Modelism - RHC Forum: automodel - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

automodel un alt HOME MADE

#1 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 08 February 2009 - 02:37 PM

Salutare.

Azi a facut "primii pasi" un automodel la care am lucrat eu in noptile din ultima luna.
Transmisia si motorul au fost recuperate de la mai multe automodele (un kl monitor, un h8860 si un on-road de provenienta necunoscuta). In rest totul este facut de mine in casa.

Deocamdata are o groaza de probleme, in special la artiulatiile de directie, unde din cauza vibratiilor se desfac suruburile, dar o sa fac in zilele ce urmeaza niste mici bucse care sper sa imi rezolve problema.

fuzetele si arborii de la roti sunt facute pe un mic strung care mi l-am cumparat recent.


proiectul initial a fost cel care l-am atasat, dar pe parcurs s-au schimbat destul de multe.


Pana va deveni un model performant mai este mult de munca, iar eu mai am multe de invatzat, dar deocamdata sunt multumit de ce a iesit.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sasiu.JPG
  • Imagine atasata: punte_spate.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 08 February 2009 - 02:43 PM

0

#2 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 08 February 2009 - 02:57 PM

Si asta a iesit

Deocamdata rezervorul si toba au fost fixate provizoriu. Toba este cam mare, deoarece a provenit de la un off-road, si incerc sa fac rost de una scurta (am vazut unele on-roaduri cu toba scurta ). Cand o sa fac rost de toba respectiva, o sa fixez si rezervorul definitiv.

tractiunea este doar spate, si am renuntat la ideea de a-mi face singur suportul diferentialului (cum era in proiectul initial), deoarece nu am reusit sa aliniez suficient de bine suporturile rulmentilor. (daca as fi avut la dispozitie o freza poate as fi reusit, dar doar cu o bormasina e mai greu) .

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: poza1.JPG
  • Imagine atasata: poza2.JPG
  • Imagine atasata: poza3.JPG
  • Imagine atasata: poza4.JPG

0

#3 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 08 February 2009 - 03:18 PM

sectiune prin fuzeta:

(cu rosu sunt reprezentati rulmentii)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: fuzeta.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 08 February 2009 - 03:20 PM

0

#4 Useril este offline   porcofon 

  • -==-
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 961
  • Inregistrat: 26-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism

Postat 08 February 2009 - 04:20 PM

Felicitari!!!

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
0

#5 Useril este offline   Al3xandru239 

  • Membru somnambul
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1877
  • Inregistrat: 11-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Mioveni

  Postat 08 February 2009 - 05:52 PM

Super tare automodelul !!! Felicitari!!!
As avea si eu o intrebare : Din ce este facut sasiul? (textolit). :wub:
Si inca un lucru tare la ea , din cate vad... are bratele(articulatiile) lungi asa ca poti sa il faci si offroad(buggy, truggy dar mai trebuie facut un suport pt amortizoare pt unele mai mari).

Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 08 February 2009 - 05:59 PM

Associated SC8E on 4S
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
0

#6 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 08 February 2009 - 05:57 PM

dap textolit. garda la sol 9 mm (fara capetele suruburilor). cand o sa am timp o sa iau suruburi cu cap ingropat.
merg puse si roti de off-road. am incercat si asta (fara sa-i schimb amortizoarele), dar eu ca on-road am gandit-o.
bratele imi asigura un ecartament de 210 mm cu roti de asfalt.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: sasiu.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 08 February 2009 - 06:01 PM

0

#7 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 08 February 2009 - 07:00 PM

Fain automodelul!!!!
Felicitari!!
HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#8 Useril este offline   scimitar 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 293
  • Inregistrat: 04-July 08

Postat 08 February 2009 - 11:09 PM

bv. iesti de multe ori mai ieftin. chiar foarte tare.
Dar gaurile alea de sub pe unde se vede spur-u si alte roti dintate... nu se cam pune prafu in timpul rularii? Sper ca nu le lasi asa sau care e fazA?
0

#9 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 09 February 2009 - 09:34 AM

