Problema a la romanica.... reglaje care lasa de dorit
#1
Postat 12 October 2008 - 12:30 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#2
Postat 12 October 2008 - 04:12 PM
Daca l-ai cumparat de MR, as zice ca sunt chiar baieti seriosi. Am cumparat de cateva ori de la ei diferite lucururi si nu am avut nicio problema.
Vorbeste cu ei si cred ca-ti vor schimba spur-ul (cred ca la asta te referi drept roata dintata principala) fara sa platesti nimic in plus daca nu ai facut tu nimic gresit.
Cred ca mai bine te interesezi despre ce ar fi putut provoca problema respectiva inainte sa insinuezi ca "ti-ar fi tras tzeapa". Ei nu au absolut nicio vina. Atata timp cat nu ti-au facut ei rodajul, nu ai ce sa le reprosezi lor.
Aceasta postare a fost editata de mickutz: 12 October 2008 - 04:12 PM
#3
Postat 12 October 2008 - 04:46 PM
VISTA = Virus Inside Switch to Apple
#6
Postat 13 October 2008 - 05:09 AM
Baietii de la MR sunt de gasca intr-adevar !
Aceasta postare a fost editata de brutusanf: 13 October 2008 - 05:09 AM
#7
Postat 13 October 2008 - 08:49 AM
Stima.
HoBao Hyper 8.5 PRO
Traxxas Slash 4WD
#9
Postat 13 October 2008 - 07:21 PM
Aceasta postare a fost editata de ady.23.: 13 October 2008 - 07:22 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#11
Postat 17 October 2008 - 07:25 AM
Ce ai patit tu se datoreaza montarii pinionului prea aproape de spur (discul dintat mai mare) sau prea distantat de acesta. Chiar daca vei cumpara un pinion din otel si il vei monta la fel, dupa cateva rezervoare, vei pati acelasi lucru. Ai grija ca la montare, intre pinionul mic si cel mare sa existe un mic joc. Daca nu ai experienta, poti folosi ca distantier o bucatica de hartie cu staniol (din pachetele de tigari)...
Numai bine!
--------------------
Locuri de munca - Angajari - Companii: myFirstJob.ro
Publicitate aproape gratuita: tag-uri.ro
#12
Postat 29 December 2008 - 05:02 PM
Mini Titan E 325 Thunder Tiger
Graupner Elecktro Junior
Ansmann Virus 1:8
Graupner MX 16 Sinteza
#14
Postat 27 March 2009 - 12:25 PM
Am si eu un virus cumparat nou asta iarna si am incercat sa il pornesc la 3 grade si nu am reusit. Tot incercand am umblat la toate regjajele care le are acel motor ca sa il inteleg. Acuma de cand a dat caldura am incercat din nou si tot nu vrea.
Rugamintea mea este sa imi dati niste sfaturi sau indicatii corecte despre setarile motorului din fabrica ca sa reusesc si eu sa il pornesc sa ii fac rodaju si altele.
(precizez ca in trecut am avut un SAVAGE nou i-am facut rodaju si a functionat foarte bine)
Multumesc!
#15
Postat 15 April 2009 - 08:27 PM
sa ma anunti daca ai reusit .....iar dupa al doilea rezervor poti sa te apuci sa strangi putin surubul de la valva de hight speed ...cate o optime din cursa lui, iti dau un exemplu: adica de la ora 12 la ora la ora 13 al treilea rezervor si tot asa ... dar sa fi atent sa nu strangi prea mult ...pe toba de esapament in timp ce merge motorul trebuie sa vezi stropi de ulei suflati afara de toba ....
Aceasta postare a fost editata de septib: 15 April 2009 - 08:31 PM
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj
#16
Postat 15 April 2009 - 10:40 PM
septib, la Apr 15 2009, 09:27 PM, a spus:
Pe ce se bazeaza sfatul de mai sus?! Te asigur ca nu-i corect! Intai trebuie verificate bujia/fisa, dupa care trebuie verificat cat combustibil ajunge in motor (prea mult sau prea putin). Daca nici asa nu porneste, incepi cu verificari mai amanuntite.
Faza cu "hight speed si low speed pina ajung in linie cu locasul in care se infileteaza" sau mai pe scurt cu "suruburile la fata" cred ca e in PREMIERA! :lol:
#17
Postat 15 April 2009 - 11:59 PM
NIZ, la Apr 15 2009, 11:40 PM, a spus:
E de la hpi asta ei au stilul de face reglajele astfel incat suruburile sa vina la fata dar nu e peste tot asa
Oricum colegul vad ca are placere sa urce sus subiecte la care nu a mai postat nimeni de cca 20 de zile.