Modelism - RHC Forum: gf26i benzina - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

gf26i benzina pentru evitarea febrei musculare la brat

#1 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 13 May 2009 - 12:03 PM

am un motor gf26i benzina pus pe avionul urat care zboara frumos - stiu ei cei care l-au vazut - la care pornirea am reusit sa o fac numai cu demaror.
dat fiind faptul ca mai multi colegi de zbor m-au intrebat : nu porneste la pala ? am ajuns sa-mi fie rusine si am hotarat sa il fac sa porneasca la pala
dupa zeci de variante de reglaj la suruburile de high si low precum si diverse deschideri ale clapetei, toate astea dublate fiind de telefoane la diversi prieteni pentru sfaturi am ajuns la concluzia ca individul marunt si galben care a probat motorul la fabrica l-a pornit tot cu demarorul si ca expresia a fost pornit si reglat in fabrica pe stand este doar comerciala
asa ca am pus mana pe surubelnita si am slabit suruburile de la senzorul de avans, am cautat o noua pozitie a lui (bineinteles dupa ce am marcat pozitia initiala) si surpriza ... am reusit sa-l fac sa plece la pala aproape instantaneu la rece sau la cald.
concluzie : nu luati de bune expresii de genul "pornit si reglat pe stand"
p.s. nici nu intrati cu surubelnita in el inainte de a-l porni pentru ca stiu pe cineva cu acelasi motor la care a pornit la pala la prima incercare ...
0

#2 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 13 May 2009 - 03:41 PM

Poze... masuratori .. cum ai mutat cat.. etc...
DT
0

#3 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 14 May 2009 - 02:25 PM

cursa de reglaj e foarte mica
chiar daca corect este sa vorbesc in grade mai usor este sa spun ca e vorba de vreo 2 mm masurati pe carcasa iar ca sens am mutat in directia de rotatie a motorului
am sa pun ceva poze diseara daca am net acasa
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 May 2009 - 06:57 PM

Deci ai micsorat avansul.
0

#5 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 14 May 2009 - 07:42 PM

cam asa arata acum
semnul acela (zgarietura) e pozitia asa cum a venit de la producator

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: HPIM4201.JPG

0

#6 Useril este offline   Red Sky 

  • Gold Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 935
  • Inregistrat: 15-March 06

Postat 14 May 2009 - 07:52 PM

Vezi postareaandreirosca, la May 13 2009, 01:03 PM, a spus:

... am reusit sa-l fac sa plece la pala aproape instantaneu la rece sau la cald.


Dar cum merge in zbor? Mai are performantele initiale?
2mm mi se pare cam mult.

Mie imi pleca greu doar daca motorul era cald dar in rest nu am avut probleme cu el. Pornea f usor si tragea f bine.
www.redsky.ro
0

#7 Useril este offline   andreirosca 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 08-December 06

Postat 14 May 2009 - 07:58 PM

Vezi postareaRed Sky, la May 14 2009, 08:52 PM, a spus:

Dar cum merge in zbor? Mai are performantele initiale?
2mm mi se pare cam mult.

Mie imi pleca greu doar daca motorul era cald dar in rest nu am avut probleme cu el. Pornea f usor si tragea f bine.


as zice ca e mult mai bine si la ralanti si la maximum iar de pornit nu mai vorbesc, pe scurt cred ca pur si simplu au gresit cand l-au asezat la fabrica
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu