Modelism - RHC Forum: Aripa cu motor termic - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Aripa cu motor termic a incercat cineva???

#1 Useril este offline   xorg 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1352
  • Inregistrat: 16-February 03

Postat 18 March 2004 - 01:18 PM

Salut Ce dificultati apar la montarea unui termic pe aripa? Cam ce motoare se preteaza pt asta?
0

#2 Useril este offline   zozo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1126
  • Inregistrat: 25-April 03
  • Gender:Male
  • Location:Saarbrucken / Arad

Postat 18 March 2004 - 02:52 PM

In primul rand va trebui sa montezi elicea in bot daca nu vei gasi elice pe stanga, sa izolezi bine aripa ca daca materialul nu este rezistent la combustibil vei ateriza doar cu motorul. Ca si marime este greu de spus dar sunt aici altii care probabil au si incercat deja.
0

#3 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 18 March 2004 - 03:41 PM

Cauta pe net. Mai mult ca sigur gasesti . Vezi ca a fost chiar intr-un subiect ... Titan sau Predator X se numeste aripa aia facuta de niste americani. Aveau destule poze sa te inspiri
DT
0

#4 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 March 2004 - 06:55 PM

Ciecherap:

http://www.tufflight.com/

Da jos si filmele de acolo, ca merita!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#5 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 18 March 2004 - 11:48 PM

coroplastu batal vina mai valterash. las ca va explic eu la rr cum zboara coroplastu asta si ce e de capul lui. nui tare mult design dar cu siguranta ca rezista mai mult ca balsa si polistirenu

red guy
come to the dark side. we have cookies!
0

#6 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 19 March 2004 - 07:39 AM

xorg: ce vroiam sa spun este ca si pe la noi se fac din coroplast si zboara ok. daca te hotarasti sa faci iti spun ca merita. cauta planuri pe www.spadworld.net (??) dupa spagi sau mugi. astea sunt facute dupa zagi si sunt aripi tare suparate (atat termic cat si electric)

probleme despre instalarea motorului in configuratie pusher sau discutat mult pe www.rcuniverse.com. la forumul despre coroplast design dai un search dupa "spad pusher" sau doar pusher. acolo ei ziceau ca strici motorul deoarece axul apasa pe saiba dintre blocul motor si ax si o distruge (ceva de genu. nu tare am citit topicurile astea)

red guy
come to the dark side. we have cookies!
0

#7 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 May 2004 - 11:48 AM

salutari !:D
intr-o mica pauza de zbor la trainer (vorba vine... ca am lipit tot week-end-ul la un trainer cu anvergura de 1.8 metri... sper sa-l zbor pe la mijlocul saptamanii asteia impreuna cu extra si sa completez setul de poze http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif eventual cu vreun crash... doamne fereste!!!). Apropos ceva sfaturi la aterizari? ca busesc cam tare trenul de aterizare... si tare mi-e frica la fiecare zbor...

Acum revenind la subiect... am vizitat paginile respective si chiar incepe sa ma atraga ideea unei aripi cu motor termic... banuiesc ca o aripa cu motor termic nu prea mai merge din polistiren... a incercat cineva de pe aici?

cum se centreaza aripa? care e regula? si nu in ultimul rand... daca merge din polistiren... voi cum faceti profilul?

MIG-29
0

#8 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 May 2004 - 12:17 PM

pentru un motor termic Magnum 0.40 cam ce greutate ar merge la aripa? daca folosesc polistiren imbracat cu material protector contra combustibilului as reusi sa fac o aripa delta sa zboare? ce tehnici ati folosit pentru ranforsarea eleroanelor? (balamale,banda adeziva?).

cum se realizeaza centrarea si dimensionare unei aripi delta pentru un anumit motor? (de ex. magnum 0.40). Eu as vrea sa o fac cu o anvergura de vreo 1.5-1.7 metri... fiind din polisteren devine usoara si motorul fiind termic trage suficient de bine... ce profile se folosesc? si cum se obtin profilele respective pe polistiren... sau se da din ochi un profil simetric?

m-am gandit la polistiren deoarece este foarte usor si foarte ieftin... aveti alte sugestii pentru materialul aripii? (fara chestii gen nervuri si impanzire... o fi o solutie dar devine complicata... vreau sa concurez cu nenea grig la simplitate si rezultate obtinute:) ).

MIG-29

P.S.: am statie fara mixaj... pot sa o folosesc pentru pilotarea unei aripi?
0

#9 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 24 May 2004 - 08:52 AM

MIG-29, la 23 May 2004, 13:17, a spus:

P.S.: am statie fara mixaj... pot sa o folosesc pentru pilotarea unei aripi?

Pai nu merge fara mixaj dar exista mixere mecanice sau electronice separate!!!...cand ti-am spus ca ai junghi de statie...se contureaza din ce in ce mai tare...dar repet, asta numai ca sa nu-ti para rau dupa ea :)
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#10 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 May 2004 - 08:33 PM

mei daca-i nevoie bagam banii si intr-un mixer electronic... ai ceva recomandari?
pe statie scrie: V-tail mixing; elevon mixing ... astea n-ar fi de ajuns? bineinteles dupa ce invat sa lucrez cu ele...

in orice caz lasa mixajul pe seama mea... bagati parerea cum facem cu aripile ca zozo zboara de nebun alea electrice si noi nu reusim sa baraim una termica... ia sa vedem idei... cum sa facem cat mai ieftin una termica?... eu mergeam pe idee polistiren extrudat, profilat la mana si intarit in zona motorului cu ceva lemn...

MIG-29

P.S.: bre marinarule, ia nu te mai lua de statia mea!:D) ca ma infurii si-ti cer drept recompensa 1-2 motoare rusesti c-am vazut ca ai prin debara... cine dreq a stiut ca ma apuca pandaliile sa zbor si aripi ? oricum la elicoptere sigur nu ma bag... termicele si aripile ar trebui sa-mi ajunga http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 24 May 2004 - 08:36 PM

0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5664
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 24 May 2004 - 10:30 PM

Asa, asa, poate are si Taifun!
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 24 May 2004 - 10:55 PM

are toate soiurile de motoare da' nu vezi ca tace malc...
las' ca-l prind eu la cotitura...

MIG-29
0

#13 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 May 2004 - 07:12 AM

MIG-29, la 24 May 2004, 20:33, a spus:

pe statie scrie: V-tail mixing; elevon mixing ... astea n-ar fi de ajuns? bineinteles dupa ce invat sa lucrez cu ele...

Pai nene, ai sau nu mixer pe statie?

Ca V-tail mixing si elevon mixing este chiar ceea ce-ti trebuie! In cazul unei aripi folosesti setarile de elevon mixing. Elevon vine de la ELEVator + ailerON. Adica cele doua supr. de comanda sunt folosite atat ca profundor (elevator) cand se misca simultan sus-jos, cat si ca eleron (aileron) cand se misca in contratimp, una sus - una jos.

La limita se poate folosi si setarea de V-tail dar care este dedicata special ampenajelor in V si atunci cuplezi un servo in canalul de elevator si celalalt in canalul de rudder...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#14 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 25 May 2004 - 07:13 AM

Daca vrei Taifun sovietic de 2.5 cc, stiu pe cineva...sa-ti dau nr de tel pe MI!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu