Modelism - RHC Forum: P-51 Mustang Mk II PTS RTF By Hangar 9 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

P-51 Mustang Mk II PTS RTF By Hangar 9

#1 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 07:43 PM

doresc sa comand acest avion din state, ce parere aveti despre el ?
* Ready to fly right from the box
* Progressive design allows smooth advancement to the next level of RC flight
* Equipped with the 6-channel 2.4GHz Spektrum DX6i full range radio system with AR6200
* Evolution® Trainer Power System installed
* Progressive Trainer System platform
* Covered in exclusive Hangar 9® UltraCote®
* Removable plastic NACA droops for extra stabilization during training
* Updated two-piece wing design

Wingspan: 58.25 in (1479.55mm)
Overall Length: 50.39 in (1280mm)
Wing Area: 648 sq in w/droops (41.80 sq dm), 626 sq in w/o droops (40.39 sq dm)
Flying Weight: 6.5–7 lb (2.95–3.18 kg)
Engine Size: Evolution Trainer Power System (installed)
Radio: Spektrum 2.4GHz DX6i DSM2 radio with AR6200 receiver (installed)
Experience Level: Beginner
modelul este RTF .iar pretul undeva in jur de 400$ + transport 50$

Fisiere atasate


Fotografie Aeriana
0

#2 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 07:57 PM

Am gasit chiar si un filmulet cu el

Fotografie Aeriana
0

#3 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 08:14 PM

inca un film de prezentare

Fotografie Aeriana
0

#4 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 08:17 PM

ma mai batea gindul si la o funtana 125 tot de la hangar 9 , dar aceasta vine cheala si nu prea ma pricep eu la echiparea termicelelor

Fisiere atasate


Fotografie Aeriana
0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2009 - 08:40 PM

Depinde cum vrei sa zbori - scale in cercuri si ceva looping, picaje ca un avion de vanatoare sau
acrobatie 3D sau un inceput in zona 3D.
Eu as lua Funtana !
Nu se compara cu Mustangul care este alt tip de model cu alte caracteristici chiar daca spun ei ca este pentru
incepatori si in plus trenul este fixat in aripi iar
pe pista de la Chitila va avea probleme mereu trebuind sa vina cu ceva viteza
la aterizare ( riscul de a iesi prin aripa sarma de la tren se mentine )- in filmulet ei folosesc pista betonata si ruleaza ca lumea
cand vine la aterizare..
Un Mustang de la Hangar 9 dar cred ca alt model are si Florin 100% care a strambat trenul de aterizare
( al lui este si escamotabil cred ) si daca nici el nu aterizeaza super O.K. atunci cine.
Poate o sa ne spune el mai multe ca poate eu gresesc cu ceva.

Despre motorizarea si echiparea in general a unui termic nu e mare filosofie.
Variante :

1 - vezi ce recomanda producatorul si iei un motor pe undeva la mijloc sau catre limita
superioara ca marime ( producatorul da in general o plaja de capacitati in cmc) asta ca sa ai rezerva de putere.
2 - urmaresti un Kit Rewiew de pe forumurile din afara si vezi ce au facut altii ( motor, servouri, eventuale modificari etc. )
pentru ca acolo sunt mai mari sansele ca produsul respectiv sa fie achizitionat de mai multe persoane.

Nu te lua prea mult dupa prezentarile producatorului caci folosesc piloti super ca sa para totul o joaca de copil.

3 - si nu in ultimul rand consulti si pe rhc - sigur vei primi raspuns de la cei care mai stiu cate ceva .

Compari toate astea si iei decizia.

Ca marca de motor, ca tip ( doi timpi, patru timpi ) este functie de buget si preferinte ( Mercedes sau Logan )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 June 2009 - 08:54 PM

FPV scale ? ;)
Genul asta: http://vimeo.com/4557430
... cu picioarele pe pamant ...
0

#7 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 09:02 PM

Vezi postarearenatoa, la Jun 15 2009, 09:54 PM, a spus:

FPV scale ? ;)
Genul asta: http://vimeo.com/4557430

Vreau un termic pentru ca m-am indragostit de mirosul ala de metanol ars si de zgomotul pe care i-l face motorul cind i-ti trece pe deasupra capului nu i-l vreau pentru FPV.
Fotografie Aeriana
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2009 - 09:27 PM

Funtana o sa depaseasca cu mult pretul Mustang-ului.
Eu am luat de curand un motor Saito 150 pentru o Katana 120 Sebart
aproximativa ca marime cu Funtana poate putin mai mare care a costat numai el 450 Euro si vor trebui
cam 5 servouri cam tot de 450 in total si un DigiSwitch cam 100 Euro si doua Pack-uri
FlightPower, elice , receptor etc.
Cu model cu tot ajunge cam la 2000 euro.
Si asta fara statie ( ca am vazut ca Mustang-ul are si statie - nu stiu daca in pretul pe care l-ai spus. )
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 15 June 2009 - 09:57 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 15 2009, 10:27 PM, a spus:

Funtana o sa depaseasca cu mult pretul Mustang-ului.
Eu am luat de curand un motor Saito 150 pentru o Katana 120 Sebart
aproximativa ca marime cu Funtana poate putin mai mare care a costat numai el 450 Euro si vor trebui
cam 5 servouri cam tot de 450 in total si un DigiSwitch cam 100 Euro si doua Pack-uri
FlightPower, elice , receptor etc.
Cu model cu tot ajunge cam la 2000 euro.
Si asta fara statie ( ca am vazut ca Mustang-ul are si statie - nu stiu daca in pretul pe care l-ai spus. )

Are statie Spektrum DX6i 2.4GHz DSM2 6-channel.si receptor
cred pina la urma ca o sa le iau pe amindoua si daca nu i-mi place unul i-l vind .

Aceasta postare a fost editata de Laur73: 15 June 2009 - 09:58 PM

Fotografie Aeriana
0

#10 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 15 June 2009 - 10:22 PM

Mie mi se pare foarte interesnt P51-ul. Probabil ca numa statia aia face vre-o 100-150$
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#11 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 15 June 2009 - 11:11 PM

foarte tare mustangul ...vorba lui abburo statia aia face pe putin 150 de dolarei,mai mult de atat am vazut din review ca vine si cu motorul montat ceea ce te scuteste de ceva munca si ce mi se mai pare interesant este ca are ampenajul orizontal demontabil...ceea ce ajuta foarte mult la transport.E hangar 9,una din firmele de top in materie de modelism si dupa parerea mea e foarte ieftin.Funtana este un avion mai de profesionisti din cate am vazut,intradevar are o tinuta de zbor excelenta si se piloteaza foarte usor dar este destinat zborului 3D,uita`te la suprafetele de comanda care sunt foarte mari.Ca incepator ar trebui sa zbori cu muuult expo pe el.Diferenta de pret dintre ele este direct proportionala cu diferenta lor ca modele in sine.Din ce zice domnul in review,mustangul poate fi un bun avion pentru inceputul in termice pentru ca are si caracteristici de trainer.Nu prea vad cum mai ales ca are aripa joasa,centru de greutate foarte jos...dar nu se stie niciodata.Am vazut din film ca zboara destul de ok.Daca as fii in locul tau pe asta l`as lua pentru ca vine la un pret foarte bun cu tot cu statie,motor,electronica.Spor la shoppinguiala :D

Aceasta postare a fost editata de shogi: 15 June 2009 - 11:11 PM

0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 15 June 2009 - 11:21 PM

Vezi postareaLaur73, la Jun 15 2009, 10:57 PM, a spus:

Are statie Spektrum DX6i 2.4GHz DSM2 6-channel.si receptor
cred pina la urma ca o sa le iau pe amindoua si daca nu i-mi place unul i-l vind .


Vanzarile merg prost ca sa nu zic ca sunt aproape zero, chiar daca esti dispus sa pierzi 30 - 40 %
din pretul de achizitie - se cumpara maruntisuri si se incearca vanzari de orice.
Daca vrei statie, desi banuiesc ca pentru Heli ai deja una buna , i-ti iei statie separat de care vor
muschii tai nu avion cu statie ca sa te incurci in statii si receptoare cand pleci la zbor.
Daca vrei Mustang ( desi am vazut la Lindinger un Zero super, si un BF 109 iarasi super sau un bimotor Lightning, B 25 - Mustang-uri are toata lumea )
iei mai bine Mustangul celalalt tot de la Hangar 9 ( cel cu coada galbena - asa cred ca are Florin 100 % ) care este mult
mai adevarat.
Dar iarasi chestie de optiune a fiecaruia.
Eu la tot ce am luat din State am platit in vama de m-am rupt - iar cutia de la Funtana e cam maricica si nu stiu daca o accepta ca "jucarie".
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   MihaiD 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 112
  • Inregistrat: 24-September 08
  • Gender:Male
  • Location:.ro

Postat 16 June 2009 - 06:30 PM

Am F22 PTS de la Hangar 9, problema e ca motorul e mult prea slab pentru el, am incercat sa-l zbor asa si e la limita angajarii aproape tot timpul datorita designului aripii si a greutatii mari RTF ~3.4 kg... Motorul original e de 7.5 ccm, cand o sa am timp o sa-i pun un 10 sau chiar 15 ccm, cred ca o sa fie racheta asa ;) ...
Calitatea in schimb e buna spre foarte buna, mai am un Alpha 40 de la Hangar 9 pe care l-am luat ARF si i-am pus motorul de pe F22 si zboara foarte bine...

Aceasta postare a fost editata de MihaiD: 16 June 2009 - 06:32 PM

0

#14 Useril este offline   marian_d 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 217
  • Inregistrat: 14-August 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 16 June 2009 - 08:35 PM

Eu am Funtana X50 de la Hangar9. Superb avionul, zboara excelent, are tinuta super in aer, viteze si mici si mari, INSA, datorita suprafetelor mari de comanda, cea mai mica greseala te poate costa avionul. Expo te ajuta, insa te poate si pacali mai ales in situatii limita.
Ca incepator nu ti-l recomand decat daca ai muuuuulte ore de simulator si esti convins ca cel putin in primele 10 zboruri nu faci decat sa te obisnuiesti cu avionul.
Oricum, avionul merita toti banii.
Mustangul, chiar daca are aripa jos, are diedrul foarte mare ceea ce-l face sa fie foarte stabil. Este mult mai accesibil decat Funtana. Cu toate astea eu tot Funtana mi-as lua.

Un fan Funtana.
0

#15 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 16 June 2009 - 10:19 PM

Am gasit un review interesant despre Mustang pe RcGroups
http://www.rcgroups.com/forums/showthread....angar+9+mustang
Fotografie Aeriana
0

#16 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 16 June 2009 - 10:40 PM

Daca iti place ia-l dupa parerea mea este bestial la pretul asta numai statia face 130 lire englezesti(plus transportul).Si daca nu esti prea hotarat iti pot da si eu un sfat in achizitii si anume de exemplu poti cumpara turnul de control de la Otopeni si un Airbus 300 si poti veni cu el la Chitila si atunci poti fi sigur ca nu mai are nimeni si costa corespunzator. ;) :) :)
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#17 Useril este offline   pistolaSHNIKOV 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 221
  • Inregistrat: 09-March 07
  • Gender:Male

Postat 17 June 2009 - 08:54 AM

nuuuuuu, nu lua Airbus 300, că are probleme cu tuburile Pitot
:) :wacko: B)
"Misiunea mea este sa imi omor timpul, a lui - sa ma omoare pe mine. Ne intelegem bine, ca intre asasini."
Emil Cioran

0

#18 Useril este offline   Marton Csaba 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 35
  • Inregistrat: 08-October 08

Postat 17 June 2009 - 09:32 AM

Vezi postareaLaur73, la Jun 15 2009, 08:43 PM, a spus:

doresc sa comand acest avion din state, ce parere aveti despre el ?
* Ready to fly right from the box
* Progressive design allows smooth advancement to the next level of RC flight
* Equipped with the 6-channel 2.4GHz Spektrum DX6i full range radio system with AR6200
* Evolution® Trainer Power System installed
* Progressive Trainer System platform
* Covered in exclusive Hangar 9® UltraCote®
* Removable plastic NACA droops for extra stabilization during training
* Updated two-piece wing design

Wingspan: 58.25 in (1479.55mm)
Overall Length: 50.39 in (1280mm)
Wing Area: 648 sq in w/droops (41.80 sq dm), 626 sq in w/o droops (40.39 sq dm)
Flying Weight: 6.5–7 lb (2.95–3.18 kg)
Engine Size: Evolution Trainer Power System (installed)
Radio: Spektrum 2.4GHz DX6i DSM2 radio with AR6200 receiver (installed)
Experience Level: Beginner
modelul este RTF .iar pretul undeva in jur de 400$ + transport 50$


Ai grija! $399.99* List: $749.99 *Avaliable at participating retailers
0

#19 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 June 2009 - 09:51 AM

De evitat modele RTF, de preferat ARF.

Pe langa faptul ca pui ce motor vrei , ce servouri vrei etc si la care poti gasii si piese . pachetele astea
( ma refer la RTF-uri termice nu cele electrice ) suna ca tranzactiile
de pe vremuri de la magazinele satesti : " vrei galosi de cauciuc si o sapa
trebuie sa iei si doi pesti uscati si sarati ". adica pun pe ele ce nu se prea vinde la ei
chit ca este potrivit sau nu ( lipsa de putere si decolari in limita, sau prea multa putere si cuplu deranjant etc ).

Ex. YAK - ul 54 cu motor de 120 ( se pare putin cam mare pentru model ).

In plus tot ce este state are numai surubaraie in inch. ( piulite captive pt. batiu , la motor etc )
si daca sunt deja montate greu le poti inlocui si trebuie sa cauti chei, inbusuri iar daca ai stricat un cap de surub .......


P.S.

Baieti nu il considerati pe Laur chiar incepator pentru ca nu este .
Daca zbori super bine cu electrice o vei face si cu termic ramanand
sa experimentezi pornire, chestii de rodaj, reglaje periodice functie de vreme etc.
Am precizat asta pentru ca s-a repetat.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#20 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 25 June 2009 - 12:18 PM

Ma chinui de o saptamina sa-l comand din state dar din pacate toti i-mi baga niste preturi de transport de 290-300$
Am incercat si la marea firma din Anglia AL'S Hobbies,dar a trecut aproape o saptamina si nu mi-au raspuns la comanda.
Ceva sugesti ? I-l pot gasi si in Europa ?La alta firma ?
Fotografie Aeriana
0

#21 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19177
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 June 2009 - 12:31 PM

Cerceteaza-ti fltrele de spam, am vorbit acolo, este mailul trimis de luni si asteapta raspunsul daca mai esti interesat avand in vedere ca shippingul este 125 lire !

http://www.alshobbie...ctreadfirst.htm

E aberant, am primit LCD de 22" din UK, tot voluminos greu, si a fost 36 lire cu DHL, trebuie sa fie o greseala, vorbeste personal la telefon.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 25 June 2009 - 12:35 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#22 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 25 June 2009 - 03:03 PM

nu am primit nici un email de la ei .chiar dupa ce le-am scris eu doua email-uri .dar in orice caz este foarter scump la ei transportul .mai bine trag o fuga pina in Anglia si i-l iau de acolo. :rolleyes:
Fotografie Aeriana
0

#23 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 25 June 2009 - 03:13 PM

Vezi postareaLaur73, la Jun 25 2009, 04:03 PM, a spus:

...................................mai bine trag o fuga pina in Anglia si i-l iau de acolo. :rolleyes:


banuiesc ca si cu ocazia altor treburi , sau vacanta caci altfel ..... bilete avion dus intors , taxi-uri
pana la magazin ( nu m-am uitat in ce oras este aeroportul si unde magazinul ) - pentru un model special
ce impunea si o receptie a lui la vanzator ar fi meritat dar pentru asta .... ma rog.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#24 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 June 2009 - 08:18 PM

ti-am spus ca dureaza cu astia cand am discutat problema zilele trecute.
sunt ciudati,dar seriosi.
flying is my life...
0

#25 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 26 June 2009 - 03:22 AM

Dar de bijuteria asta:
http://www.hangar-9....?ProdId=HAN4860
tot de la Hangar9, ce spui?
0

#26 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 02 July 2009 - 07:37 PM

Vezi postareadan_mitea, la Jun 26 2009, 04:22 AM, a spus:

Dar de bijuteria asta:
http://www.hangar-9....?ProdId=HAN4860
tot de la Hangar9, ce spui?

Arata bine dar m-am blocat pe Mustang ,este super si o sa-l iau eu pina la urma chiar daca ar trebui sa ma duc pina in state :)
Fotografie Aeriana
0

#27 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2009 - 08:00 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Jun 17 2009, 10:51 AM, a spus:

Baieti nu il considerati pe Laur chiar incepator pentru ca nu este .
Daca zbori super bine cu electrice o vei face si cu termic ramanand
sa experimentezi pornire, chestii de rodaj, reglaje periodice functie de vreme etc.

partial adevarat.
aterizare si decolarea nu au nici o treaba cu electricul, cu spumele !
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#28 Useril este offline   Laur73 

  • fotograf aerian
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1855
  • Inregistrat: 26-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Filmari si fotografie aeriana

Postat 02 July 2009 - 08:04 PM

Vezi postareahash84, la Jul 2 2009, 09:00 PM, a spus:

partial adevarat.
aterizare si decolarea nu au nici o treaba cu electricul, cu spumele !

da domn profesor , las ca-l iau eu si mai vorbim. :) nu cred ca este mai greu sa aterizezi cu un termic decit zborul invrted cu heli .

Aceasta postare a fost editata de Laur73: 02 July 2009 - 08:06 PM

Fotografie Aeriana
0

#29 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2186
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 July 2009 - 08:22 PM

Vezi postareaLaur73, la Jul 2 2009, 09:04 PM, a spus:

da domn profesor , las ca-l iau eu si mai vorbim. :) nu cred ca este mai greu sa aterizezi cu un termic decit zborul invrted cu heli .

nu sunt domn profesor. vorbesc din mica experienta pe care o am. vorbesc din pataniile mele si din ce am vazut la altii. nu te ataca si tu acuma :)
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu