constructie Kit Ansman Vapor mici probleme
#1
Postat 01 April 2009 - 10:59 PM
http://cgi.ebay.de/KARDANWELLEN-VAPOR-NEU-...ptZRC_Modellbau
M-am gandit ca poate e din cauza ca nu are vaselina, asa ca am incercat si varianta asta. Am folosit niste vaslina groasa (grafitata, de auto; pare de calitate). Insa in afara de faptul ca se misca mai greu, nu mi s-a parut ca s-a ameliorat situatia.
Aveti idee de la ce ar putea fi, si cum as putea rezolva?
Multumesc,
Cosmin
#2
Postat 01 April 2009 - 11:22 PM
Nu am inteles cand anume ai probleme cand cotesti rotile din servo sau din mana. Pentru ca de cele mai multe ori servoul nu le va putea impinge cat ajung ele impinse de mana si deci in mers nu vei avea problema aceasta
Daca problema apare cand masina este suspendata si bratele suspnsie sunt cel mai jos punct posibil, atunci este simplu modifici setarile de drop ale basculelor..mai exact pe bascula ai un imbus ingropat care il strangi pana vezi ca suspensia nu mai cade atat de mult.
In orice caz orice legatura cardanica are un unghi maxim la care lucreaza fara prirderi prea mari.
Poate s-au mai confruntat si alti posesori cu problema aceasta.
#3
Postat 01 April 2009 - 11:54 PM
#4
Postat 02 April 2009 - 12:44 PM
Daca zici ca tu montezi masinuta ar trebui sa iti dai seama. Macar zi ce model ai sau pune o poza. :( Am incercat sa pun si o poza dar e prea mare si nu am timp sa o micsorez si nici sa elaborez o descriere mai buna ca aceasta. Eventual cauta tu poze pe net sa vezi cum are virusul fuzetele.
Bafta!
Aceasta postare a fost editata de Lev: 02 April 2009 - 12:46 PM
#5
Postat 02 April 2009 - 01:48 PM
Pentru omega1=const., omega2max=omega1/cosalfa si omega2min=omega1*cosalfa, unde alfa e unghiul intre elemente. Asta-i la cardanicul adevarat, dar aici crucea este impartita intre cei doi arbori care raman paraleli. Un brat al crucii este la arborele motor si celalalt la cel condus si nici nu stiu daca sunt la 90 grade. Parca cele doua bolturi sunt paralele. Aproape sigur nu se potriveste teoria de la cardanice.
Posibil sa intervina doar lungimea activa a boltului de antrenare, care este variabila in timpul rotirii chiar daca elementele isi pastreaza orientarea axelor longitudinale (brat minim la bolt perpendicular pe planul arborilor si brat maxim cand sunt toate coplanare). Pana la urma, efectele sunt aceleasi, rotatie neuniforma, variabila cu unghiul.
Era o formula cu momentul in functie de viteza unghiulara. Ideea e ca-i asa cum zice Flo234, ca spre anumite unghiuri intre elemente apar probleme. Rezolvarea ar fi introducerea unui al doilea cuplaj dar e aproape imposibil in acelasi gabarit sau reducerea unghiului intre elemente. (De aceea piesele cu bolturi sunt asa lungi.)
Alte solutii nu cred ca ai sa rezolvi situatia daca folosesti cuplajele astea. Poate ai probleme de reglaj, cum zicea si Lev si se blocheaza ceva, din cauza contactului intre elemente (boltul se blocheaza in capatul canalului la unghiuri mari). Scuze daca mai mult am incurcat.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 02 April 2009 - 01:49 PM
Telefon: 0721 385365
#6
Postat 02 April 2009 - 02:41 PM
M-am uitat la niste poze cu cvd-urile de la Virus, par diferite. La mine are un fel de bila bagata intr-o cupa. Legatura dintre cele doua este printr-o mica tija. La Virus vad ca au un mic cub si se prind cele doua elemente de el. Pentru o poza cu mecanismul de la Vapor, am pus un link in primul post.
Ah, da, am uitat, modelul este Ansmann Vapor 1:8 kit. Cand ajung acasa, o sa pun poze si cu mecanismul, asamblat si desfacut.
Aceasta postare a fost editata de cosminb: 02 April 2009 - 02:54 PM
#8
Postat 02 April 2009 - 10:33 PM
Downlodeaza-ti documentul respectiv, ar trebui sa te ajute. Explica toate setarile la un buggy/truggy precum si dropul suspensiei, cum sa modifici in asa fel incat sa nu mai cada basculele atat de mult.Sunt curios daca pui amortizoarele daca mai ajungi la unghiurile acelea, am impresia ca si asta este una din probleme, termina de montat kitul si vezi daca mai ai problema asta.
Bitex a explicat foarte bine teoria in spatele sistemului care este gandit in principiu bine si isi face treaba mai mult decat suficient dar pentru anumite unghiuri de lucru care in utilizarea normala a modelului nu sunt depasite.
http://www.teamxray....hp?file_id=4461
#9
Postat 05 April 2009 - 12:33 AM
A inceput sa ma sacaie construirea kitului de Vapor. Ultima problema aparuta este legata de inaltimea servo-urilor. Acestea impiedica ansamblul pieselor 'electrice' sa se aseze cum trebuie pe sasiu. Stau 'in aer' pentru ca servourile se pare ca sunt cu mult mai inalte (5mm aproape) decat ce ar accepta locasul. Insa mie mi s-au recomandat aceste servo-uri atat de la un magazin din Romania, cat si de la unul din UK. Ce pot face in acest caz? Mentionez ca servo-ul cu cea mai mare diferenta este cel de throttle. A reusit cineva pana acum sa monteze vreun kit de Vapor complet?
Multumesc,
Cosmin
#11
Postat 05 April 2009 - 03:28 PM
cosminb, la Apr 5 2009, 01:33 AM, a spus:
A inceput sa ma sacaie construirea kitului de Vapor. Ultima problema aparuta este legata de inaltimea servo-urilor. Acestea impiedica ansamblul pieselor 'electrice' sa se aseze cum trebuie pe sasiu. Stau 'in aer' pentru ca servourile se pare ca sunt cu mult mai inalte (5mm aproape) decat ce ar accepta locasul. Insa mie mi s-au recomandat aceste servo-uri atat de la un magazin din Romania, cat si de la unul din UK. Ce pot face in acest caz? Mentionez ca servo-ul cu cea mai mare diferenta este cel de throttle. A reusit cineva pana acum sa monteze vreun kit de Vapor complet?
Multumesc,
Cosmin
sigur nu ai pus servoul sub placa in loc sa fie deasupra placii de electronica
#12
Postat 05 April 2009 - 09:04 PM
Iata si o poza cu ansamblul electric, in forma lui curenta:

Aceasta postare a fost editata de cosminb: 05 April 2009 - 09:05 PM
#13
Postat 06 April 2009 - 12:35 AM
De exemplu, am gasit urmatorul manual de la HPI (pt Hellfire parca):
http://www.hpiracing...r/pdf/10500.pdf
Am observat diferenta mare intre calitatea manualului HPI, si cea de la Ansmann-ul meu, e ca de la Dacie la Ferrari (exagerez un pic). :)
#15
Postat 07 April 2009 - 01:35 AM
Totusi, intreb inca o data, a reusit cineva sa il asambleze? Eu unul nu inteleg cum vin piesele astea, sunt ca nuca in perete. Le-am dat si un mail la info@ansmann-racing.com sa intreb de support, sper sa imi raspunda cineva.