Aerodrom Dezmir Cluj-Napoca
#1208
Postat 19 July 2015 - 03:48 PM
Stiu este usor de vorbit cand nu esti direct implicat, imi dau doar si eu cu parerea fara nici o intentie de a calca pe cineva pe bataturi :).
Mi-ar placea insa ca in putinul timp pe care-l petrec aici in fiecare an sa pot intalni si iesi la zbor cu oameni care impart acest hobby.
#1209
Postat 19 July 2015 - 06:03 PM
#1210
Postat 19 July 2015 - 06:44 PM
1200km departare - da cu 100 de ani avans - mai prin parti :)
Nu intru in detalii ca nu rezolva problema de aici.
Deci, daca nu a plouat si nu e iarna unde se zboara? Huedin e un pic cam departe...
#1211
Postat 19 July 2015 - 07:47 PM
#1212
Postat 19 July 2015 - 09:02 PM
#1214
Postat 20 July 2015 - 04:27 AM
Aceasta postare a fost editata de monaco: 20 July 2015 - 04:29 AM
#1216
Postat 21 July 2015 - 08:55 PM
Recunosc ca pentru avioane nu este locul ideal, dar pentru elicoptere e OK.
Am parcat masina si pe mine sub umbra unui pom sa nu ne incalzim prea tare si am fugarit elicopterele de voie.
Inafara de faptul ca am fost singurul zburator a fost foarte bine. Au trecut cateva masini dar erau destul de departa incat su nu fie nici o probelma.
Acuma la mine 'pauza' s-a terminat, si trebuie sa o ma intorc la munca (daca-i musai cu placere)...
Sper ca pana la anu' sa se gaseasca o solutie ce priveste zburatul de aeromodele in Cluj.
Zboruri frumoase si aterizari cat mai line.
#1219
Postat 01 January 2016 - 10:51 AM
adyrex, la 01 January 2016 - 10:40 AM, a spus:
Membri ara pot zbura la dezmir. Ati primit pe mail procedura cum puteti zbura la dezmir deoarece este in zona CTR.
Președinte al Asociației Române de Aeromodelism
info@aeromodelism.ro
andras.babos@aeromodelism.ro
#1221
Postat 01 January 2016 - 05:44 PM
http://s22.postimg.org/u5icqsxkt/DSC_0114.jpghttp://s22.postimg.org/cjahm0ph9/DSC_0117.jpghttp://s22.postimg.org/n3kf4ltz1/DSC_0145.jpghttp://s22.postimg.org/3s3grr665/DSC_0148.jpg
http://s19.postimg.org/e348mnn8v/IMG_20160101_151056.jpghttp://s19.postimg.org/b7r5fsj8v/IMG_20160101_154113.jpg
#1222
Postat 18 January 2016 - 09:52 AM
Aceasta postare a fost editata de adyrex: 18 January 2016 - 09:53 AM
#1223
Postat 18 January 2016 - 10:31 AM
S-a mai si grabit cica...
adyrex, la 18 January 2016 - 09:52 AM, a spus:
#1229
Postat 22 January 2016 - 09:30 AM
#1231
Postat 29 January 2016 - 01:47 PM
adyrex, la 22 January 2016 - 09:18 AM, a spus:
...este un Solius de la Multiplex,cu mici transformari privind batiul motor,am intarit cabina din interior,fuselajul la locul de incastrare a aripilor,etc..
Am zburat cu el f.mult,deoarece totdeauna il port cu mine in masina ,demontat in cutia lui.Pregatirea ptr. zbor dureaza cca.5 minute...A zburat atit la noi in tara -in diferite regiuni la ses sau panta-cit si in strainatate.Acasa incarc doar bateriile cu trei celule :LiPo/ 2200 mAh si-i gata de zbor...
Imaginea este facuta in Salaj toamna trecuta..
#1233
Postat 29 January 2016 - 02:01 PM
Lajos, la 29 January 2016 - 01:58 PM, a spus:
...la Chiribis,linga Marghita-Bihor cu Baby,si Faunus -un mic acrobat-
Buna ziua, am si eu un Solius modificat sa aiba si flapsuri dar am lipo 3s4000mah, cu motor Himax 3514 1250kv, care papa la max cam 40Ah. Daca as fi pus un 3s2200mah ma tinea motorul 2-3 minute doar cred... :)
Puteti detalia despre ce modificari ati facut ?
Multumesc,
Aceasta postare a fost editata de SerjuRO: 29 January 2016 - 02:01 PM
#1234
Postat 29 January 2016 - 02:11 PM
Andrix_y, la 01 January 2016 - 10:51 AM, a spus:
.....in sfirsit,...acolo este locul aeromodelistilor,nu pe tot feluri de gropi si vai aiurea.Va revine sarcina sa intretineti o fisie de unde decolati si aterizati, sa se vada ca acolo"locuieste cineva".Va doresc multe ore,zile placute in pasiunea noastra comuna de aeromodelism...
#1235
Postat 29 January 2016 - 02:54 PM
SerjuRO, la 29 January 2016 - 02:01 PM, a spus:
Puteti detalia despre ce modificari ati facut ?
Multumesc,
.....-in primul rind nu trebuia sa faci modificari ptr.flaps...Puteai sa folosesti ptr.frina eleroanele,dar "in sus"folosind programul in emitator.Astfel ambele eleroanele se bracheaza in sus,permitind totusi controlul lor...
-am facut citeva poze sa-ti fie mai usor sa intelegi ce vreau sa explic....
-am intarit fuselajul de a lungul lui cu folie autoadeziva.Protejeaza la atrizare,si la torsionare.
-peretele interior cu placaj de 1,2 mm
-am facut alt batiu ptr.motor din trei rinduri de placa material plastic,un rind in exterior si doua in interiorul fuselajului.Placile se lipesc perfect cu CA atit intre ele cit si cu Elaporul...Protejeaza f.mult la aterizari mai dure...
-in sfirsit cred ca imaginea explica totul
Apoi eu folosesc motor AXI-2814/12 cu 1390 KV are 105(!!!) gr.cu un consum de max.35 A,LiPo 3 celule 2200 mAh,elice 10x6,regulator 60 Ah.Eu urc cu modelul pe verticala(!!!)in cca.5-6 sec la 120-150 m inaltime,de acolo vinatoare de termica.Pot sa fac asemenea urcari de 8-10 ori fara probleme...Asta poate sa insemne -cu zbor si in termica-40-60 minute zbor efectiv.Cred ca este destul.Daca fac acrobatie cu modelul(caci si asta se poate),atunci 8-10 minute zbor fara probleme...
I-mi vine greu sa-mi inchipui unde saracie ai bagat o "bacterie"asa de mare,caci locul este destul de strimtorat in cabina...
Sper ca am reusit sa fiu de inteles..