Modelism - RHC Forum: trigger voltage - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

trigger voltage Ni-Mh Delta Peak

#1 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 October 2004 - 11:37 AM

citez ceva din instructiuni:
"if the trigger voltage is set higher ,there is a danger of overcharging the battery;if set lower,there is a danger of premature termination.We recommend that you carry out a series of test charges to establish the ideal trigger value for your batteries"

deci daca il setez la 10 mv/cell o sa se incarce mai mult bateria,daca il setez la 5 mv/cell e posibil sa nu se incarce destul.
ce draq de teste sa fac?
ca nu inteleg.
flying is my life...
0

#2 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 October 2004 - 11:55 AM

din fabrika l-am gasit setat la 3mv/cell si la carte zice ca e bine intre 5 si 10 mv/cell
alexello une esti?
flying is my life...
0

#3 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 01 October 2004 - 12:20 PM

Incerc eu un raspuns : in orice plaja ai seta delta pick-ul 3-10mV incarcarea se va face cam la fel ,important este ca in timpul incarcarii sa nu se depasesca temperatura max admisibila a acumulatorului care este undeva la 45 Grade.Este evident ca chiar acelasi tip de acumulatori de acceasi capacitate provenind de la firme diferite au caracteristici de incarcare diferite.
Spre exemplu Sanyo are urmatoarele recomandari pentru celulu Ni-Cd de 600mAh:
(Vezi si http://sanyo.wslogic.../N-600AACL.pdf)

Nominal Capacity 600mAh
Nominal Voltage 1.2V
Charging Current
Standard 60mA
Quick 180mA
Fast 900mA
Charging Time
Standard 14 to 16Hrs.
Quick 4 to 6Hrs.
Fast about 1Hr.
Ambient Temperature Charge
Standard 0°C to +45°C [+32°F to 113°F]
Quick 10°C to +45°C [+50°F to 113°F]
Fast 0°C to +45°C [+32°F to 113°F]
Discharge -20°C to +60°C [ -4°F to 140°F]
Storage -30°C to +50°C [ -22°F to 122°F
Iulian
0

#4 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 01 October 2004 - 12:40 PM

Silviu tata

avem asa: 3 mV inseamna de fapt 0.003 V, deci vei avea la o celula 1.203 V dupa cum zic astia de produc incarcatoare. Este evident ca o precizie de miimi de voltzi este o exagerare din moment ce incarcatoarele (chiar daca sunt capabile de astfel de precizii) nu sunt livrate cu cabluri de lungimi si rezistivitatzi bine determinate pentru asa ceva, ce sa mai vorbim de mufe...

Eu in mod curent lucrez pa Triton cu 10 mV/ gelula de NiCd, adicatele bateria va fi incarcata cand se atinge 1.21V. In astfel de conditzii ating incarcari de pana la maximum +7% peste capacitatea packului.

Decizia oricum o alegi dupa cum crezi ca e mai bine
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#5 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 01 October 2004 - 02:06 PM

Ba baieti. Stati asa.. luati-o incet si sistematic.

Intai incep cu o bucata de raspuns pentru IlPadrino.
N-ai inteles bine problema, milivoltii aia nu se refera la cat iti incarca Celula peste 2 volti.
Nu, se refera la o metoda de determinare a sfarsitului incarcarii.

S-a observat urmatorul lucru: atat la acumulatorii NiCd cat si la NiMh, dandu-i un curent constant, tensiunea pe acumulator creste. Si tot creste, creste.. cu o panta mai mica sau mai mare.. pana la un moment dat cand are un MOTZ. Dupa care motz, tensiunea coboara o leaca... variabil de mult in functie de n-chestii... dupa care tensiunea iarasi urca, si o va tot tine asa pana cand o crapa acumulatorul.

Ei, milivoltii astia la fenomentul DE MAI SUS se refera, la detectarea motzului.
Iar motzul respectiv apare in diferite momente ale incarcarii, in functie de tipul de acumulator.
Ca d-asta se specifica sa nu incarcati NiCd pe charger NiMh si invers....

