Modelism - RHC Forum: Bule de aer pe traseu la carburator - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Bule de aer pe traseu la carburator

#1 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 April 2009 - 01:04 PM

La un aeromodel, cand aparent toate conexiunle de la rezervor, toba, carburator
sunt aparent O.K. ( motor O.S. 46 AX ) este normal ca tinut la 90 de grade modelul
( deci cu botul in sus ) si turat la maxim , sa apara bule de aer pe furtunul de alimentare care duce
la jiclerul de reglaj al amestecului ( HighNeedleValve) ?
Exista riscul sa se opreasca! si cam care ar fi cauza ?

Mentionez ca are o toba Pits si rezervorul este foarte aproape de motor !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#2 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2285
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 02 April 2009 - 01:59 PM

Nu este normal. Bulele de aer de pe furtunul de alimentare apar atunci cand exista un por in furtun sau in furtunul din interior, intre pendul (sorb) si teava. Este bine sa rotunjesti cu o pila marginea tevii pe care vine furtunasul de admisie, deoarece de la miscarile pendulului, furtunul se va taia la un moment dat.

Rotunjeste muchiile tevii si schimba furtunul din interior. Probabil ca exista o crapatura foarte mica care se deschide doar in pozitia asta, sub greutatea pendulului.

Aceasta postare a fost editata de ERASER: 02 April 2009 - 02:00 PM

Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 April 2009 - 02:18 PM

Am schimbat totul, si am pus furtunase mai groase in carne ( din cele colorate ) si tevi de alama
finisate bine la capete.

Am mai observat un lucru si anume :

Toate cele trei tevi (umplere rezervor, suprapresiune, si alimentare motor ) dupa ce pun dopul si strang surubul
la maxim ele se misca totusi destul de usor in locasul lor de trecere prin dopul de cauciuc.
Mai am 3-4 rezervoare noi si la toate este acelasi lucru ( adica tasarea dopului nu asigura strangerea lor a tevilor
asa incat sa nu se mai roteasca usor in jurul axei ).

Desi nu curge metanol pe la dop , ar putea pierde presiune pe langa tevi ? Cand o sa il pornesc o sa fac si niste solutie de
sapun cum fac cei de la gaze si dau pe linga tevi sa vad daca face balonase .

Am de gand sa mai largesc si gaura din niplul de la toba pe unde iese presiunea catre rezervor, fiind Pits are doua iesiri
( evacuari ) si poate ca nu creeaza presiune suficienta - nu stiu daca fac bine !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 02 April 2009 - 04:03 PM

presiunea poti sa o verific prin vidare :( ....adica trage aeru cu gura din cele 3 tevi si pune limba sa nu ia aer...
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#5 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 April 2009 - 04:30 PM

Vezi postareaflorin100%, la Apr 2 2009, 05:03 PM, a spus:

presiunea poti sa o verific prin vidare :rolleyes: ....adica trage aeru cu gura din cele 3 tevi si pune limba sa nu ia aer...



Meci ! O.K. ! Ca la butoi !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#6 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 02 April 2009 - 09:13 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la Apr 2 2009, 03:18 PM, a spus:

Am mai observat un lucru si anume :

Toate cele trei tevi (umplere rezervor, suprapresiune, si alimentare motor ) dupa ce pun dopul si strang surubul
la maxim ele se misca totusi destul de usor in locasul lor de trecere prin dopul de cauciuc.


Nu cred ca este normal. La nici unul din rezervoarele pe care le-am avut pana acum nu mergeau usor tevile. Ca sa le rotesc putin trebuia sa folosesc un patent si putina forta. Incearca sa strangi putin mai la "maxim" surubul. :)
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 03 April 2009 - 09:32 AM

Vezi postareaEmilare, la Apr 2 2009, 10:13 PM, a spus:

Nu cred ca este normal. La nici unul din rezervoarele pe care le-am avut pana acum nu mergeau usor tevile. Ca sa le rotesc putin trebuia sa folosesc un patent si putina forta. Incearca sa strangi putin mai la "maxim" surubul. :(


Am sa schimb surubul cu unul cu cap imbus daca gasesc ca ala original dupa ce il strang cat pot de tare, daca insist se strica capul si patineaza surubelnita, si nici sa il desfac nu mai pot.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   vld 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 244
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Not Telling

Postat 03 April 2009 - 10:00 PM

Cu toate ca nu am experienta in motoarele termice,permite-mi sa-mi dau cu parerea:
Gresesti daca incerci sa pui un alt surub la dopul de la rezervor. Tevile le poti invarti din cauza ca e ulei intre tevi si cauciuc. Nu te astepta ca dopul sa stranga tevile ca in menghina. Daca o sa inlocuiesti surubul si o sa-l strangi prea tare o sa crape ori dopul ori marginea bidonasului. Nu e o metoda buna sa tragi cu gura din furtun sa formezi depresiune, o data ca nu e prea sanatos si a doua ca o fisura in tubul de silicon o sa aiba tendinta sa se inchida. Cauta neetanseitatea pe segmentul sorb-carburator.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu