruscat cu comenzile. Aruncatul din mana in cazul motoarelor slabe nu prea este recomandata.
E bine sa il lasi sa ruleze pana ia viteza sa se poata desprinde incet, altfel risti sa il arunci din mana sa urce din cauza impulsului initial si cand ramane pe motor sa se duca cu botul in pamant ca are panta de urcare prea accentuata si motorul nu face fata. De regula daca nu e ajutat de motor, nu prea mai ai timp de reactie sa il pui pe o panta normala de zbor....
O recomandare in cazul asta cu motorizarea slabuta daca insisti cu el aruncat din mana, sa ti-l arunce altcineva ca sa ai timp sa il controlezi cat de cat....

Aceasta postare a fost editata de alexvid: 22 June 2009 - 04:33 PM

0

#7 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 22 June 2009 - 04:53 PM

Vezi postareaaantikk, la Jun 22 2009, 05:16 PM, a spus:

Sa nu uit,genul acela de avion cu unghiul diedru mare cam asa zboara de regula.


Asta e de bine sau de rau? :)
Am o vaga banuiala ca se refera la inclinatia aripii, am dreptate ? si daca da, cum afecteaza zborul avionului?

O sa conectez radiocomanda la PC si o sa mai petrec ceva ore pe simlator. Insa am citit aici pe forum ca in ce priveste decolarile si aterizarile nu prea are legatura ce se intampla live cu ce se intampla pe simulator.
Oricum, vointa am garla sper sa nu am 2 maini stangi.
0

#8 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 22 June 2009 - 04:56 PM

@alexvid: exact asa am rupt eu 3 elici, lansandu-l din mana :D
Am incercat de cateva ori sa il lansaez de pe asfalt insa cred ca din cauza trenului de aterizare neechilibrat tot o cotea spre stanga in 1-2 m, si am zis ca poate am mai mult noroc cu el din mana, insa din pacate nu e chestiune de noroc :)
0

#9 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 June 2009 - 05:14 PM

Merge aruncat dar sa il arunce altcineva , pentru a mai avea timp sa duci mana pe stick-ul de profundor si
directie.
Dar cine il arunca trebuie sa STIE cum si anume sa nu il arunce nici in sus si in nici un caz in jos ci perfect la
orizontala, hai sa zicem un 5-7 grade in sus iar dupa ce a plecat sa incerci sa il tii tot orizontal si sa il urci usor, usor
de tot. Daca tragi prea tare de profundor motorul nu va avea putere sa il urce pe " verticala" si se va angaja si de aici restul.

Si important , dupa ce a ajuns la o inaltime dorita de tine nu uita sa reduci usor acceleratia atat incat modelul sa nu inceapa sa
piarda inaltime si accelerezi cand faci viraje.

Cu miscari micrometrice la stick-uri vei reusi, daca le mesteci ca pe facalet in mamaliga nu vei reusi
( de aia statiile destepte au dual-rate si expo. ).

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 June 2009 - 05:17 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#10 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 June 2009 - 05:14 PM

[quote name='ursulake' date='Jun 22 2009, 05:53 PM' post='310404']
Asta e de bine sau de rau? :)
Am o vaga banuiala ca se refera la inclinatia aripii, am dreptate ? si daca da, cum afecteaza zborul avionului?




In cazul tau este de bine,apratul fiind cu mult mai stabil.



L.E

Ar fi bine sa stim cate ceva despre motorizare,acumulator,anvergura.greutate etc.,ca sa putem sa intelegem mai bine despre ce este vorba.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 22 June 2009 - 05:17 PM

0

#11 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 22 June 2009 - 09:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 22 2009, 06:14 PM, a spus:

Merge aruncat dar sa il arunce altcineva , pentru a mai avea timp sa duci mana pe stick-ul de profundor si
directie.

De asta ma bucur ca sunt stangaci, pot arunca si singur modelul, ca doar motorul sta pe pozitie, nu revine.


