Modelism - RHC Forum: Take Off, Glitch, Crash! - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Take Off, Glitch, Crash!

#1 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 22 June 2009 - 03:11 PM

Salutari. Aseara, dupa ce am facut toate trimm-uri-le, mutat CG-ul mai in spate, etc, am rugat pe cineva mai experimentat sa faca un zbor cu el, sa vada daca totul e ok. Zboara vreo 10 secunde(recunosc, alea 10 secunde le-a zburat foarte frumos), si "ca prin magie", o ia in jos, face o vrie si da cu botul de pamant. Fata mea a suferit pe loc o transformare din :D in :) si apoi in :D sau ceva gen WTF...
Cu o seara inainte, cand reglasem tot, in casa, daca indepartam statia(Hitec Optic 6) de Junior(avionul care a cazut), servo-uri-le incepeau sa se miste in toate directiile... Cum indreptam statia spre avion(cu antena lasata jos), isi revenea. La fel facea daca opream statia. Huh, am zis ca poate am eu interferente in casa...

Dupa ce l-am luat din iarba(cazut), cel care l-a zburat si inca o persoana l-au luat la un range test. Parea OK.


Tin sa precizez ca mai e o persoana acolo care a dat cu un easy glider din acelasi motiv...El era pe ch. 67, 35MHz, eu pe ch.65, 35MHz.



Stie cineva de ce oare s-a intamplat asta? A mai patit cineva acelasi lucru?


O seara buna.
0

#2 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 22 June 2009 - 03:33 PM

Pateam des asta cand eram incepator si uitam sa scot antena...
Nu ne-ai zis si cum ai facut range test-ul. Ai pornit si motorul la range test ?
0

#3 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 22 June 2009 - 03:39 PM

Antena era scoasa in timpul zborului. Rangetest-ul l-am facut asa: Am pornit statia cu antena ne-extinsa, am cuplat bateria la esc...totul era conectat...si motorul.
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 June 2009 - 03:59 PM

Range-testul nu a fost chiar foarte ok, depinde acum ce pretentii are fiecare.
Mai precis, cam la 40-50m au inceput servourile sa zbarnaie si chiar o tentativa scurta de turare motor din senin.
Unii ar zice ca e satisfacator, altii ca e prea mica distanta...
De asemenea, cu o zi inainte s-a zburat mult dubla comanda cu acelasi echipament, cu singura diferenta ca statia Optic a fost elev, si s-a emis cu un Eclipse. Nici un incident.
Nu eu am fost cel "mai experientat", doar s-a zburat cu statiile mele.
Ah, si ar mai fi ceva... cam multa firaraie acolo... toate 4 cablurile, eleroane si servo din coada au 1m fiecare. Sambata au fost facute colac 2 ture pe o ferita, duminica la crash, nu mai erau pe ferita...
Acum cred ca aveti o imagine mai completa.
Dar doua crashuri in aceasi seara in acelasi loc, pe o raza de 10m... chiar ca e ciudat...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 22 June 2009 - 04:05 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 June 2009 - 04:04 PM

Vezi postareablackheart, la Jun 22 2009, 04:11 PM, a spus:

Cu o seara inainte, cand reglasem tot, in casa, daca indepartam statia(Hitec Optic 6) de Junior(avionul care a cazut), servo-uri-le incepeau sa se miste in toate directiile...



