Packuri Li-polimer Intretinere
#1
Postat 07 April 2009 - 09:37 AM
Sambata asta, dupa cateva reprize de planor (de ma durea gatu' de stat cu privirea in sus), am tras un zbor de vreo 38' in care n-am prea prins termica. In consecinta am tras un numar destul de mare de urcari cu motorul, iar eu cand urc, urc cu motorul in blana, nu asa orice...
Rezultatul final? La aterizare packul mai avea destula zeama incat sa TRAGA serios planorul, deci mai zburam linistit 10 minute. Dupa binemeritatele 10 minute (sau or fi fost 20? nu mai stiu, sigur insa au fost cel putin 10) de hodina, la incarcarea packului de 11,1 V / 1250 mAh (pack de un an si ceva vechime) chargerul a bagat in el nu mai putin de 1180 mAh, la un curent de incarcare de 1,2A. Nu este cine stie ce pack, e o chinezarie branduita de cei de la Botosani (nici nu am mai vazut la ei asa ceva in ultima jumatate de an). Conditii de lucru:
- o juma' de an a papat, in medie cam la 1,7 saptamani, 2-3 reprize de munca (cu foarte putine cazuri de descarcare "adanca"; cred ca o singura data mi-a taiat motorul, daca s-a intamplat asta vreodata);
- acasa a stat aproape exclusiv in frigider la 3-5 grade C (era pus la pastrare imediat ce ajungeam de la camp, si era scos de acolo cand duceam toate sarsanalele la usa pentru a pregati plecarea la zbor);
- regulatorul de pe planor e de 18 A (regulatorul stoc de pe Arcus) si de cand sta p-afara e rece (inainte sa-l scot il apucau caldurile, deoarece inauntru nu prea e ventilatie, si tot p-acolo sta si packul), in conditiile in care rata packului este de 20 C / 25 C (30 s). Dar nu are unde sa dea atata curent...
Deci pack exploatat sub limita specificata de producator + pastrat la frigider (NU congelator!) => viata lunga. Sunt curios cum o sa faca la iarna pe Iak, care Iak nu papa chiar in halul asta (cu tot BEC-ul de 8 A) deci slabe sanse sa se incalzeasca. Apropo de incalzit packurile iarna, le tine careva prin buzunare inainte sa le puna pe avion? :rolleyes:
#2
Postat 07 April 2009 - 09:43 AM
ave, la Apr 7 2009, 10:37 AM, a spus:
nu vreau sa le fac reclama, dar packurile alea au fost extraordinare. ai mei au cedat dupa 2 ani. ma atasasem de ei. un an au fost folositi la greu. in medie 2 incarcari/descarcari pe saptamana. acum au imbatranit saracii. nu mai dau curentul necesar , asha ca i-am pus la demaror :rolleyes:. raportul pret/calitate imbatabil. sa vedem flight power cat o sa reziste. ne vedem peste 1 an tot aici http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#3
Postat 07 April 2009 - 09:50 AM
#4
Postat 07 April 2009 - 10:31 AM
#5
Postat 07 April 2009 - 11:05 AM
Calin, la Apr 7 2009, 10:50 AM, a spus:
al req pack de 1800 amperi.. am vrut sa zic mA http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
#6
Postat 07 April 2009 - 12:16 PM
Eu ma gandesc ca poate fi incarcatorul de vina (e prea bland cu ele:-p) al meu fiind un Robbe No.8487
Aceasta postare a fost editata de s0s0: 07 April 2009 - 12:17 PM
1:10 TT01;TA05/Mamba;Xray t2/Xcelorin;Schumacher Fusion .28;losi xxx-s;
1:8 graupner Flash/zx21;graupner Flash/Mamba BL
Bj 26;graupner Carbon ECO
dx3r,mtx pro,etc62
For help call:0724885194
For rent:rentech.ro
#7
Postat 07 April 2009 - 12:33 PM
Calin, la Apr 7 2009, 12:05 PM, a spus:
Chiar mAh, putem spune... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
#8
Postat 07 April 2009 - 01:31 PM
s0s0, la Apr 7 2009, 01:16 PM, a spus:
Eu ma gandesc ca poate fi incarcatorul de vina (e prea bland cu ele:-p) al meu fiind un Robbe No.8487
E posibil sa fie si de la incarcator, dar nu bag mana-n foc nici pentru pack. Ce varsta are, cum ai tras de el, cat de cald a stat etc.
Unii ar putea sa-ti povesteasca de tot felul de natii de packuri care au tinut doar 2-3 zboruri.
#9
Postat 09 April 2009 - 01:56 PM
http://www.modelflyi...icle.asp?a=4629
Ar putea fi tradus si tintuit in frunte.
#10
Postat 15 April 2009 - 08:15 PM