Vezi postareascimitar, la Feb 8 2009, 11:09 PM, a spus:

bv. iesti de multe ori mai ieftin. chiar foarte tare.
Dar gaurile alea de sub pe unde se vede spur-u si alte roti dintate... nu se cam pune prafu in timpul rularii? Sper ca nu le lasi asa sau care e fazA?



depinde ce inseamna ieftin ... am cheltuit in jur de 6 milioane. e destul de putin pentru un automodel, dar cred ca s-ar fi putut si mai ieftin.

daca nu ar fi fost gaurile respective, rotile dintate si volanta mi-ar fi atins sasiul. Alea asa o sa ramana. Eu pana acum nu am vazut nici un automodel care sa le aiba acoperite.
0

#10 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 09 February 2009 - 06:38 PM

Vezi postareascimitar, la Feb 8 2009, 11:09 PM, a spus:

bv. iesti de multe ori mai ieftin. chiar foarte tare.
Dar gaurile alea de sub pe unde se vede spur-u si alte roti dintate... nu se cam pune prafu in timpul rularii? Sper ca nu le lasi asa sau care e fazA?



si eu din ce am vazut la mai toate automodelele acele gauri exista,la volanta e pt starter box iar la spur nu stiu....dar am vazut la mai multi prieteni exact cu acele gauri.felicitarile mele pt constructie...

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#11 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2009 - 08:42 PM

Cred ca acele gauri au un rol important si pentru racirea spurului.
Ti-a iesit frumos pt ceva home made. Sunt curios cat de rezistent e si cum se comporta dar banuiesc ca e usor in greutate si s-ar descurca binisor. Ce greutate are complet echipat, RTR? Si ce motor are? L-ai scos la o tura? :)
Bafta!
0

#12 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 09 February 2009 - 10:42 PM

gaurile alea permit montarea motorului si transmisiei cu vreo 3 mm mai jos, lucru care inseamna un centru de greutate mai jos. Alt scop nu stiu daca au.

sincer sa fiu am uitat sa o cantaresc :) (o sa o cantaresc imediat cand ajung acasa) , motorul e de 2.5 cc, de pe un KL Monitor.

Inca nu l-am scos la o tura mai serioasa, deoarece inca nu este gata. M-am jucat putin cu ea cateva minute, si pare destul de manevrabila pentru ceva cu tractiune spate, dar am lasat-o foarte incet. Am multe jocuri la articulatiile basculelor si la fuzete, de care incerc sa scap. Dupa ce o sa reusesc o sa o scot in lume pe la palat :)

Eu inca mai caut toba scurta, dar nu am gasit pe nicaieri. Daca are cineva informatii va rog sa-mi trimiteti si mie pe PM. ma refer la toba de genul celei din poza.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: toba.JPG

0

#13 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 09 February 2009 - 10:48 PM

Asa ii sta cu roti de truggy.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: RM1.JPG
  • Imagine atasata: RM2.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 09 February 2009 - 10:48 PM

0

#14 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 10 February 2009 - 09:27 AM

pentru toba : http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...em=310121598455 . nu stiu marimea dintre gauri , dar poti sa intrebi . spor la susrubarit
daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#15 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 10 February 2009 - 10:55 AM

Ma gandeam ca poate gasesc ceva in tara. Nu as vrea sa ma incurc cu ebay si sa platesc taxe de livrare inca o data cat toba, pentru o piesa de cateva sute de mii.
0

#16 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 10 February 2009 - 11:16 AM

Vezi postareaMr. F, la Feb 8 2009, 02:37 PM, a spus:

[...]
Deocamdata are o groaza de probleme, in special la artiulatiile de directie, unde din cauza vibratiilor se desfac suruburile, dar o sa fac in zilele ce urmeaza niste mici bucse care sper sa imi rezolve problema.
[...]


Ca sa nu se mai desfaca suruburile mai este o varianta in afara de cea cu bucsele...
Ai putea sa incerci sa pui Thread Lock pe suruburi ca sa nu mai sa se desfaca din cauza vibratiilor...

