Pagina 1 din 1
Motoare termice Cuplul maxim
#2
Postat 10 January 2003 - 09:10 AM
...in urma...adica odata ce ai atins turajul maxim ai trecut de mult de cuplul maxim! Diagrame de acest fel se gasesc de obicei prin reviste sau alte surse...cartile tehnice nu prea dau detalii de acest gen! Poate pe net sa gasesti o diagrama a motorului tau?
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.
#3
Postat 10 January 2003 - 11:42 AM
De regula cuplul maxim este undeva la 70-80% din turatia maxima a motorului.
Eu am un OS MAX 2.11, 1.4Hp si 38.000 rtm.
Acest motor dezvolta 1.4Hp la 32.000 rtm.
De regula in cartea tehnica se mentioneaza turatia maxima si turatia la care dezvolta puterea maxima!
Sper sa nu gresesc!
Eu am un OS MAX 2.11, 1.4Hp si 38.000 rtm.
Acest motor dezvolta 1.4Hp la 32.000 rtm.
De regula in cartea tehnica se mentioneaza turatia maxima si turatia la care dezvolta puterea maxima!
Sper sa nu gresesc!
RHCForum - Webmaster
#4
Postat 10 January 2003 - 12:49 PM
...n-am indraznit sa caut o lege de conversie nici macar procentuala pentru motoarele termice in ceea ce priveste cuplul...ma simt depasit, rearaiadreacu de scientisti rachetologi!!!!
...la motoarele aero se recomanda elicea pentru cuplul maxim...rezultand turatia la cuplul maxim!
Cum e la cele auto?
...la motoarele aero se recomanda elicea pentru cuplul maxim...rezultand turatia la cuplul maxim!
Cum e la cele auto?
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 10 January 2003 - 01:34 PM
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.
#5
Postat 10 January 2003 - 06:46 PM
...complication!!!!!!!!!!
Plecand de la specificatia producatorului cu privire la turatia la care motorul dezvolta puterea maxima si in functie de scopul urmarit respectiv viteza sau "demaraj" se alege raportul de transmisie.
(spun tampenii?)
Plecand de la specificatia producatorului cu privire la turatia la care motorul dezvolta puterea maxima si in functie de scopul urmarit respectiv viteza sau "demaraj" se alege raportul de transmisie.
(spun tampenii?)
RHCForum - Webmaster
#6
Postat 10 January 2003 - 07:53 PM
Nu spui timpeni deloc. In functie de ce vrei de la model si de motor alegi transmisia ( raport pinioane)(la auto).
Bog
Bog
#7
Postat 11 January 2003 - 01:20 AM
Salut,
nu trebuie uitatä influenta nitromethanului in combustibil. La motoarele mici, auto, pinä la 3,5 ccm nitro contribuie eficient la räcire si simplificä reglajul, la motoarele mari aero de la 7,5 ccm in sus se simte sporul de putere in functie de concentratia de nitro mai ales la motoarele 4T.
Sänätate
nu trebuie uitatä influenta nitromethanului in combustibil. La motoarele mici, auto, pinä la 3,5 ccm nitro contribuie eficient la räcire si simplificä reglajul, la motoarele mari aero de la 7,5 ccm in sus se simte sporul de putere in functie de concentratia de nitro mai ales la motoarele 4T.
Sänätate
Mesterica, pe ce pune mina strica.
#9
Postat 11 January 2003 - 12:02 PM
Eu am motoare OS Max, NovaRossi, CMB si la toate producatorul da turatia optima unde motorul dezvolta maxim power!
Eu ti-am dat acest coeficient aproximativ de 70-80%, insa unele motoare urca pana la 85-90%.
Intra pe TowerHobbies la sectiunea motoare termice, unde vei gasi toate tipurile de motoare prezentate cu specificatie, etc.
Am uitat sa zic ca acest coeficient de 70-80 % il regasesti la motoarele auto.Aceste motoare dezvolta puteri foarte mari in comparatie cu cilindreea mica.Ex. un motor de 3.5 cc auto poate dezvolta pana la 3Hp la o turatie de 32-34.000 Rtm pe cand un motor de aero ca sa ajunga la 3Hp trebuie sa aiba in jur de 20-30 cc!
Da spune exact care este problema ta, ptr. ce ai nevoie de aceasta informatie?Poate te putem ajuta mai mult.
Eu ti-am dat acest coeficient aproximativ de 70-80%, insa unele motoare urca pana la 85-90%.
Intra pe TowerHobbies la sectiunea motoare termice, unde vei gasi toate tipurile de motoare prezentate cu specificatie, etc.
Am uitat sa zic ca acest coeficient de 70-80 % il regasesti la motoarele auto.Aceste motoare dezvolta puteri foarte mari in comparatie cu cilindreea mica.Ex. un motor de 3.5 cc auto poate dezvolta pana la 3Hp la o turatie de 32-34.000 Rtm pe cand un motor de aero ca sa ajunga la 3Hp trebuie sa aiba in jur de 20-30 cc!
Da spune exact care este problema ta, ptr. ce ai nevoie de aceasta informatie?Poate te putem ajuta mai mult.
RHCForum - Webmaster
Arata acest topic
Pagina 1 din 1