Achizitie modele noi Cessna 2,1M si P51 1,81m
#1
Postat 31 January 2009 - 12:18 AM
si P51D MUSTANG 140 scale link aici
Unul soseste saptamana viitoare, iar primul....nu se stie precis.
Acum "boacana" este facuta. Astept injuraturile si laudele. Cu alte cuvinte niste pareri despre ele (pe moment din poze si descriere) si dac stie cineva ceva mai concret despre aceste modele de la acest producator.
#2
Postat 31 January 2009 - 06:42 AM
poze aici la sanpetru,iar cu o pagina mai in fata si modelul in zbor.
model greu cu incarcare mare,destul de greu de zburat-nu semana cu zborul scale-pur si simplu era o bomba zburatoare.jamba fata se indoia aproape la fiecare aterizare.
#3
Postat 31 January 2009 - 09:06 AM
SILVIU66, la Jan 31 2009, 06:42 AM, a spus:
poze aici la sanpetru,iar cu o pagina mai in fata si modelul in zbor.
model greu cu incarcare mare,destul de greu de zburat-nu semana cu zborul scale-pur si simplu era o bomba zburatoare.jamba fata se indoia aproape la fiecare aterizare.
Ok dar nu conteaza si scala? Asta care-l doresc are 2,1m, are si flapsuri etc
#4
Postat 31 January 2009 - 09:29 AM
al tau o sa fie o frumusete,sa ne pui poze cand vine.
#5
Postat 31 January 2009 - 09:40 AM
Cat despre mustang, am vazut mai multe variante si de polistiren si de lemn care aveau aceeasi problema: o cursa mai mare a profundorului rupeau fileul de pe aripa si modelul se angaja. Daca vrei sa-l zbori scale nu va avea nici o problema, dar vei avea probleme la acrobatii mai agresive.
Oricum mult succes si spor la constructie si kit review!
Numai bine,
Calin
#6
Postat 31 January 2009 - 12:39 PM
este drept ca nici pe net nu am gasit nimic l;a acest model de la cmpro.
#7
Postat 31 January 2009 - 12:50 PM
Radu_, la Jan 31 2009, 12:39 PM, a spus:
este drept ca nici pe net nu am gasit nimic l;a acest model de la cmpro.
Kriminel, la Jan 31 2009, 09:40 AM, a spus:
:)
#8
Postat 31 January 2009 - 12:57 PM
Kriminel, la Jan 31 2009, 09:40 AM, a spus:
P51 este un warbird, iar acest comportament este absolut normal pt el... si nu numai.
Mai mult de atat P51 nu a excelat niciodata in lupte la joasa inaltime (a se citi acrobatie "agresiva") tocmai datorita caracteristicii de mai sus. Se comporta insa foarte bine la peste 5000m si angajari in lupta in mare viteza. Cel mai mare atu al sau era acceleratia foarte buna. De asemenea se descurca onorabil si ca vanator de bombardiere.
#9
Postat 31 January 2009 - 01:15 PM
#10
Postat 31 January 2009 - 01:23 PM
In rest e un model reusit si asta, ii place ce-i drept viteza si elementele acrobatice largi, care nu-l franeaza prea mult.
#11
Postat 31 January 2009 - 03:15 PM
Radu_, la Jan 31 2009, 12:39 PM, a spus:
este drept ca nici pe net nu am gasit nimic l;a acest model de la cmpro.
Salut Radu,
Mustangul il am si eu de vre-un an si ceva dar nu l-am montat inca. Are unele inexactitati (decuparile pentru trecerea comenzilor directiei de exemplu) in manual (un A3 fata verso).
Poate le montam in paralel.
Adrian
#12
Postat 31 January 2009 - 03:30 PM
Cessna va fi destul de greu de pilotat. Incarcarea alara este marisoara. Si ei ii place viteza.
Sunt modele scale si trebuie zburate in consecinta. Doar marii maestri pot scoate altceva din ele...parerea mea.
Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 31 January 2009 - 03:31 PM
#13
Postat 03 February 2009 - 04:52 PM
Radu_, la Feb 2 2009, 09:01 PM, a spus:
Va spun eu dragii mei, totul tine de "dresaj".
Acum vreau sa zugravesc. Am un perete nefolosit si ma bate gandul sa fac un fel de vitrina incastrata in perete.
Salut
offtopic,heli din imagine esta Eco16?
#14
Postat 13 February 2009 - 10:04 PM
Cam tardiv raspunsul ;) Intre timp a sosit si primul model P51
Daca prezinta interes, pot sa postez un Kit Revew
Fisiere atasate
-
q_Asa_a_sosit002.JPG (166.17K)
Number of downloads: 325 -
q_Asa_a_sosit001.JPG (164.91K)
Number of downloads: 329
Aceasta postare a fost editata de Radu_: 13 February 2009 - 10:09 PM
#15
Postat 17 April 2009 - 02:41 PM