Aerodrom Dezmir Cluj-Napoca
#1233
Postat 29 January 2016 - 02:01 PM
Lajos, la 29 January 2016 - 01:58 PM, a spus:
...la Chiribis,linga Marghita-Bihor cu Baby,si Faunus -un mic acrobat-
Buna ziua, am si eu un Solius modificat sa aiba si flapsuri dar am lipo 3s4000mah, cu motor Himax 3514 1250kv, care papa la max cam 40Ah. Daca as fi pus un 3s2200mah ma tinea motorul 2-3 minute doar cred... :)
Puteti detalia despre ce modificari ati facut ?
Multumesc,
Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 29 January 2016 - 02:01 PM
#1234
Postat 29 January 2016 - 02:11 PM
Andrix_y, la 01 January 2016 - 10:51 AM, a spus:
.....in sfirsit,...acolo este locul aeromodelistilor,nu pe tot feluri de gropi si vai aiurea.Va revine sarcina sa intretineti o fisie de unde decolati si aterizati, sa se vada ca acolo"locuieste cineva".Va doresc multe ore,zile placute in pasiunea noastra comuna de aeromodelism...
#1235
Postat 29 January 2016 - 02:54 PM
SerjuRO, la 29 January 2016 - 02:01 PM, a spus:
Puteti detalia despre ce modificari ati facut ?
Multumesc,
.....-in primul rind nu trebuia sa faci modificari ptr.flaps...Puteai sa folosesti ptr.frina eleroanele,dar "in sus"folosind programul in emitator.Astfel ambele eleroanele se bracheaza in sus,permitind totusi controlul lor...
-am facut citeva poze sa-ti fie mai usor sa intelegi ce vreau sa explic....
-am intarit fuselajul de a lungul lui cu folie autoadeziva.Protejeaza la atrizare,si la torsionare.
-peretele interior cu placaj de 1,2 mm
-am facut alt batiu ptr.motor din trei rinduri de placa material plastic,un rind in exterior si doua in interiorul fuselajului.Placile se lipesc perfect cu CA atit intre ele cit si cu Elaporul...Protejeaza f.mult la aterizari mai dure...
-in sfirsit cred ca imaginea explica totul
Apoi eu folosesc motor AXI-2814/12 cu 1390 KV are 105(!!!) gr.cu un consum de max.35 A,LiPo 3 celule 2200 mAh,elice 10x6,regulator 60 Ah.Eu urc cu modelul pe verticala(!!!)in cca.5-6 sec la 120-150 m inaltime,de acolo vinatoare de termica.Pot sa fac asemenea urcari de 8-10 ori fara probleme...Asta poate sa insemne -cu zbor si in termica-40-60 minute zbor efectiv.Cred ca este destul.Daca fac acrobatie cu modelul(caci si asta se poate),atunci 8-10 minute zbor fara probleme...
I-mi vine greu sa-mi inchipui unde saracie ai bagat o "bacterie"asa de mare,caci locul este destul de strimtorat in cabina...
Sper ca am reusit sa fiu de inteles..
#1236
Postat 29 January 2016 - 03:07 PM
adyrex, la 18 January 2016 - 09:52 AM, a spus:
....mare-i gradina lu'D-zeu.....Din pacate cu astia trebuie sa traiesti,mai mult, ei sunt mai tari...in......
#1237
Postat 29 January 2016 - 03:21 PM
Avand motor de 134grame (Himax C 3516-1350), a trebuit sa imping in spate de tot acumulatorul ca sa ating CG ul corect .
Acumulatorul este un Zippy Compact 3s4000mah 25c(148x43x20mm) care are in jur de 290 grame ,,doar" si incape usor in spatele cabinei.
Banuiesc ca folositi un 3s2200 de calitate, cu C rating maricel, altfel s-ar distruge la 35A.....cei mai multi producatori se lauda degeaba cu produsele lor... :(
Am optat pt flapsuri intrucat vin mai usor la aterizare cu mixaj de CROW (flapsuri jos, eleroane sus si compensare din profundor)...
Ca durata de zbor am atins si eu 50-60 minute cu aprox 10 minute de motor pe cronometrul statiei.