Care-i diferenta? Pai, variaza distanta intre motz si atingerea maximului (real) al incarcarii in functie de tipul de acumulator. In spetza, la NiCd cam coincide cu terminarea incarcarii pe cand la NiMh... ai mai putea baga o vreme curent. (pentru posesorii de Tritoane, vedeti ca se schimba meniul in functie de tipul de acumulator selectat. Si astfel, pentru NiMh mai aveti posibilitatea sa setati cu ce curent ma incarcati celula dupa detectia terminarii incarcarii. Parca se numea "top off charge")


rezumand, ca poate am intrat prea in detaliu.

Daca nu vreti sa riscati nimic, alegeti un delta-peak cat mai mic (milivoltii ceia). Ce riscati? Riscati terminarea prematura a incarcari pentru acumulatorii foarte noi, (si aveti la faza asta pe Tritoane un parametru din care setati dupa CAT TIMP sa se uite dupa MOTZ). Si cam acelasi fenomen pentru acumulatorii abuzati sau... statuti.

Cel mai simplu, mergeti pe-o valoare cam la 50% din plaja (pana va lamuriti EXPERIMENTAL, dupa cum BINE zicea omu' ala in articol.) si bine-nteles, dublarea cu o sonda termica este binevenita. Nu uitati insa de conversia Celsius-Fahrenheit, si de setarea valorii de prag cam la 20grade peste temperatura ambianta.
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#6 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 02:39 PM

M-a uns pe suflet raspunsul tau, Alex. Stiam si eu ceva asemanator, dar nu chiar asa clar.
Si eu am Triton, la NiMh nu prea pun top-off, ca nu am timp, da stiu ca ii face bine; in schimb, am setat si la NiCd si la NiMh valoarea medie data de cartea incarcatorului si merge.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#7 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 October 2004 - 02:41 PM

deci eu nu-i incalzesc.cel putin acasa ii incarc sub 1c lipiti de un cooler de sursa si raman reci.
problema este ca am trei packuri identice luate cam in acelasi timp si folosite cam in mod egal.
doi din ei trec de 1000 mah pe cand unul ramane la optsute si ceva.

Citeaza

Riscati terminarea prematura a incarcari pentru acumulatorii foarte noi, (si aveti la faza asta pe Tritoane un parametru din care setati dupa CAT TIMP sa se uite dupa MOTZ). Si cam acelasi fenomen pentru acumulatorii abuzati sau... statuti.

da cu acumulatorii care nu sunt foarte noi si nici abuzati sau statuti?
cat despre milivoltii stiam cam care e treaba.dupa motz tensiunea pe celula scade ceva .daca scazutu ala e peste x mv atunci e sfarsit de incarcare.(mai pe limba noastra)
o sa merg pe 7mv/celula sa vad ce iese.
flying is my life...
0

#8 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 October 2004 - 02:48 PM

alexella, la 1 Oct 2004, 14:06, a spus:

(pana va lamuriti EXPERIMENTAL, dupa cum BINE zicea omu' ala in articol.) si bine-nteles, dublarea cu o sonda termica este binevenita. Nu uitati insa de conversia Celsius-Fahrenheit, si de setarea valorii de prag cam la 20grade peste temperatura ambianta.

pana ma lamuresc experimental ce?
la cat trebuie sa ajunga packul incarcat?la cat scrie pe el? de ex 1000 mah.
pai ajunge acolo si cu 3mv si cu 7 mv!
flying is my life...
0

#9 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 01 October 2004 - 03:11 PM

Silviu 7mV/ celula e super OK mai ales ca packul nu e nou.

Alexella: mda; nu m-am exprimat la marele fix, intr-adevar milivoltzii aia setatzi, inseamna acea cadere de tensiune inainte de atingerea incarcarii maxime, dar revin asupra a ce ziceam:

3mV/ celula e o valoare atat de mica, incat este aproape sigur ca nu va reusi nici macar tritonul sa-l sesizeze la marele fix (si probailitatea creste cu numarul celulelor din pack), si deci va opri incarcarea mai repede de cat ar fi de dorit. Intr-adevar Tritonul are o setare top off charge, care trece pe curentzi mult mai mici de incarcare in preajma maximului, da nu cred ca se foloseste careva de aceasta functzie pe camp.

Din experientza proprie: toate packurile noi pe care le-am avut le incarcam de cel putzin de patru ori la 3mV (NiMh), respectiv 5mV (NiCd) cu C/3 si atentzie: NICIODATA NU AM ATINS CAPACITATEA INSCRISA A PACKULUI
Am trecut apoi la 7mV in cazul NiMh si 10 mV in cazul NiCd cu incarcari de 2C si castigam aprox 7% in plus din capacitatea inscrisa pe pack.

Tragetzi concluziile....
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#10 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 01 October 2004 - 03:26 PM

il padrino, am scuipat toata scoala pe fizica (adica nu s-a lipit de mine ioc), dar sa stii ca (,) capacitatea "castigata" de tine prin marirea pragului de la 3 la 7-10mV e caldura emanata de pac la sfarsitul incarcarii. Gurile rele spun ca pe langa timp pierdut e vorba si de diminuarea vietii pacului. Daca am dreptate, explicati voi de ce. Daca nu, nu incercati sa-mi explicati de ce :D :( :(
pe de alta parte, cei ce vor sa aiba un acumulator pina ies la pensie, trebuie sa-l protejeze, nu? :lol:

Aceasta postare a fost editata de BogdanStancu: 01 October 2004 - 03:28 PM

Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#11 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 01 October 2004 - 04:31 PM

pack-urile astea, comportamentul lor.. tine si de statistica.

poti avea un lot de celule in buna stare de functionare, dar pana cand nu selectezi la sange fiecare celula in parte, nu prea poti ajunge la rezultate similare cu mai multe pack-uri. (ASTA-i motivul pretului piperat pentru acele tipuri de pack-uri). Asa ca Silviule, ala de 800 cred ca are o celula care incepe sa cedeze.


intr-adevar, acumulatorii din modelism NU sunt exploatati rezonabil deci nu vad de ce sa impingeti spre perfectiune conditiile de incarcare. Evitati greselile grosolane, nu-i lasati sa lancezeasca prea mult timp, nu-i frigeti la 80 de grade si... o sa aveti multe zeci de cicluri de incarcare/descarcare in parametrii... Cu timpul, si CU STRESUL... ei se vor inmuia. Asa stau lucrurile!!!


Plus ca, performante deosebite ale acumulatorului se cer in conditii competitionale doar. In rest.. it's only fun..

spor la... treaba

alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#12 Useril este offline   charlie 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 765
  • Inregistrat: 31-May 04

Postat 01 October 2004 - 04:46 PM

Ma bag si eu in discutie ca musca in lapte dar sper ca ce voi scrie aici sa fie de folos macar lui Silviu. Lui Alex nu-i mai trebuie ca asta e vulpoi batran, il cunosc, si mananca pe paine acumulatori dinastia. :lol: Hai Alex(ella) zi ca nu!? :( :( :(

Deci va-m atasat o foaie de catalog de la niste acumulatori GP de 3300mAh. Acolo se dau si niste curbe de incarcare unde se vede cam cum arata TENSIUNEA pe celula respectiva dea lungul timpului. Tensiunea creste creste creste si la un moment dat face acel DELTA PEAK.

Exista doua feluri de detectie a terminarii incarcari bazate pe DELTA PEAK si anume atunci cand dV/dT=0 si a doua atunci vand dV/dT schimba semnul. Mai pe romaneste...sunt unele chargere care se tot uita la acumulator si urmaresc variatia tensiunii. Atata timp cat creste este OK...pana in momentul cand incepe sa nu mai creasca si ramane putin constanta...adica dv/dt=0...tensiunea nu mai variaza dea lungul timpului. In acest moment unele chargere termina incarcarea. Vezi MAX712 de exemplu.

Al doilea caz este cel cand dV/dt schimba semnul. Adica tensiunea pe acumulator dupa ce a stat nitel constanta in varful acelui varf...PEAK...incepe sa scada si scade si scade cativa milivolti....EI BINE ACEASTA VALOARE O CAUTA CHARGERUL. Se uita la tensiunea pe acumulator si daca tensiunea pe acumulator a scazut cu 3mV sau 7mV sau 10mV fata de acel varf chargerul termina incarcarea.

In documentatia atasata se si specifica cat sa fie acea tensiune ca sa se termine incarcarea...pentru cazul nostru este 0-5mV. deci daca incarcati acesti acumulatori cu Tritonul specificati 5mV sa zicem ca sa se termine incarcarea.

Acum se stie ca multe chargere continua "incarcarea" cu un curent foarte mic...de regula C/10, C/15 sau C/20 depinde de constructor, curent care nu dauneaza acumulatorului. Chiar si in documentatie se specifica ca acest acumulator se poate incarca cu 330mA (adica C/10) timp nelimitat....sta la dospit micutz-ul.
Chiar si eu inainte de zbor pun acumulatorii la incarcat si dupa ce s-au incarcat ii las peste noapte la 50mA sa "dospeasca"...:D

Succese si daca aveti si alte intrebari...nu ezitati sa le puneti pe forum. Astfel mai aflam si noi una alta.

Fisiere atasate


0

#13 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 04:08 AM

charlie, la 1 Oct 2004, 16:46, a spus:

Acum se stie ca multe chargere continua "incarcarea" cu un curent foarte mic...de regula C/10, C/15 sau C/20 depinde de constructor, curent care nu dauneaza acumulatorului.

continuarea incarcarii=trickle charge?
flying is my life...
0

#14 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 02 October 2004 - 07:48 AM

BogdanStancu, la 1 Oct 2004, 15:26, a spus:

il padrino, am scuipat toata scoala pe fizica (adica nu s-a lipit de mine ioc),...

....pe de alta parte, cei ce vor sa aiba un acumulator pina ies la pensie, trebuie sa-l protejeze, nu? 8)

Bogdan baiat - poate miroase a lauda de sine, da la fizica eram shi inca sunt competitiv, dar ast nu importa ci faptul pe care tocmai Alexella il mentzionase shi anume:

"intr-adevar, acumulatorii din modelism NU sunt exploatati rezonabil deci nu vad de ce sa impingeti spre perfectiune conditiile de incarcare. Evitati greselile grosolane, nu-i lasati sa lancezeasca prea mult timp, nu-i frigeti la 80 de grade"

adicatelea, noi prin excelentza macelarim packurile astea ori de cate ori bagam un zbor sau o cursa terestra cu ele, prin simplu fapt ca le dam jos in stare fierbinte de pe modele, ori exact asta e dusmanul al mai mare al packului. Shi ca sa nu fiu acuzat ca ma bag pe un teren necunoscut mentzionez ca am studiat un an electrochimie shi cunosc toate sarurile shi suportzii aferentzi utilizatzi in fabricarea acumulatorilor. Deci nu potzi spune ca protejezi packul, cand il incingi la exploatare peste temperatura de disociere a sarurilor, fenomen ireversibil.

Shi sa mai clarificam o treaba, de unde s-a pornit de fapt in aceasta discutzie, anume: PRECIZIA de milivoltzi. Totzi astia de avetzi un aparat de masura digital probabil ca atzi observat la masuratori de trei zecimale ca ultima cifra este extrem de instabila, datorita conectarii sau a altor cauze, lucru ce in mod clar se intampla si in timpul incarcarii. Evident cu cat aceasta sensibilitate e mai mare cu atat chargerul va opri mai repede incarcarea....

Pentru bibliografie realmente stiintzifica va pot pune la dispozitzie lucrari Elsevier, UPB etc

S'auzim numai de bine
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#15 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 02 October 2004 - 11:41 AM

Charlie!

Uite, ca sa spargem niste mituri anapoda, propun sa facem un experiment cu osciloscopul ala de-l ai la vanzare. Ziceai ca face shi masuratori in timp real.

Propun asa: O incarcare a unui pack cu tritonul (la curent constant/ shi monitorizarea temperaturii) shi urmarim evolutzia tensiunii (cresterea ei) pana la aparitzia delta peak-lui, apoi comparam valoarea osciloscopului cu valoarea setata la Triton. Ce zici, ne bagam?
De fapt trebuiesc facute mai multe masuratori in aceleasi conditzii sa vedem, daca rezultatele sunt reproductibile
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 October 2004 - 11:45 AM

setat pe 7 mv apropape l-am adus in paramaterii initiali-dupa incarcari-descarcari succesive!!
de la 610 ma incarcarea initiala de acu cateva zile-am ajuns la 930 ma incarcat cu 0,8 A
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   charlie 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 765
  • Inregistrat: 31-May 04

Postat 04 October 2004 - 09:10 AM

Bravo Silviu...inseamna ca usor usor pakul ala si-a revenit...asa fac si eu la acumulatorii mei...dupa fiecare wekend zburat ii pun la cicluri dinastea in timpul saptamanii si pana weekendul care urmeaza isi mai "revin". Este adevarat ca am un pack la care nu mai am ce sa-i fac...a ramas odata dupa un cras in copac cuplat la motor si a stat asa pana s-a scurs toata vlaga din el. Acum in loc de 1200mAh mai are doar 750 oricate cicluri i-am facut.

Pentru IlPadrino...faptul ca la un instrument de masura ultima cifra se "balbaie" nu este neaparat din cauza ca tensiunea masurata se "balbaie" ci datorita erorii de conversie care nu poate sa decida asupra unei JUMATATI DE DIGIT. Adica de exemplu daca vei masura o tensiune de 1000.5mV pe display vei vedea 1000 sau 1001 adica cifra se balbaie in jurul valorii de 1000.5 dar nu stie exact cat este ...jumatatea aia de volt se aduna sau se scade.....ma rog...nu stiu daca am exemplificat prea bine....cine a mai citit cum e cu masuratorile astea poate i se aprinde un beculet.

Legat de osciloscopul ala...experimentul nu se poate face deoarece viteza de baleiere a jucariei este prea mare....practic nu este o placa de achizitie care sa ia esantioane de tensiune din secunda in secunda sa zicem....el ia 100 de esantioane pe o perioada de 0.5s...pe care le afiseaza dupa care sterge sa zicem memoria si mai ia inca 100de esantioane etc. Trebuie scris un soft care sa vorbeasca cu el si sa ia un esantion la fiecare secunda si sa traga un grafic...ceva de genul asta. Jucaria nu e buna pentru experimentul propus din pacate.


Numai bine.
0

#18 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2004 - 10:24 PM

Salut !

Scuze ca ma bag si eu..
Eroarea de masura este adevarat ca se datoreaza sistemului de conversie al ap.digital, de-aia unii folosesc real-time analogice. Datorita influentei rezistentei sondelor, temperaturii, bateriei, etc. , cat si a imposibilitatii de a decide daca 1.0005 va fi afisat ca 1.000 sau 1.001. Datorita variatiilor de mai sus apare 1.0006 > 1.001 iar 1.0004 > 1.000. La toate digitalele se foloseste pentru corectie o scala inferioara sau extensii de scala.

Pentru monitorizare cel mai bine este cu o placa de achizitie sau un analogic. Problema este ca trebuie sa scrii valori din 5 in 5 min. si risti sa pierzi exact momentul important.
Din pacate, daca s-a degradat chimic nici un charger nu mai ajuta.

Numai bine si scuze ptr.batut campii.
:)
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#19 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1598
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 October 2004 - 10:27 PM

Din nou..
Daca va intereseaza am un tip de osciloscop care merge pe paralel. Softul include si monitorizare pana la 24h si alte chestii. Daca va ajuta dati un mail sau msn. Poate totusi iese ceva..

Salutari.
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#20 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 08 October 2004 - 12:30 AM

dar cum pot formata un pack cu un incarcator MC 2002, stie careva, ca mi se opreste cand stie el nu cand am io nevoie....?!!!!
0

#21 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 October 2004 - 07:04 AM

problema la mc 2002 este ca are maximum charge time setat la (45) 90 de minute si nu poiti sa-l maresti.
am vazut chargere cu ambele valori.delta peaku functioneaza automat si nu ai ce-i face.
de obicei formatarea se face cu un curent mic sa zicem 300 de ma si packu nu apuca sa se incarce la curentu asta in timpul setat de fabrica.ce sa mai vorbim de descarcare.
fara incarcare-descarcare la curent mic nu poti formata packurile.
cauta pe cineva cu un charger destept si formateaza la el,ca cu al tau nu merge.
flying is my life...
0

#22 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 08 October 2004 - 02:15 PM

buuuna treaba.... oricum multumesc!
0

#23 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 December 2004 - 04:37 AM

Ce parere aveti de http://robroller.free.fr/chargeur.htm
Se bazeaza pe MAX712, MAX713 . Este si foaia de catalog.
As vrea sa=mi fac un incarcator propriu pentru Nicd. Daca aveti alte scheme dar nu foarte complicate, ca nu prea am chef de multa migaleala, va rog sa le postati.
Parerea mea este ca-i mai simplu cu CI specializate.
Uitati-va si la http://pdfserv.maxim...MAX712EVKIT.pdf
http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv...v_pk/1666/ln/en
http://home.concepts...arre/id54_m.htm

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 December 2004 - 05:07 AM

0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu