Modelism - RHC Forum: Se mai poate repara asa ceva ? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Se mai poate repara asa ceva ?

#1 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 15 March 2009 - 10:34 PM

La ultima inspectie a gumelor am vazut ca au niste gauri ... destul de mari pe peretele lateral.
Cu chiu cu vai am dat jos guma de pe janta sai am ajuns la asta.
Se poate repara, sau e vremea de gume noi ? :mellow:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1.jpg
  • Imagine atasata: 2.jpg
  • Imagine atasata: 3.jpg

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#2 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 15 March 2009 - 11:43 PM

nu se mai pot repara,mai ales acolo.

clar......altele...
nevoia te invata...:)
0

#3 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 16 March 2009 - 12:40 AM

exact asa am avut eu la baja
cu superglue ordinar sa lipit mai bine decat nou
si acuma e intreg si il bag pe teren mai naspa

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#4 Useril este offline   Barabula 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 415
  • Inregistrat: 25-November 07

Postat 16 March 2009 - 08:58 AM

Masina are motor mult prea puternic, sau e folosita mult pe asfalt?
0

#5 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 16 March 2009 - 10:09 AM

Salut.
Buretii interiori sunt mult prea moi in primul rand.
Si da, asfaltul e de vina ... si niste pietre cam ascutite pe care m-am dat ultima data.
Asta este ... o sa incerc cu un lipici care ramane maleabil dupa uscare si niste fasii de latex sau ceva de genu.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#6 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 16 March 2009 - 10:46 AM

Tocmai am aflat de un anumit Loctite 406 pentru cauciuc si mase plastice.
A folosit cineva asa ceva pana acum ?
Multumesc anticipat.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#7 Useril este offline   cornel-b 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 276
  • Inregistrat: 04-June 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 March 2009 - 01:56 PM

eu am folosit "picatura" si a fost ok

Aceasta postare a fost editata de cornel-b: 16 March 2009 - 01:56 PM

0

#8 Useril este offline   SAM 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 95
  • Inregistrat: 20-August 08
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 16 March 2009 - 02:39 PM

si io tot cu "picatura" am rezolvat
nu am mai avut probleme de atunci
0

#9 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 16 March 2009 - 03:15 PM

Pentru cauciucuri noi se poate folosi si Loctite Power Gel. Am folosit la un set de roti si nu are nimica, dar mam dus numai vreo 2ore cu ele....ca nu le am demult

Toate buna, Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#10 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 16 March 2009 - 03:39 PM

Imi fac probleme de flexibilitate. Cu picatura sigur nu va tine avand in vedere cat de mare e gaura.
Acest Power Gel de la Loctite ramane oarecum flexibil dupa uscare ? Sau ramane tot asa sticlos ca orice lipici bazat pe cianoacrilat ?
Cred ca batranul prenadez va ramane tot cea mai viabila solutie.

Oricum sunt deschis la idei noi.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 16 March 2009 - 03:39 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#11 Useril este offline   radu94 

  • GNS Racing
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj
  • Interests:Automodelism
    Ciclism

  Postat 16 March 2009 - 03:48 PM

Nu stiu ce sa zic despre loctite gel.....el ramane oarecum flexibil dar nu este cea ce crezi. Este putin mai flexibil decat un super glue obisnuit care face sa nu se rupa cauciucul la intindere(testat si de mine). Prenandezul poate fi o solutie, dar nu cea mai buna. Cel mai bine iti iei un set nou de cauciucuri :)

Radu

Custom CNC parts GNS Racing
0

#12 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 16 March 2009 - 09:45 PM

Vezi postareaelbutchos, la Mar 16 2009, 03:39 PM, a spus:

Imi fac probleme de flexibilitate. Cu picatura sigur nu va tine avand in vedere cat de mare e gaura.
Acest Power Gel de la Loctite ramane oarecum flexibil dupa uscare ? Sau ramane tot asa sticlos ca orice lipici bazat pe cianoacrilat ?
Cred ca batranul prenadez va ramane tot cea mai viabila solutie.

Oricum sunt deschis la idei noi.



iti zic eu ca daca pui picatura acolo fara tragere de inima nu mai ai treaba,lucru testat

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#13 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 17 March 2009 - 12:10 AM

Incredibil ce pot face baietii de la vulcanizare.
Mi-au reparat guma :( :) :)
Multumesc de sfaturi.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#14 Useril este offline   X-tra 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 533
  • Inregistrat: 27-February 07

Postat 17 March 2009 - 12:30 PM

Tipic forumistului RHC, veniti cu lacrimi in barba ca ati patit nush ce, primiti ceva sugestii care evident nu le luati in considerare dupa care va rezolvati cumva problema si aruncati o multumire.

Sa inteleg ca e un mare secret felul in care ti-a fost reparat cauciucul de nu ne spui si noua.