Asa ceva:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: z159_01.jpg

Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 10 February 2009 - 11:18 AM

HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#17 Useril este offline   alex-revo97 

  • ex alex-ansmannterrier
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 372
  • Inregistrat: 22-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Automodelism , Karting , calculator , fete , telefoane , etc .

Postat 10 February 2009 - 11:19 AM

Vezi postareaBogdi, la Feb 10 2009, 11:16 AM, a spus:

Ca sa nu se mai desfaca suruburile mai este o varianta in afara de cea cu bucsele...
Ai putea sa incerci sa pui Thread Lock pe suruburi ca sa nu mai sa se desfaca din cauza vibratiilor...

Asa ceva:

SI daca suruburile sunt insurubate in plastic mai pui thread lock ? NU stiu cum sunt ... Daca sunt in metal ... da ... Thread Lock
In cautare de posesori crawlere 1/10 , 1/8 electrice ! :)
0

#18 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 10 February 2009 - 11:45 AM

Nu am lucrat niciodata cu Thread Lock din asta. Cat de bine face prinderea? Mai imi ramane asamblarea demontabila? Pentru mine asta e cel mai important.

La articulatiile basculelor am rezolvat problema cu niste piulite cu siguranta. Acum problema este la fuzete. Deocamdata sunt articulate cu niste suruburi, dar nu as vrea sa lipesc suruurile, pentru ca vreau sa le pot desface usor la nevoie.
0

#19 Useril este offline   Bogdi 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 20-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:baschet, ciclism (dirt jump) si automodelism

Postat 10 February 2009 - 12:01 PM

Vezi postareaMr. F, la Feb 10 2009, 11:45 AM, a spus:

Nu am lucrat niciodata cu Thread Lock din asta. Cat de bine face prinderea? Mai imi ramane asamblarea demontabila? Pentru mine asta e cel mai important.

La articulatiile basculelor am rezolvat problema cu niste piulite cu siguranta. Acum problema este la fuzete. Deocamdata sunt articulate cu niste suruburi, dar nu as vrea sa lipesc suruurile, pentru ca vreau sa le pot desface usor la nevoie.


Uite aici definitia, unde se utilizeaza, cum si altele:

"Definition: Available as a thick liquid or in a consistency similiar to rubber cement, thread lock or thread locking compound is a (usually) non-permanent adhesive used on metal fasteners such as set screws and motor mounts. The thread lock gives screws extra gripping power so that vibrations and collisions don't loosen the fasteners. Nitro RCs and RC helicopters are prone to vibration and especially benefit from the use of thread lock.
Thread lock should only be used on metal-to-metal connections, never on plastic parts. The thread lock turns into a plastic-like substance itself that can damage plastic parts if you try to unfasten them. Areas of an RC that can benefit from the use of thread lock includes metal throttle linkages, aluminum bulkheads, and metal steering linkages. Thread lock is not for internal engine parts.

Although thread lock gives screws more holding power, you can still loosen and remove them for maintenance by applying a little added pressure. Blue thread locking compounds are typically used on RCs. Stronger red and green thread locking compounds require heat to remove. You can purchase thread lock at your local hobby shop or an auto parts store.

Sometimes referred to generically (and erroneously) as Loctite, Loctite Threadlockers is a specific brand of thread lock adhesive from a company named Henkel.

Also Known As: thread goop | thread locking compound | thread lock adhesive | threadlocker
Alternate Spellings: threadlock | thread-lock"

sursa: http://rcvehicles.ab.../threadlock.htm

Aceasta postare a fost editata de Bogdi: 10 February 2009 - 12:02 PM

HPI Baja 5B SS:
-Futaba 3PKS 2.4GHZ
-filtru Redneck TGN
-3700mAH hump pack EDIT, 1400mAH hump pack intellect
-roti Tarmac Buster (on-road), jante Pro-line Desperado fata/spate (negre), cauciucuri Hostile Hobby MX Hard (spate), cauciucuri Dirt Buster (fata)
-geamuri atx (fumurii)
-servo Blue Bird pt. acceleratie
-servo Hitec 5755MG pt. directie
-caroserie Pro-line Desert Rat
-bascule RPM fata
-toba DDM Dominator V2 (neagra cu silentiator)
-billet gas cap (carbon/rosu)
-Dark Soul axle extenders V2
-Outwears combo kit (elemente negre)
-Ultimate Rear Brake Kit by TGN (carbon)

HPI Wheely King 4x4:
-rock crawler conversion kit
-motor 15t + gearbox
-radiator cu ventilator pentru motor
-ESC Jamara NO Limit
-servo tower pro MG996R
-baterie LRP 4000mah, HPI Plazma 4300mah
-anvelope Hot Bodies Rover Crawler + jante Rock 8 Bead Lock Wheel
- caroserie Ford F100
0

#20 Useril este offline   on_off road 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 526
  • Inregistrat: 30-October 08
  • Location:constanta

Postat 10 February 2009 - 01:25 PM

avand in vedere ca ca la noi o toba de genul ala costa in jur de 100-150 roni (poate chiar mai mult) , iar de unde ti-am dat eu linkul e cu tot cu transport 50roni si vine in 4 zile , nu stiu ce sa zic. si nici nu te complici , vine cu posta , direct la oficiul postal de care apartii , nu esti nevoit sa mergi la vama , ca vine din UE . eu mi-am dat cu parerea . eventual poate gasesti la vreo cineva aici sh .felicitari pentru proiect si spor la lucru

Aceasta postare a fost editata de on_off road: 10 February 2009 - 01:26 PM

daca voi nu ma vreti , io oricum nu va vreu
0

#21 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 11 February 2009 - 10:23 AM

pana sa stau eu sa cumpar thread lock , am lipit suruburile cu Picatura si mi-au tinut bine aseara la o mica tura de vre-o 10 minute. Si in plus, am reusit sa le si desfac fara probleme.

am si cantarit-o: 1650 g


Am reusit eu sa inghesui in cele din urma si rezervorul (provizoriu) cu toba asta care o am. A trebuit sa imping toba mai in afara, si nu prea-mi place cum arata, dar deocamdata merge. Cand o sa mai fac rost de finante o sa cumpar si o toba si o caroserie.
0

#22 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 February 2009 - 01:45 PM

Vezi postareaMr. F, la Feb 11 2009, 10:23 AM, a spus:

pana sa stau eu sa cumpar thread lock , am lipit suruburile cu Picatura si mi-au tinut bine aseara la o mica tura de vre-o 10 minute. Si in plus, am reusit sa le si desfac fara probleme.

am si cantarit-o: 1650 g


Am reusit eu sa inghesui in cele din urma si rezervorul (provizoriu) cu toba asta care o am. A trebuit sa imping toba mai in afara, si nu prea-mi place cum arata, dar deocamdata merge. Cand o sa mai fac rost de finante o sa cumpar si o toba si o caroserie.


Nu mai folosi picatura risti sa nu le mai scoti, aseara a mers poate data viitoare plangi langa ele...s-a mai intamplat
Aproape acelasi efect il are si pasta de dinti in caz ca nu ai altceva
0

#23 Useril este offline   b_codrin 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 115
  • Inregistrat: 26-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Metz, France

Postat 11 February 2009 - 01:56 PM

Mare grija si la calitatea suruburilor! Eu am patit-o cu niste suruburi proaste care nu le-am putut scoate!