Pe de alta parte nici ce scrie mai sus nu e OK. poate o fi si ceva la camp, dar daca face asa in faza de pregatire acasa, trebuie ridicate niste semne de intrebare.
Si eu am patit-o odata pe balta verde in craiova, tot in 35MHz. undeva spre canalul colector spre pod...
0

#6 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 22 June 2009 - 07:38 PM

simplu...adica dupa razboi multi viteji se-arata (io-s unul din ei)
1. trebuie efectuat un test cu un scaner de frecventa in 35...
2. un range test care la 50 de metrii batzaie servo-urile nu e deloc ok...eu procedez in felul urmator...150-200 de metrii cu antena stransa si indreptata direct spre model
3. trebuie verificat/schimbat receptorul si reefectuat range testul...poate firul antenei are o problema...
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 June 2009 - 07:48 PM

Vezi postareaEZ*, la Jun 22 2009, 08:38 PM, a spus:

2. un range test care la 50 de metrii batzaie servo-urile nu e deloc ok...eu procedez in felul urmator...150-200 de metrii cu antena stransa si indreptata direct spre model


Ai obtinut tu vreodata 100m de la orice statie ? care e aia, ce receptor ?
Si, mai ales, indreptata direct spre model... cum e mai prost...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 22 June 2009 - 08:06 PM

exact...cum e mai prost, tocmai pentru a efectua verificarile...folosesc un cockpit SX de la Multi PleX :)

PS: nu masor exact, dau cu pasul...dar sigur 150 de pasi au peste 100 de metri.

Aceasta postare a fost editata de EZ*: 22 June 2009 - 08:13 PM

0

#9 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 22 June 2009 - 08:42 PM

O fi bantuita balta verde de fantomele avioanelor prabusite acolo, dar nu prea cred. Oricum, o sa vedem cand il asamblam din nou in weekend daca e vreme buna si facem teste mai multe/dure sa vedem daca mai face glitch-uri. Incercam si cu receptor diferit si cu alt modul de transmisie pe Optic 6.


O sa anuntam cand rezolvam problema.
0

#10 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 22 June 2009 - 08:49 PM

Vezi postareaEZ*, la Jun 22 2009, 09:06 PM, a spus:

exact...cum e mai prost, tocmai pentru a efectua verificarile...folosesc un cockpit SX de la Multi PleX :(

PS: nu masor exact, dau cu pasul...dar sigur 150 de pasi au peste 100 de metri.


De acord ca asa trebuie, cu antena spre model, situatia cea mai rea.
Dar pasul meu are 55cm de ex... :) 178 cm inaltime
Iar in manualul Hitec zice 30 pasi ca ar fi ok, pasi, nu metri !
... cu picioarele pe pamant ...
0

#11 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 22 June 2009 - 08:52 PM

Posibile rezolvari la posibile probleme:

1. Daca ai tije metalice, pune antena cat mai la distanta de acestea, o posibila amplasare, ar fi iesirea pe deasupra fuselajului pana in varful cozii si lasat capatul in voia sortii.

2. Pune ferite pe cablurile mai lungi de la servo, cat mai aproape de receptor, ca poate prind semnalele si servo.

3. Departeaza maxim posibil regulatorul de receptor, la fel si de motor.

4. Verifica totusi daca ai continuitate la antena receptorului, la fel si la antena emitatorului (intre placa de la statie si antena ma refer.).
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#12 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 23 June 2009 - 10:50 AM

Vezi postareaprotheus, la Jun 22 2009, 09:52 PM, a spus:

Posibile rezolvari la posibile probleme:

1. Daca ai tije metalice, pune antena cat mai la distanta de acestea, o posibila amplasare, ar fi iesirea pe deasupra fuselajului pana in varful cozii si lasat capatul in voia sortii.

2. Pune ferite pe cablurile mai lungi de la servo, cat mai aproape de receptor, ca poate prind semnalele si servo.

3. Departeaza maxim posibil regulatorul de receptor, la fel si de motor.

4. Verifica totusi daca ai continuitate la antena receptorului, la fel si la antena emitatorului (intre placa de la statie si antena ma refer.).



Oriunde as pune antena, este aproape de tije metalice.

O sa pun ferite de acum, doar ca trebuie sa gasesc ferite foarte mici.

Nu prea am loc sa departez regulatorul de ambele. poate doar de receptor.