Zboruri line !
#1238
Postat 29 January 2016 - 07:20 PM
SerjuRO, la 29 January 2016 - 03:21 PM, a spus:
Avand motor de 134grame (Himax C 3516-1350), a trebuit sa imping in spate de tot acumulatorul ca sa ating CG ul corect .
Acumulatorul este un Zippy Compact 3s4000mah 25c(148x43x20mm) care are in jur de 290 grame ,,doar" si incape usor in spatele cabinei.
Banuiesc ca folositi un 3s2200 de calitate, cu C rating maricel, altfel s-ar distruge la 35A.....cei mai multi producatori se lauda degeaba cu produsele lor... :(
Am optat pt flapsuri intrucat vin mai usor la aterizare cu mixaj de CROW (flapsuri jos, eleroane sus si compensare din profundor)...
Ca durata de zbor am atins si eu 50-60 minute cu aprox 10 minute de motor pe cronometrul statiei.
Zboruri line !
....da asta este problema cu motorul greu si accu greu.....C.G.....In prospect recomanda folosirea a unor bile din otel ptr.corectarea C.G.Mare prostie,ingreunez modelul fara rost...Eu am si 20C,si 25C,dar nu au nici pe dracu...nici macar nu se inclazesc... Functioneaza timp scurt...Atit am observat ca cel cu 25C da mai multa energie la gaz maxim...
#1239
Postat 13 February 2016 - 04:28 PM
https://www.youtube....eature=youtu.be
- Trex 450 DFC
- Futaba T8FG
#1242
Postat 05 June 2016 - 10:47 PM
0744874231
Happy landing
#1243
Postat 09 September 2016 - 09:35 PM
SerjuRO, la 29 January 2016 - 03:21 PM, a spus:
Avand motor de 134grame (Himax C 3516-1350), a trebuit sa imping in spate de tot acumulatorul ca sa ating CG ul corect .
Acumulatorul este un Zippy Compact 3s4000mah 25c(148x43x20mm) care are in jur de 290 grame ,,doar" si incape usor in spatele cabinei.
Banuiesc ca folositi un 3s2200 de calitate, cu C rating maricel, altfel s-ar distruge la 35A.....cei mai multi producatori se lauda degeaba cu produsele lor... :(
Am optat pt flapsuri intrucat vin mai usor la aterizare cu mixaj de CROW (flapsuri jos, eleroane sus si compensare din profundor)...
Ca durata de zbor am atins si eu 50-60 minute cu aprox 10 minute de motor pe cronometrul statiei.
Zboruri line !
...Solius in zbor la Dezmir...
#1254
Postat 19 September 2018 - 07:48 PM
adyrex, la 18 February 2018 - 06:41 PM, a spus:
Probabil nu ati parcurs cei trei pasi necesari:
- sa va organizati
- sa va inscrieti
- sa respectati regulile
#1255
Postat 20 September 2018 - 07:39 AM
vlad1, la 19 September 2018 - 07:48 PM, a spus:
- sa va organizati
- sa va inscrieti
- sa respectati regulile
S-a facut mult mai mult de atat, problema majora este apropierea aeroportului international.
#1256
Postat 21 September 2018 - 06:32 PM
Problema e ca nu suntem organizati, gasca a fost rupta de unii care vor sa zboare pe dealul din spatele casei, acum se poate zbura pe Dezmir dar nu mai are cine....
#1257
Postat 22 September 2018 - 09:06 AM
adyrex, la 21 September 2018 - 06:32 PM, a spus:
Problema e ca nu suntem organizati, gasca a fost rupta de unii care vor sa zboare pe dealul din spatele casei, acum se poate zbura pe Dezmir dar nu mai are cine....
Crezi tu asta?
Te ocupi tu de un protocol cu aeroportul international ca sa zburam fara probleme pe Dezmir (nu zic legal, zic fara probleme), ca noi am incercat si nu s-a gasit o cale legala?
#1259
Postat 22 September 2018 - 10:02 AM
Va inmatriculati zburatoarele, depuneti plan de zbor, si aveti exact aceleasi drepturi cu ei.