Probleme Belt CP
#1
Postat 27 December 2008 - 07:24 AM
http://www.youtube.c...h?v=8a7pKt5UFME
Voi ce ziceti ?
#4
Postat 27 December 2008 - 10:21 AM
#5
Postat 27 December 2008 - 10:25 AM
Nasol.Defect din fabrica.Se intampla des ?. Imi recomanda si mie cineva o sursa buna de piese de schimb ?
Multumesc .
#6
Postat 27 December 2008 - 01:17 PM
#8
Postat 27 December 2008 - 04:40 PM
#9
Postat 30 December 2008 - 07:25 AM
Continui cu o problema rezolvata care poate fi de folos si altora. Aseara mi-am luat un gyro . Modelul stock banal .
Odata pus pe elicopter au inceput problemele - nu se initializa si pace ledul nu de stabiliza , continua sa clipeasca .
Am citit pe net ca trebuie sa fii atent la doua lucruri - trim pe zero si sa nu misti modelul in timpul initializarii .
Am ajuns sa schimb servo-ul , sa verific manual pozitia centrala , apoi l-am pus pe cealalta statie a mea , o futaba de patru canale.
Acolo s-a initializat fara probleme cu totul pe mijloc . Revenind la skyartecul de 70 ron pe care il am pe elicopter total contraintuitiv am incercat sa-l
initializez cu trimul la maxim stanga - si a mers . Repetat . Trimul maxim dreapta (si alte pozitii) nu merg.Nu stiu de ce gyro considera aia
ca fiind pozitia centrala pentru ca daca am un servo conectat acea pozitie este clar deviat fata de centrul cursei .
Pe scurt , cine foloseste statii ieftine poate sa intalneasca probleme ciudate demne de zona crepusculara.
Aceasta postare a fost editata de Ahernar: 30 December 2008 - 07:26 AM
#12
Postat 30 December 2008 - 12:15 PM
Voi priviti situatia din prisma omului pasionat care stie ca urmeaza si pasul 2 -3 etc . Eu nu stiu daca am indemanarea necesara si nu as vrea sa-mi testez mainile potential lemnoase pe ceva ce costa 15 mil . Am facut ceva sim dar toata lumea zice ca sim-ul nu e realistic - dar te pune sa simulezi la greu ?!.Cred ca depinde de sim . Am de gand sa urmez toti pasii de aici :
http://www.dream-mod...ying-index.html
apoi daca reusesc sa pot sa-l tin in hover controlat macar bucati de 10-20 secunde calea e deschisa catre upgrade (statie si giro pentru inceput, apoi setul de aluminiu ).
#13
Postat 30 December 2008 - 02:01 PM
Mie mi-a facut probleme mult mai mari GY401 decit 0704 sau 0704A in zbor normal, situatia se schimba insa daca avansezi...
#14
Postat 03 January 2009 - 07:28 PM
http://www.youtube.com/watch?v=3Upe-MdtPj0...re=channel_page
Daca nu avea tendinta de a se roti prin aer l-as fi tinut mai mult in hover , sa vad daca e de la vibratii sau de la sensibilitatea giro-ului .Deocamdata nu pot sa-i controlez activ coada - mintea imi merge doar pe trei "canale" . Mai are cineva "problema" asta ?
#17
Postat 06 January 2009 - 07:34 PM
Rontaila, la Jan 3 2009, 11:35 PM, a spus:
fara suparare ,unde tineai mina stinga? daca era pe maneta stinga a telecomenzii da din ea si pareaza tendinta de rotire, nu astepta sa faca gyro tot .
bafta in continuare .
Nu imi permit sa ma joc cu butonul de coada din cauza afectez putin si gaz-ul si avand in vedere altitudinile ametitoare la care evoluez asta inseamna ori aterizare ori panica de crash care apare la mai mult de 1m.
Am marit un pic sensibilitatea giro-ului si am reglat (zic eu ) intr-un final trimul cozii . Ultimul salt (4 din film) pare sa indice faptul ca problema a disparut .
http://www.youtube.c...h?v=ku_O5-sx430
In alta ordine de idei - am omorat butonul de idle -up (scos firele cu pistolul de lipit ) . E una din chestiile cele mai periculoase pe care le-am vazut in viata mea .Stiu ca nu se poate 3d fara el dar mie numai de 3d nu-mi arde cand ma uit cum se aschiaza main gear-ul fara sa-l fortez prea tare . Nu stiu de ce pleaca brusc motorul meu . 20% din cursa e mort apoi pleca de acolo . E valabil peste tot la brushless-uri ?
#18
Postat 06 January 2009 - 10:46 PM
Ahernar, la Jan 6 2009, 07:34 PM, a spus:
Cred ca ar trebui sa initializezi cursa manetei de gaz. Depinde de controler cum se face dar de obicei e ceva de genul dai gazul la maxim si la minim dupa primul piuit de la motor... Trebuie sa gasesti asta in manualul regulatorului. Am patit aceeasi chestie pe HBK2.
Succes,
Marius
--------------------
Modele: Robbe Pitts S12, GL-450C, Pelikan X-treme, Ripmax Bossanova 15cc, Raptor 620SE
R/C: Futaba FF9C 35MHz/Jeti Duplex 2.4GHz, ESU ECoS II
#19
Postat 07 January 2009 - 12:52 AM
Citeaza
Nu, inca mai are deriva coada ta. Rotorul tau anticuplu nu compenseaza suficient. Servoul de pe coada mi se pare ca are pozitie de montaj fixa pe directia inainte-inapoi. Daca e asa, scurteaza tija de comanda a rotorului anticuplu cu doua ture si vezi ce se intampla. Daca poti muta servo, muta-l un pic mai in fata.
Nu ai suficient unghi la palele rotorului din coada, cu stick-ul de rudder pe mijloc.
Succes!
p.s. Un sfat, nu mai brusca platoul ciclic cand esti jos, sau aproape de pamant, ca era sa faci palele praf.:)
Aceasta postare a fost editata de Primus: 07 January 2009 - 12:52 AM
#20
Postat 07 January 2009 - 03:02 PM
Nu ai cum sa inveti pe asa ceva.
Aceasta postare a fost editata de morph: 07 January 2009 - 03:11 PM
#21
Postat 10 January 2009 - 07:08 PM
http://www.youtube.c...h?v=52VMB781MWc
#22
Postat 10 January 2009 - 07:16 PM
Ahernar, la Jan 10 2009, 07:08 PM, a spus:
http://www.youtube.c...h?v=52VMB781MWc
#23
Postat 10 January 2009 - 07:47 PM
caius71, la Jan 10 2009, 07:16 PM, a spus:
E podul parintilor ... trec pe la ei o data pe saptamana. Nici nu stiau ce construiesc ... este folosit doar ca un fel de debara si acum helidrom :mellow: . Eu locuiesc in casa unde am facut filmul cu cele patru salturi - nu ma pot da prin ea decat cu Lama , dar factura la gaz este 1/5 :unsure: .
#24
Postat 18 January 2009 - 03:58 PM
Pe deasupra de atata inversat de servo-uri am reusit sa inversez canalul motorului care bineinteles a plecat brusc si mi-a stricat o roata principala. Deh daca mi-a trebuit statie computerizata ;) .
#25
Postat 18 January 2009 - 04:21 PM
#26
Postat 18 January 2009 - 04:36 PM
morph, la Jan 18 2009, 04:21 PM, a spus:
Legat de problema ta, pune pe revers cele doua servouri de pe spate.
Si atunci cand maresc turatia swash-ul o sa urce in fata si o sa coboare in spate (in loc sa urce toate trei ca sa mareasca pitch-ul) . Nu e bine .
#27
Postat 18 January 2009 - 05:01 PM
Canalul 1 - elevator - reverse in manual belt scrie eleron pe statie elevator
Canalul 2 - pitch - reverse in manual belt scrie elevator ,pe statie eleron
Canalul 6 - eleron - normal in manual belt scrie pitch , pe statie pitch
Swash setat normal - cp3f
Apropo de ESC-uri destepte , recomandati-mi unul - am in vizor ceva de genul turnigy plush de 30A , dar nu stiu daca este ceea ce caut si daca pe motorul meu poate sau nu sa faca nazuri .
#28
Postat 18 January 2009 - 05:03 PM
Ahernar, la Jan 18 2009, 03:58 PM, a spus:
Pe deasupra de atata inversat de servo-uri am reusit sa inversez canalul motorului care bineinteles a plecat brusc si mi-a stricat o roata principala. Deh daca mi-a trebuit statie computerizata ;) .
Nu stiu statia ta dar toate au cam aceleasi functii,deci setezi cat mai multe din comenzi corect si la urma ajungi in situatia descrisa,de aici trebuie sa mergi in alt meniu,undeva cu niste valori mai mici de 100%,cam 50% la futabe si 60% la gr,acolo trebuie sa dai la eleron de ex. -50% sau ce valoare ai tu.Sper ca m-am facut inteles.
spor la treaba
#29
Postat 08 February 2009 - 02:25 PM
Va pun si un ultim film , am avut ceva tentative de piruete , dupa prima m-am trezit cu modelul head-in ...asa ca am folosit singura comanda neinversata aflata la dispozitie ... jos!! :wub:
http://www.youtube.com/watch?v=dEBTAgEq-ao...re=channel_page
#30
Postat 10 February 2009 - 03:28 PM
Eu am cumparat un Futaba GY401+7257 in ideea ca toata lumea il stie si inca foarte bine aici la noi. Nu face surprize. Urmatorul gyro scump, cine stie.
Cand ai cumparat heli mi-a fost teama ca o sa il faci bucati inainte sa apuci sa zbori dar in mod evident nu e cazul. De acum chiar daca il faci bucati este pentru ca zbori cu el si nu pentru ca ai incurcat stanga cu dreapta.
Cele bune, Stefan
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/