Aripa cu motor termic a incercat cineva???
#1
Postat 18 March 2004 - 01:18 PM
#2
Postat 18 March 2004 - 02:52 PM
#5
Postat 18 March 2004 - 11:48 PM
red guy
#6
Postat 19 March 2004 - 07:39 AM
probleme despre instalarea motorului in configuratie pusher sau discutat mult pe www.rcuniverse.com. la forumul despre coroplast design dai un search dupa "spad pusher" sau doar pusher. acolo ei ziceau ca strici motorul deoarece axul apasa pe saiba dintre blocul motor si ax si o distruge (ceva de genu. nu tare am citit topicurile astea)
red guy
#7
Postat 23 May 2004 - 11:48 AM
intr-o mica pauza de zbor la trainer (vorba vine... ca am lipit tot week-end-ul la un trainer cu anvergura de 1.8 metri... sper sa-l zbor pe la mijlocul saptamanii asteia impreuna cu extra si sa completez setul de poze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif eventual cu vreun crash... doamne fereste!!!). Apropos ceva sfaturi la aterizari? ca busesc cam tare trenul de aterizare... si tare mi-e frica la fiecare zbor...
Acum revenind la subiect... am vizitat paginile respective si chiar incepe sa ma atraga ideea unei aripi cu motor termic... banuiesc ca o aripa cu motor termic nu prea mai merge din polistiren... a incercat cineva de pe aici?
cum se centreaza aripa? care e regula? si nu in ultimul rand... daca merge din polistiren... voi cum faceti profilul?
MIG-29
#8
Postat 23 May 2004 - 12:17 PM
cum se realizeaza centrarea si dimensionare unei aripi delta pentru un anumit motor? (de ex. magnum 0.40). Eu as vrea sa o fac cu o anvergura de vreo 1.5-1.7 metri... fiind din polisteren devine usoara si motorul fiind termic trage suficient de bine... ce profile se folosesc? si cum se obtin profilele respective pe polistiren... sau se da din ochi un profil simetric?
m-am gandit la polistiren deoarece este foarte usor si foarte ieftin... aveti alte sugestii pentru materialul aripii? (fara chestii gen nervuri si impanzire... o fi o solutie dar devine complicata... vreau sa concurez cu nenea grig la simplitate si rezultate obtinute:) ).
MIG-29
P.S.: am statie fara mixaj... pot sa o folosesc pentru pilotarea unei aripi?
#9
Postat 24 May 2004 - 08:52 AM
MIG-29, la 23 May 2004, 13:17, a spus:
Pai nu merge fara mixaj dar exista mixere mecanice sau electronice separate!!!...cand ti-am spus ca ai junghi de statie...se contureaza din ce in ce mai tare...dar repet, asta numai ca sa nu-ti para rau dupa ea :)
Cu rabdare si ciocan.
#10
Postat 24 May 2004 - 08:33 PM
pe statie scrie: V-tail mixing; elevon mixing ... astea n-ar fi de ajuns? bineinteles dupa ce invat sa lucrez cu ele...
in orice caz lasa mixajul pe seama mea... bagati parerea cum facem cu aripile ca zozo zboara de nebun alea electrice si noi nu reusim sa baraim una termica... ia sa vedem idei... cum sa facem cat mai ieftin una termica?... eu mergeam pe idee polistiren extrudat, profilat la mana si intarit in zona motorului cu ceva lemn...
MIG-29
P.S.: bre marinarule, ia nu te mai lua de statia mea!:D) ca ma infurii si-ti cer drept recompensa 1-2 motoare rusesti c-am vazut ca ai prin debara... cine dreq a stiut ca ma apuca pandaliile sa zbor si aripi ? oricum la elicoptere sigur nu ma bag... termicele si aripile ar trebui sa-mi ajunga http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 24 May 2004 - 08:36 PM
#11
Postat 24 May 2004 - 10:30 PM
Telefon: 0721 385365
#12
Postat 24 May 2004 - 10:55 PM
las' ca-l prind eu la cotitura...
MIG-29
#13
Postat 25 May 2004 - 07:12 AM
MIG-29, la 24 May 2004, 20:33, a spus:
Pai nene, ai sau nu mixer pe statie?
Ca V-tail mixing si elevon mixing este chiar ceea ce-ti trebuie! In cazul unei aripi folosesti setarile de elevon mixing. Elevon vine de la ELEVator + ailerON. Adica cele doua supr. de comanda sunt folosite atat ca profundor (elevator) cand se misca simultan sus-jos, cat si ca eleron (aileron) cand se misca in contratimp, una sus - una jos.
La limita se poate folosi si setarea de V-tail dar care este dedicata special ampenajelor in V si atunci cuplezi un servo in canalul de elevator si celalalt in canalul de rudder...
#14
Postat 25 May 2004 - 07:13 AM
Cu rabdare si ciocan.