Cu afirmatiile cu lansatul din mana, la un motor in limita, daca il arunci in sus, cade imediat, e drept, dar nici de jos nu porneste. Va spun sigur ca nu o ia de jos, ca l-am plimbat Decathlonul pe pista ultrausoarelor pe toata lungimea cateva ture bune, de ziceai ca e automodel si tot nu a decolat.

La motorul slab, m-am obisnuit sa il lansez fix inainte, merg drept (pe cat posibil) cat mai mult timp sa prinda ceva viteza si deabia apoi ii pot da usor profundor sa urce calm si linistit. Mie mi-a prins bine, ca am invatat asa si eu ce e aia in limita, ce pateste modelul si cum ma pierd eu cand o pateste modelul.

O prima "to do list":

1. Foloseste simulatorul inca cateva ore. Cand poti sa aterizezi si sa decolezi de minim 10 ori la rand fara sa dai reset, poti incerca Cessna din nou.
2. Nu incerca sa il zbori daca bate vantul (oricat de usor ar bate).
3. Ia un prieten cu tine sa il lanseze din mana.
4. Comenzile nu le brusca, ca e sensibil si face urat cand il bruschezi, incearca doar sa ii pastrezi traiectoria un pic ascendenta. Dupa ce ai un pic de altitudine, poti incepe sa virezi usor.
5. La aterizat vii cu motor atat cat sa nu ia o viteza de coborare (descendenta) mare, de pe la un metru inaltimea fata de sol, taie motorul complet, ca sa salvezi elicea.

Toate cele bune,

Catalin C.

Aceasta postare a fost editata de protheus: 22 June 2009 - 09:14 PM

 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#12 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 23 June 2009 - 08:28 AM

Vezi postareaaantikk, la Jun 22 2009, 06:14 PM, a spus:

Ar fi bine sa stim cate ceva despre motorizare,acumulator,anvergura.greutate etc.,ca sa putem sa intelegem mai bine despre ce este vorba.



Nu stu sa va spun mai multe decat specificatiile de pe situl de unde l-am laut:

2 servo-mecanisme
Telecomanda 3 canale
Anvergura aripi: 98 cm
Lungime avion: 75 cm
Greutate: 420g
Timp de zbor: ~10 min.
Raza de actiune radiocomanda: 300 m
Acumulator avion: 9.6 V reincarcabil (inclus)
Motor 370A cu cutie de viteze
Radiocomanda functioneaza cu 8 baterii AA (nu sunt incluse)


Am atasat si o imagine.

10x

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: cessna_745_large2.gif

0

#13 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 23 June 2009 - 08:51 AM

La o privire mai atenta am gasit pe telecomanda mea o mufa jack mama, e la fel ca cea de la alimenarea de la laptop.
Aveti idee daca as putea gasi un cablu pe care sa il conectez acolo si eventual pe LPT sau .. USB ?
Pentru USB stiu ca e nevoie si de un driver ... asa ca as prefera LPT-ul :D

10x

Aceasta postare a fost editata de ursulake: 23 June 2009 - 08:51 AM

0

#14 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 June 2009 - 09:19 AM

de cat e acumulatorul ala?
eu iti recomand sa-ti iei un Jamara speed 480 brushed daca incape in reductor si un regulator chinezesc de la Art-tech...E mai mult decat destul, dar trebuie sa reechilibrezi modelul... Cat reduce gearbox-ul? jamara speed 480 merge pe direct cu elice 7X3,5 GWS...
Daca acumulatorul e de 1000mah...merge, daca nu, trebuie sa-ti iei unul 8,4V 1000mah NiMh sau 7,4V 1300mah LiPo...
fara acumulator te costa investitia 50-70ron, dar macar stii ca zboara....
0

#15 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 23 June 2009 - 11:05 AM

O sa ma uit deseara cand ajung acasa pe acumulator sa vad daca scrie ceva de amperaj pe el.
Reductorul stiu ce e insa nu stiu ce e regulatorul, care e rolul lui ?
De unde as putea sa iau motorul de care imi spui tu ?

10x
0

#16 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 June 2009 - 11:26 AM

nu nu....stiu ca stii ce e reductorul, dar vreau sa stiu cat reduce 1:2? cat? nu scrie pe el?
regulatorul sau ESC-ul(electronic speed controller) e cel care controleaza turatia motorului...
ai putea sa iei de pe sierra.ro ...
0

#17 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 23 June 2009 - 11:35 AM

Vezi postarealefmir, la Jun 23 2009, 12:26 PM, a spus:

nu nu....stiu ca stii ce e reductorul, dar vreau sa stiu cat reduce 1:2? cat? nu scrie pe el?
regulatorul sau ESC-ul(electronic speed controller) e cel care controleaza turatia motorului...
ai putea sa iei de pe sierra.ro ...


Nu as putea sa schimb numai motorul si eventual acumulatorul in cazul in care e nevoie ?
ESC-ul trebuie sa fie raportat la motor si acumulator sau e universal?
Am cautat pe #$%&%#$$ modelul respectiv si nu am gasit, imi poti spune niste specificatii pe care ar trebui sa le caut ?
Aveti experienta si cu alte situri ?
Ma gndesc ca poate gasesc alt motor cu aceleasi caracteristici.

Despre reductor nu am idee, pot eventual sa masor diametrul rotii mari si daca imi spui cum se calculeaza ... iti spun :)

tnx
0

#18 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 23 June 2009 - 05:12 PM

Regulatorul ( esc ) trebuie sa fie mai mare decat motorul ( motorul papa 10A => regulator de 15-20 A ).
Elicea se ia in functie de motor ( zice la specificatiile motorului ).
Bateria Li-Po ii trebuie incarcator dedicat, nu merge cel de ni-mh.
Motorul trebuie sa traga o greutate mai mare decat cea a modelului.
0

#19 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 23 June 2009 - 05:23 PM

Vezi postareaPorumbeu, la Jun 23 2009, 06:12 PM, a spus:

Motorul trebuie sa traga o greutate mai mare decat cea a modelului.

daca vrei sa zbori vertical, da...dar cum are el cessna(trainer) e de ajuns sa aiba motorul tractiune 75% din greutatea modelului...
0

#20 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 24 June 2009 - 09:30 AM

Am reusit!
Am decolat asera de pe sol, chiar daca nu a zburat mult, cel putin l-am ridicat in aer.

Din pacate asa cum zicea si REAL DESIGN, daca mesteci cu facaletul in comenzi nu reusesti mare lucru, mare adevar :D.
Datorita lipsei de experienta l-am cam busit, insa se repara.
Deseara il coafez si poimaine seara ies cu el din nou.

Va multumesc tuturor pentru suport :D
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 24 June 2009 - 11:57 AM

Vezi postareaursulake, la Jun 24 2009, 10:30 AM, a spus:

Am reusit!
Am decolat asera de pe sol, chiar daca nu a zburat mult, cel putin l-am ridicat in aer.

Din pacate asa cum zicea si REAL DESIGN, daca mesteci cu facaletul in comenzi nu reusesti mare lucru, mare adevar :).
Datorita lipsei de experienta l-am cam busit, insa se repara.
Deseara il coafez si poimaine seara ies cu el din nou.

Va multumesc tuturor pentru suport :)


Fi atent ! Eu prim oara ( la sfatul unuia cu mai multa experienta ) am facut astfel :

daca poti :

Tijele de comanda ( sarmele sau ce ai tu ) le am schimbat locul astfel :

1 ) capatul de la bratul de servo l-am pus cat mai aproape de centru ( inspre surubul bratului de servo )
iar capatul de la echia de pe profundor si directie am mutat-o la ultima gaura de pe echie ( deci cat mai la exterior )
si astfel la aceeasi cursa a stick-ului obtii miscari mai mici ale uprafetei de comanda.

2) daca tot nu este suficient si comenzile sunt prea bruste , am luat niste cercuri de pasla , sau burete mai tare cum este ala de slapi de plaja
sau ca cele de la CD - uri sau decupezi un cerc dintr-un CD si pastrezi gaura lui si una din aceste piese o pui peste Stick - urile de la statie
si le fixezi cu banda dulu adeziv asa incat sa LIMITEZI CURSA STICK-urilor doar atat cat este gaura pe care o lasi tu .
Pe masura ce avansezi le schimbi cu alte cercuri cu gaura din ce in ce mai mare pana renunti la ele.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 24 June 2009 - 01:17 PM

Da, interesante metode, cel putin prima, pe care cred ca o sa o si aplic.
Multumesc de sfaturi :)
0

#23 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 24 June 2009 - 08:16 PM

Am masurat forta avionului cu "metoda cantarului" :lol:) mi-au iesit 400g, e cat de cat corect?
Oricum, am schimbat elicea cu una mai mare si poate ca si din cauza asta?
0

#24 Useril este offline   lefmir 

  • Chupacabra
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 724
  • Inregistrat: 14-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 24 June 2009 - 08:26 PM

Vezi postareaursulake, la Jun 24 2009, 09:16 PM, a spus:

Am masurat forta avionului cu "metoda cantarului" :lol:) mi-au iesit 400g, e cat de cat corect?

ai incercat asta cu motorul la maxim?e cam mult...modelul ai zis ca numai el are 420 grame...
s-ar putea sa nu detecteze cantarul diferenta...

Citeaza

Oricum, am schimbat elicea cu una mai mare si poate ca si din cauza asta?

E posibil...asteapta eliciile de la pasarea renascuta :lol:

Aceasta postare a fost editata de lefmir: 24 June 2009 - 08:27 PM

0

#25 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 24 June 2009 - 08:29 PM

Elice mai mare consum mai mare ai grija sa nu prajesti regulatorul.Nu neaparat zboara mai bine cu o elice mai mare.
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#26 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 24 June 2009 - 10:00 PM

Vezi postareanicolas, la Jun 24 2009, 09:29 PM, a spus:

Elice mai mare consum mai mare ai grija sa nu prajesti regulatorul.Nu neaparat zboara mai bine cu o elice mai mare.


elicea cu care a venit era 8x4 ( le-am prapadit instant, 3 la numar ), iar
in momentul in care le-am comandat pe astea eram la birou si nu avem in fata o elice veche sa o pot masura. Asa ca am luat "la ochi" unele de 10x4 parca sunt.
E asa de mare diferenta? Adica la dif asta poate sa faca probleme?

10x
0

#27 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 25 June 2009 - 08:08 AM

Salutare, mai exact Elice GWS Direct Drive 10 x 6. Asta e modelul de elice.
Revin cu intrebarea mea, diferenta dintre ele e asa de mare? poate sa geenreze probleme?


Merci
0

#28 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 25 June 2009 - 08:19 AM

Vezi postareaursulake, la Jun 25 2009, 09:08 AM, a spus:

Salutare, mai exact Elice GWS Direct Drive 10 x 6. Asta e modelul de elice.
Revin cu intrebarea mea, diferenta dintre ele e asa de mare? poate sa geenreze probleme?


Merci


....in principiu o elice mai mare va duce la un consum mai mare - poti avea probleme cu regulatorul de turatie - atentie !!!
0

#29 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 25 June 2009 - 04:23 PM

Vezi postareapccdtk, la Jun 25 2009, 09:19 AM, a spus:

....in principiu o elice mai mare va duce la un consum mai mare - poti avea probleme cu regulatorul de turatie - atentie !!!



O sa incerc cu unele mai mititele, mi-au venit astazi, sa vedem ce iese.
0

#30 Useril este offline   ursulake 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 19-June 09
  • Gender:Male
  • Location: Bucuresti
  • Interests:cel mai nou si care conteaza aici: aeromodelismul :)

Postat 26 June 2009 - 08:04 AM

Am incercat si cu elicea mare si cu cea mica.
Cu aia mica avionul e pe post de masinutza, se plimba pe asfalt de nu ai treaba dar nu are nici o sansa sa se ridice.

Cu aia mare, se ridica repede .. 5-6m insa goleste acumulatorul instant.

Nu am altceva de facut decat sa astept elicea lui originala sa vina, Fortza Posta Romana! :)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu