Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Art-Tech motor rupt - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Cessna 182 Art-Tech motor rupt Am rupt axul motorului, am cumparat alt motor dar nu se potriveste.

#1 Useril este offline   miezu 

• Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 06-May 10

Postat 12 May 2010 - 09:30 PM

Salut,
sunt incepator in ale aeromodelismului si, ca majoritatea incepatorilor, am o problema.
Sa va spun povestea:
Cu entuziasm maxim am cumparat un Cessna 182 Art-Tech de pe site-ul S. din Botosani. Continutul kit-ului:
  • aeromodelul cu servomecanisme montate (4: profundor, carma, si doua pt eleroane)
  • Motor brushless BM2408/21 (nu scrie nimic pe motor)
  • Regulator electronic pentru motor (Art-Tech de 20A)
  • Acumulator LiPo 7.4V/ 1300 mA
  • Incarcator pentru acumulator (Art-Tech balanced cu posibilitatea modificarii curentului de incarcare intre 0.3 si 1 A)
  • 2x Elice + con (8x6)

Am mai cumparat o radiocomanda E-Fly ETC62.

Cum spuneam, cu entuziasm maxim si bine inteles inconstient am plecat in parcul Izvor din Buc. cu gandul ca e spatiu suficient pentru a zbura, neavand nici un pic de experienta pe simualtor sau real.

Concluzia evidenta: am rupt aripa pe jumatate si axul motorului. Aripa am reusit sa o lipesc la loc cu superglue si niste scobitori pt intarire. Sper sa tina. Cu motorul insa am probleme. Cei de pe site nu mai au in stoc un motor care, spun ei, e pentru Cessna si i-am rugat sa-mi recomande altul. Am cumparat un Motor BL Outrunner ADH-300L care nu se potriveste in locul celui vechi. Pe deasupra, motorul vechi avea axul cu filet de 3 si elicea si conul se prindeau cu piulite, iar motorul nou are un sistem ciudat (cel putin pt mine) de prindere.