Citeaza

Si eu am patit-o odata pe balta verde in craiova, tot in 35MHz. undeva spre canalul colector spre pod...


Am eu interferente in casa cred.

In acelasi loc au cazut si Juniorul meu si EZG-ul...langa canal, spre pod.
0

#13 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 23 June 2009 - 11:06 AM

Nu e cazul de tije metalice gen bowden, pentru ca EJ are servo-urile in coada. Tijele au max 8cm.
In schimb, acum tot fuselajul este strabatut de cablurile de comanda servo din coada.
Or fi mai toxice ca un bowden... nu or fi... ca proprietarul s-a cam grabit cu montarea si nici macar nu le-a torsadat...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#14 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 23 June 2009 - 02:12 PM

si antena nu trece printre tije de carbon...nu??? :D
cel mai bine ar fi sa fie scoasa complet pe deasupra fuselajului... :)
0

#15 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 23 June 2009 - 03:27 PM

Antena este scoasa pe sub fuselaj. Asa e...m-am cam grabit. L-a luat Liviu? Cu pack-urile alea 2 ati facut ceva?
0

#16 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 04 July 2009 - 10:05 PM

Buna seara stimati modelisti. Am deosebita placere sa va anunt ca iar am dat cu el. Si ce ma enerveaza este ca a cazut in acelasi loc, din aceeasi cauza...a FUCKING GLITCH. Da! Am schimbat statia, am pus ferita si am infasurat cablurile de la servo-uri de 3-4 ori(fiecare). NU AM SCHIMBAT canalul...deci am zburat tot pe 65, nu am schimbat receiver-ul si nu am schimbat nici modulul de transmisie de la statie(tot un optic 6). Urmeaza sa incercam cu alt modul de transmisie si alt canal(77...cred). Deci fiti pe faza...urmeaza inca 2-3 crash-uri.

Ma bucur totusi ca pot sa-l controlez(desi nu am apucat sa-l aterizez)...mi se pare si normal...dupa 15-20 ore pe simulator... si ca pot sa-l lansez(yeeeeey).


De data asta s-a rupt o pala(am comandat deja alta pereche). Asta din cauza gunoiului de ESC pe care il detin...care nu are nici macar frana, deci elicea nu se poate plia...deci s-a rupt la impact. S-a mai rupt putin din fuselaj(nu ca data trecuta) in locul unde se aeriseste. Se pare ca o sa punem o platbanda de carbon sau aluminiu sa intarim rezistenta fuselajului care se tot rupe. Cam atat pentru acum.

Multumesc celor care l-au reparat prima data si anticipat celor care urmeaza sa-l repare(stiu ei care sunt).

O seara buna.
0

#17 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3630
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 04 July 2009 - 11:04 PM

Schimba in primul rand canalul, si ar fi bine o scanare a frecventelor in 35 MHz. Nu ai cumva prin apropiere sarme de inalta tensiune, unde zbor eu am o lini de inalta tensiune care este flancata de 2 linii de medie tensiune, daca ma apropiu de ele incepe modelul sa zboare haotic.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#18 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 04 July 2009 - 11:26 PM

Problemele amintite apar cumva la anumite regimuri de turatie ? ....ai incercat sa schimbi traseul antenei receptorului ?
0

#19 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 July 2009 - 10:53 AM

Daca folosesti motorul stoc,verfica ESC si acumulatorul.
0

#20 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 05 July 2009 - 11:49 AM

Ce legatura are ESC-ul si pack-ul cu asta? Ce legatura are motorul(da...cel stoc)?
0

#21 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 05 July 2009 - 11:58 AM

Vezi postareablackheart, la Jul 5 2009, 12:49 PM, a spus:

Ce legatura are ESC-ul si pack-ul cu asta? Ce legatura are motorul(da...cel stoc)?


Motorul papa mult,esc slabut(din cate spui) acumulatorul,nu stii cum se comporta >cadere mare de tensiune,alimentare proasta la receptor si servo>>>>>>>>>>>>>crash.Parerea mea.
0

#22 Useril este offline   Stunt23 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 73
  • Inregistrat: 12-June 07

Postat 05 July 2009 - 12:43 PM

Daca poti schimba si locul de zbor!
0

#23 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 July 2009 - 12:59 PM

Cunoscand ESC-ul, explicatia lui takeoff e cea mai plauzibila.
Locul de zbor... ceilalti care zburam acolo nu prea avem probleme.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#24 Useril este offline   EZ* 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1695
  • Inregistrat: 10-November 04
  • Gender:Male
  • Interests:aero&auto r/c

Postat 05 July 2009 - 03:53 PM

Vezi postarearenatoa, la Jul 5 2009, 01:59 PM, a spus:

Locul de zbor... ceilalti care zburam acolo nu prea avem probleme.


incercati un zbor in aceeasi frecventa... :lol: poate doar aia "balbaie"

si incercati si la sol un test, deconectati.reconectati statia...asta simuleaza lipsa tensiunii pentru o perioada scurta pe receptor datorata "scurgerii" mari catre un esc flamand, pierderea si recaptarea semnalului... :)
0

#25 Useril este offline   alexvid 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1494
  • Inregistrat: 30-April 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 July 2009 - 05:25 PM

ESC-ul ala nu este deloc slabut.
Nu stiu ce inseamna ESC slab atata timp cat merge, nu ia foc, etc.
Pentru simplu fapt ca nu este frana activata, nu pentru ca nu s-ar putea ci pentru ca nu se stiu setarile, nu inseamna ca este esc-ul slab.
De ce nu spuneti ca acolo nu mor comenzile ci ca o iau razna ????
Daca cedeaza ESC-ul sau nu face fata consumului, pur si simplu, ingheata, ori ce se intampla acolo pe balta verde langa canal, toate o iau razna, motorul merge, servourile merg, dar de capul lor!

Asa cum s-a mai spus in acea zona in 35 mhz, au fost mai multe interferente de semnal RC...asta o zic si din experienta personala.

Daca sunteti mai multi acolo cu mai multe modele, de ce nu mutati pur si simplu receptorul lui blackheart pe alt model si zburati cu el cu statia lui sa eliminati orice alta problema.



PS : la esc la pornire, 2 bipuri si inca unul ar trebui sa insemne intai LIPO iar apoi FRANA neactivata.
De ce nu intrati in setari din statie (metoda throttle maxim) si incercati sa modificati a 2-a optiune ?
0

#26 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 05 July 2009 - 06:22 PM

Sa-ti mai dau exemplu de alt ESC care merge dar nu e bun.
De luni de zile ma chinuiam sa inteleg de unde am glitch-uri: am schimbat pe rand cuartul receptor, receptorul cu totul, cuartul de la emisie, am folosit alta statie, am schimbat bateria, am pus alt bec la receptor. Disperasem. Pana am avut inspiratia sa schimb ESC-ul si motorul, niste chinezisme. Ca o ironie, ghici de la cine cumparate? Nu spun. Se pare ca la o anume turatie, ESC-ul radia paraziti si receptorul nu mai putea prelucra semnalul util. Sigur, am pus si inele de ferita. Pierdeam controlul o secunda-doua. Daca modelul era sus, scapa, da cum nu e tot timpul sus...
Nu mai cumpar prostii. Nu sunt bine construite. Cine cumpara lucruri proaste, ca mine pateste mai devreme sau mai tarziu. Era cat pe aci sa ma las de meserie. O sa cumpar de acum incolo lucruri de calitate, nu un gunoaie Swang Hobby sau Pentium. Un avion l-am distrus, cu unul doar am dat de pamant. Am pierdut mai mult decat as fi cheltuit pe cel mai scump ESC. Nu mai spun de nervi.
0

#27 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 06 July 2009 - 11:14 AM