Aceasta postare a fost editata de b_codrin: 11 February 2009 - 01:59 PM

0

#24 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 12 February 2009 - 10:11 PM

Daca vremea o sa fie buna, sambata o sa il scot la cateva ture mai serioase, si o sa-l filmez ....... d-abia astept. Cred ca o sa ma car cu toata debraua de scule dupa mine. :rolleyes:
0

#25 Useril este offline   Vidra 

  • Senior
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 497
  • Inregistrat: 28-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 February 2009 - 11:55 PM

Am un link pentru tine, poate vorbesti la telefon cu ei sa-ti recomande ceva pentru motorul tau in functie de prindere:

aici
mai poti sa incerci sa desfaci toba sa vezi daca nu poti s-o scurtezi, tronsonul de la membrana catre evacuare
0

#26 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 14 February 2009 - 03:35 PM

am iesit azi in politehnica cu masina. Nu am apucat sa ma dau cu ea decat 5 minute,si din pacate nu am apucat sa o filmez ca i-a sarit o planetara si am pierdut un rulment.

dar in alea 5 minute tractiunea asta spate m-a terminat. Este foarte greu de manevrat. mai ales la viteza.
Daca incercam sa o accelerez la maxim,nu imi pleca de pe loc. facea burnout cateva secunde, si dup-aia facea cerculete.
Ca sa imi plece in linie dreapta, trebuia sa accelerez progresiv, ca altfel pierdeam controlul.

Eu sincer sa fiu, nu am vazut niciodata cum se comporta un on-road 1/10 cu tractiune spate, si as vrea sa vad niste filmuletze daca are cineva. Multumesc.

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 14 February 2009 - 03:37 PM

0

#27 Useril este offline   ghost rider 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 362
  • Inregistrat: 25-February 08

Postat 14 February 2009 - 05:15 PM

te uiti la Jato 3.3 pe net si o sa vezi cum merge......tractiune spate.... :wacko:
nevoia te invata...:)
0

#28 Useril este offline   Duf 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 14 February 2009 - 08:54 PM

Vezi postareaMr. F, la Feb 14 2009, 03:35 PM, a spus:

am iesit azi in politehnica cu masina. Nu am apucat sa ma dau cu ea decat 5 minute,si din pacate nu am apucat sa o filmez ca i-a sarit o planetara si am pierdut un rulment.

dar in alea 5 minute tractiunea asta spate m-a terminat. Este foarte greu de manevrat. mai ales la viteza.
Daca incercam sa o accelerez la maxim,nu imi pleca de pe loc. facea burnout cateva secunde, si dup-aia facea cerculete.
Ca sa imi plece in linie dreapta, trebuia sa accelerez progresiv, ca altfel pierdeam controlul.

Eu sincer sa fiu, nu am vazut niciodata cum se comporta un on-road 1/10 cu tractiune spate, si as vrea sa vad niste filmuletze daca are cineva. Multumesc.



Ca sa iti stea ai nevoie de unghiuri la roti corecte si o repartitie pe punti a grutatii corecta.
Si daca era tractiune integrala ai fi avut probleme sa o tii. Stiu ca nu prea ai tinut seama de unghiuri.

pe langa asta e important raportul de transmitere al directiei, care trebuie sa fie supraunitar ca sa-ti confere maniabilitate in detrimentul vitezei de schimbare a directiei.
Nu tot ce zboara se mananca!
0

#29 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 15 February 2009 - 01:06 PM

Unghiurile basculelor, si unghiul parghiilor de directie (Akerman parca spuneai ca se numeste nuh?) am putut sa le modific, dar axele de pivotare ale rotilor fata nu am cum sa le inclin ca la carte.

Oricum, asa subreda, si doar cu un rulment la roata dreapta-spate am iesit azi un pic la palat. si am reusit sa o si filmez. Am reusit sa o manevrez ceva mai bine azi, dar tot mi-a fost frica sa o accelerez puternic.

http://www.youtube.com/watch?v=2DDk9leRaWI...re=channel_page

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 15 February 2009 - 01:07 PM

0

#30 Useril este offline   Mr. F 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 17-December 03
  • Gender:Male
  • Location:BUCRESTI

Postat 06 March 2009 - 10:15 PM

Inca un filmuletz. Acum masina este surprinzator de manevrabila. Din pacate in film cu o mana filmam, si cu o mana pilotam si de aceea am pierdut controlul masinii de vre-o 2 ori, dar in rest este ok.

http://www.youtube.c...h?v=2duxKjr6l-k

Aceasta postare a fost editata de Mr. F: 06 March 2009 - 10:20 PM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu