bujii pentru motor Ansmann ARNE-28 nitro care din cele McCoy sunt bune?
#1
Postat 31 March 2009 - 02:22 PM
Eu, din ce m-am documentat pe internet, am dedus ca mi-ar trebui McCoy MC-59, si am dat sa comand, dar cei de acolo mi-au spus ca, pentru motorul meu, recomandate sunt cele MC-9. Stie cineva care din ele sunt potrivite? Pentru ca deja le-am primit pe cele MC-9 si vreau sa stiu daca are sens sa le trimit inapoi pentru a fi schimbate cu MC-59. Sau poate doreste cineva sa mi le cumpere pe acestea, in caz ca nu sunt bune pentru motorul meu?
Multumesc anticipat,
Cosmin
#2
Postat 31 March 2009 - 02:52 PM
element that's designed for use with Low to Medium Nitro Fuels, perfect
for Helicopters.
MC-9 This is a Cold, Standard Long plugs especially designed for pattern flying,
ducted fan engines or any application where you're using 25% or higher nitro
fuel. This is their Racing plug Without an idle bar.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#3
Postat 31 March 2009 - 05:45 PM
cosminb, la Mar 31 2009, 03:22 PM, a spus:
Eu, din ce m-am documentat pe internet, am dedus ca mi-ar trebui McCoy MC-59, si am dat sa comand, dar cei de acolo mi-au spus ca, pentru motorul meu, recomandate sunt cele MC-9. Stie cineva care din ele sunt potrivite? Pentru ca deja le-am primit pe cele MC-9 si vreau sa stiu daca are sens sa le trimit inapoi pentru a fi schimbate cu MC-59. Sau poate doreste cineva sa mi le cumpere pe acestea, in caz ca nu sunt bune pentru motorul meu?
Multumesc anticipat,
Cosmin
sunt bune MC-9, dar daca vrei sa le vinzi sunt interesat. Vb pe privat.
HPI Savage X f 4.6
#4
Postat 31 March 2009 - 06:05 PM
Am vorbit cu cel care mi le-a vandut, el imi recomanda MC-9 cu carburant nitro 25%. Pentru rodaj stiu ca tb sa folosesc 16%, deci probabil o sa iau o bujie Sirio Tip 4. Ideea e ca nu stiu daca sa continui tot cu Sirio Tip 4, sau e ok sa trec pe 25% cu MC-9 (dupa rodaj).
#5
Postat 31 March 2009 - 06:48 PM
Cu ce faci rodaj, cu aia ramai. Daca schimbi, se schimba si gradele de uzura, fiind alte rotatii pe minut si alte temperaturi, deci si alt rodaj recomandat.
Bujia nu e asa mare problema daca o schimbi.
Succes,
Catalin C.
#6
Postat 31 March 2009 - 06:59 PM
Huh !?!?!? de unde-i asta ??? " Daca schimbi combustibilul, in general, trebuie sa refaci rodajul. "
OnTopic
Am folosit McCoy si nu am fost multumit, au o durata de viata destul de scurta, recomand O.S.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#7
Postat 31 March 2009 - 07:53 PM
X-tra, la Mar 31 2009, 07:59 PM, a spus:
Huh !?!?!? de unde-i asta ??? " Daca schimbi combustibilul, in general, trebuie sa refaci rodajul. "
OnTopic
Am folosit McCoy si nu am fost multumit, au o durata de viata destul de scurta, recomand O.S.
:D daca tot a venit vorba ce bujie(numar si marca) imi recomandati si mie la un ARNE 21 destul de folosit.
TnxÂ
HPI Savage X f 4.6
#8
Postat 31 March 2009 - 08:02 PM
gabrielmarius, la Mar 31 2009, 08:53 PM, a spus:
TnxÂ
tocmai a spus x-tra, O.S. max. pentru vremea asta calda sau medie

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#9
Postat 31 March 2009 - 08:13 PM
Turbo
P3 - An ultra-hot plug for the 18TZ and other Turbo head engines.
P5 - A powerful plug for off-road enthusiasts. For two-piece Turbo head engines.
P7 - An all-season, medium-heat plug for Turbo head engines.
P8 - Cold enough to outlast the hottest "heats". For Turbo head engines.
Standard
R5 - A racing plug so durable it can survive leaner needle settings and high-nitro/high-rpm 1/8 scale racing.
A5 - Slightly "cooler" than the #8 and ideal for the constant "on/off" throttle action in 1/10 and 1/8 scale racing.
A3 - A hot plug with the longest life and lowest cost of any O.S. sport plug. Great for beginners and .12-.15 engine break-in.
LC4 - Designed to boost performance in 1/10 scale off-road vehicles such as the Traxxas® T-Maxx™ and Revo®
#8 - A medium-hot plug for 1/8 scale racing and most .12-21 car, boat and truck engines.
P6 - A hot choice for all .12-.21 Turbo head engines.
Standard pentru TRX-uri
LC3 - A long-reach hot plug created for the Traxxas TRX 2.5 (.15) Racing Engine and other 1/10 scale off-road engines.
LC4 - Designed to boost performance in 1/10 scale off-road vehicles such as the Traxxas® T-Maxx™ and Revo®
Ii rog pe ceilalti colegi sa completeze si alti producatori si pe florin sa-l faca sticky

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#10
Postat 31 March 2009 - 08:30 PM
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 31 March 2009 - 08:45 PM

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#11
Postat 31 March 2009 - 08:48 PM
http://findarticles.com/p/articles/mi_qa39...012/ai_n8918504

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#12
Postat 31 March 2009 - 10:18 PM
Indiferent ce bujii ai, candva iti vor trebui. Fie pentru rodaj, fie pentru cand e frig afara, fie pentru cand e cald si tot asa. Nu exista compatibilitati de brand ci doar recomandari. Toate bujiile merg pe toate motoarele si ca sa functioneze cat mai bine motorul, este bine sa ai 2-3 tipuri diferite de bujii pentru a fi in concordanta cu cerintele atmosferice. Personal, sunt adept OS deoarece ofera o gama foarte variata si calitatea este incontestabila.
Dupa ce testezi cateva modele te sfatuiesc sa te opresti la cea care iti ofera cel mai bun ralanti.
Din cate stiu, acest motor nu e cu bujie turbo ci normala. Este relativ suficient (din gama OS) A3 pentru rodaj si vreme racoroasa si R5 pentru cald si foarte cald.
#13
Postat 01 April 2009 - 06:40 PM
Si in legatura cu motorul meu, ARNE-28. Producatorul zice ca rodajul se face cu carburant 14-16%. Cel care mi l-a vandut (din UK), zice ca e ok 25%. Pana la urma e safe sa rulez cu 25%? Stiu ca motorul e mare, dar poate nu o fi de calitate, si vrea concentratie mai mica de nitro...
#16
Postat 07 April 2009 - 09:07 PM
prisi, la Apr 7 2009, 08:48 AM, a spus:
relantiul e f bun si folosesc combustibil 5% de aero,deci cred ca merge cu orice bujie atat timp cat motorul e reglat cum trebuie.
Cred ca esti norocos, eu am folosit bujii robbe nr 3,4,5 si nu am reusit sa fac motorul sa mearga normal plus ca s-au ars instant, am schimbat bujiile cu sirio 5 si merge impecabil. Este vorba de Arne 21, 3.5 si am folosit acelasi carburant.
HPI Savage X f 4.6
#17
Postat 13 April 2009 - 02:05 PM
Aceasta postare a fost editata de septib: 13 April 2009 - 02:05 PM
HPI E10 Drift - Lights Tuning
HPI ESavage
--------------------
automodele13@yahoo.com
cluj