Salut!
Am fost azi la terenul de fotbal din capatul liniei 3, pentru o sesiune de FPV cu quad-ul.
Totul a mers perfect, pana in momentul in care quad-ul a hotarat sa faca un flip si sa faca cunostinta cu betonul.
Rezultat: un brat rupt, o elice rupta si un cablu rupt de la motor (norocul meu ca se poate remedia).
Nu a fost vina mea, nu a fost vina vantului (inexistent), placa KK2 a fost tot timpul in autolevel si s-a comportat frumos....cel putin pana la crash..
Semnalul video a fost super fain fara nici un fel de intrerupere, gratie antenelor cloverleaf/skewplanar care mi-au venit de la FPVHobby.com.
Dupa crash, am pus bateria in Aripa si am zburat inca o jumatate de ora sa ma linistesc. Aripa s-a comportat minunat, la aterizare l-am pus sa planeze spre mine si l-am prins din aer LOL.
Dupa tura asta scurta de FPV, am decis sa merg mai departe cu ideea, mi-a placut super tare, m-am acomodat foarte repede cu punctul diferit de vedere care este oferit de pe bordul quad-ului. E super tare cand te vezi in ochelari si treci deasupra capului si auzi si simti vantul generat de elici, e un pic si confuz.
Deci cine are spre vanzare un brat de rezerva? Serjuro? http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/drinks.gif
Hehe.
Oricum, intre timp am invatat sa fac flip-uri cu Hubsan X4:
http://www.youtube.c...5wXBxk2&index=1
si crash-ul la fratele mai mare:
http://www.youtube.c...5wXBxk2&index=2
Daca aveti idei ce s-a intamplat asept opinii. Ca sa se evite anumite discutii, radiocomanda Turnigy 9X e pe 2,4Ghz si sistemul FPV e pe 5,8Ghz.http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/excl.gif