Se mai poate repara asa ceva ?
#1
Postat 15 March 2009 - 10:34 PM
Cu chiu cu vai am dat jos guma de pe janta sai am ajuns la asta.
Se poate repara, sau e vremea de gume noi ? :mellow:
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#2
Postat 15 March 2009 - 11:43 PM
clar......altele...
#3
Postat 16 March 2009 - 12:40 AM
cu superglue ordinar sa lipit mai bine decat nou
si acuma e intreg si il bag pe teren mai naspa

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#4
Postat 16 March 2009 - 08:58 AM
#5
Postat 16 March 2009 - 10:09 AM
Buretii interiori sunt mult prea moi in primul rand.
Si da, asfaltul e de vina ... si niste pietre cam ascutite pe care m-am dat ultima data.
Asta este ... o sa incerc cu un lipici care ramane maleabil dupa uscare si niste fasii de latex sau ceva de genu.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#6
Postat 16 March 2009 - 10:46 AM
A folosit cineva asa ceva pana acum ?
Multumesc anticipat.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#7
Postat 16 March 2009 - 01:56 PM
Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 16 March 2009 - 01:56 PM
#8
Postat 16 March 2009 - 02:39 PM
nu am mai avut probleme de atunci
#9
Postat 16 March 2009 - 03:15 PM
Toate buna, Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#10
Postat 16 March 2009 - 03:39 PM
Acest Power Gel de la Loctite ramane oarecum flexibil dupa uscare ? Sau ramane tot asa sticlos ca orice lipici bazat pe cianoacrilat ?
Cred ca batranul prenadez va ramane tot cea mai viabila solutie.
Oricum sunt deschis la idei noi.
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 16 March 2009 - 03:39 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#11
Postat 16 March 2009 - 03:48 PM
Radu
Custom CNC parts GNS Racing
#12
Postat 16 March 2009 - 09:45 PM
elbutchos, la Mar 16 2009, 03:39 PM, a spus:
Acest Power Gel de la Loctite ramane oarecum flexibil dupa uscare ? Sau ramane tot asa sticlos ca orice lipici bazat pe cianoacrilat ?
Cred ca batranul prenadez va ramane tot cea mai viabila solutie.
Oricum sunt deschis la idei noi.
iti zic eu ca daca pui picatura acolo fara tragere de inima nu mai ai treaba,lucru testat
Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
#13
Postat 17 March 2009 - 12:10 AM
Mi-au reparat guma :( :) :)
Multumesc de sfaturi.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#14
Postat 17 March 2009 - 12:30 PM
Sa inteleg ca e un mare secret felul in care ti-a fost reparat cauciucul de nu ne spui si noua.

Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
#15
Postat 17 March 2009 - 01:08 PM
In primul rand nu am venit cu lacrimi in barba, ci am intrebat frumos daca a mai patit cineva asa ceva.
Sunt si alte forumuri pe care am postat ... si culmea acolo nu am primit reprosuri de genu'.
In al doilea rand Picatura, Loctite Gel si alte lipiciuri cu cianoacrilat NU sunt solutii de durata. Am lipit, am uscat, am flexat de cateva ori si s-a rupt din nou. Ce nu am apucat sa incerc este vestitul Loctite 406 din cauza pretului destul de mare.
De aceea am intrebat insistent despre flexibilitate.
Iar solutia a fost foarte simpla : m-am dus la vulcanizare.
Dupa ce m-au certat baietii de acolo ca am pus CA glue, au polizat partile intarite de lipici si au aplicat ceva solutie de-a lor de vulcanizare ( argintie la culoare ) si un petec facut dintr-o fasie de camera de bicicleta. Au incins bine zona lipita si gata. Fasia a fost pusa de jur-imprejur deci nu se pune problema ca se dezechilibreaza cauciucul sau ca este deformat.
Am sa pun si o poza cand am timp.
Recomand cu caldura mare posesorilor de E-savage sa bage bureti mai tari in cauciucuri cat mai repede posibil ca sa nu ajunga la probleme de astea.
Sper ca m-am conformat de data aceasta tuturor regulilor nescrise ale acestui forum.
Respecte.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#16
Postat 17 March 2009 - 01:46 PM
elbutchos, la Mar 17 2009, 01:08 PM, a spus:
eu am mers asa (si inca am sa mai merg), cel putin 6 ore pe baja nu E-savage.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#17
Postat 17 March 2009 - 02:01 PM
Astea de E-savage asa s-au subtiat in perete de efectiv nu prea aveam suprafata de contact pentru lipici.
Ma bucur ca la alti membrii a functionat cu super glue dar la mine pur si simplu nu a tinut lipitura.
Era ca si cum as fi incercat sa lipesc un balon rupt :)
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
#18
Postat 17 March 2009 - 02:15 PM
Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 17 March 2009 - 02:20 PM
#19
Postat 17 March 2009 - 02:44 PM
Kriminel, la Mar 17 2009, 02:15 PM, a spus:
:) good point.
sincer nu cred ca astfel de carpeli sunt o solutie de durata. cel mult o solutie provizorie ca sa nu stai pe bara pana vin gume noi. cu carpeli de genul "mecanicul de dacie" poti produce pagube mai mari automodelului.
dar, ma rog, asta e doar parerea mea....

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#20
Postat 17 March 2009 - 03:03 PM
Daca bateam din calcaie si aveam gume noi nici nu mai postam.
Gratis nu da nimeni asa ca am preferat sa le reconditionez pe ale mele cat se poate de bine.
Nu am intrebat daca prezervativele si innoada au ba.
Nu stiu de ce dar "aciditatea" aceasta este prezenta la prea multi membrii ai forumului.
Credeam ca forumul este un loc unde se discuta deschis, unde fiecare isi exprima, in limitele bunului simt, punctele de vedere ; nu un loc unde asa zisii veterani, plictisiti de toata cunoasterea si experienta acumulata dau raspunsuri la fel de plictisite la intrebari mai simple sau mai dificile.
In orice caz multumesc inca o data de sfaturi.
Problema a fost rezolvata.
Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 17 March 2009 - 03:06 PM
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.