Liviu...ma bucur ca ai rezolvat problema. Sincer, nu m-am gandit niciun minut ca ar putea fi esc-ul de vina. Glitch-uri nu face niciodata la sol cand statia e aproape de model si pornita. O sa incerc cu un Robbe de 20A weekend-ul asta sper. Si sper sa pot incerca cu un alt receptor si alt modul de emisie pe optic. Daca frana era activata...nu rupeam o pala de la elice. Dar lenea/prostia se plateste.
0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 July 2009 - 06:38 PM

Misterul s-a rezolvat, nu era nimic electric.
Ieri, cand sa desfacem motorul ca sa lipesc botul plesnit, dau eu jos conul de la elice si... ma pomenesc ca pica pe masa piulita care ar fi trebuit sa stranga hubul pe ax... Noroc ca piesa care vine pe ax are bunul obicei sa se intepeneasca bine, ca altfel se pomenea fara elice in zbor. In schimb piesa in care se fixeaza palele se invartea liber.
Asa ca se explica si de ce elicea se invartea ca si cum ESC-ul nu ar fi avut frana... si caderea, care de fapt a fost o banala angajare din cauza de intrare in limita de viteza - si in un viraj pe deasupra - si nu un glitch dat de stafiile care bantuie aerodromul nostru.
Azi am avut o iesire pe un vanticel taricel, cam la 25kmh, si cu rafale consistente, dar Juniorul s-a comportat foarte bine, chiar si pe deasupra zonei blestemate, doar ca cere o concentrare mai mare ca de obicei si zburat la inaltime de multe greseli, nu numai 3. Esentialul este ca ne-am aplecat dupa el doar odata, la plecare :D

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 12 July 2009 - 06:39 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 13 July 2009 - 12:51 AM

O fi fost angajare, o fi fost glitch...nu mai conteaza...sincer nici nu vreau sa stiu ce a fost. Imi place cum zboara desi nu am apucat sa-l zbor...l-am privit zburand pe vantul de azi. Nu am mentionat ca am schimbat canalul(mai nou zbor pe 77), am schimbat modulul de transmisie standard cu un spectra, am schimbat ESC-ul si...cam atat. Pe scurt...a fost primul zbor normal al planorului de cand l-am luat. Inclusiv la primul zbor a avut cateva probleme.
0

#30 Useril este offline   blackheart 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 28-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 13 July 2009 - 11:45 PM

Nu am rezistat astazi si am mers singur la zbor cu el. Am dat cu el putin la a doua aterizare de lene sa nu alerg dupa el si nu aveam chef sa ocolesc inca un tur, dar nu are nicio problema. Prima si ultima aterizare au fost destul de reusite...zic eu. Eu nu am cine stie ce experienta cu aero, dar pentru un planor, mi se pare destul de acrobatic. Bineinteles ca tentatia a fost prea mare si cum am luat putina altitudine am inceput sa zbor cu susu'-n jos, mi-a iesit si o vrie si un S mai pocit. Nu imi vine sa cred cum urca pe verticala(cu putin vant).

Toate bune si frumoase pana acum...dar bineinteles ca nu ma pot abtine...asa ca il urc sus de tot...opresc motorul si il las sa prinda viteza in jos. Cand a ajuns la vreo 4-5M de sol, am tras la maxim de profundor ca sa nu dau cu el. Opresc motorul si il aterizez. Lonjeronul este intepenit in aripi...WTF...trag mai tare si reusesc sa-l scot...are o forma frumoasa...in V. L-am indreptat putin(este din aluminiu) si se poate zbura si maine...dar mai linistit.


Prin post-ul asta nu am vrut decat sa ma laud si sa multumesc celor care m-au ajutat sa ajung unde am ajuns(nu ca as fi foarte departe...).


P.S. Nu-mi vine sa cred cat de mult m-a ajutat simulatorul.
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu