Postat 11 May 2009 - 05:38 PM
Va zic eu ca folosesc la incarcare asa ceva ... Deci se pot incarca fara probleme DAR sursa presupun ca va ieste de 12V (cea pt incarcator) trebuie sa suporte atata intensitate cat incarca bateriile. Adica daca sursa are doar 1A , din care incarcatorul ia cam 0.4A va ramane sa incarcati o baterie de 11.1V doar cu 0.6A maxim sau una de 7.4V doar cu 0.8Amax oricat de mare ar fi bateria sau de bun incarcatorul . Daca puneti la acelasi un cablu y de egalizare , va mai trebuie un cablu care sa conecteze in serie mufele de propulsie , DAR incarcarea cu aceeasi sursa , aceeasi incarcator, aceeasi baterie numa 2 bucati in y la egalizare , in cazul bateriilor de 11.1v ca fi de doar 0.3A sau la 7.4v de 0.4A si daaca dati curent mai mare de incarcare la o sursa care nu suporta cat ar trebuie pt acea incarcare puteti sa o ardeti sau sa va treziti ca lasati peste noapte accumulatorii la incarcat si dimineata pe cand credeti ca sau terminat de incarcat ca cica zice incarcatorul ca a scazut tensiunea sursei sub limita admisa de el. Daca vreti fac o poza la cum sunt conectate cablurile mele ...
In cazul in care folositi veti folosi cablu y sa puneti si egalizarea si propulsia in paralele altfel ardeti incarcatorul GARANTAT.
Fac o recapitulare daca cumva nati inteles:
Sursa 1A, 12v - 1 Lipo 7.4v -0.8A incarcare
- 2 Lipo 7.4v calu y(14.8v) -0.4A incarcare
- 1 Lipo 11.1V -0.6A incarcare
- 2 Lipo 11.1V cablu y (22.2v) -0.2A incarcare
Iar la o sursa de 2A se dubleaza intensitatea curentului de incarcare , iar la 3A se tripleaza s.a.
Sper ca vam lamurit
Stima
P.S. va faceti singuri cablurile de egalizare ca nu se gasesc 2s y 4s din caluri de la surse pc iar mufele de la pasarea renascuta .
Aceasta postare a fost editata de BIGfoot: 11 May 2009 - 05:42 PM
Fly to live
Live to fly
Futaba 8FGS, HK 6CH, EM Yak 54 2.2m TGY50, Miss Wind S 50E, Swallow 90 RCGF20, Sukhoi S29 50E V2, TG L-39 EDF90, FG L-39 EDF70, Click, Click C, Sultimate, Elipsia, Bicut V1, Quad 50cm, Radina DLG Stignas, , Heli 450 V2, Funjet.