lucrurile se complica daca motorul il mai pui si in sarcina si incepi sa trasezi diagrame in functie de intesitate,temperatura/timp si sarcina mecanica , apoi stabilesti puterea la o incarcare anume fara ca motorasul sa se incalzeasca semnificativ sau daca da atunci pentru cat timp si ce sistem de racire adoptam.
Lucrurile sunt destul de complicate iar metoda daca nu stiu toata teoria este incercari prin tatonari /pur si simplu la cat de mari sunt motoarele le simti cu mana puterea lor.
numai bine in continuare si bafta!
coeficient de portanta/rezistenta la inaintere
#62
Postat 28 March 2005 - 08:30 PM
@Guest11
metoda de care spui ai incercat cum zici tu prin tatonari?
metoda de care spui ai incercat cum zici tu prin tatonari?
Cine stie prea multe sufera prea mult
#63
Postat 28 March 2005 - 09:38 PM
deci pana la urma mai bine iti iei motor nou de modelism de pe ce site vrei tu(recomandat din romania) si stii exact ce ti-ai luat.
bafta!
bafta!
I feel the need, the neeed for speeed.....
#64
Postat 29 March 2005 - 08:32 PM
Mai bine facem ce zice Jester
Cine stie prea multe sufera prea mult
#65
Postat 30 March 2005 - 12:02 AM
mai bine cumparam toate motorasele!!! :D :( :(
Cine stie prea multe sufera prea mult