Neata
De ceva timp ma chinui sa aduc la viata un model mai vechi . Am schimbat motor , servo , etc , am cumparat caroserie noua am vopsit o zilele astea . Ce a iesit puteti vedea in poze.
Intrebari:
- Fiind o termica ar trebui sa asigur un flux de aer pentru racire motor , unde ar trebui sa tai carcasa pentru aer??? nu as vrea sa o tai in fata in parbriz ; oare se aeriseste daca decupez geamul lateral dinspre motor ???
- Datorita pozitiei rezonatorului acesta este ff aproape de carcasa de caroserie .....s- ar putea sa topeasca in zona aceea??? cum as putea sa protejez caroseria in zona respectiva??? M-am gandit sa pun pe interiorul caroseriei in dreptul tobei o bucata de klingherit ceva un material care nu se topeste la temperatura mare. Aveti alta idee??
- Daca ma poate ajuta cineva cu 2 cauciucuri chiar si uzate cu dimensiunile : diametru interior cauciuc 57-58 mm si latime 35mm cu talon ff mic adika sa nu fie inalte deloc .
Va multumesc
Pagina 1 din 1
sfaturi auto termica sfaturi despre auto termica
#2
Postat 04 June 2009 - 08:48 AM
Este model 1/10 sau mai mic? Pentru carcasa exista o banda speciala din staniol cu adeziv si nu o sa mai ai probleme cu topirea. Incearca la MR pentru banda.
Ar cam trebui sa fie decupata in fata pentru a putea trage filtrul de aer ceva. Nu prea am vazut modele care sa fie decupate numai pe laterala si atat.
O zi buna.
Ar cam trebui sa fie decupata in fata pentru a putea trage filtrul de aer ceva. Nu prea am vazut modele care sa fie decupate numai pe laterala si atat.
O zi buna.
Cola, Ym: hackerash
Fazer Subaru Impreza WRC 4WD PureTen GP 1/10
Spektrum DX3S
"Un fleac. M-au ciuruit."
Fazer Subaru Impreza WRC 4WD PureTen GP 1/10
Spektrum DX3S
"Un fleac. M-au ciuruit."
#3
Postat 04 June 2009 - 09:10 AM
hackerash, la Jun 4 2009, 09:48 AM, a spus:
Este model 1/10 sau mai mic? Pentru carcasa exista o banda speciala din staniol cu adeziv si nu o sa mai ai probleme cu topirea. Incearca la MR pentru banda.
Ar cam trebui sa fie decupata in fata pentru a putea trage filtrul de aer ceva. Nu prea am vazut modele care sa fie decupate numai pe laterala si atat.
O zi buna.
Ar cam trebui sa fie decupata in fata pentru a putea trage filtrul de aer ceva. Nu prea am vazut modele care sa fie decupate numai pe laterala si atat.
O zi buna.
Este model 1/10 si putin mai mare zic eu . caroseria este de 200mm si este putin cam ingusta dar merge.
O sa vb astazi sa vedem daca au asftel de banda. Daca nu au as putea sa o confectionez ( am banda dublu adeziva si as putea sa caut niste folie de aluminiu mai groasa). Poate merge.
#4
Postat 04 June 2009 - 01:18 PM
Decupeaza ambele geamuri laterale fata si fa niste gauri (estetice) in luneta (doua, trei randuri de gauri cu diametrul de 10mm) si va fi aerisit/racit foarte bine.
In the laws of nature, there is nothing imposible except the state of your mind!..
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#5
Postat 04 June 2009 - 02:51 PM
Eu nu as decupa in totalitate geamurile laterale. Poti lasa o portiune de 5mm pe care sa o indoi spre exterior a.i. sa bage cat mai mult aer in interior. Poza nu-i facuta din cel mai fericit unghi, dar intelegi tu...
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 04 June 2009 - 02:51 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1