Modelism - RHC Forum: Probleme Belt CP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

• 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Probleme Belt CP

#1 Useril este offline   Ahernar 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 739
  • Inregistrat: 20-December 08

Postat 27 December 2008 - 07:24 AM

Ok , am vrut ceva mai mult decat o Lama si am capatat ... probleme . Ideea era sa asamblez un elicopter cat mai mare cu preturi minime pentru a face hover-uri linistite fara sa apelez la site-uri din polinezia sau mai stiu eu de unde - dar se pare ca am luat deja o teapa . Sunt incepator dar pana si mie nu mi se pare ok cum se comporta rotorul ala :
http://www.youtube.c...h?v=8a7pKt5UFME
Voi ce ziceti ?
HK500GT ,EZGlider twin ,Mini Tricopter
0

#2 Useril este offline   ady.23. 

• Junior
  • PipPipPip
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 04-August 08
  • Interests:auto si aeromodelism

Postat 27 December 2008 - 09:05 AM

Salut eu zic ca axul principal e stramb foarte stramb ... schimba-l ...
Raptor 30 V2 Thunder Tiger
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
0

#3 Useril este offline   rad_gaby 

• Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08

Postat 27 December 2008 - 09:44 AM

Asa este, pare a fi axul principal indoit. Dar verifica totusi si prinderea la rulmentii din sasiu (mi se pare ca vibreaza si main gear-ul)
0

#4 Useril este offline   takeoff 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 27 December 2008 - 10:21 AM