Bule de aer pe traseu la carburator
#1
Postat 02 April 2009 - 01:04 PM
sunt aparent O.K. ( motor O.S. 46 AX ) este normal ca tinut la 90 de grade modelul
( deci cu botul in sus ) si turat la maxim , sa apara bule de aer pe furtunul de alimentare care duce
la jiclerul de reglaj al amestecului ( HighNeedleValve) ?
Exista riscul sa se opreasca! si cam care ar fi cauza ?
Mentionez ca are o toba Pits si rezervorul este foarte aproape de motor !
#2
Postat 02 April 2009 - 01:59 PM
Rotunjeste muchiile tevii si schimba furtunul din interior. Probabil ca exista o crapatura foarte mica care se deschide doar in pozitia asta, sub greutatea pendulului.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 02 April 2009 - 02:00 PM
TEL. 0726.191.725
#3
Postat 02 April 2009 - 02:18 PM
finisate bine la capete.
Am mai observat un lucru si anume :
Toate cele trei tevi (umplere rezervor, suprapresiune, si alimentare motor ) dupa ce pun dopul si strang surubul
la maxim ele se misca totusi destul de usor in locasul lor de trecere prin dopul de cauciuc.
Mai am 3-4 rezervoare noi si la toate este acelasi lucru ( adica tasarea dopului nu asigura strangerea lor a tevilor
asa incat sa nu se mai roteasca usor in jurul axei ).
Desi nu curge metanol pe la dop , ar putea pierde presiune pe langa tevi ? Cand o sa il pornesc o sa fac si niste solutie de
sapun cum fac cei de la gaze si dau pe linga tevi sa vad daca face balonase .
Am de gand sa mai largesc si gaura din niplul de la toba pe unde iese presiunea catre rezervor, fiind Pits are doua iesiri
( evacuari ) si poate ca nu creeaza presiune suficienta - nu stiu daca fac bine !
#4
Postat 02 April 2009 - 04:03 PM
#5
Postat 02 April 2009 - 04:30 PM
florin100%, la Apr 2 2009, 05:03 PM, a spus:
Meci ! O.K. ! Ca la butoi !
#6
Postat 02 April 2009 - 09:13 PM
REAL DESIGN, la Apr 2 2009, 03:18 PM, a spus:
Toate cele trei tevi (umplere rezervor, suprapresiune, si alimentare motor ) dupa ce pun dopul si strang surubul
la maxim ele se misca totusi destul de usor in locasul lor de trecere prin dopul de cauciuc.
Nu cred ca este normal. La nici unul din rezervoarele pe care le-am avut pana acum nu mergeau usor tevile. Ca sa le rotesc putin trebuia sa folosesc un patent si putina forta. Incearca sa strangi putin mai la "maxim" surubul. :)
#7
Postat 03 April 2009 - 09:32 AM
Emilare, la Apr 2 2009, 10:13 PM, a spus:
Am sa schimb surubul cu unul cu cap imbus daca gasesc ca ala original dupa ce il strang cat pot de tare, daca insist se strica capul si patineaza surubelnita, si nici sa il desfac nu mai pot.
#8
Postat 03 April 2009 - 10:00 PM
Gresesti daca incerci sa pui un alt surub la dopul de la rezervor. Tevile le poti invarti din cauza ca e ulei intre tevi si cauciuc. Nu te astepta ca dopul sa stranga tevile ca in menghina. Daca o sa inlocuiesti surubul si o sa-l strangi prea tare o sa crape ori dopul ori marginea bidonasului. Nu e o metoda buna sa tragi cu gura din furtun sa formezi depresiune, o data ca nu e prea sanatos si a doua ca o fisura in tubul de silicon o sa aiba tendinta sa se inchida. Cauta neetanseitatea pe segmentul sorb-carburator.