Look left =========================================================================---> LEFT u moron !
HoBao Hyper 8.5 Pro > RB WS7
HoBao Hyper ST Pro > OS V-Spec
0

#15 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

  Postat 17 March 2009 - 01:08 PM

Bun !!!
In primul rand nu am venit cu lacrimi in barba, ci am intrebat frumos daca a mai patit cineva asa ceva.
Sunt si alte forumuri pe care am postat ... si culmea acolo nu am primit reprosuri de genu'.
In al doilea rand Picatura, Loctite Gel si alte lipiciuri cu cianoacrilat NU sunt solutii de durata. Am lipit, am uscat, am flexat de cateva ori si s-a rupt din nou. Ce nu am apucat sa incerc este vestitul Loctite 406 din cauza pretului destul de mare.
De aceea am intrebat insistent despre flexibilitate.
Iar solutia a fost foarte simpla : m-am dus la vulcanizare.
Dupa ce m-au certat baietii de acolo ca am pus CA glue, au polizat partile intarite de lipici si au aplicat ceva solutie de-a lor de vulcanizare ( argintie la culoare ) si un petec facut dintr-o fasie de camera de bicicleta. Au incins bine zona lipita si gata. Fasia a fost pusa de jur-imprejur deci nu se pune problema ca se dezechilibreaza cauciucul sau ca este deformat.
Am sa pun si o poza cand am timp.
Recomand cu caldura mare posesorilor de E-savage sa bage bureti mai tari in cauciucuri cat mai repede posibil ca sa nu ajunga la probleme de astea.

Sper ca m-am conformat de data aceasta tuturor regulilor nescrise ale acestui forum.
Respecte.
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#16 Useril este offline   andriu 

  • Membru
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 884
  • Inregistrat: 06-March 07
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 17 March 2009 - 01:46 PM

Vezi postareaelbutchos, la Mar 17 2009, 01:08 PM, a spus:

In al doilea rand Picatura, Loctite Gel si alte lipiciuri cu cianoacrilat NU sunt solutii de durata.


eu am mers asa (si inca am sa mai merg), cel putin 6 ore pe baja nu E-savage.

"That's sooo oshemmm !!!!!"
0

#17 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 17 March 2009 - 02:01 PM

Cu siguranta gumele de Baja sunt ceva mai dure si mai groase in perete decat baloanele astea de pe E-savage.
Astea de E-savage asa s-au subtiat in perete de efectiv nu prea aveam suprafata de contact pentru lipici.
Ma bucur ca la alti membrii a functionat cu super glue dar la mine pur si simplu nu a tinut lipitura.
Era ca si cum as fi incercat sa lipesc un balon rupt :)
HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#18 Useril este offline   Calin 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2468
  • Inregistrat: 11-June 07

Postat 17 March 2009 - 02:15 PM

dap fix ca si cum ai lipi baloanele sparte... La prezervativ faci nod dupa ce-l folosesti? Poate mai merge o tura... Scuza-mi aciditatea dar sincer nu ma pot abtine... ai tras de cauciucele alea pana s-or dus. De ce nu ai luat altele pur si simplu? Puteai aplica invatamintele din experienta cu asta la cele noi - burete mai rigid etc si poate iti tineau mai mult

Aceasta postare a fost editata de Kriminel: 17 March 2009 - 02:20 PM



0

#19 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 17 March 2009 - 02:44 PM

Vezi postareaKriminel, la Mar 17 2009, 02:15 PM, a spus:

dap fix ca si cum ai lipi baloanele sparte... La prezervativ faci nod dupa ce-l folosesti? Poate mai merge o tura... Scuza-mi aciditatea dar sincer nu ma pot abtine... ai tras de cauciucele alea pana s-or dus. De ce nu ai luat altele pur si simplu? Puteai aplica invatamintele din experienta cu asta la cele noi - burete mai rigid etc si poate iti tineau mai mult

:) good point.

sincer nu cred ca astfel de carpeli sunt o solutie de durata. cel mult o solutie provizorie ca sa nu stai pe bara pana vin gume noi. cu carpeli de genul "mecanicul de dacie" poti produce pagube mai mari automodelului.
dar, ma rog, asta e doar parerea mea....

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#20 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 398
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 17 March 2009 - 03:03 PM

Multam fain de sfatul de gume noi dar unii membrii ai forumului , citez : "pur si simplu" nu au 50 euro la o bataie din calcaie pentru o pereche de gume de Hellfire ( care sunt net superioare, cu intarituri de cauciuc pe interior, bureti tari si se potrivesc pe jantele de 83x56).
Daca bateam din calcaie si aveam gume noi nici nu mai postam.
Gratis nu da nimeni asa ca am preferat sa le reconditionez pe ale mele cat se poate de bine.
Nu am intrebat daca prezervativele si innoada au ba.
Nu stiu de ce dar "aciditatea" aceasta este prezenta la prea multi membrii ai forumului.
Credeam ca forumul este un loc unde se discuta deschis, unde fiecare isi exprima, in limitele bunului simt, punctele de vedere ; nu un loc unde asa zisii veterani, plictisiti de toata cunoasterea si experienta acumulata dau raspunsuri la fel de plictisite la intrebari mai simple sau mai dificile.

In orice caz multumesc inca o data de sfaturi.
Problema a fost rezolvata.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 17 March 2009 - 03:06 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu