Salutare. Sunt incepator in ale aeromodelismului. De curant am cumparat un Decathlon RTF de la #$%&%#$$ (primul meu aeromodel). Problema e ca nu reusesc sa-l asamblez. In pachetul cu aeromdelul nu am primit decat o punguta mica cu 11 surubele, iar 8 din ele sunt pentru tijele de prindere a aripii, deci imi raman 3 suruburi care oricum nu sunt in deajuns de lungi pentru a prinde anumite parti ale avionului.
Am vazut pe net un tutorial cu asamblarea unui Decathlon, in care in loc de suruburi se folosea un lipici.
Intrebarea mea e cel fel de lipici sa folosesc pentru asamblarea aeromodelului, care sa fie destul de bun incat sa nu ma trezesc cu avionul dezmembrandu-se in aer? Ceva ce se gaseste la Dedeman sau Carrefour?
Pagina 1 din 1
Asamblare Decathlon incepator
Postat 06 June 2009 - 08:26 AM
Postat 06 June 2009 - 07:15 PM
Am reusit pana la urma sa-l lipesc, cu silicon special pentru polistiren. Inca nu l-am scos in aer pentru ca mi-e frica sa nu-l busesc, inca mai exersez cu simulatorul.
Postat 07 June 2009 - 12:01 AM
AgLiAn, la Jun 6 2009, 08:15 PM, a spus:
Am reusit pana la urma sa-l lipesc, cu silicon special pentru polistiren. Inca nu l-am scos in aer pentru ca mi-e frica sa nu-l busesc, inca mai exersez cu simulatorul.
Ai mare grija cu siliconul - ca adeziv. Exista un topic in care se atrage atentia asupra corodarii traseelor comp.electronice de catre acidul acetic vaporizat . Eu as folosi adeziv poliuretanic - standard sau rapid .
My videos
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
Modele FPV
Piper-Wot4
Modelare 3D
Modele pt.simulator - RealFlight :
LazyBee;SpeedyBee;Aurora Scimitar;Sbach 342;BV 141;Heptad
Postat 07 June 2009 - 03:10 PM